- چهارشنبه، ۱۴ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
احسان شاه قاسمی
مرتبه علمی : دانشیار
دانشکده علوم اجتماعی
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۴۵
ارجاعات
۳
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
۲۴۶
ارجاعات
۹
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۲/۰۸/۲۱
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۹۳
۱۴۰۴
۴۵
ارجاعات
۳
h-Index
۲۱
مقاله
۳۴
کنفرانس
۳۹
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۹۴ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. نه سال در میان سرخپوستان
شاه قاسمی احسان
(۱۴۰۳).
۲. خوانش شهروندان دورودی از مستندهای سیاسی شبکهی منوتو (مورد مطالعه: مستندهای سیاسی با محوریت گفتمان پهلوی و جمهوری اسلامی)
سیف حامد، سلگی منا، سیف آرامیس،
شاه قاسمی احسان
(۱۴۰۳).، فصلنامه مطالعات رسانه های نوین (دانشگاه علامه طباطبائی)، ۱۰(۳۹)، ۲۸۵-۳۲۶.
3. Balancing Fame and Fact: The Impact of Celebrity-Driven Health Messages on Digital Health Literacy
Shahghasemi Ehsan
(2024)., The 13th International Conference on Women’s Health, 6-7 November, Shiraz, Iran.
4. Media Propaganda in Persian-Language International News Agencies and Its Targeted Narrative Against Iran
Shahghasemi Ehsan
(2024)., 2024 Media and Information Literacy Seminar: Recognizing and Distinguishing between National and Global Data Boundaries, 28 October, Tehran, Iran.
5. The First Amendment and Its Role in Hindering Government Regulation of Social Media and Fake News
Shahghasemi Ehsan
(2024)., 2024 Media and Information Literacy Seminar: Recognizing and Distinguishing between National and Global Data Boundaries, 28 October, Tehran, Iran.
۶. مرجعیت روشنفکران و گروههای مرجع: شهرت یا اندیشه؛ با نگاهی به بند ششم سیاستهای کلی خانواده
خاکیان احمد، حقیقتیان منصور،
شاه قاسمی احسان
(۱۴۰۳).، فصلنامه علمی سیاستهای راهبردی و کلان، ۱۲(۳)، ۵۱۴-۵۴۸.
۷. سلبریتی ها و سیاست در ایران
شاه قاسمی احسان
(۱۴۰۳).، همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه، ۱۵-۱۵ مهر، تهران، ایران.
۸. نگاهی انتقادی به مفهوم رابطه پیرااجتماعی
شاه قاسمی احسان
(۱۴۰۳).، همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه، ۱۵-۱۵ مهر، تهران، ایران.
۹. اخبار جعلی در ایران: یک پژوهش مرکب
مافی کیوان،
شاه قاسمی احسان
،
صبار شاهو
(۱۴۰۳).، فصلنامه جامعه، فرهنگ و رسانه، ۱۳(۵۲).
۱۰. بی تی اس در ایران: یک پژوهش ژرف
شاه قاسمی احسان
(۱۴۰۳).، تحقیقات فرهنگی ایران، ۱۷(۲)، ۱۰۱-۱۲۵.
11. BTS’s Religious Strategy: From Propaganda to Unconditional Devotion
Shahghasemi Ehsan
(2024)., II. International Communication, Digitalization and Society Symposium, 24-26 April, Istanbul, Turkey.
۱۴۰۲
۱. رویکرد آزمایشگاهی به رابطه ی باورهای افراد و واکنش های آنان به پیام ها در شبکه های اجتماعی
صبار شاهو
،
شاه قاسمی احسان
، کچوئی سمانه (۱۴۰۲).، فصلنامه مطالعات فرهنگی و ارتباطات، ۱۹(۴)، ۳۹-۶۶.
2. Artificial Intelligence and the Celebrity Diplomacy
Shahghasemi Ehsan
(2024)., Artificial Intelligence and New Diplomacy, 27 February, Tehran, Iran.
3. Celebrity Literacy: Preventing Abuse of Public Attention
Shahghasemi Ehsan
(2023)., 2023 8th International Conference on Social Sciences and Humanities, 8-10 December, Wuhan, China.
4. Navigating the Playing Field: Understanding Sports Literacy
Shahghasemi Ehsan
(2023)., The 2023 Media and Information Literacy Seminar: A Collective Global Agenda, 25 October, Tehran, Iran.
۵. تجربه های کودکی در محیط رسانه ای آنلاین
شاه قاسمی احسان
(۱۴۰۲).
۶. جنگ افزارهای سرگرمی امپراتوری آمریکا
شاه قاسمی احسان
(۱۴۰۲).
۷. ارتباطات در تاریخ از نمادهای عصر سنگ تا شبکه های اجتماعی
شاه قاسمی احسان
، خالقی پور مریم (۱۴۰۲).
۸. مطالعه انگاره های بین فرهنگی دانشجویان روسی جامعه المصطفی العالمیه از مردم ایران
مومنی علی،
شاه قاسمی احسان
(۱۴۰۲).، فصلنامه مطالعات فرهنگی و ارتباطات، ۱۹(۷۱)، ۷۷-۱۰۳.
9. Ukraine War as Fought on Iran’s X
Shahghasemi Ehsan
(2023)., Journal of World Sociopolitical Studies, 7(3).
10. New Communication Technologies and the Demise of ‘Natural’ Education
Shahghasemi Ehsan
،
Sabbar Shaho
، Zohouri Mostafa، Sabzali Maryam (2023)., Digitalization and Society Symposium, 10-12 May, Istanbul, Turkey.
۱۱. نقش رسانه در تأثیرگذاری سلبریتی ها بر جامعة ایران از منظر خبرگان همراه با طراحی مدل مدیریت رسانه ای تأثیرات فرهنگی و اجتماعی سلبریتی ها
صادقی نیا ابوالفضل،
صبار شاهو
،
شاه قاسمی احسان
(۱۴۰۲).، نشریه علمی و پژوهشی مطالعات کشورها، ۱(۱)، ۱۶۱-۱۸۳.
۱۴۰۱
۱. میدان شهرت در ایران
شاه قاسمی احسان
(۱۴۰۱).
۲. آمار اجتماعی: مدیریت داده ها، اجرای تحلیل ها، ارائه نتایج
شاه قاسمی احسان
(۱۴۰۱).
۳. تاریخ شهرت، رسوایی! قهرمان! ستارگان! یک سده ستارگی!
شاه قاسمی احسان
(۱۴۰۱).
۱
۲
۳
۴
»
×
فایل مقاله