- پنجشنبه، ۲۹ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
سیدعلی نقی خرازی(بازنشسته)
مرتبه علمی : استاد
عضو کمیته تخصصی گسترش علوم و فناوریهای شنناختی شورای گسترش
عضو شورای امور بین الملل دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
مدیریت وبرنامهریزی آموزشی
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۴۵۹
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۷۵
۱۴۰۱
۴۷
مقاله
۳
کنفرانس
۲۳
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۷۳ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۱
۱. بررسی رابطه توزیع درامد با وضعیت بهره مندی از آموزش عالی (استان اردبیل)
اسماعیلی زهرا،
نادری روشناوند ابوالقاسم
،
خرازی سیدعلی نقی
(۱۴۰۱).، ایده های نو در تعلیم و تربیت، ۲(۴)، ۱۳-۲۳.
۱۳۹۹
۱. طراحی و اعتباریابی برنامه فرایندمحور برای ارتقای کارکردهای اجرایی (فرایش) برای دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری ریاضی
نظری سمیه،
حسن زاده سعید
،
شکوهی یکتا محسن
،
خرازی سیدعلی نقی
، فرزاد ولی الله (۱۳۹۹).، مجله مطالعات ناتوانی، ۱۰(۹۹).
۲. شرایط اثربخشی و انتقال اثر دور و نزدیک برنامههای مداخلاتی کارکردهای اجرایی: مروری نظاممند
نظری سمیه،
حسن زاده سعید
،
شکوهی یکتا محسن
،
خرازی سیدعلی نقی
، فرزاد ولی الله (۱۳۹۹).، مجله مطالعات ناتوانی، ۱۰(۱۲).
۱۳۹۸
۱. شناسایی عوامل مؤثر و مؤلفه های آمادگی شناختی رؤسای دانشگاه از نظر متخصصان علوم شناختی و آموزش عالی
لطفی علی،
خرازی سیدعلی نقی
،
پورکریمی جواد
،
عزتی میترا
(۱۳۹۸).، فصلنامه تازه های علوم شناختی، ۲۱(۳).
۲. الگوی مفهومی تصمیم گیری با رویکرد شناختی
رضائیان صهبا،
خرازی سیدعلی نقی
، جمالی محسن،
نادری روشناوند ابوالقاسم
(۱۳۹۸).، فصلنامه تازه های علوم شناختی، ۲۱(۱)، ۱-۲۰.
۱۳۹۷
۱. تصمیم گیریهای استراتژیک مالی در دانشگاههای جامع دولتی
محجوب عشرت آبادی حسن،
نادری روشناوند ابوالقاسم
،
خرازی سیدعلی نقی
، انتظاری مسعود (۱۳۹۷).، پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، ۲۴(۲)، ۵۳-۸۳.
۲. طراحی الگوی عوامل شناختی موثر بر تصمیم گیری
خرازی سیدعلی نقی
، رضائیان صهبا (۱۳۹۷).، SOCIAL COGNITION، ۱۳(۱)، ۱۳۱-۱۴۲.
۱۳۹۶
۱. بررسی عوامل موثر بر تصمیم گیریهای استراتژیک مالی در دانشگاه تهران
محجوب عشرت آبادی حسن،
نادری روشناوند ابوالقاسم
،
خرازی سیدعلی نقی
، انتظاری یعقوب (۱۳۹۶).، فصلنامه آموزش عالی ایران، هشتم(دوم)، ۸۱-۱۱۱.
۲. مقدمه ای بر علوم و فناوریهای شناختی و کاربرد آن
خرازی سیدعلی نقی
(۱۳۹۶).
۳. آموزش مهارت های فراشناختی در تربیت معلم
خرازی سیدعلی نقی
، خوشگفتار علی اکبر (۱۳۹۶).، فصلنامه تازه های علوم شناختی، ۱۹(۳)، ۶۲-۷۰.
۴. واژه نامه علوم شناختی
خرازی سیدعلی نقی
(۱۳۹۶).
۱۳۹۵
۱. مدیریت آموزش چند فرهنگی در مدارس ایران: تحلیلی فرا کیفی
محمدی شیرکوه،
خرازی سیدعلی نقی
،
پورکریمی جواد
، د کاضمی (۱۳۹۵).، School Administration، چهارم(دوم)، ۸۷-۱۰۷.
۲. طراحی و تدوین برنامه آموزش حل مساله بین فردی با رویکرد خلاقانه و بررسی اثر بخشی آن بر بهبود بهارتهای اجتماعی دانش آموزان سرآمد
کاشانی وحید لیلا،
افروز غلامعلی
،
شکوهی یکتا محسن
،
خرازی سیدعلی نقی
،
غباری بناب باقر
(۱۳۹۵).، SOCIAL COGNITION، ۵(۲)، ۸-۲۳.
3. Diagnosing Competency Mastery in Science: An Application of GDM to TIMSS 2011 Data
Kabiri Masoud،
Ghazi Tabatabaei Mahmoud
،
Bazargan Abbas
،
Shokoohi-yekta Mohsen
،
Kharazi Seyed Ali Naghi
(2017)., APPLIED MEASUREMENT IN EDUCATION, 30(1), 27-38.
۴. الگویی برای بالندگی اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران
قرونه داود،
میرکمالی سیدمحمد
،
بازرگان هرندی عباس
،
خرازی سیدعلی نقی
(۱۳۹۵).، پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، ۲۲ (۸۱)(۳)، ۱-۱۷.
۵. نظریه های علم شناخت : مقدمه ای بر علم ذهن
خرازی سیدعلی نقی
(۱۳۹۵).
۶. مدلی برای آموزش مهارتهای فراشناختی در تربیت معلم آینده
خوش گفتار مقدم علی اکبر،
خرازی سیدعلی نقی
(۱۳۹۵).، فصلنامه علمی سیاستهای راهبردی و کلان، سال چهارم(پانزدهم)، ۱-۲۶.
۷. ارائه الگویی برای آموزش چند فرهنگی در نظام آموزش عالی: واکاوی دیدگاههای متخصصان این حوزه در ایران
خرازی سیدعلی نقی
، محمدی شیرکوه، کاظمی فرد محمد،
پورکریمی جواد
(۱۳۹۵).، فصلنامه تدریس پژوهی، سال چهارم(اول)، ۰۰۰.
۸. عوامل سازمانی زمینه ساز انتقال اثربخش یادگیری به محیط کار(مطالعه موردی: شرکت ملی گاز ایران)
یوزباشی علیرضا،
ابیلی خدایار
،
خرازی سیدعلی نقی
، مهدی سبحانی نژاد (۱۳۹۵).، فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی، دوره سوم(شماره ۹)، ۲۱-۴۵.
۹. ارزیابی صلاحیتهای فراشناختی دانشجویان رشته های علوم رفتاری دانشگاه تهران
مبین رهنی یاسمن،
پورکریمی جواد
،
خرازی سیدعلی نقی
(۱۳۹۵).، کنفرانس بین المللی روان شناسی و علوم اجتماعی، ۱۲-۱۲ مرداد، تهران، ایران.
۱۰. جایگاه صلاحیت های فراشناختی در آموزش عالی
مبین رهنی یاسمن،
پورکریمی جواد
،
خرازی سیدعلی نقی
(۱۳۹۵).، پنجمین کنفرانس بین المللی روان شناسی و علوم اجتماعی، ۳۰-۳۰ تیر، کرج، ایران.
۱۱. تدوین الگوی انتقال یادگیری در راستای بازگشت سرمایه در توسعه منابع انسانی با تاکید بر مدیریت شهری
ابیلی خدایار
،
خرازی سیدعلی نقی
، مهدی سبحانی نژاد، یوزباشی علیرضا (۱۳۹۵).، اقتصاد و مدیریت شهری، سوم(یازدهم)، ۷۹.
۱۳۹۴
۱. بررسی رابطه میزان انواع تعامل دانشجویان گروه فنی مهندسی موسسه آموزش عالی مهر البرز با عملکرد تحصیلی
خرازی سیدعلی نقی
،
بازرگان هرندی عباس
، فاطمه نارنجی ثانی، مصطفوی زینب اسادات (۱۳۹۴).، آموزش مهندسی ایران، هفدهم(۶۸)، ۸۹-۱۱۱.
۲. تصمیم گیریهای استراتژیک مالی با رویکرد شناختی
نادری روشناوند ابوالقاسم
،
خرازی سیدعلی نقی
، انتظاری علی، محجوب علیرضا (۱۳۹۴).، فصلنامه علمی مطالعات منابع انسانی، ۵(۱۷)، ۸۵-۱۱۶.
۳. بررسی رابطۀ بین میزان انواع تعامل دانشجویان گروه فنی مهندسی مؤسسۀ آموزش عالی مهر البرز با عملکرد تحصیلی
نارنجی ثانی فاطمه
،
خرازی سیدعلی نقی
،
بازرگان هرندی عباس
، مصطفی نژ اد اکرم السادات (۱۳۹۴).، آموزش مهندسی ایران، ۱۷(۶۸)، ۸۹-۱۱۱.
۱
۲
۳
»
×
فایل مقاله