- جمعه، ۲ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
سجاد خانی پردنجانی
مرتبه علمی : استادیار
دانشکده تجارت و بازرگانی
پست الکترونیکی
پروفایل در Google Scholar
https://scholar.google.com/citations?hl=fa&user=GTLXKdIAAAAJ
رزومه
دانلود
۶۲
ارجاعات
۵
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۲۷
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
دانشکده تجارت و بازرگانی
فعالیت های علمی
۱۳۹۳
۱۴۰۴
۹
مقاله
۲
کنفرانس
۳
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۱۴ از ۱۴ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
1. identifying factors affecting online re-purchase intention
Asad Olahi Elahe،
Khani Pordanjani Sajad
(2025)., The 14th ECDC2025 international e-commerce conference with the approach of artificial intelligence, Internet of Things, business and metaverse, 13 February, Shiraz, Iran.
۲. رویکردی آمیخته در ارائه مدل مدیریت تجربه مشتری در صنعت خدمات بانکداری الکترونیکی
اله وردی مصطفی،
خانی پردنجانی سجاد
(۱۴۰۳).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۵(۴)، ۲۰-۳۸.
3. Exploring the Psychometric Properties and Measurement Invariance of the Resilience Scale for Iranian Teachers: A Network Analysis Perspective
Latifi Mohammad Mehdi
،
Tahmasebi Aghbeleghi Dariush
،
Khani Pordanjani Sajad
(2024)., European Journal of Education, 1(60).
۴. تجارت مبتنی بر هوش مصنوعی
خانی پردنجانی سجاد
،
طهماسبی آقبلاغی داریوش
(۱۴۰۳).
۵. عوامل موثر بر نگرش مصرف کننده به محتوای تولیدی کاربر و قصد خرید برخط
خانی پردنجانی سجاد
، بنی هاشمی سید جلال (۱۴۰۳).، نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، ۱۶(۳۷)، ۶۰-۸۰.
۶. طراحی مدل خط مشی گذاری توسعه کارآفرینی اجتماعی (مورد مطالعاتی: روستاهای غرب ایران).
قربانی مهدی
،
لطیفی محمدمهدی
، سلطانی حسینعلی،
خانی پردنجانی سجاد
، غلامی سروناز (۱۴۰۳).، فصلنامه پژوهش های روستایی، ۱۵(۲)، ۱-۲۰.
۷. توسعه محصولات جدید با رویکرد تجربه مشتریان
محمدی نوید
،
خانی پردنجانی سجاد
(۱۴۰۳).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۵(۱)، ۶۶-۹۴.
۸. شناسایی و اولویت بندی سناریوهای همکاری راهبردی بین سیستم بانکی خصوصی و فینتک ها
طهماسبی آقبلاغی داریوش
،
خانی پردنجانی سجاد
(۱۴۰۳).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۵(۱)، ۱-۱۸.
۹. بازاریابی در صنایع فرهنگی و خلاق
ایزدخواه محمد مهدی، اسدی محمد،
خانی پردنجانی سجاد
(۱۴۰۳).
۱۴۰۲
۱. استراتژی بازاریابی
جلیلیان حسین
،
خانی پردنجانی سجاد
(۱۴۰۲).
۲. مروری بیبلیومتریک بر تحلیل و تحلیل گری کسب و کار
خانی پردنجانی سجاد
،
محمدی نوید
(۱۴۰۲).، کنفرانس بین المللی تحلیل و تحلیل گری کسب وکار، ۲۵-۲۵ بهمن، تهران، ایران.
۳. الگوی برندسازی و رتبه بندی عوامل موثر برندسازی در صنعت لباس
خانی پردنجانی سجاد
،
طهماسبی آقبلاغی داریوش
(۱۴۰۲).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۴(۴).
۱۳۹۳
۱. تاثیر دانش خارجی بر ارزش ویژه برند از طریق دو متغیر میانجی زنجیره دانش و کیفیت خدمات ( مورد مطالعه: بانک توسعه صادرات ایران)
عبدالحمید ابراهیمی،
خانی پردنجانی سجاد
(۱۳۹۳).، تحقیقات بازاریابی نوین، ۴(۱۳)، ۱-۲۲.
۲. نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در ارتقاء ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر اصفهان
دهدشتی زهره،
خانی پردنجانی سجاد
، اجلی امین (۱۳۹۳).، فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، ۸(۲۵)، ۲۷-۶۱.
×
فایل مقاله