سجاد خانی پردنجانی

سجاد خانی پردنجانی

مرتبه علمی : استادیار
دانشکده تجارت و بازرگانی
Google Scholar
  • ۶۲ ارجاعات
  • ۵ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۲۷

فعالیت های علمی
۱۳۹۳۱۴۰۴

  • ۹ مقاله
  • ۲ کنفرانس
  • ۳ کتب
۱۴۰۳

1. identifying factors affecting online re-purchase intention

Asad Olahi Elahe، Khani Pordanjani Sajad (2025)., The 14th ECDC2025 international e-commerce conference with the approach of artificial intelligence, Internet of Things, business and metaverse, 13 February, Shiraz, Iran.

۲. رویکردی آمیخته در ارائه مدل مدیریت تجربه مشتری در صنعت خدمات بانکداری الکترونیکی

اله وردی مصطفی، خانی پردنجانی سجاد (۱۴۰۳).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۵(۴)، ۲۰-۳۸.
خانی پردنجانی سجاد، بنی هاشمی سید جلال (۱۴۰۳).، نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، ۱۶(۳۷)، ۶۰-۸۰.
محمدی نوید، خانی پردنجانی سجاد (۱۴۰۳).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۵(۱)، ۶۶-۹۴.

۹. بازاریابی در صنایع فرهنگی و خلاق

ایزدخواه محمد مهدی، اسدی محمد، خانی پردنجانی سجاد (۱۴۰۳).
۱۴۰۲

۲. مروری بیبلیومتریک بر تحلیل و تحلیل گری کسب و کار

خانی پردنجانی سجاد، محمدی نوید (۱۴۰۲).، کنفرانس بین المللی تحلیل و تحلیل گری کسب وکار، ۲۵-۲۵ بهمن، تهران، ایران.
۱۳۹۳

۲. نقش تبلیغات و تبلیغات شفاهی در ارتقاء ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر اصفهان

دهدشتی زهره، خانی پردنجانی سجاد، اجلی امین (۱۳۹۳).، فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، ۸(۲۵)، ۲۷-۶۱.