سجاد خانی پردنجانی

سجاد خانی پردنجانی

مرتبه علمی : استادیار
دانشکده تجارت و بازرگانی
Google Scholar
  • ۶۱ ارجاعات
  • ۵ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۱/۱۳

پروفایل

سجاد خانی دارای مدرک تحصیلی دکتری مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بازاریابی (رتبه یک) - از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران است. 
وی دارای حدود ۳۰ مقاله علمی پژوهشی داخلی و خارجی، چهار کتاب در حوزه تجارت و هوش مصنوعی و بازرگانی است. 

مشاوره به شرکت‌های مختلف در صنایعی مانند صنعت محصولات تند گردش (FMCG)، صنایع فرهنگی و خلاق، صنعت چرم، صنعت طراحی و کالاهای لوکس، صنعت لوازم خانگی، صنعت طلا و جواهرات، صنعت خشکبار و زعفران و ...  در رزومه ایشان وجود دارد. 

تبلیغات، برندسازی، مدیریت استراتژیک بازاریابی، تحقیقات بازاریابی، رفتار مصرف‌کننده، بازاریابی دیجیتال از زمینه‌های مورد علاقه ایشان است. 

تحصیلات / تحصیلات تکمیلی

Ph.D ، دانشگاه تهران ، مدیریت بازرگانی - مدیریت بازاریابی

۱۳۹۴ ← ۱۳۹۹

کارشناسی ارشد ، دانشگاه علامه طباطبایی تهران ، مدیریت بازرگانی - مدیریت بازاریابی

۱۳۸۹ ← ۱۳۹۱