سوگند قاسم زاده

سوگند قاسم زاده

مرتبه علمی : دانشیار
  • عضویت در کمیته اخلاق در پژوهشهای زیست پزشکی پژوهشکده معتمد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
آموزش کودکان استثنایی
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۴۲۰
Scopus
  • ۸۷ ارجاعات
  • ۳ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۱/۲۷
Google Scholar
  • ۵۳۴ ارجاعات
  • ۱۱ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۰۲/۱۲

پروفایل

  • عضویت در کمیته اخلاق در پژوهشهای زیست پزشکی پژوهشکده معتمد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ۱۴۰۲←…
  • عضو اصلی اندیشکده خانواده مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ۱۳۹۶←۱۳۹۸
  • مدیر داخلی و دستیار سردبیر نشریه علمی پژوهشی توانمند سازی کودکان استثنایی ۱۳۹۵←۱۳۹۹

تحصیلات / تحصیلات تکمیلی

P.H.D ، دانشگاه تهران ، روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی

۱۳۸۸ ← ۱۳۹۳

M.S ، دانشگاه الزهرا (س) ، روانشناسی

۱۳۸۵ ← ۱۳۸۸

کارشناسی ، دانشگاه الزهرا (س) ، روانشناسی بالینی

۱۳۸۱ ← ۱۳۸۵

کلمات کلیدی


Chart
down syndromeنشانگان داونemotion regulationتنظیم هیجانسلامت روانselfنوجوانکم توانی ذهنیکمک طلبیکارکردهای اجراییexecutive functionsbeingسنfamilyشیوه فرزندپروریcognitiveworking memoryکیفیت زندگیفرزندپروری مبتنی بر طرحوارهحافظه فعالاختلال طیف اتیسمmotor rehabilitationacademic engagementpsychological wellsexual attractionمهارت های اجتماعیacademic resiliencyschemaخودکنترلیaggressionenlightenmentlearning disabilitybehaviorsbased shared story readinggeneبازی درمانیadaptiveرابطه معلم شاگردbased parentingparentکیفیت زندگی خانوادهبرنامه والدگری مثبتژنتتظیم شناختی هیجانرفتار جنسیemotionpreschool childrenbiologicalcognetive"pishan" skills development packageautism spectrum disorderقلدریintellectual disabilityهویت جنسیرفتاریعملکرد خانوادهmaturitybased interventionschizophreniaمهارت نوشتنregulatory educationdeafnessانگیزه پیشرفتsexual identitiyreading abilityگرایش جنسیاسکیزوفرنیاbehavioral problemsexecutive functionتوان خواندنباورهای انگیزشیchild relationshipمهارت های شناختیadolescenseرباتیک آموزشیsocial skillspcitcognitive emotion regulationبهزیستیself controlبرنامه ی آموزش خودتنظیمیfamily functioningwriting skillsmoral disenagementتعلل ورزیخودکارآمدیsexual orientationناتوانی یادگیریمداخل? شناختی و حرکتیرشد زباناهداف پیشرفتverbal memoryداستان خوانی مشارکتی خانواده محورشناختیطرح تک آزمودنیfamily quality of lifemental healthcognitive emotion regulation strategiesکودکان پیش دبستانیparental stressابراز هیجانhelp seekingارتباطیbehavioral play therapypsychological characteristicفرزندپروریکارکرد های شناختیachievement goalsمداخله خانواده محورagecoping with stressطرحواره های ناسازگار اولیهparentingpositive parenting programsocial paternity satisfactionplay therapybased selfبهزیستی روانشناختیفرزندپروری مبتنی بر محیط خانهefficacyegr۳stem trainingsrsdparenting styleregulationbehavioralرفتار انطباقیquality of lifeemotional selfparenting based on home environmentsocial adjustmentchild interactionsexual behaviordaily living skillschildren with learning disabilitiesاختلالات برون نمودخودتنظیمیautism spectrum disorder (asd)بی تفاوتی اخلاقیhearing impairmentظرفیت هوشیcognitive skillsparental popularitywellناشنواییsingle subject designcreativityبلوغlow birth weightlanguage developmentteacher student relationshipتوانبخشی حسی حرکتیبسته افزایش مهارت پیشانearly maladaptive schemasراهبردهای تنظیم شناختی هیجانآموزش stemeducational roboticsپرخاشگریتمایل جنسیcommunicationcognitive functionsهیجانیregulatory education programدانش افزاییemotion expressionbullyingcognitive and motor interventionآموزش خودتنظیمی مبتنی بر srsdemotionalsensorytalented studentsحافظه کلامیمهارت های روزمره زندگیکودکان دارای اختلال یادگیریexternilizing disorderachievement motivationintelligence capacityspiritual happinessکارکرد اجراییHighcharts.com
End of interactive chart.