- پنجشنبه، ۲۹ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
سوگند قاسم زاده
مرتبه علمی : دانشیار
عضویت در کمیته اخلاق در پژوهشهای زیست پزشکی پژوهشکده معتمد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
آموزش کودکان استثنایی
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۴۲۰
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۸۷
ارجاعات
۳
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۱/۱۳
۵۳۴
ارجاعات
۱۱
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۰۲/۱۲
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۸
۱۴۰۳
۸۷
ارجاعات
۳
h-Index
۱۷۳
مقاله
۳۹
کنفرانس
۷
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۲۱۹ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. بررسی اثربخشی برنامۀ توان بخشی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر انعطاف پذیری شناختی و تعامل اجتماعی دانش آموزان مبتلا به طیف اوتیسم
شفیعی الهام،
قاسم زاده سوگند
،
ارجمندنیا علی اکبر
،
حسن زاده سعید
،
غلامعلی لواسانی مسعود
(۱۴۰۳).، فصلنامه پژوهش های کاربردی روانشناختی، ۱۵(۴).
۲. طراحی برنامه تنظیم هیجان مبتنی بر رویکرد فراتشخیصی برای نوجوانان دارای اختلال عاطفی با سابقه مصرف مواد مخدر
وطنی صباح،
ارجمندنیا علی اکبر
،
قاسم زاده سوگند
،
غباری بناب باقر
(۱۴۰۳).، رویکردی نو بر آموزش کودکان، ۶(۳)، ۲۰۳-۲۱۴.
3. Evaluating an Emotion Regulation Program's Impact on Mood Symptoms and Coping Strategies in Depressed Adolescents during the COVID-19 Pandemic
Naghsh Zahra
،
Ghasemzadeh Sogand
(2024)., International Journal of Behavioral Sciences, 18(3), 133-140.
۴. تدوین برنامه تنظیم هیجان خانواده محور و بررسی اثربخشی آن بر سازگاری اجتماعی، عاطفی و تحصیلی نوجوانان تیزهوشِ در معرض آسیب مشکلات هیجانی و رفتاری
رنجبر سروش،
افروز غلامعلی
،
قاسم زاده سوگند
،
غباری بناب باقر
(۱۴۰۳).، مجله علمی پژوهان، ۲۲(۳).
۵. طرح ارزشیابی اثربخشی برنامه آموزشی تحول کودک بر ارتقای سبک های تربیتی معلمان دوره دبستان
شکوهی یکتا محسن
،
قاسم زاده سوگند
، یاقوتی فرشته (۱۴۰۳).، خانواده و پژوهش، ۲۱(۱)، ۲۵-۳۸.
۶. اثربخشی برنامۀ توانمندسازی حسی- حرکتی خانواده محور بر توان خواندن و یادگیری دانشآموزان با نشانگان داون
سلطانی زهرا،
افروز غلامعلی
،
قاسم زاده سوگند
(۱۴۰۳).، کودکان استثنایی، ۲۴(۱)، :۶۷-۷۶.
7. A Scoping Review on Strategies that Enhance Medication Adherence in Children and Adolescents with Attention Deficit Hyperactivity Disorder and Associated Outcomes
Valaei Sharif Nafiseh، Ghasemzadeh Peivand،
Ghasemzadeh Sogand
(2024)., Current Developmental Disorders Reports, 3(2024).(11).
۸. غربالگری هوشمند بیش فعالی کودکان ۵ تا ۱۲ سال در خارج از محیط های بالینی با استفاده از سنسورهای حرکتی تلفن همراه
زاکانی زینب،
مرادی سبزوار منوچهر
،
قاسم زاده سوگند
، ریاضی مریم، مرتضوی فاطمه (۱۴۰۳).، دهمین همایش بین المللی علوم شناختی، ۲۶-۲۸ اردیبهشت، تهران، ایران.
۹. اثربخشی مداخلات روانی - اجتماعی مبتنی بر شواهد بر عود علائم نوجوانان با اختلالات طیف دوقطبی: یک مطالعه مروری نظام مند
رهبر کرباسدهی ابراهیم،
قاسم زاده سوگند
(۱۴۰۳).، مجله دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، ۳۲(۲).
۱۰. اثربخشی برنامه غنی سازی مهارت های ارتباطی خانواده محور بر رضامندی زوجیت والدین و تنظیم هیجانی فرزندان نوجوان با اختلالات رفتاری
ودودی ساجده،
قاسم زاده سوگند
،
نقش زهرا
،
افروز غلامعلی
(۱۴۰۳).، مجله پزشکی قانونی ایران، ۳۰(۱).
۱۱. مرور نظام مند برنامه ی آموزش والدین هانن بر مهارت های ارتباطی، تعاملی و زبانی کودکان با اختلال طیف اتیسم
محمدزاده عادل،
حسن زاده سعید
،
شکوهی یکتا محسن
،
قاسم زاده سوگند
(۱۴۰۳).، روانشناسی افراد استثنایی، ۱۴(۵۳).
۱۴۰۲
۱. مقایسه اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه نگر و درمان شناختی رفتاری بر تنظیم هیجان و کیفیت زندگی کودکان کار
موسوی الناز، احمدی غلامرضا، جوادی وحیده، سالک ابراهیمی لیلا،
قاسم زاده سوگند
(۱۴۰۲).، پژوهش های روان شناسی بالینی و مشاوره، ۱۳(۲).
۲. بررسی مقایسه ای رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه با بهزیستی روانشناختی و نقش میانجیگر راهبرد های تنظیم شناختی هیجان در دو گروه نوجوانان با و بدون سابقه طلاق والدین
نادری سارا،
غلامعلی لواسانی مسعود
،
قاسم زاده سوگند
(۱۴۰۲).، روانشناسی، ۲۷(۴)، ۴۰۶-۴۱۵..
3. A Novel Gamifies Approach for Objective Screening of Attention-deficit/hyperactivity Disorder in Children
Zakani Zeinab،
Moradisabzevar Manouchehr
،
Ghasemzadeh Sogand
، Riazi Maryam، Mortazavi Fatemeh (2023)., Basic and Clinical Nure Science 2023, 27-29 December, Tehran, Iran.
۴. کاربردپذیری فناوری کمکی در آموزش و درمان کودکان مبتلا به طیف اوتیسم: مطالعه ی مروری نظام مند.
شفیعی الهام،
ارجمندنیا علی اکبر
،
قاسم زاده سوگند
،
حسن زاده سعید
،
غلامعلی لواسانی مسعود
(۱۴۰۲).، مجله علمی پژوهان، ۱۴۰۲; ۲۱((۴))، ۱۴۰۲; ۲۱ (۴) :۲۹۵-۳۰۴.
۵. بررسی اثربخشی بستهٔ مداخلات شناختی رفتاری مادرمحور ویژهٔ کودکان ۴تا ۶ سال مبتلا به اختلال برون نمود بر بهبود تعامل والد-کود ک
درستکار ساناز،
حسن زاده سعید
، وکیلی سمیرا،
قاسم زاده سوگند
(۱۴۰۲).، مجله مطالعات ناتوانی، ۱۳(۱۲۷).
۶. بررسی اثربخشی برنامه توانبخشی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر سرعت پردازش و توجه کودکان مبتلا به طیف اتیسم
شفیعی الهام،
ارجمندنیا علی اکبر
،
قاسم زاده سوگند
،
حسن زاده سعید
،
غلامعلی لواسانی مسعود
(۱۴۰۲).، فصلنامه مطالعات روان شناختی، ۱۹(۳).
۷. اثربخشی نمایش درمانی بر مهارتهای اجتماعی و پرخاشگری بزرگسالان کم توان ذهنی مقیم مراکز نگهداری
به پژوه احمد
،
قاسم زاده سوگند
، شفیعی الهام، حداد مریم (۱۴۰۲).، سومین همایش ملی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان، ۱۳-۱۳ آذر، اردبیل، ایران.
۸. اثربخشی آموزش کارکرد اجرایی خودتنظیمی بر حافظه فعال دانش آموزان مضطرب
پیرحاجی الهام،
ارجمندنیا علی اکبر
،
قاسم زاده سوگند
، مجاور شیرین (۱۴۰۲).، کودکان استثنایی، ۲۳(۳).
۹. رابطه سن و سبک یادگیری دانش آموزان آهسته گام با نشانگان داون؛ نقش تعدیل کننده جنسیت
سادات میری مریم، وکیلی سمیرا،
نقش زهرا
،
افروز غلامعلی
،
قاسم زاده سوگند
(۱۴۰۲).، نشریه توانمندسازی کودکان استثنایی، ۱۴(۳).
۱۰. اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر طرحواره بر تاب آوری نوجوانان با مشکلات رفتاری
کریمی مقدم حسین،
قاسم زاده سوگند
،
ارجمندنیا علی اکبر
(۱۴۰۲).، فصلنامه پژوهش های کاربردی روانشناختی، ۱۴(۲).
۱۱. طراحی و ارزیابی کارآمدی درمان خانواده محور مبتنی بر رویکرد فراتشخیصی بر شاخص توده بدنی و نظم جویی هیجان در دوران پاندمی کووید-۱۹ در نوجوانان چاق و با اضافه وزن
ربانی با وجدان مرجان،
قاسم زاده سوگند
،
نقش زهرا
،
افروز غلامعلی
(۱۴۰۲).، مجله علوم روانشناختی، ۲۲(۱۲۶).
۱۲. اثربخشی قصه درمانی بر اضطراب اجتماعی و تنظیم شناختی هیجان دانش آموزان نابینا
مصطفایی پایدار نعیمه،
قاسم زاده سوگند
،
ارجمندنیا علی اکبر
، مجاور شیرین، محمدی فیض آبادی عاطفه (۱۴۰۲).، کودکان استثنایی، ۲۳(۲).
۱۳. تدوین مقیاس نیازهای آموزشی و توانبخشی کودکان مبتلا به سندرم داون (از نگاه والدین) در ایران: مطالعه ای ترکیبی
نقدی نیره،
افروز غلامعلی
،
حسن زاده سعید
،
قاسم زاده سوگند
(۱۴۰۲).، دو ماهنامه علمی پژوهشی طب توانبخشی، ۱۲(۳)، ۵۶۴-۵۷۵.
۱۴. مروری بر استفاده از فناوری های نوین در حوزه توان بخشی کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم در ایران
شعبانعلی فمی فائزه،
قاسم زاده سوگند
، نجاتی سمیه (۱۴۰۲).، مجله علوم پزشکی رازی، ۱۴۰۲; ۳۰((۴))، ۸۳-۱۰۵.
۱
۲
۳
۴
۵
۶
۹
»
×
فایل مقاله