- دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
روزا هندیجانی
مرتبه علمی : دانشیار
دانشکدگان مدیریت / دانشکده مدیریت کسب وکار / دانشکدگان مدیریت
مدیریت MBA
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۷۲۷
ارجاعات
۱۰
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
پایان نامه ها و رساله ها
۴۵
پایان نامه ها
۱ - ۱۰ از ۴۵ نتیجه
تعداد:
۱۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
تاثیر فناوری های تحول آفرین انقلاب صنعتی چهارم بر زنجیره تأمین پسا کرونا با نقش میانجی تاب آوری زنجیره تأمین
احسان کرمی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۵) ،
روزا هندیجانی
بررسی تأثیر نحوه تفکر شهودی/عقلانی و نوع تبلیغ احساسی/منطقی بر رفتار مصرف کننده: یک مطالعه آزمایشگاهی با استفاده از ابزار الکتروانسفالوگرافی (ای ای جی)
محمد داودبهاروندی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۱۱/۳۰) ،
روزا هندیجانی
اثر دستکاری نحوه تفکر کل نگر/جزءنگر بر عملکرد در مدیریت انبار با نقش میانجی درک قانون لیتل: یک تحقیق آزمایشگاهی
سپهر افشاری (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۱۱/۳۰) ،
روزا هندیجانی
مدیریت انبار
بررسی تاثیر دستکاری نحوه تفکر بر درک قانون لیتل با استفاده از روش تحقیق آزمایشگاهی
علی سخا (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۱۱/۱۳) ،
روزا هندیجانی
تاثیر تجزیه وتحلیل کلان داده بر عملکرد زنجیره تأمین در دوران پسا کرونا: با نقش میانجی تاب آوری و استحکام زنجیره تامین
علی شجاعیان (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۱۰/۲۴) ،
رحمت اله قلی پورسوته
،
روزا هندیجانی
مدل تأثیر رابطه تعاملی نحوه تفکر و قالب پیام تبلیغ بر جذابیت تبلیغ و قصد خرید از طریق ردیاب چشم
علی رضا حدادی (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۹/۱) ،
روزا هندیجانی
،
طهمورث حسنقلی پوریاسوری
،
روزا هندیجانی
توجه دیداری
visual attention
thinking style
نحوه تفکر
قصد خرید
purchase intention
جذابیت تبلیغ
پیام تبلیغ
advertisement message
advertisement attractiveness
بررسی تأثیر اعتماد به نفس بر توجه دیداری و تمایل به خرید محصولات سازگار با محیط زیست: مطالعه ی آزمایشگاهی با ردیاب چشم بر روی برچسب های رد پای کربن
فاطمه مصلح (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۳/۲۸) ،
روزا هندیجانی
،
مسعود کیماسی
،
روزا هندیجانی
سنجش اثرات میزان تعامل پذیری وب سایت بر تمایل به خرید مشتری در فضای آنلاین
سیدمحمدحسین شهرستانی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۲/۱۷) ،
روزا هندیجانی
،
مسعود کیماسی
،
روزا هندیجانی
بررسی اثر اشتباهات برند بر رفتار مصرف کننده با استفاده از مطالعات آزمایشی
نغمه شیبانی مقدم (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۶/۲۲) ،
روزا هندیجانی
،
مسعود کیماسی
،
روزا هندیجانی
رفتار مصرف کننده
قصد بخشش
عذرخواهی
تصویر برند
اشتباه برند
ارتباطات پسابحران
خشم
forgiveness
crisis communication
consumer responses
brand transgression
brand image
apology
anger
بررسی تأثیر تناسب تنظیمی بر سوگیری تسلطپنداری در تصمیمات استراتژیک: یک مطالعهی آزمایشی
مهدی خوش فکر (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۵/۱۸) ،
آرین قلی پور
،
روزا هندیجانی
،
روزا هندیجانی
تناسب تنظیمی
تمرکز تنظیمی
regulatory fit
regulatory focus
سوگیری تسلط پنداری
illusion of control
۱
۲
۳
۴
۵
»
×
خلاصه پایان نامه