- جمعه، ۱۷ خرداد ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
روزا هندیجانی
مرتبه علمی : دانشیار
دانشکدگان مدیریت / دانشکده مدیریت کسب وکار / دانشکدگان مدیریت
مدیریت MBA
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۷۶۲
ارجاعات
۱۰
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۹۰
۱۴۰۴
۳۷
مقاله
۴۳
کنفرانس
۴
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۸۴ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۴
1. The effect of discount messages on impulse buying and self-control: investigating arousal through brain’s emotion signals
Taghizadeh Sina،
Hendijani Rosa
،
Aghazadeh Hashem
،
Nazari Mohsnen
(2025)., Social Determinants of Health, 11(1), 1-10.
۱۴۰۳
۱. بررسی تأثیر دستکاری تمرکز تنظیمی و استراتژی خرید بر توجه دیداری مصرفکننده به برچسب تغذیه: مطالعه آزمایشگاهی با استفاده از روش ردیابی چشم
هندیجانی روزا
،
نظری محسن
، جعفری الناز، رحیمیان صبا (۱۴۰۳).، مدیریت بازرگانی، ۱۷(۱).
2. Time Dilation in Motivational Congruence Theory’s Paradigm
Hendijani Rosa
(2025)., INTEGRATIVE PSYCHOLOGICAL AND BEHAVIORAL SCIENCE, 59(20), 1-19.
۳. بررسی تاثیر خودکنترلی و نوع پیام تخفیف بر خرید هیجانی: یک مطالعه آزمایشگاهی
هندیجانی روزا
، تقی زاده سینا (۱۴۰۳).، دومین کنفرانس ملی مهندسی و مدیریت فرایندهای سازمانی، ۱۹-۲۰ دی، تهران، ایران.
۴. تاثیر پیام تخفیف و کنترل فردی بر میزان استرس در خرید هیجانی
هندیجانی روزا
، تقی زاده سینا (۱۴۰۳).، دومین کنفرانس مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی نوگرا، ۲۲-۲۲ آذر، تهران، ایران.
۵. واکنش مصرف کنندگان به اشتباه های برند و استراتژی های جبران پس از آن: بررسی نقش تعدیلگری تصویر برند و نقش میانجیگری قصد بخشش برند
شیبانی مقدم نغمه،
کیماسی مسعود
،
هندیجانی روزا
، صالح ترکستانی محمد (۱۴۰۳).، مدیریت بازرگانی، ۱۶(۳)، ۶۱۸-۶۴۰.
۶. تاثیر همزمان نوع پیام ترویج فروش و نحوه تفکر عقلانی و شهودی بر رفتار دیداری مصرف کننده
هندیجانی روزا
، کلانتری اشان سهند (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی پژوهش های نوین روانشناسی، ورزش و مدیریت، ۱۸-۱۸ شهریور، اصفهان، ایران.
۷. بررسی رابطه بین درک قانون لیتل و مدیریت عملکرد سیستمهای دینامیکی: یک مطالعه پیمایشی
هندیجانی روزا
(۱۴۰۳).، دومین همایش ملی پژوهش های نوین روانشناسی، ورزش و مدیریت، ۱۸-۱۸ شهریور، اصفهان، ایران.
8. Supply chain integration, competitive strategies and firm performance
Hendijani Rosa
، [] [] (2024)., International Journal of Organizational Analysis, 1(1).
9. Advances in Motivation Science Volume 11
Steel Piers،
Hendijani Rosa
(2024).
۱۴۰۲
۱. تأثیر مکان برچسب بر توجه دیداری مصرف کنندگان در بسته بندی محصولات سازگار با محیط زیست
هندیجانی روزا
، مصلح فاطمه،
کیماسی مسعود
(۱۴۰۲).، تحقیقات بازاریابی نوین، ۱۳(۴)، ۹۷-۱۱۴.
۲. تصمیم گیری در مسئله دینامیکی استخدام کارکنان: یک مطالعه آزمایشگاهی
هندیجانی روزا
، زین الدین هدیه (۱۴۰۲).، کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی، ۱۰-۱۱ بهمن، تهران، ایران.
3. Does Free Will Really Exist? The Motivational Congruence Theory’s Perspective
Hendijani Rosa
(2024)., INTEGRATIVE PSYCHOLOGICAL AND BEHAVIORAL SCIENCE, 1(1), 1-14.
۴. تأثیر یکپارچگی زنجیره تأمین بر عملکرد بنگاه با نقش میانجی تابآوری زنجیره تأمین در دوران شیوع کرونا (بنگاههای صنایع غذایی استان تهران)
هندیجانی روزا
، نورورزی مهدیس (۱۴۰۲).، فصلنامه چشم انداز مدیریت صنعتی، ۱۳(۵۱)، ۲۸۵-۳۱۸.
5. Mental Causation and Motivation: The Motivational Congruence Theory’s Perspective
Hendijani Rosa
(2023)., INTEGRATIVE PSYCHOLOGICAL AND BEHAVIORAL SCIENCE, 1(1), 1-16.
6. Motivational Congruence Theory: Beyond the Dualistic Approach to Human Motivation
Hendijani Rosa
، Steel Piers (2023)., INTEGRATIVE PSYCHOLOGICAL AND BEHAVIORAL SCIENCE, 1(1), 1-16.
7. Thinking styles and conflict management: a gamified empirical study
Hendijani Rosa
، Ahmadi Mohammad Milad (2023)., International Journal of Organizational Analysis, 13(1).
۸. تأثیر نگرانی زیست محیطی مصرف کنندگان بر قصد خرید محصولات سازگار با محیط زیست
هندیجانی روزا
، مصلح فاطمه (۱۴۰۲).، اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد، ۲۸-۲۸ اردیبهشت، تهران، ایران.
۹. تأثیر اعتماد به نفس مصرف کنندگان بر قصد خرید محصولات سازگار با محیط زیست
هندیجانی روزا
، مصلح فاطمه (۱۴۰۲).، نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری، ۲۳-۲۳ اردیبهشت، تهران، ایران.
10. An Application of Modern Literature Review Methodology: Finding Needles in Ever-Growing Haystacks
Steel Piers، Fariborzi Hadi،
Hendijani Rosa
(2023).
۱۴۰۱
۱. زنجیره تأمین خدمات دولت الکترونیک: شناسایی شاخصهای ارزیابی عملکرد(مورد مطالعه سامانه گمرک الکترونیکی در ایران)
زارع جلال،
هندیجانی روزا
(۱۴۰۱).، فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، ۱۴(۵۴و۵۳)، ۱۱۱-۱۳۹.
۲. تاثیر تعاملی نحوه تفکر و نوع پیام ترویج بر مدت زمان مشاهده پیام تخفیف
هندیجانی روزا
، کلانتری اشان سهند (۱۴۰۱).، نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری، ۱۳-۱۳ اسفند، تهران، ایران.
۳. بررسی تأثیر یکپارچگی بر تاب آوری و استحکام زنجیره تأمین در شرایط کرونا
هندیجانی روزا
، نورورزی مهدیس (۱۴۰۱).، هشتمین کنفرانس بین المللی لجستیک و زنجیره تامین، ۱۱-۱۲ بهمن، تهران، ایران.
۴. نوع پیام تخفیف و تفکر عقلانی و تاثیر آنها بر توجه دیداری
هندیجانی روزا
، کلانتری اشان سهند (۱۴۰۱).، دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد، ۲۹-۲۹ آذر، تهران، ایران.
۵. تناسب تنظیمی و عملکرد در سیستمهای دینامیکی: یک تحقیق آزمایشگاهی
هندیجانی روزا
، زین الدین هدیه (۱۴۰۱).، دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد، ۲۹-۲۹ آذر، تهران، ایران.
۱
۲
۳
۴
»
×
فایل مقاله