روزا هندیجانی

روزا هندیجانی

مرتبه علمی : دانشیار
دانشکدگان مدیریت / دانشکده مدیریت کسب وکار / دانشکدگان مدیریت
مدیریت MBA
Google Scholar
  • ۷۶۲ ارجاعات
  • ۱۰ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۴/۰۲/۳۰

فعالیت های علمی
۱۳۹۰۱۴۰۴

۱۴۰۴
۱۴۰۳
Hendijani Rosa (2025)., INTEGRATIVE PSYCHOLOGICAL AND BEHAVIORAL SCIENCE, 59(20), 1-19.

۳. بررسی تاثیر خودکنترلی و نوع پیام تخفیف بر خرید هیجانی: یک مطالعه آزمایشگاهی

هندیجانی روزا، تقی زاده سینا (۱۴۰۳).، دومین کنفرانس ملی مهندسی و مدیریت فرایندهای سازمانی، ۱۹-۲۰ دی، تهران، ایران.

۴. تاثیر پیام تخفیف و کنترل فردی بر میزان استرس در خرید هیجانی

هندیجانی روزا، تقی زاده سینا (۱۴۰۳).، دومین کنفرانس مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی نوگرا، ۲۲-۲۲ آذر، تهران، ایران.

۶. تاثیر همزمان نوع پیام ترویج فروش و نحوه تفکر عقلانی و شهودی بر رفتار دیداری مصرف کننده

هندیجانی روزا، کلانتری اشان سهند (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی پژوهش های نوین روانشناسی، ورزش و مدیریت، ۱۸-۱۸ شهریور، اصفهان، ایران.

۷. بررسی رابطه بین درک قانون لیتل و مدیریت عملکرد سیستمهای دینامیکی: یک مطالعه پیمایشی

هندیجانی روزا (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی پژوهش های نوین روانشناسی، ورزش و مدیریت، ۱۸-۱۸ شهریور، اصفهان، ایران.

8. Supply chain integration, competitive strategies and firm performance

Hendijani Rosa، [] [] (2024)., International Journal of Organizational Analysis, 1(1).
۱۴۰۲

۲. تصمیم گیری در مسئله دینامیکی استخدام کارکنان: یک مطالعه آزمایشگاهی

هندیجانی روزا، زین الدین هدیه (۱۴۰۲).، کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی، ۱۰-۱۱ بهمن، تهران، ایران.
Hendijani Rosa (2024)., INTEGRATIVE PSYCHOLOGICAL AND BEHAVIORAL SCIENCE, 1(1), 1-14.
Hendijani Rosa (2023)., INTEGRATIVE PSYCHOLOGICAL AND BEHAVIORAL SCIENCE, 1(1), 1-16.

6. Motivational Congruence Theory: Beyond the Dualistic Approach to Human Motivation

Hendijani Rosa، Steel Piers (2023)., INTEGRATIVE PSYCHOLOGICAL AND BEHAVIORAL SCIENCE, 1(1), 1-16.

7. Thinking styles and conflict management: a gamified empirical study

Hendijani Rosa، Ahmadi Mohammad Milad (2023)., International Journal of Organizational Analysis, 13(1).

۸. تأثیر نگرانی زیست محیطی مصرف کنندگان بر قصد خرید محصولات سازگار با محیط زیست

هندیجانی روزا، مصلح فاطمه (۱۴۰۲).، اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد، ۲۸-۲۸ اردیبهشت، تهران، ایران.

۹. تأثیر اعتماد به نفس مصرف کنندگان بر قصد خرید محصولات سازگار با محیط زیست

هندیجانی روزا، مصلح فاطمه (۱۴۰۲).، نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری، ۲۳-۲۳ اردیبهشت، تهران، ایران.
۱۴۰۱

۲. تاثیر تعاملی نحوه تفکر و نوع پیام ترویج بر مدت زمان مشاهده پیام تخفیف

هندیجانی روزا، کلانتری اشان سهند (۱۴۰۱).، نهمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری، ۱۳-۱۳ اسفند، تهران، ایران.

۳. بررسی تأثیر یکپارچگی بر تاب آوری و استحکام زنجیره تأمین در شرایط کرونا

هندیجانی روزا، نورورزی مهدیس (۱۴۰۱).، هشتمین کنفرانس بین المللی لجستیک و زنجیره تامین، ۱۱-۱۲ بهمن، تهران، ایران.

۴. نوع پیام تخفیف و تفکر عقلانی و تاثیر آنها بر توجه دیداری

هندیجانی روزا، کلانتری اشان سهند (۱۴۰۱).، دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد، ۲۹-۲۹ آذر، تهران، ایران.

۵. تناسب تنظیمی و عملکرد در سیستمهای دینامیکی: یک تحقیق آزمایشگاهی

هندیجانی روزا، زین الدین هدیه (۱۴۰۱).، دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد، ۲۹-۲۹ آذر، تهران، ایران.