- دوشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
محمدرضا جلیلوند
مرتبه علمی : استادیار
دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت و حسابداری
مدیریت و حسابداری
اتاق : ۵۱۱
پست الکترونیکی
وب سایت
https://rtis۲.ut.ac.ir/cv/rezajalilvand/
رزومه
دانلود
۲۵۰۹
ارجاعات
۲۳
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۲/۱۲
۸۴۰۵
ارجاعات
۳۶
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۲۷
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۴۰۰
۱۴۰۴
۲۵۰۹
ارجاعات
۲۳
h-Index
۲۶
مقاله
۱۱
کنفرانس
۳
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۴۰ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۴
1. An exploration and prioritization of key cognitive determinants of learning from failures among serial entrepreneurs: a BWM approach
Mohammadian Behzad
،
Jalilvand MohammadReza
، Rahimi Mohammad amin (2025)., Journal of Science and Technology Policy Management, ahead-of-print(ahead-of-print).
۱۴۰۳
۱. تحلیلی بر کنشگری فم تریپ های ایرانی در اینستاگرام و یوتیوب
جلیلوند محمدرضا
، اشعری علی (۱۴۰۳).، دومین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی نوگرا، ۲۳-۲۳ آذر، تهران، ایران.
۲. ابزارهای اثربخش پیاده سازی و اجرای استراتژی: یک مرور روایتی
جلیلوند محمدرضا
، جوشن محمدرضا (۱۴۰۳).، دومین کنفرانس مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی نوگرا، ۲۲-۲۲ آذر، تهران، ایران.
۳. نگارش طرح پیشنهادی برای پروژه های تحقیقاتی کسب و کار
نصراللهی وسطی لیلا،
جلیلوند محمدرضا
(۱۴۰۳).
۴. ارائه چارچوبی عملیاتی برای پیاده سازی جنگ شناختی در فضای سایبری
جلیلوند محمدرضا
، نبی لو مهدی (۱۴۰۳).، سومین کنفرانس فضای سایبری، ۸-۱۰ آبان، قم، ایران.
۵. کاروانسراها: نگینی بر گردشگری بیابانی در ایران
جلیلوند محمدرضا
، گل صباغ هانیه (۱۴۰۳).، سومین همایش ملی بیابان، ۲۴-۲۴ مهر، تهران، ایران.
۶. واکاوی مختصات گردشگری شهری با تاکید بر بهینه کاوی تجربیات شهرهای موفق
جلیلوند محمدرضا
، ابوحمزه احمد (۱۴۰۳).، اولین کنفرانس بین المللی صنعت گردشگری، ۱۱-۱۲ مهر، تهران، ایران.
۷. درآمدی بر کاربرد بازی وارسازی در صنعت گردشگری: نظریه ها، ابزارها، مزایا، و نمونه ها
جلیلوند محمدرضا
، گل صباغ هانیه (۱۴۰۳).، اولین کنفرانس بین المللی صنعت گردشگری، ۱۱-۱۲ مهر، تهران، ایران.
۸. آینده صنعت تبلیغات با کاربست فناوری واقعیت افزوده
قاسمی حامد،
جلیلوند محمدرضا
(۱۴۰۳).، آینده پژوهی ایران، ۹(۱)، ۳۰۱-۳۳۴.
۹. واکاوی مکانیزم های اجرایی سیاستگذاری عمومی با رویکرد تغییر رفتار شهروندان
مظفر میثم،
جلیلوند محمدرضا
(۱۴۰۳).، فصلنامه سیاستگذاری عمومی، ۱۰(۲)، ۹۸-۱۱۷.
۱۰. آینده پژوهی فعالیت سازمان های خبری ایران با تاکید بر پسا کرونا
نیکنام احمد، نصرالهی کاسمانی اکبر،
جلیلوند محمدرضا
، احمدی ثریا (۱۴۰۳).، پژوهشهای ارتباطی، ۳۱(۲)، ۴۷-۷۵.
11. Augmented reality technology in tourism and hospitality research: a review from 2010 to 2024
Jalilvand MohammadReza
، Ghasemi Hamed (2024)., Journal of Science and Technology Policy Management, ahead-of-print(ahead-of-print), 1-27.
۱۲. مردم نگاری شبکه ای کنش ها و چالش های حجاب استایل های اینستاگرامی
جلیلوند محمدرضا
، ضیاءدوست محمد معین (۱۴۰۳).، مجله پژوهشهای انسان شناسی ایران، ۱۴(۲۶)، ۹-۲۵.
13. A roadmap of retargeting campaigns for SMEs: a case study
Fallahi Daryakenari Niloofar،
Jalilvand MohammadReza
،
Jafari Seyed Mohammadbagher
(2024)., Marketing Intelligence & Planning, ahead-of-print(ahead-of-print), 1-37.
۱۴. واکاوی تحولات ناشی از کاربست هوش مصنوعی در فرآیند برندسازی
جلیلوند محمدرضا
، عطایی جمیله (۱۴۰۳).، کنفرانس عصر انفجار تکنولوژی: هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین، ۴-۴ مرداد، تبریز، ایران.
۱۵. عوامل شناختی اثرگذار بر یادگیری از شکست کارآفرینان سریالی
محمدیان بهزاد
،
جلیلوند محمدرضا
، رحیمی محمدامین (۱۴۰۳).، توسعه کارافرینی، ۱۷(۱)، ۱۲۰-۱۴۲.
16. How do technological media accelerate sustainable development? Mediating role of good governance and empowerment
Nasrolahi Vosta Leila،
Jalilvand MohammadReza
(2024)., Transforming Government- People Process and Policy, ahead-of-print(ahead-of-print), 1-26.
17. How does augmented reality technology evolve tourism and hospitality industry:A Mapping and Systematic Review
Jalilvand MohammadReza
، Ghasemi Hamed، Mirabdolbaghi Seyed Mohammad Sina (2024)., The 5th Conference on Managing Tourism Across Continents – Tourism for a better World (MTCON’24), 1-4 May, Istanbul, Turkey.
۱۸. مختصات نقشه راه کاربست جنگ شناختی در رسانه های نوین
جلیلوند محمدرضا
، نبی لو مهدی (۱۴۰۳).، بررسی های مدیریت رسانه، ۳(۱)، ۳-۲۸.
19. Analyzing Alternative Futures Facing Iranian News Organizations in the Post-Corona Era
Niknam Ahmad، Nasrolahi Kasmani Akbar،
Jalilvand MohammadReza
، Ahmadi Soraya (2024)., International Journal of Innovation Management and Organizational Behavior (IJIMOB), 4(2), 222-230.
۱۴۰۲
1. Health-related digital content engagement during the COVID-19 pandemic: an elaboration likelihood model lens
Sharifi Seyed Mahdi
،
Jalilvand MohammadReza
، Emami Kervee Shabnam (2024)., Journal of Integrated Care, ahead-of-print(ahead-of-print), 1-29.
۲. تحلیل نقش هویت اجتماعی کاربران در واکنش نسبت به برند با تأکید بر نقش شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران)
شریفی سیدمهدی
،
جلیلوند محمدرضا
، عابدی فاطمه (۱۴۰۲).، بررسی های مدیریت رسانه، ۲(۴)، ۴۴۰-۴۶۶.
۳. توسعه تفکر استراتژیک در محیط VUCA: کاربست سناریو و بازی سازی کسب و کار (همراه با چند مطالعه موردی)
جلیلوند محمدرضا
(۱۴۰۲).
۴. کاربست فناوری های نوظهور در دانشگاه های آینده: کاربرد فناوری واقعیت افزوده در آموزش های دانشگاهی
قاسمی حامد،
جلیلوند محمدرضا
(۱۴۰۲).، دومین همایش ملی آینده پژوهی، آموزش عالی و توسعه پایدار، ۲۹-۲۹ آذر، تهران، ایران.
5. The effect of narrative persuasion on interpersonal talk and attitude (the case of COVID-19)
Sharifi Seyed Mahdi
،
Jalilvand MohammadReza
، Shakoorian Fard Mohammad Reza (2023)., Journal of Integrated Care, 31(4).
۱
۲
»
×
فایل مقاله