محمدرضا جلیلوند

محمدرضا جلیلوند

مرتبه علمی : استادیار
دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت و حسابداری
مدیریت‌ و حسابداری
اتاق : ۵۱۱
Scopus
  • ۲۵۰۹ ارجاعات
  • ۲۳ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۴/۰۲/۱۲
Google Scholar
  • ۸۴۰۵ ارجاعات
  • ۳۶ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۲۷

فعالیت های علمی
۱۴۰۰۱۴۰۴

  • ۲۵۰۹ارجاعات
  • ۲۳ h-Index
  • ۲۶ مقاله
  • ۱۱ کنفرانس
  • ۳ کتب
۱۴۰۴
Mohammadian Behzad، Jalilvand MohammadReza، Rahimi Mohammad amin (2025)., Journal of Science and Technology Policy Management, ahead-of-print(ahead-of-print).
۱۴۰۳

۱. تحلیلی بر کنشگری فم تریپ های ایرانی در اینستاگرام و یوتیوب

جلیلوند محمدرضا، اشعری علی (۱۴۰۳).، دومین کنفرانس ملی مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی نوگرا، ۲۳-۲۳ آذر، تهران، ایران.

۲. ابزارهای اثربخش پیاده سازی و اجرای استراتژی: یک مرور روایتی

جلیلوند محمدرضا، جوشن محمدرضا (۱۴۰۳).، دومین کنفرانس مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی نوگرا، ۲۲-۲۲ آذر، تهران، ایران.

۴. ارائه چارچوبی عملیاتی برای پیاده سازی جنگ شناختی در فضای سایبری

جلیلوند محمدرضا، نبی لو مهدی (۱۴۰۳).، سومین کنفرانس فضای سایبری، ۸-۱۰ آبان، قم، ایران.

۵. کاروانسراها: نگینی بر گردشگری بیابانی در ایران

جلیلوند محمدرضا، گل صباغ هانیه (۱۴۰۳).، سومین همایش ملی بیابان، ۲۴-۲۴ مهر، تهران، ایران.

۶. واکاوی مختصات گردشگری شهری با تاکید بر بهینه کاوی تجربیات شهرهای موفق

جلیلوند محمدرضا، ابوحمزه احمد (۱۴۰۳).، اولین کنفرانس بین المللی صنعت گردشگری، ۱۱-۱۲ مهر، تهران، ایران.

۷. درآمدی بر کاربرد بازی وارسازی در صنعت گردشگری: نظریه ها، ابزارها، مزایا، و نمونه ها

جلیلوند محمدرضا، گل صباغ هانیه (۱۴۰۳).، اولین کنفرانس بین المللی صنعت گردشگری، ۱۱-۱۲ مهر، تهران، ایران.
قاسمی حامد، جلیلوند محمدرضا (۱۴۰۳).، آینده پژوهی ایران، ۹(۱)، ۳۰۱-۳۳۴.
نیکنام احمد، نصرالهی کاسمانی اکبر، جلیلوند محمدرضا، احمدی ثریا (۱۴۰۳).، پژوهشهای ارتباطی، ۳۱(۲)، ۴۷-۷۵.
Jalilvand MohammadReza، Ghasemi Hamed (2024)., Journal of Science and Technology Policy Management, ahead-of-print(ahead-of-print), 1-27.
جلیلوند محمدرضا، ضیاءدوست محمد معین (۱۴۰۳).، مجله پژوهشهای انسان شناسی ایران، ۱۴(۲۶)، ۹-۲۵.
Fallahi Daryakenari Niloofar، Jalilvand MohammadReza، Jafari Seyed Mohammadbagher (2024)., Marketing Intelligence & Planning, ahead-of-print(ahead-of-print), 1-37.

۱۴. واکاوی تحولات ناشی از کاربست هوش مصنوعی در فرآیند برندسازی

جلیلوند محمدرضا، عطایی جمیله (۱۴۰۳).، کنفرانس عصر انفجار تکنولوژی: هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین، ۴-۴ مرداد، تبریز، ایران.
Nasrolahi Vosta Leila، Jalilvand MohammadReza (2024)., Transforming Government- People Process and Policy, ahead-of-print(ahead-of-print), 1-26.

17. How does augmented reality technology evolve tourism and hospitality industry:A Mapping and Systematic Review

Jalilvand MohammadReza، Ghasemi Hamed، Mirabdolbaghi Seyed Mohammad Sina (2024)., The 5th Conference on Managing Tourism Across Continents – Tourism for a better World (MTCON’24), 1-4 May, Istanbul, Turkey.
جلیلوند محمدرضا، نبی لو مهدی (۱۴۰۳).، بررسی های مدیریت رسانه، ۳(۱)، ۳-۲۸.
Niknam Ahmad، Nasrolahi Kasmani Akbar، Jalilvand MohammadReza، Ahmadi Soraya (2024)., International Journal of Innovation Management and Organizational Behavior (IJIMOB), 4(2), 222-230.
۱۴۰۲

۴. کاربست فناوری های نوظهور در دانشگاه های آینده: کاربرد فناوری واقعیت افزوده در آموزش های دانشگاهی

قاسمی حامد، جلیلوند محمدرضا (۱۴۰۲).، دومین همایش ملی آینده پژوهی، آموزش عالی و توسعه پایدار، ۲۹-۲۹ آذر، تهران، ایران.