محمدرضا جلیلوند

محمدرضا جلیلوند

مرتبه علمی : استادیار
دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت و حسابداری
مدیریت‌ و حسابداری
اتاق : ۵۱۱
Scopus
  • ۲۴۸۷ ارجاعات
  • ۲۳ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۴/۰۱/۲۷
Google Scholar
  • ۸۴۰۵ ارجاعات
  • ۳۶ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۲۷

پروفایل

مدیر گروه مطالعات اجتماعی گردشگری و مهمانداری، موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران

معاون سردبیر مجله پژوهش های انسان شناسی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران

عضو کمیته علمی کنفرانس بین المللی فضای سایبری، دانشکدگان فارابی، دانشگاه تهران

تحصیلات / تحصیلات تکمیلی

کارشناسی ارشد ، دانشگاه اصفهان ، مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی

… ←

Ph.D ، دانشگاه تهران ، آینده پژوهی

… ←

B.S ، دانشگاه لرستان ، مدیریت بازرگانی

… ←

Postdoctoral ، دانشگاه تهران ، آینده پژوهی

… ←

کلمات کلیدی


Chart
roadmapcognitive scienceaugmented realityتبلیغات بازی وارسازی شدهconsumer behaviorفضای سایبرcognitive warfaresocial contextsزمینه های اجتماعیaugmented reality marketingنقشه راaugmented reality advertisingواقعیت افزودهadvertisingبازاریابی واقعیت افزودهبازی های دیجیتالتبلیغات واقعیت افزودهرفتار مصرف کنندهاقناع کنندگیdigital gamesaugmented reality promotionتبلیغ واقعیت افزودهجنگ شناختیعلوم شناختیرهنگاشتcyberspaceتبلیغاتpersuasivenessgamified advertisingسیاست رسانه ای آمریکا در قبال ایرانکاخ سفیدmedia policyسیاست گذاری رسانه ایbrandبرندجوامع آنلاینnetnographyonline communitiescreationهم آفرینیcobrand coهم آفرینی برندنتنوگرافینقشه راهصنعت گردشگری و مهمانداریtourism and hospitality industryبازی وار سازیgamificationexportصادراتmcdmمحیط کسب و کارکسب و کارهای صادرات محورتصمیم گیری چند معیارهexport oriented businessbusiness environmentdigital brandingبرندسازی دیجیتالartificial intelligenceهوش مصنوعیdigital marketingبازاریابی دیجیتالشرکت های کوچک و متوسطretargeting campaignsصنایع کوچک و متوسطsmall and medium industriesthematic analysissized enterprises (smes)export managementمدیریت صادراتsmall and mediumصادرا تکمپین های هدف گیری مجددتحلیل مضمونکارآفرینان سریالیempowermentنقش فناوری اطلاعاتپاندمیک کوویداقناع رواییتعریف عملیاتی گروه نسلیnarrative persuasionhuman resource management challengessem modelfamily supportتوانمندسازیاقناع در رسانه های خبریreentryمنابع انسانیتبعیض در محیط کارmarket orientationhuman resource managementmedia coverageهمزمانی قیمت سهامتوسعه مدل کسب و کارچشم انداز آینده شغلیفناوری های دیجیتالsmall and medium enterprisesجهت گیری بازارعاطفه منفیcareer coping strategies۱۹انتقالoperational definition of generational groupتصمیم گیری مسیر شغلیپوشش رسانه ایبازاریابیattitudeاستراتژی های مقابله با ناتوانی در تصمیم گیری شغلیmerdas productpersuasionاقناع رسانه اینوآوری مدل کسب وکار دوسوتوانورود مجددworkplace discriminationnegative effectsمحصولات برند مرداستوجه سرمایه گذارروایتهمذات پنداریmarketingfirmجایگاه یابیشکست کارآفرینانهdigital technologiesinterpersonal talkpositioninggenerational groupنیات کارآفرینانهسبک های تفکر استرنبرگspecific information environmentserial entrepreneursnarrativecareer future time perspectivetransportationconsumerempathystock price synchronicityاقناعچالش های مدیریت منابع انسانیمدیریت منابع انسانیگروه نسلیthinking stylesمدل معادلات ساختاریسرمایه اجتماعیعملکرد بنگاهefficacyfirm performancemaking selfcareer decisionرویکرد کارآفرینی فردیindividual entrepreneurial orientationsocial capitalmedia persuasionentrepreneurial intentionsگفتگوی میان فردیتعریف مفهومی نسل zریسک پذیری تیم مدیریت ارشدconceptual definition of generation zhuman resourcesbusiness model innovation ambidexteritythe role of information technologyperceptual mappersuasion in newsمحیط اطلاعاتی خاص شرکتنقشه ادراکیmakingsustainability orientationtop management team risk propensitybusiness model developmentحمایت اجتماعی خانوادهجهت گیری پایداریسرمایه اجتماعیentrepreneurial failureنگرشمصرف کنندهcovidخودکارآمدی تصمیم گیری شغلی۱۹ pandemicinvestor attentionHighcharts.com
End of interactive chart.