- چهارشنبه، ۱۴ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
نسترن حاجی حیدری
مرتبه علمی : دانشیار
رییس اداره امور پژوهشی دانشکده مدیریت
دانشکدگان مدیریت
مدیریت MBA
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۵۰۹
ارجاعات
۱۴
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
۱۱۷۱
ارجاعات
۱۹
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
پایان نامه ها و رساله ها
۱۴۶
پایان نامه ها
۱ - ۱۰ از ۱۴۶ نتیجه
تعداد:
۱۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
بازاریابی رسانه اجتماعی برای خرده فروشان آنلاین: بررسی تاثیر گوش دادن به مشتری و توسعه روابط با مشتری در درگیرسازی با صفحات رسانه اجتماعی برند
آرزو حسین زاده گلستان (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۹/۲۸) ،
داتیس خواجه ئیان
،
نسترن حاجی حیدری
شناخت رفتار مصرف کننده فناوری اینترنت اشیاء در صنعت سلامت : با رویکرد نظریه استدلال رفتاری
فاطمه صداقت کیش (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۸/۲۱) ،
منوچهر انصاری
،
نسترن حاجی حیدری
تحول دیجیتال
digital transformation
رفتار گله ای در نظرات آنلاین، با توجه به نقش احساسات در حوزه سلامت
محمدعرفان خدابخش (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۶/۳۰) ،
نسترن حاجی حیدری
،
آیدین سلام زاده
نظرات آنلاین
online reviews
شناسایی و بررسی عوامل اثرگذار بر دستیابی به مزیت رقابتی از طریق استراتژی داده
سیدمهدی سیدعلی خانی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۶/۲۷) ،
نسترن حاجی حیدری
طراحی مدل مفهومی بیمه دیجیتال
محمد آدابی (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۴/۱۸) ،
محسن نظری
،
نسترن حاجی حیدری
،
عزت اله عباسیان
بیمه
صنعت بیمه
تحول دیجیتال
دیجیتالی شدن
digital transformation
بیمه دیجیتال
digital insurance
insurance digitalization
insurance industry
بررسی میزان اثر قالب ارائه درجه اطمینان هوشمصنوعی پشتیبان تصمیم بر استفاده مطلوب تصمیم گیرنده در موقعیت سرمایهگذاری
رکسانا آریان پور (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۳/۷) ،
محمدعلی شاه حسینی
،
محمدعلی شاه حسینی
،
نسترن حاجی حیدری
عدم اطمینان هوش مصنوعی
اعتماد مطلوب به هوش مصنوعی
استفاده مطلوب از هوش مصنوعی
ai uncertainty communication
appropriate reliance on ai
calibrated trust in ai
: بررسی عوامل رضایت بیماران با استفاده از رویکرد یادگیری ماشین: تحلیل نظرات بیمارن در شبکه های اجتماعی
سعید کرمی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۲/۳۱) ،
نسترن حاجی حیدری
مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر موفقیت نوآوری مدل کسب و کار
علیرضا صادق زاده (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۲/۱۹) ،
نسترن حاجی حیدری
ارائه چارچوب روابط فرااجتماعی تاثیرگذاران اینستاگرامی با محوریت قابلیت های پویای بازاریابی
محبوبه بهمن میرزا (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۲/۱۳) ،
نادر سید امیری
،
نسترن حاجی حیدری
شبکه های اجتماعی
بررسی عوامل اساسی ارزش مشتری در هتلها با استفاده از رویکرد یادگیری ماشین
اصف حسین نژادسلیمی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۶/۲۰) ،
مسعود کیماسی
،
نسترن حاجی حیدری
ارزش مشتری
یادگیری ماشین
صنعت هتلداری
نظرات آنلاین
پردازش زبان طبیعی
machine learning
natural language processing
hotel industry
customer value
online reviews
۱
۲
۳
۴
۵
...
۱۵
»
×
خلاصه پایان نامه