- شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
مظفرالدین واعظی(بازنشسته)
مرتبه علمی : استادیار
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
مدیریت وبرنامهریزی آموزشی
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۴
۱۳۹۴
۲۵
مقاله
۶
کنفرانس
۴
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۳۵ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۳۹۴
۱. تاکتیک های رهبری / ۱۰۱ گام بسوی موفقیت در رهبری
واعظی مظفرالدین
(۱۳۹۴).
۲. مقایسه ای بین عملکرد تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد بر اساس نحوه ورود استعداد درخشان و آزمون سراسری
نظرزاده زارع محسن، اجمالی احسان،
واعظی مظفرالدین
(۱۳۹۴).، مطالعات برنامه ریزی آموزشی - دانشگاه مازندران با همکاری انجمن آموزش عالی ایران، ۴(۸)، ۱۶۱-۱۸۱.
۳. بررسی میزان سلامت روانی و ارتباط آن با منابع قدرت در مدیران مدارس
واعظی مظفرالدین
، حاج خزیمه مجتبی (۱۳۹۴).، فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی، ۹(۲)، ۱۱۹-۱۳۳.
۴. خوش بینی تحصیلی معلمان و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در مدارس متوسطه شهری
مرادی کیوان،
واعظی مظفرالدین
، فرزانه محمد، میرزایی محمد (۱۳۹۴).، مجله علوم تربیتی، ۶(۱)، ۱۴۱-۱۶۴.
۵. تبیین سبک های یادگیی و راهبردهای یادگیری در پیشرفت تحصیلی دانشجویان پردیس علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران
قارلقی سجاد، هماینی دمیرچی امین،
واعظی مظفرالدین
(۱۳۹۴).، فصلنامه روانشناسی تربیتی، ۲(۳)، ۴۱-۵۲.
۱۳۹۳
۱. ابعاد پنج گانه شخصیت چهارچوبی برای پیش بینی رهبری تحول آفرین در محیطهای آموزشی
تقوی حسین،
خرازی سیدعلی نقی
،
واعظی مظفرالدین
(۱۳۹۳).، نوآوری های مدیریت آموزشی، ۸/۴(۳۲)، ۶۴-۸۰.
۲. شناسایی و اولویت بندی موًلفه های دانشگاه پایدار
ملکی نیا عماد،
بازرگان هرندی عباس
،
واعظی مظفرالدین
،
احمدیان مجید
(۱۳۹۳).، پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، ۲۰(۳)، ۱-۲۶.
3. The Relationship Between Moral Intelligene and Team Leadership in Acecr of University of Tehran
Mirkamali Seyed Mohammad
،
Vaezi Mozafaredin
(2014)., kuwait Chapter of Arabian Journal of Business and Management Review, 3(12a), 192-203.
۴. روش های کمی تحقیق در برنامه ریزی آموزشی
واعظی مظفرالدین
، حاتمی گروسی جعفر، حسنوند مرضیه (۱۳۹۳).
۵. بررسی رابطه صلاحیت های حرفه ای با دلبستگی شغلی معلمان مقطع متوسطه شهرستان شیروان
واعظی مظفرالدین
، فرزانه محمد، مرادی کیوان، ملکی پور احمد (۱۳۹۳).، فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی، ۸(۲)، ۱۱۵-۱۳۷.
۶. رابطه خوش بینی تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان مدارس متوسطه پسرانه مناطق ۶ و ۹ شهر تهران
مرادی کیوان،
واعظی مظفرالدین
، فرزانه محمد، میرزایی محمد (۱۳۹۳).، پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، ۲(۵)، ۲۵-۳۹.
7. Human resources development with Design and Implementation Strategic Tool (Grounded Theory)
Mazari Ebrahim،
Abili Khodayar
،
Vaezi Mozafaredin
، Shakouri Bakhtiar Mohsen (2014)., Journal of Middle East Applied Science and Technology (JMEAST), 11(6), 1-5.
۱۳۹۲
۱. بررسی مهارت و نگرش دانشجویان مهندسی تحصیلات تکمیلی
واعظی مظفرالدین
(۱۳۹۲).، آموزش مهندسی ایران، ۱(۱)، ۱۱۱۱۱۱.
۲. بررسی رابطه بین عملکرد و انگیزش شغلی معلمان مدارس ابتدایی دولتی پسرانه شهر کرج
واعظی مظفرالدین
، اثرزاده رضا، تیمورزاده محمد (۱۳۹۲).، همایش ملی مدرسه فردا، ۲۸-۲۸ آذر، ایران.
۳. بررسی مهارت و نگرش دانشجویان مهندسی تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران در خصوص یادگیری الکترونیکی
واعظی مظفرالدین
، اثرزاده رضا، اثرزاده عنایت اله (۱۳۹۲).، سومین کنفرانس آموزش مهندسی، ۸-۹ آبان، تهران، ایران.
4. The relationship between quality of work life and organizational commitment among primary school teachers Piranshahr
Vaezi Mozafaredin
(2013)., Iranian 6th International Congress of Chigl and Adolescent Psychiatry, 17-19 September, Tabriz, Iran.
۵. بررسی رابطه میان حرفه گرایی مدیران دبیرستانها با خودکارآمدی آنها در استان کردستان
شفیعی احمدعلی،
میرکمالی سیدمحمد
،
واعظی مظفرالدین
(۱۳۹۲).، فصلنامه علوم مدیریت ایران، ۱(۱)، ۱۱۱۱.
۶. بررسی رابطه توسعه ی حرفه ای معلمان و خودکارآمدی آنها در شهر یاسوج
درخشان فر تورج،
واعظی مظفرالدین
،
میرکمالی سیدمحمد
(۱۳۹۲).، مطالعات روانشناسی تربیتی، ۱(۱)، ۱۱۱۱.
۷. پژوهش در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی، موانع و راهکارها
واعظی مظفرالدین
(۱۳۹۲).، کنفرانس بین المللی توسعه تحصیلات تکمیلی، فرصت ها و چالش ها، ۱-۱ خرداد، تهران، ایران.
۸. بررسی رتبطخ .یژگیهای حرفه ای معلمان با نظر آنان درباره ارزشیابی توصیفی پاسه سوم ابتدایی
کریمی ارقینی علی،
واعظی مظفرالدین
، صمدی پروین (۱۳۹۲).، پنجمین همایش ملی آموزش، ۲۲-۲۲ اردیبهشت، تهران، ایران.
۹. نقش ویژگیهای حرفه ای اعضای هیات علمی در بهبود کیفیت دانشگاه
واعظی مظفرالدین
(۱۳۹۲).، هفتمین همایش ارزیابی کیفیت در نظام های دانشگاهی، ۱۸-۱۸ اردیبهشت، تهران، ایران.
۱۰. یادگیری مادام العمر و دانشگاه تغییر ماهیت آموزش مداوم
واعظی مظفرالدین
، ملکی نیا عماد (۱۳۹۲).
۱۱. نظارت و راهنمایی تعلیماتی برای مدارس فردا
واعظی مظفرالدین
(۱۳۹۲).
۱۳۹۱
۱. رابطه سرمایه اجتماعی با گرایش به رفتار شهروندی سازمانی در دفتر مرکزی یک شرکت بیمه
خرازی سیدعلی نقی
،
واعظی مظفرالدین
، جبلی سینکی عبداله (۱۳۹۱).، پژوهشنامه بیمه(فصلنامه صنعت بیمه سابق)، ۲۷(۲)، ۱۵۹-۱۷۱.
۱۳۸۹
۱. فرهنگ جهانی شدن و آموزش عالی
واعظی مظفرالدین
، داوودقرونه (۱۳۸۹).، فصلنامه مطالعات فرهنگی دانشگاه تهران-برگ فرهنگ، -(۲۱)، ۵۰-۶۲.
۱
۲
»
×
فایل مقاله