فعالیت های علمی
۱۳۸۴۱۳۹۴

  • ۲۵ مقاله
  • ۶ کنفرانس
  • ۴ کتب
۱۳۹۴

۲. مقایسه ای بین عملکرد تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد بر اساس نحوه ورود استعداد درخشان و آزمون سراسری

نظرزاده زارع محسن، اجمالی احسان، واعظی مظفرالدین (۱۳۹۴).، مطالعات برنامه ریزی آموزشی - دانشگاه مازندران با همکاری انجمن آموزش عالی ایران، ۴(۸)، ۱۶۱-۱۸۱.

۳. بررسی میزان سلامت روانی و ارتباط آن با منابع قدرت در مدیران مدارس

واعظی مظفرالدین، حاج خزیمه مجتبی (۱۳۹۴).، فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی، ۹(۲)، ۱۱۹-۱۳۳.

۴. خوش بینی تحصیلی معلمان و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در مدارس متوسطه شهری

مرادی کیوان، واعظی مظفرالدین، فرزانه محمد، میرزایی محمد (۱۳۹۴).، مجله علوم تربیتی، ۶(۱)، ۱۴۱-۱۶۴.
۱۳۹۳

۲. شناسایی و اولویت بندی موًلفه های دانشگاه پایدار

ملکی نیا عماد، بازرگان هرندی عباس، واعظی مظفرالدین، احمدیان مجید (۱۳۹۳).، پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، ۲۰(۳)، ۱-۲۶.

3. The Relationship Between Moral Intelligene and Team Leadership in Acecr of University of Tehran

Mirkamali Seyed Mohammad، Vaezi Mozafaredin (2014)., kuwait Chapter of Arabian Journal of Business and Management Review, 3(12a), 192-203.

۴. روش های کمی تحقیق در برنامه ریزی آموزشی

واعظی مظفرالدین، حاتمی گروسی جعفر، حسنوند مرضیه (۱۳۹۳).

۵. بررسی رابطه صلاحیت های حرفه ای با دلبستگی شغلی معلمان مقطع متوسطه شهرستان شیروان

واعظی مظفرالدین، فرزانه محمد، مرادی کیوان، ملکی پور احمد (۱۳۹۳).، فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی، ۸(۲)، ۱۱۵-۱۳۷.

۶. رابطه خوش بینی تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان مدارس متوسطه پسرانه مناطق ۶ و ۹ شهر تهران

مرادی کیوان، واعظی مظفرالدین، فرزانه محمد، میرزایی محمد (۱۳۹۳).، پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، ۲(۵)، ۲۵-۳۹.

7. Human resources development with Design and Implementation Strategic Tool (Grounded Theory)

Mazari Ebrahim، Abili Khodayar، Vaezi Mozafaredin، Shakouri Bakhtiar Mohsen (2014)., Journal of Middle East Applied Science and Technology (JMEAST), 11(6), 1-5.
۱۳۹۲

۲. بررسی رابطه بین عملکرد و انگیزش شغلی معلمان مدارس ابتدایی دولتی پسرانه شهر کرج

واعظی مظفرالدین، اثرزاده رضا، تیمورزاده محمد (۱۳۹۲).، همایش ملی مدرسه فردا، ۲۸-۲۸ آذر، ایران.

۳. بررسی مهارت و نگرش دانشجویان مهندسی تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران در خصوص یادگیری الکترونیکی

واعظی مظفرالدین، اثرزاده رضا، اثرزاده عنایت اله (۱۳۹۲).، سومین کنفرانس آموزش مهندسی، ۸-۹ آبان، تهران، ایران.

4. The relationship between quality of work life and organizational commitment among primary school teachers Piranshahr

Vaezi Mozafaredin (2013)., Iranian 6th International Congress of Chigl and Adolescent Psychiatry, 17-19 September, Tabriz, Iran.

۷. پژوهش در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی، موانع و راهکارها

واعظی مظفرالدین (۱۳۹۲).، کنفرانس بین المللی توسعه تحصیلات تکمیلی، فرصت ها و چالش ها، ۱-۱ خرداد، تهران، ایران.

۸. بررسی رتبطخ .یژگیهای حرفه ای معلمان با نظر آنان درباره ارزشیابی توصیفی پاسه سوم ابتدایی

کریمی ارقینی علی، واعظی مظفرالدین، صمدی پروین (۱۳۹۲).، پنجمین همایش ملی آموزش، ۲۲-۲۲ اردیبهشت، تهران، ایران.

۹. نقش ویژگیهای حرفه ای اعضای هیات علمی در بهبود کیفیت دانشگاه

واعظی مظفرالدین (۱۳۹۲).، هفتمین همایش ارزیابی کیفیت در نظام های دانشگاهی، ۱۸-۱۸ اردیبهشت، تهران، ایران.
۱۳۹۱

۱. رابطه سرمایه اجتماعی با گرایش به رفتار شهروندی سازمانی در دفتر مرکزی یک شرکت بیمه

خرازی سیدعلی نقی، واعظی مظفرالدین، جبلی سینکی عبداله (۱۳۹۱).، پژوهشنامه بیمه(فصلنامه صنعت بیمه سابق)، ۲۷(۲)، ۱۵۹-۱۷۱.
۱۳۸۹
واعظی مظفرالدین، داوودقرونه (۱۳۸۹).، فصلنامه مطالعات فرهنگی دانشگاه تهران-برگ فرهنگ، -(۲۱)، ۵۰-۶۲.