مرتضی سلطانی

مرتضی سلطانی

مرتبه علمی : دانشیار
  • استاد راهنمای آموزشی دانشجویان مقطع کارشناسی رشته مدیریت بازرگانی ورودی نیمسال اول ۹۲-۹۳
  • معاونت علمی دانشکده مدیریت و حسابداری پردیس فارابی دانشگاه تهران
  • مدیر گروه مدیریت کسب و کار دانشکده مدیریت و حسابداری پردیس فارابی دانشگاه تهران
  • عضو کمیسیون موارد خاص آموزشی دانشکدگان فارابی
دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت و حسابداری / دانشکدگان فارابی
Google Scholar
  • ۷۹۷ ارجاعات
  • ۱۳ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۱۹

فعالیت های علمی
۱۳۹۱۱۴۰۳

۱۴۰۳

2. From mental representation to strategic foresight: a guide to thriving in a VUCA business world

Soltani Morteza، Souri Mohammad Ehsan، بهمن حاجی پور، Yazdani Hamidreza، Sankar Sana Shib (2024)., International Journal of Knowledge-Based Development, 14(3).

۳. ارائه الگوی مفهومی عناصر جهت‌دهنده راهبردی سازمان

رحیمی خورزوقی احسان، سلطانی مرتضی (۱۴۰۳).، مطالعات دین، معنویت و مدیریت( اسلام و مدیریت)، ۱۱(۲۱).

۴. واکاوی مفهوم داستان سرایی در شکل گیری هویت مکان های گردشگری

شیرقاضی مهرداد، سلطانی مرتضی، سلطانی نژاد نیما (۱۴۰۳).، گردشگری و توسعه، ۱۳(۲).
۱۴۰۲
مقدم چرگری رضا، باباشاهی جبار، سلطانی مرتضی (۱۴۰۲).، فصلنامه پژوهش های مدیریت منابع انسانی، ۱۵(۳)، ۱۵۹-۱۹۵.

۳. طراحی چارچوب استقرار پرداخت همراه در ایران: رویکردی رفتاری

جعفری سید محمدباقر، کرد نائیج دکتر اسد ا...، سلطانی مرتضی، صفایی مریم (۱۴۰۲).، مدیریت فرهنگ سازمانی، ۲۱(۲).
۱۴۰۱
سوری محمداحسان، سلطانی مرتضی، بهمن حاجی پور، یزدانی حمیدرضا (۱۴۰۱).، فصلنامه پژوهش های مدیریت راهبردی(دانشگاه آزاد واحد نراق)، ۲۸(۸۷)، ۷۷-۱۰۶.
خسروی ابوالفضل، سلطانی مرتضی، فتحی محمد رضا، علی باسل (۱۴۰۱).، پژوهشنامه بیمه(فصلنامه صنعت بیمه سابق)، ۱۱(۳).

۴. استراتژی نوآورانه همخواری در صنعت فناوری اطلاعات ایران

گلستانی مریم، سلطانی مرتضی (۱۴۰۱).، مطالعات مدیریت راهبردی، ۱۳(۵۱)، ۱۴۹-۱۶۷.

۵. فهم الگوی رفتاری تصمیم گیری استراتژیک در سازمان های حوزوی

سلطانی مرتضی، برزگر بفرویی کمال، زارعی متین حسن، منطقی محسن (۱۴۰۱).، مطالعات مدیریت دولتی ایران، ۵(۲).
میرمحمدی سیده سوده، سلطانی مرتضی، مهبودی فریدون، شهبازی میثم (۱۴۰۱).، زیست فناوری – دانشگاه تربیت مدرس، ۱۳(۲)، ۱۷۹-۲۰۱.
۱۴۰۰

۲. پیشایندهای شکل گیری روابط هم رقابتی

صاحب الداری مینو، سلطانی مرتضی، اسد اله کردناییج (۱۴۰۰).، مطالعات مدیریت راهبردی، ۱۲(۴۸).
نژادعلی لفمجانی حمیدرضا، ایرانی حمیدرضا، کریمی تورج، سلطانی مرتضی، صفار احمد (۱۴۰۰).، مطالعات رفتار مصرف کننده، ۸(۳)، ۱-۱۶.

۴. بازاریابی گردشگری: تکنیک، پارادایم یا رویکرد( با نگاهی انطباقی بر سایر مفاهیم بازاریابی)

ساریخانی خرمی مریم، شفیعی رودپشتی میثم، حاجی پور بهمن، سلطانی مرتضی (۱۴۰۰).، فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، ۱۶(۵۵)، ۳۵۷-۳۶۰.

6. Identifying the factors affecting competitiveness: A case study of Iranian natural gas industry

Soltani Morteza، Hajipour Bahman، Tayebinia Jafar (2021)., Energy Strategy Reviews, 1(36).