- چهارشنبه، ۱۴ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
مرتضی سلطانی
مرتبه علمی : دانشیار
استاد راهنمای آموزشی دانشجویان مقطع کارشناسی رشته مدیریت بازرگانی ورودی نیمسال اول ۹۲-۹۳
معاونت علمی دانشکده مدیریت و حسابداری پردیس فارابی دانشگاه تهران
مدیر گروه مدیریت کسب و کار دانشکده مدیریت و حسابداری پردیس فارابی دانشگاه تهران
عضو کمیسیون موارد خاص آموزشی دانشکدگان فارابی
دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت و حسابداری / دانشکدگان فارابی
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۷۹۷
ارجاعات
۱۳
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۹۱
۱۴۰۳
۸۱
مقاله
۱۰
کنفرانس
۲
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۹۳ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. مبانی بازاریابی خیرخواهانه؛ با نگاهی به تجربه بومی و رویکرد اسلامی
سلطانی مرتضی
، کردناییج اسدالله، ایوبی یزدی حمید (۱۴۰۳).
2. From mental representation to strategic foresight: a guide to thriving in a VUCA business world
Soltani Morteza
، Souri Mohammad Ehsan، بهمن حاجی پور،
Yazdani Hamidreza
، Sankar Sana Shib (2024)., International Journal of Knowledge-Based Development, 14(3).
۳. ارائه الگوی مفهومی عناصر جهتدهنده راهبردی سازمان
رحیمی خورزوقی احسان،
سلطانی مرتضی
(۱۴۰۳).، مطالعات دین، معنویت و مدیریت( اسلام و مدیریت)، ۱۱(۲۱).
۴. واکاوی مفهوم داستان سرایی در شکل گیری هویت مکان های گردشگری
شیرقاضی مهرداد،
سلطانی مرتضی
، سلطانی نژاد نیما (۱۴۰۳).، گردشگری و توسعه، ۱۳(۲).
۱۴۰۲
1. Identifying the Fields and Mechanisms of Value Co-creation in Foreign Language Institutions Using Fuzzy DEMATEL Ranking Approach (Case Study: Tehran, Iran)
Sobhani Seyed Mohammad،
Soltani Morteza
،
Fathi Mohammad Reza
(2023)., Iranian Journal of Educational Research, 2(4), 58-74.
۲. معرفی چارچوب استراتژیک کارکردهای مدیریت منابع انسانی همراستا با محیط متلاطم
مقدم چرگری رضا،
باباشاهی جبار
،
سلطانی مرتضی
(۱۴۰۲).، فصلنامه پژوهش های مدیریت منابع انسانی، ۱۵(۳)، ۱۵۹-۱۹۵.
۳. طراحی چارچوب استقرار پرداخت همراه در ایران: رویکردی رفتاری
جعفری سید محمدباقر
، کرد نائیج دکتر اسد ا...،
سلطانی مرتضی
، صفایی مریم (۱۴۰۲).، مدیریت فرهنگ سازمانی، ۲۱(۲).
۴. بررسی تأثیر عوامل درون سازمانی، بین سازمانی و بیرونی بر عملکرد صادراتی کسب و کارهای فعال در منطقه آزاد تجاری-صنعتی بندر انزلی بر مبنای رویکرد مبتنی بر رابطه
هوشمند چایجانی میلاد،
سلطانی مرتضی
، اکبری محسن (۱۴۰۲).، پژوهش های علوم و فنون دریایی، ۲۲(۱).
۱۴۰۱
۱. بررسی الگوی بازنمایی مدیران در آینده نگری استراتژیک با استفاده از نظریه مجموعه راف
سوری محمداحسان،
سلطانی مرتضی
، بهمن حاجی پور،
یزدانی حمیدرضا
(۱۴۰۱).، فصلنامه پژوهش های مدیریت راهبردی(دانشگاه آزاد واحد نراق)، ۲۸(۸۷)، ۷۷-۱۰۶.
2. Coopetition, Where Do You Come From? Identification, Categorization, and Configuration of Theoretical Roots of Coopetition
Klimas Patrycja، احمدیان علی اشرف،
Soltani Morteza
،
Shahbazi Meysam
،
Hamidi Zadeh Ali
(2023)., SAGE Open, 13(1), 215824402210850.
۳. طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بیمه اشخاص
خسروی ابوالفضل
،
سلطانی مرتضی
،
فتحی محمد رضا
، علی باسل (۱۴۰۱).، پژوهشنامه بیمه(فصلنامه صنعت بیمه سابق)، ۱۱(۳).
۴. استراتژی نوآورانه همخواری در صنعت فناوری اطلاعات ایران
گلستانی مریم،
سلطانی مرتضی
(۱۴۰۱).، مطالعات مدیریت راهبردی، ۱۳(۵۱)، ۱۴۹-۱۶۷.
۵. فهم الگوی رفتاری تصمیم گیری استراتژیک در سازمان های حوزوی
سلطانی مرتضی
، برزگر بفرویی کمال،
زارعی متین حسن
، منطقی محسن (۱۴۰۱).، مطالعات مدیریت دولتی ایران، ۵(۲).
۶. تاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید
سلطانی نژاد نیما،
سلطانی مرتضی
،
اسفیدانی محمدرحیم
،
جندقی غلامرضا
(۱۴۰۱).، نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، ۱۴(۲۷)، ۱-۲۶.
۷. بررسی عکس العمل مخاطب به بازاریابی سبز با لحاظ نقش ادراک از شخصیت
سلطانی مرتضی
،
خنیفر حسین
، صیادی سعیده (۱۴۰۱).، مدیریت فرهنگ سازمانی، ۲۰(۱).
۸. نگاهی بر عوامل موثر بر تجاری سازی محصولات در شتاب دهنده های بیوتکنولوژی پزشکی ایران
میرمحمدی سیده سوده،
سلطانی مرتضی
، مهبودی فریدون،
شهبازی میثم
(۱۴۰۱).، زیست فناوری – دانشگاه تربیت مدرس، ۱۳(۲)، ۱۷۹-۲۰۱.
۹. نقش بازاریابی رابطه مند در نیل به مزیت رقابتی در صنعت بیمه
خمویی فرشید،
سلطانی مرتضی
،
اسفیدانی محمدرحیم
(۱۴۰۱).، پژوهشهای مدیریت در ایران، ۲۶(۱).
۱۴۰۰
1. Knowledge Development in Tourism Distribution Channels: From Single Channel to Omnichannel
Soltaninejad Nima،
Irani Hamid Reza
،
Soltani Morteza
،
Yazdani Hamidreza
(2022)., Advances in Hospitality and Tourism Research-AHTR, 10(3).
۲. پیشایندهای شکل گیری روابط هم رقابتی
صاحب الداری مینو،
سلطانی مرتضی
، اسد اله کردناییج (۱۴۰۰).، مطالعات مدیریت راهبردی، ۱۲(۴۸).
۳. مدل سازی فروش محصولات مصرفی با استفاده از سیستم استنتاج عصبی-فازی
نژادعلی لفمجانی حمیدرضا،
ایرانی حمیدرضا
،
کریمی تورج
،
سلطانی مرتضی
، صفار احمد (۱۴۰۰).، مطالعات رفتار مصرف کننده، ۸(۳)، ۱-۱۶.
۴. بازاریابی گردشگری: تکنیک، پارادایم یا رویکرد( با نگاهی انطباقی بر سایر مفاهیم بازاریابی)
ساریخانی خرمی مریم،
شفیعی رودپشتی میثم
، حاجی پور بهمن،
سلطانی مرتضی
(۱۴۰۰).، فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، ۱۶(۵۵)، ۳۵۷-۳۶۰.
۵. ارائه چارچوبی برای توسعه منابع انسانی دوسوتوان زمینه ای در منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس
مولائی فاطمه،
طهماسبی رضا
،
سلطانی مرتضی
،
زارعی متین حسن
(۱۴۰۰).، مدیریت فرهنگ سازمانی، آماده انتشار(آماده انتشار).
6. Identifying the factors affecting competitiveness: A case study of Iranian natural gas industry
Soltani Morteza
، Hajipour Bahman، Tayebinia Jafar (2021)., Energy Strategy Reviews, 1(36).
۷. ارائه چارچوب بکارگیری بذرپاشی در بازاریابی: رهیافت فراترکیب
جعفری سید محمدباقر
،
محمودی سیدمحمد
،
سلطانی مرتضی
، اشکانی مهدی (۱۴۰۰).، تحقیقات بازاریابی نوین، ۱۱(۲)، ۶۹-۹۰.
۸. طراحی سیستم استنتاج عصبی-فازی جهت ارزیابی تناسب گونه های خرده فروشی با ویژگی های محصول
نژادعلی لفمجانی حمیدرضا،
ایرانی حمیدرضا
،
کریمی تورج
،
سلطانی مرتضی
(۱۴۰۰).، مدیریت بازرگانی، ۱۳(۱)، ۶۶-۸۷.
۱
۲
۳
۴
»
×
فایل مقاله