مرتضی سلطانی

مرتضی سلطانی

مرتبه علمی : دانشیار
  • استاد راهنمای آموزشی دانشجویان مقطع کارشناسی رشته مدیریت بازرگانی ورودی نیمسال اول ۹۲-۹۳
  • معاونت علمی دانشکده مدیریت و حسابداری پردیس فارابی دانشگاه تهران
  • مدیر گروه مدیریت کسب و کار دانشکده مدیریت و حسابداری پردیس فارابی دانشگاه تهران
  • عضو کمیسیون موارد خاص آموزشی دانشکدگان فارابی
دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت و حسابداری / دانشکدگان فارابی
Google Scholar
  • ۷۹۷ ارجاعات
  • ۱۳ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۱۹

پروفایل

  • عضو کمیسیون موارد خاص آموزشی دانشکدگان فارابی ۱۴۰۱←…
  • معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی پردیس فارابی دانشگاه تهران ۱۳۹۸←۱۴۰۱
  • استاد راهنمای آموزشی دانشجویان مقطع کارشناسی رشته مدیریت بازرگانی ورودی ۹۶ ۱۳۹۶←۱۳۹۸
  • عضو شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی پردیس فارابی دانشگاه تهران ۱۳۹۶←۱۳۹۸
  • دبیر هیات نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان قم ۱۳۹۵←۱۳۹۷
  • مدیر گروه مدیریت کسب و کار دانشکده مدیریت و حسابداری پردیس فارابی دانشگاه تهران ۱۳۹۳←…
  • معاونت علمی دانشکده مدیریت و حسابداری پردیس فارابی دانشگاه تهران ۱۳۹۲←…
  • استاد راهنمای آموزشی دانشجویان مقطع کارشناسی رشته مدیریت بازرگانی ورودی نیمسال اول ۹۲-۹۳ ۱۳۹۲←…
  • مدیر گروه مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت و حسابداری پردیس فارابی دانشگاه تهران ۱۳۹۲←۱۳۹۹

تحصیلات / تحصیلات تکمیلی

دکتری ، دانشگاه شهید بهشتی ، مدیریت بازرگانی

۱۳۸۵ ←

M.S ، دانشگاه امام صادق (ع) ، مدیریت بازرگانی

۱۳۸۲ ←

کلمات کلیدی


Chart
هم رقابتیاستراتژیمدل ساختاری تفسیریقیمت ادراک شدهفناوری نوین مالیتجاری سازیرقابت پذیری در سطح ملیشتاب دهندهصنعت ساختمانcoopetitionآگاهی از برنتصویر فروشگاهمیل به هم رقابتیپرستیژ برندداستان سراییوفاداری به برندداستانصنعت بانکداریفرهنگ مصرفیهمکاری راهبردیبیوتکنولوژی پزشکیکیفیت ادراک شدهرویکرد کیفیتئوری داده بنیادگردشگری فرهنگیمزیت رقابتیرقابت پذیریمدیریت استراتژیکتحلیل مضمونمکانهویتمصرف نمادینچالش های صنعت بانکداریسیستم بانکیصنعت گاز طبیعیstrategyسنجش آمادگیnew financial technologyروش دیمتلمقام دولتیگونه های خرده فروشیمدیریت تجربه مشتریانفرهنگ سازمانیgenerated contentصادراتاستارتاپ های فناورانهسبک رهبریproduct featuresstoryچابکی سازمانیbanking industryفازیinterpretive structural modelplacemedical biotechnologyمدیریت تغییرمدل تعالی سازمانی efqmcraetionbanking systemchallenges of the banking industryارزیابی عملکردبرند سازی شخصیرهبریمزیت رقابتی پایدارcompetitive advantagsustainable competitive advantageconsumer cultureadaptive neuromultiorganizational culturefuzzy inference system (anfis)qualitative approachقابلیت های تحلیل بیگ دیتاthematic analysisحقوق مقرر در قانون اساسیfeasibility studycoopetition tendencyویژگی های محصولتحلیل تمidentityconstruction industryنگرش برندbrand attitudeکسب و کارهای کوچک و متوسطبیمه اشخاصشبکه تلویزیونی افقcommersializationfirmمحتوای تولید شده توسط کاربرساختارسازمانیofogh tvmethanolکیفیت ادراک شده برندpetrochemical industrybrandریکاوری خدماتbig dataصنعت پتروشیمیاستراتژی بازاریابیbig data analytics capabilitiesعناصر بصریstartups)customer experience managementgrounded theoryبزهدیدهبرندtechnological startups (techخدمات رفاهیبسته بندیbrand perceived qualitybig data analyticssymbolic consumptionخودارزیابیcultural tourismمحتوای تولید شده توسط شرکتcompetitivenessهم آفرینیسیستم استنتاج عصبیمتانولmixed analysisfinancial performanceضمانت اجراوفاداری مشتریانorganizational structureآزادی های اساسیکلان دادهcoreadiness evaluationstrategic managementstrategic collaborationcriteria decision making techniquesبانک انصارسطح درگیریتحلیل آمیختهمدیریت رسانهعملکرد مالیstorytellingpersonal insuranceامکان سنجیcompetitive advantageتحلیل بیگ دیتابیگ دیتاexportchange managementعناصر اطلاعاتیopen strategymedia managementacceleratornatural gas industryفنون تصمیم گیری چند معیارهصنعت کاشی و سرامیکرفتار خرید مصرف کنندهsmesتعالی سازمانیcompetitiveness at the national leveluserceramic and tile industryretail formatsاستراتژی بازسوهانorganizational agilityفشار زمانHighcharts.com
End of interactive chart.