- سهشنبه، ۶ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
محمد حقیقی(بازنشسته)
مرتبه علمی : دانشیار
دانشکدگان مدیریت
مدیریت بازرگانی
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۲۴۵
ارجاعات
۴
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
پایان نامه ها و رساله ها
۷۵۰
پایان نامه ها
۱ - ۱۰ از ۷۵۰ نتیجه
تعداد:
۱۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
بررسی تأثیر متغیرهای درون سازمانی و برون سازمانی بر تفکر استراتژیک و تأثیر تفکر استراتژیک بر عملکرد بازاریابی
ندا لطفی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۹۴/۰۶/۰۹) ،
محمد حقیقی
متغیرهای درون سازمانی
متغیرهای برون سازمانی
تفکر استراتژیک و عملکرد بازاریابی
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر پیشبرد فروش خدمات بیمه های شرکت بیمه پاسارگاد
حبیب احمدی ازندریانی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۶) ،
آیدین سلام زاده
،
محمد حقیقی
تبلیغات شفاهی
ارائه الگوی سیستم کنترل تعاملی در شرکت های دانش بنیان
حامد ملکی زاده (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۷) ،
محمد حقیقی
،
طهمورث حسنقلی پوریاسوری
شرکت های دانش بنیان
knowledge
based companies
بررسی عوامل مؤثر بر صادرات محصولات کشاورزی به کشور عمان (مورد مطالعه: صادرات گوجه فرنگی)
حمید قره شیخ (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۶/۶) ،
محمد حقیقی
صادرات
ارائه مدل زنجیره تأمین و کاربرد انرژی های سبز در بنگاه های صنعتی و تجاری ایران در راستای تحقیق تجارت پایدار
عبدالحسین قادری (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۶/۳۰) ،
محمد حقیقی
عملکرد اقتصادی
مدیریت
توسعه پایدار
زنجیره تامین سبز
sustainable development
انرژی های سبز
green supply chain management
green energy
economic performance
ارائه مدل بازیابی و تقویت برند بانک صادرات ایران
آرش بادپا (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۶/۲۹) ،
محمد حقیقی
،
طاهر روشندل اربطانی
برند
تقویت برند
تأثیر اتوماسیون بازاریابی بر پاسخگویی بازاریابی با نقش میانجی گری استراتژی و عملیات بازاریابی
مسیب افکاری (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۱۱/۳۰) ،
آیدین سلام زاده
،
محمد حقیقی
استراتژی بازاریابی
تاثیر محتوای تولید شده توسط شرکت در شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند،تصویر برند،قصد خرید کاربران از خدمات رستوران های بزرگ در تبریز
فائقه رحیمی مرند (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۱۱/۳۰) ،
محمد حقیقی
ارزش ویژه برند
قصد خرید
تصویر برند
شناسایی مؤلفه های اثرگذار بر قابلیت های بازاریابی فروش آنلاین در محصولات فرهنگی نظیر کتاب در شهر تهران
(دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۱۱/۳۰) ،
محمد حقیقی
،
آیدین سلام زاده
فروش
قابلیت های بازاریابی
تأثیر نوآوری زنجیره تأمین بر مزیت رقابتی با میانجیگری قابلیت استحکام و انعطاف پذیری و نقش تعدیل کننده ارتباط خریدار- تأمین کننده در شرکت های فروشگاهی شهر تهران
مجید محسنی مجد (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۱۱/۳۰) ،
محمد حقیقی
نوآوری
competitive advantage
۱
۲
۳
۴
۵
...
۷۵
»
×
خلاصه پایان نامه