محمد حقیقی

محمد حقیقی(بازنشسته)

مرتبه علمی : دانشیار
دانشکدگان مدیریت
مدیریت بازرگانی
Scopus
  • ۲۴۵ ارجاعات
  • ۴ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۲/۱۱/۲۵

پایان نامه ها و رساله ها

  • ۷۵۰ پایان نامه ها
متغیرهای درون سازمانی
متغیرهای برون سازمانی
تفکر استراتژیک و عملکرد بازاریابی

بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر پیشبرد فروش خدمات بیمه های شرکت بیمه پاسارگاد

حبیب احمدی ازندریانی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۶) ، آیدین سلام زاده، محمد حقیقی
تبلیغات شفاهی

ارائه الگوی سیستم کنترل تعاملی در شرکت های دانش بنیان

حامد ملکی زاده (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۷) ، طهمورث حسنقلی پوریاسوری، محمد حقیقی
شرکت های دانش بنیان
knowledge
based companies
صادرات
عملکرد اقتصادی
مدیریت
توسعه پایدار
زنجیره تامین سبز
sustainable development
انرژی های سبز
green supply chain management
green energy
economic performance

ارائه مدل بازیابی و تقویت برند بانک صادرات ایران

آرش بادپا (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۶/۲۹) ، محمد حقیقی، طاهر روشندل اربطانی
برند
تقویت برند
استراتژی بازاریابی

بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری در راستای توسعه سهم بازار شرکت سازه پویش

امیر فدوی رودسری (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۱۱/۳۰) ، محمد حقیقی، آیدین سلام زاده
رضایت مشتری
وفاداری
کیفیت
توسعه سهم بازار
customer satisfaction
ارزش ویژه برند
قصد خرید
تصویر برند