- سهشنبه، ۶ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
محمد حقیقی(بازنشسته)
مرتبه علمی : دانشیار
دانشکدگان مدیریت
مدیریت بازرگانی
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۲۴۵
ارجاعات
۴
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۴
۱۴۰۲
۲۴۵
ارجاعات
۴
h-Index
۷۳
مقاله
۷
کنفرانس
۷
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۸۷ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۲
۱. بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپ ها در ایران: مطالعه چندموردی
آقازاده هاشم
،
حقیقی محمد
، ترکستانی محمدصالح، زارع محمدصادق (۱۴۰۲).، مدیریت بازرگانی، ۱۵(۱)، ۲۷-۵۳.
۱۴۰۱
۱. قیمت گذاری و تبلیغ پویا در فروش بلیت رخدادهای ورزشی و تفریحی با استفاده از کنترل بهینه
مهرگان محمدرضا
، پورکاظمی محمدحسین،
حقیقی محمد
، آصفی توران (۱۴۰۱).، فصلنامه چشم انداز مدیریت صنعتی، ۱۲(۴۷).
2. A Competitive Model In Supply Chain Of Petrochemical Polymer Products: A Case Study In Iran
Mazhari Malekshah Nazanin،
Shahhoseini Mohammad Ali
،
Haghighi Mohammad
، Haghighinasab Manijeh (2022)., Frontiers in Earth Science, 1(1).
۱۴۰۰
۱. بررسی ابعاد مدیریت برند سازمان در بانک ملت با روش فراترکیب
پسران افشاریان سارا،
حقیقی محمد
، حقیقی کفاش مهدی،
آقازاده هاشم
(۱۴۰۰).، پژوهشهای مدیریت در ایران، ۲۵(۴)، ۶۸-۸۷.
۲. مدل شبیه سازی مصرف آبزیان با استفاده از رویکرد پویایی شناسی سیستم
پرنیان امیر،
حقیقی محمد
،
عموزاد مهدیرجی حنان
،
نظری محسن
،
حسین زاده مهناز
(۱۴۰۰).، بهره برداری و پرورش آبزیان، ۱۰(۴)، ۶۹-۸۳.
۱۳۹۹
۱. مدل رهبری مشارکتی استراتژیک در شرکتهای دانش بنیان تولیدی
نیک کار امیر،
حقیقی محمد
،
شاه حسینی محمدعلی
، کردنائیچ اسدالله (۱۳۹۹).، فصلنامه پژوهش های مدیریت راهبردی(دانشگاه آزاد واحد نراق)، ۲۶(۷۹)، ۱۰۷-۱۳۸.
2. Designing a Competitive Advantage Model Through Dynamic Capabilities and Differentiation Approach for Iranian Knowledge-based Companies
Abdolhosseini Khaligh Alireza،
Haghighi Mohammad
،
Nazari Mohsnen
، Khodadad Hosseini Seyed Hamid (2020)., Journal of Management and Sustainability, 10(2), 52.
۱۳۹۸
۱. ﺗﺒﻴﻴﻦ اﺑﻌﺎد ﻫﻮﺷﻤﻨﺪی رﻗﺎﺑﺘﻲ ﺑﻬﺮه ﺑﺎ ﮔﻴﺮی ﻗﺎﺑﻠ از ﻴﺖ ﻫﺎی ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ در ﺻﻨﻌﺖ ﻣﺎءاﻟﺸﻌﻴﺮ اﻳﺮان
حقیقی محمد
،
آقازاده هاشم
، خداداد حسینی سید حمید، غریبی معین (۱۳۹۸).، مدیریت بازرگانی، ۱۱(۴)، ۷۴۲-۷۶۱.
۲. ارائه مدل همراستایی استراتژی های منابع انسانی با استراتژی های کلان سازمانی در شرکت ملی نفت ایران
شاه حسینی محمدعلی
،
حقیقی محمد
، موذن سارا (۱۳۹۸).، فصلنامه مدیریت منابع انسانی در صنعت نفت، ۱۱(۴۲)، ۹۳-۱۲۶.
۳. بررسی تاثیر خصومت با کشور مبدأ بر تمایلات مصرف کنندگان (مطالعه: شهروندان منطقه ۵ شهر تهران)
طهماسبی آقبلاغی داریوش
، دیندارکله سر یاشار،
حقیقی محمد
(۱۳۹۸).، بررسی های بازرگانی، ۵(۹۴).
۱۳۹۷
۱. مطالعه تاثیر تجارت الکترونیک در بازارسازی رسانه بر خط
حقیقی محمد
،
بغزیان آلبرت
، امینی لاری منصور، قهرمانی عبدالرضا (۱۳۹۷).، مجله جهانی رسانه ـ نسخه فارسی، ۱۳(۱).
2. A New Policy-Making Model for Development of National Insurance Services Market Based on Resource-Based Approach
Ayatimehr Mohammad،
Haghighi Mohammad
، Kordnaeij Asadollah (2018)., international business research, 11(6), 127.
۱۳۹۶
۱. چگونگی تاثیر سازندگان بازارمحور بر رضایت و حفظ مشتریان B&B
حقیقی محمد
، محسن افشین، بیرقی پناه ابراهیم (۱۳۹۶).، تحقیقات علمی جهان در مدیریت ، حسابداری ، حقوق و علوم اجتماعی، ۲-۲ آذر، اهواز، ایران.
2. investigating the effect of brand image relationship marketing and word of mouth propaganda on the intention of reuse among tourists visiting kish island hotels
Haghighi Mohammad
، Samadi Mansoor، Hnfgyuy Dhfsdr (2017)., international economic society, 22-23 August, Ankara, Turkey.
3. The impact of internal marketing activities on customer service performance in healthcare industry
Abbasi Amirhossein،
Haghighi Mohammad
، Hazaveh Hesar Maskan Babak،
Ashkani Mahdi
، Mohammadi Ali (2017)., International Journal of Customer Relationship Marketing and Management, 8(3), 18-30.
4. business intelligence in online customer textual reviews understanding consumer perceptions and influential factors
Xun Xun، Wang Xuequn، Lii Yibai،
Haghighi Mohammad
(2017)., INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATION MANAGEMENT, 37(6), 673.
۵. ارائه الگوی کاربردی برای بازاریابی چندحسی در برندسازی مقصد گردشگری
حقیقی محمد
،
روشندل اربطانی طاهر
، احمد روستا، صالحی علی (۱۳۹۶).، مدیریت بازرگانی، ۹(۱)، ۶۳-۸۲.
۶. تدوین استراتژی های بازاریابی بر اساس دوره عمر و ارجاع مشتری. مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پر سرعت
حقیقی محمد
، هزاوه هزار مسکن بابک، اشکانی مهدی، عباسی امیر حسین (۱۳۹۶).، فصلنامه پژوهش های مدیریت راهبردی(دانشگاه آزاد واحد نراق)، ۲۳(۶۴)، ۹-۲۵.
۷. تدوین استراتژی های بازاریابی بر اساس ارزش دوره عمر و ارجاع مشتری (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت)
حقیقی محمد
، هزاوه حصار مسکن بابک،
اشکانی مهدی
، عباسی امیرحسین (۱۳۹۶).، فصلنامه پژوهش های مدیریت راهبردی(دانشگاه آزاد واحد نراق)، ۲۳(۶۴)، ۹-۲۵.
۱۳۹۵
۱. نقش توسعه IT و فناوری اطلاعات و ارتباطات و تجارت الکترونیکی در بازاریابی و بازرگانی بین المللی
حقیقی محمد
، خالوزاده مبارکه سجاد (۱۳۹۵).، سومین همایش بین المللی نوآوری، توسعه و کسب و کار، ۱۹-۱۹ اسفند، تهران، ایران.
۲. بررسی تاثیر تصویر برند بازاریابی رابطه مند و تبلیغات شفاهی بر قصد استفاده مجدد گردشگران از هتل های جزیره کیش ( از دیدگاه گردشگران داخلی)
حقیقی محمد
(۱۳۹۵).، مدیریت و اقتصاد جهانی، ۲۸-۲۸ بهمن، تهران، ایران.
۳. بررسی رابطه ارزش های فرهنگی و رفتار خرید آنی مصرف کنندگان ایرانی
حقیقی محمد
، کرمی مسعود، حمیدی کولایی آرزو، ملکی محمد مهدی (۱۳۹۵).، مدیریت بازرگانی، ۸(۲)، ۳۰۱.
۴. مولفه ها و محتوای وب سایت های تسهیل گر گردشگری پزشکی
تقی زاده یزدی محمدرضا
،
شامی زنجانی مهدی
،
حقیقی محمد
، ابوهاشم فرزانه (۱۳۹۵).، فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، ۱۱(۳۳)، ۱-۱۸.
۵. بسته بندی سبز
حقیقی محمد
، عظیمی فرزاد (۱۳۹۵).، سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد سبز، ۱۷-۱۷ اردیبهشت، تهران، ایران.
۶. بررسی تأثیر ابزار منابع انسانی بر بهبود عملکرد سازمانی میان کارکنان دانشگاه تهران
طالقانی غلامرضا
، غفاری علی،
حقیقی محمد
(۱۳۹۵).، فصلنامه مدیریت دولتی، ۸(۱)، ۱.
۱
۲
۳
۴
»
×
فایل مقاله