محمد حقیقی

محمد حقیقی(بازنشسته)

مرتبه علمی : دانشیار
دانشکدگان مدیریت
مدیریت بازرگانی
Scopus
  • ۲۴۵ ارجاعات
  • ۴ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۲/۱۱/۲۵

فعالیت های علمی
۱۳۸۴۱۴۰۲

  • ۲۴۵ارجاعات
  • ۴ h-Index
  • ۷۳ مقاله
  • ۷ کنفرانس
  • ۷ کتب
۱۴۰۲
آقازاده هاشم، حقیقی محمد، ترکستانی محمدصالح، زارع محمدصادق (۱۴۰۲).، مدیریت بازرگانی، ۱۵(۱)، ۲۷-۵۳.
۱۴۰۱
مهرگان محمدرضا، پورکاظمی محمدحسین، حقیقی محمد، آصفی توران (۱۴۰۱).، فصلنامه چشم انداز مدیریت صنعتی، ۱۲(۴۷).

2. A Competitive Model In Supply Chain Of Petrochemical Polymer Products: A Case Study In Iran

Mazhari Malekshah Nazanin، Shahhoseini Mohammad Ali، Haghighi Mohammad، Haghighinasab Manijeh (2022)., Frontiers in Earth Science, 1(1).
۱۴۰۰
پسران افشاریان سارا، حقیقی محمد، حقیقی کفاش مهدی، آقازاده هاشم (۱۴۰۰).، پژوهشهای مدیریت در ایران، ۲۵(۴)، ۶۸-۸۷.
۱۳۹۹
نیک کار امیر، حقیقی محمد، شاه حسینی محمدعلی، کردنائیچ اسدالله (۱۳۹۹).، فصلنامه پژوهش های مدیریت راهبردی(دانشگاه آزاد واحد نراق)، ۲۶(۷۹)، ۱۰۷-۱۳۸.
Abdolhosseini Khaligh Alireza، Haghighi Mohammad، Nazari Mohsnen، Khodadad Hosseini Seyed Hamid (2020)., Journal of Management and Sustainability, 10(2), 52.
۱۳۹۸
۱۳۹۷
حقیقی محمد، بغزیان آلبرت، امینی لاری منصور، قهرمانی عبدالرضا (۱۳۹۷).، مجله جهانی رسانه ـ نسخه فارسی، ۱۳(۱).
Ayatimehr Mohammad، Haghighi Mohammad، Kordnaeij Asadollah (2018)., international business research, 11(6), 127.
۱۳۹۶

۱. چگونگی تاثیر سازندگان بازارمحور بر رضایت و حفظ مشتریان B&B

حقیقی محمد، محسن افشین، بیرقی پناه ابراهیم (۱۳۹۶).، تحقیقات علمی جهان در مدیریت ، حسابداری ، حقوق و علوم اجتماعی، ۲-۲ آذر، اهواز، ایران.

3. The impact of internal marketing activities on customer service performance in healthcare industry

Abbasi Amirhossein، Haghighi Mohammad، Hazaveh Hesar Maskan Babak، Ashkani Mahdi، Mohammadi Ali (2017)., International Journal of Customer Relationship Marketing and Management, 8(3), 18-30.

4. business intelligence in online customer textual reviews understanding consumer perceptions and influential factors

Xun Xun، Wang Xuequn، Lii Yibai، Haghighi Mohammad (2017)., INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATION MANAGEMENT, 37(6), 673.

۶. تدوین استراتژی های بازاریابی بر اساس دوره عمر و ارجاع مشتری. مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پر سرعت

حقیقی محمد، هزاوه هزار مسکن بابک، اشکانی مهدی، عباسی امیر حسین (۱۳۹۶).، فصلنامه پژوهش های مدیریت راهبردی(دانشگاه آزاد واحد نراق)، ۲۳(۶۴)، ۹-۲۵.
حقیقی محمد، هزاوه حصار مسکن بابک، اشکانی مهدی، عباسی امیرحسین (۱۳۹۶).، فصلنامه پژوهش های مدیریت راهبردی(دانشگاه آزاد واحد نراق)، ۲۳(۶۴)، ۹-۲۵.
۱۳۹۵

۱. نقش توسعه IT و فناوری اطلاعات و ارتباطات و تجارت الکترونیکی در بازاریابی و بازرگانی بین المللی

حقیقی محمد، خالوزاده مبارکه سجاد (۱۳۹۵).، سومین همایش بین المللی نوآوری، توسعه و کسب و کار، ۱۹-۱۹ اسفند، تهران، ایران.

۳. بررسی رابطه ارزش های فرهنگی و رفتار خرید آنی مصرف کنندگان ایرانی

حقیقی محمد، کرمی مسعود، حمیدی کولایی آرزو، ملکی محمد مهدی (۱۳۹۵).، مدیریت بازرگانی، ۸(۲)، ۳۰۱.

۴. مولفه ها و محتوای وب سایت های تسهیل گر گردشگری پزشکی

تقی زاده یزدی محمدرضا، شامی زنجانی مهدی، حقیقی محمد، ابوهاشم فرزانه (۱۳۹۵).، فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، ۱۱(۳۳)، ۱-۱۸.

۵. بسته بندی سبز

حقیقی محمد، عظیمی فرزاد (۱۳۹۵).، سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد سبز، ۱۷-۱۷ اردیبهشت، تهران، ایران.