میثم شفیعی رودپشتی

میثم شفیعی رودپشتی

مرتبه علمی : دانشیار
  • عضو هیات مدیره انجمن مدیریت کسب وکار ایران
دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت و حسابداری / دانشکدگان فارابی
Google Scholar
  • ۲۸۶ ارجاعات
  • ۸ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۲۰

فعالیت های علمی
۱۳۹۵۱۴۰۴

۱۴۰۳

1. Providing a Customer Experience Management (CEM) Model in Omnichannel Banking (Case Study of Bank Day)

Einipour Hamed، shirazi Hossein، Shafiee Maysam، haghshenas Faride (2025)., journal of system management, 11(1).
Shafiee Maysam، kashkoli ghoshmi mahasti، رضایی مهلا (2025)., City, Territory and Architecture, 12(1).
خسروی ابوالفضل، یاراحمد زهی محمدحسین، مهدیه نجف ابادی محمد، شفیعی رودپشتی میثم، علیزاده یزدی زهره (۱۴۰۳).، مجله پژوهش های مدیریت عمومی، ۱۷(۶۶)، ۲۶۷-۲۹۲.
Shafiee Maysam، Mojtahed Soleimani Hamideh، zand mohammad، Sharafian Mohammadali (2024)., SN Business & Economics, 5(1).

6. An analysis of the place of Zoroastrian tourist attractions in developing the Iran's tourist industry

Shafiee Maysam، Sarikhani khorrami Maryam، Mobed Sohrab، Doosti-Irani Mahnaz (2024)., AlmaTourism, 14(25).
Shafiee Maysam، Esmaeelbeigi Faezeh (2024)., Digital Applications in Archaeology and Cultural Heritage, 33(2), e00333.
Shafiee Maysam، ezami elaheh، Hedayati Hadi، Karimi Asef (2024)., Journal of Marketing for Higher Education, 34(1).

9. Introducing a Process-Oriented Framework for the Design of Advertising Campaigns

Shafiee Maysam، iranpak parasto، Zand Mohammad (2024)., Journal of Digital Information Management, 22(1), 17-32.
۱۴۰۲

1. Agricultural Tourism Success: An Interpretive Structural Modeling (ISM) Approach

Shafiee Maysam، Rismanchian Maryam، As'adi Mir Mohammad، Salari Fereshteh (2024)., INTERNATIONAL CONFERENCE ON MANAGEMENT AND INDUSTRY, 18 January, Tehran, Iran.

2. Modeling Factors Affecting Salesperson Behavior Using the Grounded Theory

Rismanchian Maryam، naiem yavari Hamid، Shafiee Maysam، Faghihi Sima (2024)., NATIONAL CONFERENCE ON MANAGEMENT, PSYCHOLOGY AND BEHAVIORAL SCIENCES, 18 January, Tehran, Iran.

۷. بازاریابی استراتژیک

شفیعی رودپشتی میثم، شجاع الدینی فریبا، سعدی حمیدرضا (۱۴۰۲).

9. ATTRACTIVE TOURISM DESTINATIONS IN THE POST COVID-19 PANDEMIC

Shafiee Maysam، Sabooni AmirHosein، shafiei fatemeh، rezadoost babak (2023)., Academy of Marketing Studies Journal, 2(27).
۱۴۰۱
شاکرمی زهرا، شفیعی رودپشتی میثم، خسروی ابوالفضل، صابری علی (۱۴۰۱).، نشریه پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی، ۱۲(۲۴).

2. Designing Sports Players’ Valuation Indices (Case Study: Volleyball Players)

Mohammadpoori Mohammad، Noorbakhsh Mahvash، Shafiee Maysam (2023)., Journal of New Studies in Sport Management, 4(1).

۳. طراحی الگوی توسعه مشار کت های عمومی خصوصی نظام سلامت به روش متاآنالیز

امیرحسینی علی، شفیعی رودپشتی میثم، شیرازی حسین، جنتی فر حسین (۱۴۰۱).، مجله دانشگاه علوم پزشکی قم، ۱۶(۴).

4. Conceptualization of inclination towards domestic tourism during COVID-19 crisis

Shafiee Maysam، Meymandi Fatemeh (2022)., Journal of Policy Research in Tourism Leisure and Events, 0(0).
Mohammadi Navid، Shafiee Maysam (2022)., International Journal of Entrepreneurial Venturing, 14(2), 1.
Shafiee Maysam، Behrang Kiyandokht، Kamali Hadi، rezadoost babak (2022)., Journal of Promotion Management, 0(0), 1-21.
۱۴۰۰

۱. بازاریابی گردشگری: تکنیک، پارادایم یا رویکرد( با نگاهی انطباقی بر سایر مفاهیم بازاریابی)

ساریخانی خرمی مریم، شفیعی رودپشتی میثم، حاجی پور بهمن، سلطانی مرتضی (۱۴۰۰).، فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، ۱۶(۵۵)، ۳۵۷-۳۶۰.