- چهارشنبه، ۱۴ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
میثم شفیعی رودپشتی
مرتبه علمی : دانشیار
عضو هیات مدیره انجمن مدیریت کسب وکار ایران
دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت و حسابداری / دانشکدگان فارابی
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۲۸۶
ارجاعات
۸
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۹۵
۱۴۰۴
۵۰
مقاله
۱۱
کنفرانس
۱۲
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۷۳ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
1. Providing a Customer Experience Management (CEM) Model in Omnichannel Banking (Case Study of Bank Day)
Einipour Hamed، shirazi Hossein،
Shafiee Maysam
، haghshenas Faride (2025)., journal of system management, 11(1).
2. Identify the impact of tourist attractions on the development of marginal areas
Shafiee Maysam
، kashkoli ghoshmi mahasti، رضایی مهلا (2025)., City, Territory and Architecture, 12(1).
۳. مدل بازاریابی رویداد محور دربازارهای صنعتی
خسروی ابوالفضل
، یاراحمد زهی محمدحسین، مهدیه نجف ابادی محمد،
شفیعی رودپشتی میثم
، علیزاده یزدی زهره (۱۴۰۳).، مجله پژوهش های مدیریت عمومی، ۱۷(۶۶)، ۲۶۷-۲۹۲.
4. Designing brand performance evaluation model in an online business
Shafiee Maysam
، Mojtahed Soleimani Hamideh، zand mohammad، Sharafian Mohammadali (2024)., SN Business & Economics, 5(1).
5. The Antecedents, Consequences and Key Determinants of Corporate Accelerators’ Success: A Systematic Literature Review
Heshmati Saeed،
Karimi Asef
،
Sakhdari Kamal
،
Salamzadeh Aidin
،
Shafiee Maysam
(2024)., SAGE OPEN, 14(4).
6. An analysis of the place of Zoroastrian tourist attractions in developing the Iran's tourist industry
Shafiee Maysam
، Sarikhani khorrami Maryam، Mobed Sohrab، Doosti-Irani Mahnaz (2024)., AlmaTourism, 14(25).
7. Viewpoints on AR and VR in heritage tourism
Shafiee Maysam
، Esmaeelbeigi Faezeh (2024)., Digital Applications in Archaeology and Cultural Heritage, 33(2), e00333.
8. User-generated content effectiveness in co-creation of online higher educational services
Shafiee Maysam
، ezami elaheh، Hedayati Hadi،
Karimi Asef
(2024)., Journal of Marketing for Higher Education, 34(1).
9. Introducing a Process-Oriented Framework for the Design of Advertising Campaigns
Shafiee Maysam
، iranpak parasto، Zand Mohammad (2024)., Journal of Digital Information Management, 22(1), 17-32.
۱۴۰۲
1. Agricultural Tourism Success: An Interpretive Structural Modeling (ISM) Approach
Shafiee Maysam
، Rismanchian Maryam، As'adi Mir Mohammad، Salari Fereshteh (2024)., INTERNATIONAL CONFERENCE ON MANAGEMENT AND INDUSTRY, 18 January, Tehran, Iran.
2. Modeling Factors Affecting Salesperson Behavior Using the Grounded Theory
Rismanchian Maryam، naiem yavari Hamid،
Shafiee Maysam
، Faghihi Sima (2024)., NATIONAL CONFERENCE ON MANAGEMENT, PSYCHOLOGY AND BEHAVIORAL SCIENCES, 18 January, Tehran, Iran.
۳. باشگاه ها و برنامه های وفاداری مشتریان
شفیعی رودپشتی میثم
، علوی نسب پردیس (۱۴۰۲).
۴. شناسایی چالش های گردشگری مناطق روستایی در دوره همه گیری کرونا، با رویکرد آمایش سرزمین(مطالعه موردی: روستای سولقان)
شفیعی رودپشتی میثم
، رضایی مهلا، رشیدنیا فاطمه (۱۴۰۲).، مجله آمایش سرزمین، ۱۵(۲).
۵. بررسی سطح تمایل گردشگران ایرانی جهت سفر به مقاصد داخلی در دوران بحران کووید-۱۹
شفیعی رودپشتی میثم
، میمندی فاطمه (۱۴۰۲).، مطالعات رفتار مصرف کننده، ۱۰(۳).
۶. توسعه مدل سنجش عوامل کشش و رانش در گردشگری اسب سواری (مورد مطالعه: شهرستان گنبدکاووس)
غفاری محمد
،
شفیعی رودپشتی میثم
، چشمی مجتبی، فلاحی نیلوفر (۱۴۰۲).، برنامه ریزی و توسعه گردشگری، ۱۲(۴۶).
۷. بازاریابی استراتژیک
شفیعی رودپشتی میثم
، شجاع الدینی فریبا، سعدی حمیدرضا (۱۴۰۲).
۸. ارائه الگوی توسعه مشارکت های عمومی- خصوصی نظام سلامت از طریق گفتگوی دهان به دهان الکترونیکی
امیرحسینی علی، شیرازی حسین،
شفیعی رودپشتی میثم
، جنتی فر حسین (۱۴۰۲).، تصویر سلامت، ۱۴(۱).
9. ATTRACTIVE TOURISM DESTINATIONS IN THE POST COVID-19 PANDEMIC
Shafiee Maysam
، Sabooni AmirHosein، shafiei fatemeh، rezadoost babak (2023)., Academy of Marketing Studies Journal, 2(27).
۱۴۰۱
۱. اقتصاد اشتراکی در کسب و کارهای ورزشی
شاکرمی زهرا،
شفیعی رودپشتی میثم
،
خسروی ابوالفضل
،
صابری علی
(۱۴۰۱).، نشریه پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی، ۱۲(۲۴).
2. Designing Sports Players’ Valuation Indices (Case Study: Volleyball Players)
Mohammadpoori Mohammad، Noorbakhsh Mahvash،
Shafiee Maysam
(2023)., Journal of New Studies in Sport Management, 4(1).
۳. طراحی الگوی توسعه مشار کت های عمومی خصوصی نظام سلامت به روش متاآنالیز
امیرحسینی علی،
شفیعی رودپشتی میثم
، شیرازی حسین، جنتی فر حسین (۱۴۰۱).، مجله دانشگاه علوم پزشکی قم، ۱۶(۴).
4. Conceptualization of inclination towards domestic tourism during COVID-19 crisis
Shafiee Maysam
، Meymandi Fatemeh (2022)., Journal of Policy Research in Tourism Leisure and Events, 0(0).
5. Predicting the success of seed-stage startups to enter the acceleration program and receive seed money
Mohammadi Navid،
Shafiee Maysam
(2022)., International Journal of Entrepreneurial Venturing, 14(2), 1.
6. An Evaluation of the Advertising Media Function Using DEA and DEMATEL
Shafiee Maysam
، Behrang Kiyandokht، Kamali Hadi، rezadoost babak (2022)., Journal of Promotion Management, 0(0), 1-21.
۱۴۰۰
۱. بازاریابی گردشگری: تکنیک، پارادایم یا رویکرد( با نگاهی انطباقی بر سایر مفاهیم بازاریابی)
ساریخانی خرمی مریم،
شفیعی رودپشتی میثم
، حاجی پور بهمن،
سلطانی مرتضی
(۱۴۰۰).، فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، ۱۶(۵۵)، ۳۵۷-۳۶۰.
۱
۲
۳
»
×
فایل مقاله