میثم شفیعی رودپشتی

میثم شفیعی رودپشتی

مرتبه علمی : دانشیار
  • عضو هیات مدیره انجمن مدیریت کسب وکار ایران
دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت و حسابداری / دانشکدگان فارابی
Google Scholar
  • ۲۸۶ ارجاعات
  • ۸ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۲۰

پروفایل

  • عضو هیات مدیره انجمن مدیریت کسب وکار ایران ۱۴۰۱←…
  • عضویت در شورای راهبردی تدوین استراتژی هلدینگ های تابعه سازمان اتکا ۱۴۰۰←۱۴۰۲
  • عضویت پیوسته در انجمن مدیریت راهبردی ایران ۱۳۹۹←۱۴۰۰

تحصیلات / تحصیلات تکمیلی

دکتری ، تربیت مدرس ، بازاریابی بین الملل

۱۳۸۸ ←

M.S ، دانشگاه یزد ، مدیریت صنعتی

۱۳۸۴ ←

B.S ، دانشگاه علم و فرهنگ ، مدیریت صنعتی

۱۳۸۰ ←

کلمات کلیدی


Chart
گردشگریبازاریابیایرانtourismگردشگری سلامت۱۹برندمدیریت مقصدنوآوری اجتماعیمدارس خیریهمصرف گرایی اخلاقیبازاریابی خدماتآمیخته بازاریابینوآوری باززعفراندوران بحرانسیستم های تولیدیمدل درآمدیسفرهای داخلیآمیخته بازاریابی مستیژرقابت مقصدمحصولات برند مرداسmarketingبرند مکانجایگاه یابیبازاریابی مستیژاقتصاد اشتراکیbrandکوویدمطالعات بین فرهنگیگردشگری پزشکیتمایلگردشگری مجازیعدم تمایلپساکرونانگاشت شناختی فازیتصویر برندمدل کسب و کارصنعت گردشگریمستیژکوید۱۹نقشه ادراکیiranmedical tourismتحلیل swotموانع مصرف گراییcovidmentalityداروی otcانتظارات مصرف کنندهآمیخته های بازاریابیlocal and traditional foodscross culture studyصادرات کاشی و سرامیکسبک رهبریدرخت تصمیمnature tourismذهنیتشبکه توزیعdomestic travelsmart tourismsustainabilityattractive destinationترکیب خبرگانشبکه عصبیsaffronkنزدیکترین همسایهخوراک های ایرانیmasstigeبرندسازی شخصیبرند سازی شخصیرهبریطبیعت گردیplace brandگردشگری هوشمندunwillingnessماشین بردارپشتیبانexport of ceramic tilesداروی خاصmarketing mixmasstige marketing mixvirtual tourismنقشهخوراک های بومی و سنتیmerdas productصادرات به عراقmapdecision treecrisisگردشگرانiranian foodsمحصولات تندمصرفk nearest neighbordestination competitivenesspostcrisis managementconsumerismethicalmarketing strategyconsumer expectationscognitive mappingpositioningگردشگری خوراکpersonal brandingنظام قانونگذاریcoronacharitable schoolsکروناتفریحآسیب شناسیشهر یزدجواناستراتژی بازاریابیfuzzy cognitive mappingفتوای معیارrecreationpandemic destination managementtouristspersonal brandفتوای کارآمدسرمایه اجتماعیmasstige marketingexport to iraqopen innovationwillingnessfast moving consumer goodsyouthfood tourismethical consumerismservice marketingyazd citybrand imageswot analysissocial capitalsupport vector machinesales forecastنگاشت شناختیproduction systemstourist destinationجمهوری اسلامیدوران همه گیریrevenue modelperceptual mapمقصد گردشگریpersonal brand leadershipپیش بینی فروشحکومت اسلامیneural networkبرند شخصیepochbusiness modelپایداریhealth tourismمدل scormixture of expertsharing economyراهبری برند شخصیsocial innovationHighcharts.com
End of interactive chart.