کاربرد آزمون های(عینی ؛ فرافکن و شناختی) در روانشناسی بالینی | ۱۰۰۲۶۱۶ | ۳ | ۰۱ | هرهفته (۱۰:۰۰ - ۱۲:۰۰) | - | ترم دوم ۱۴۰۳ |
آزمونهای روانشناختی: ارزیابی و تشخیص | ۵۱۱۱۰۸۸ | ۲ | ۷۱ | هرهفته (۱۳:۰۰ - ۱۵:۰۰) | - | ترم دوم ۱۴۰۳ |
آشنایی با اختلالات یادگیری و روش های درمان آن | ۵۱۰۱۴۵۲ | ۲ | ۰۱ | هرهفته (۱۰:۰۰ - ۱۲:۰۰) | - | ترم دوم ۱۴۰۳ |
روان شناسی و آموزش کودکان تیزهوش و خلاق | ۵۱۰۳۳۱۸ | ۲ | ۰۲ | | هرهفته (۱۰:۰۰ - ۱۲:۰۰) | - | ترم دوم ۱۴۰۳ |
روان شناسی و آموزش کودکان با نیازهای ویژه | ۵۱۰۳۲۸۰ | ۲ | ۰۳ | هرهفته (۱۰:۰۰ - ۱۲:۰۰) | - | ترم اول ۱۴۰۳ |
آشنایی با اختلالات یادگیری و روش های درمان آن | ۵۱۰۱۴۵۲ | ۲ | ۰۱ | هرهفته (۱۵:۰۰ - ۱۷:۰۰) | - | ترم دوم ۱۴۰۲ |