- سهشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
ابوالفضل خسروی
مرتبه علمی : دانشیار
دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت و حسابداری / دانشکدگان فارابی
پست الکترونیکی
وب سایت
https://profile.ut.ac.ir/~khosravi_a
رزومه
دانلود
۶۷
ارجاعات
۲
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
۱۳۹
ارجاعات
۶
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۹۲
۱۴۰۴
۶۷
ارجاعات
۲
h-Index
۴۳
مقاله
۶۵
کنفرانس
۱۳
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۱۲۱ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۴
۱. تحلیل قضاوتهای مرزی ذینفعان در حوزۀ انرژی با رویکرد جامعۀ ۵/۰: ادراکات انتقادی سیستم در مورد مطالعاتی شرکت گاز
فتحی محمد رضا
،
محمودی سیدمحمد
،
خسروی ابوالفضل
، اعتمادی وحید (۱۴۰۴).، سیستمهای انرژی پایدار، ۴(۲)، ۲۱۳-۲۳۱.
۱۴۰۳
۱. تاثیر استراتژیهای بازاریابی سبز بر عملکرد شرکت با در نظر گرفتن نقش تعدیل کنندگی دانش زیستمحیطی مشتری
خسروی ابوالفضل
، محمدی راضیه، ترابی محسن،
فتحی محمد رضا
، نوروزی حسین (۱۴۰۳).، انسان و محیط زیست، ۲۲(۴)، ۱-۱۴.
۲. مدل بازاریابی رویداد محور دربازارهای صنعتی
خسروی ابوالفضل
، یاراحمد زهی محمدحسین، مهدیه نجف ابادی محمد،
شفیعی رودپشتی میثم
، علیزاده یزدی زهره (۱۴۰۳).، مجله پژوهش های مدیریت عمومی، ۱۷(۶۶)، ۲۶۷-۲۹۲.
۳. رفتار مصرف کننده
خسروی ابوالفضل
،
فتحی محمد رضا
، رئیسی نافچی سمانه (۱۴۰۳).
۴. شناسایی و تحلیل موانع پذیرش بلاکچین در صنعت گردشگری با به کارگیری ماتریس تأثیرات متقاطع
فتحی محمد رضا
،
خسروی ابوالفضل
، اسمعیل بگی فائزه (۱۴۰۳).، گردشگری و اوقات فراغت، ۹(۱۷)، ۴۵-۸۰.
۵. بهبود در فروش: راهنمای گام به گام
خسروی ابوالفضل
(۱۴۰۳).
۶. موثرسازی فروش و بازاریابی
خسروی ابوالفضل
(۱۴۰۳).
۷. بررسی رابطه ی نسبت های مالی و نسبت توانگری مالی شرکت های بیمه با تاکید بر بیمه لاستیک خودرو
خسروی ابوالفضل
، احمدوند الهام، مردانی علی رضا،
فتحی محمد رضا
(۱۴۰۳).، مجله صنعت لاستیک ایران، ۲۸(۱۱۳)، ۳۴-۴۸.
۸. بررسی نقش بازیابی ناشی از شکست خدماتی بر ادراک عدالت و وفاداری نگرشی و وفاداری رفتاری
خسروی ابوالفضل
،
فتحی محمد رضا
، بیرانوند اسد، نجاری رضا، رضی محب سراج سمیه (۱۴۰۳).، مجله صنعت لاستیک ایران، ۲۸(۱۱۳)، ۴۹-۶۷.
۹. بررسی تاثیر بازارگرایی بر خلاقیت و عملکرد نیروی فروش در شرکت های لبنی استان قم
گرجی خانی میثم،
خسروی ابوالفضل
، ضیاءدوست محمد معین،
فتحی محمد رضا
(۱۴۰۳).، اولین همایش ملی حسابداری و مدیریت کسب و کار در دنیای دیجیتال، ۲۸-۲۸ اردیبهشت، قائن، ایران.
۱۰. نقش بانکداری الکترونیک در جذب منابع بانکی در بانک صادرات شهرستان گلپایگان
یاوری علیرضا،
خسروی ابوالفضل
، ضیاء دوست محمدمعین،
فتحی محمد رضا
(۱۴۰۳).، اولین همایش ملی حسابداری و مدیریت کسب و کار در دنیای دیجیتال، ۲۸-۲۸ اردیبهشت، قائن، ایران.
۱۱. اثر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان نهاده های کشاورزی استان مرکزی
خسروبیگی سارا،
خسروی ابوالفضل
، ضیاءدوست محمد معین،
فتحی محمد رضا
(۱۴۰۳).، اولین همایش ملی حسابداری و مدیریت کسب و کار در دنیای دیجیتال، ۲۸-۲۸ اردیبهشت، قائن، ایران.
۱۴۰۲
۱. بررسی ارتباط بین نرخ بهره ی بانکی و بازدهی بیمه های لاستیک خودرو
خسروی ابوالفضل
، حق شناس فاطمه، مردانی علی رضا،
فتحی محمد رضا
(۱۴۰۲).، مجله صنعت لاستیک ایران، ۲۸(۱۱۲)، ۳۵-۴۵.
۲. بررسی تاثیر بازارگرایی شرکت ها بر رضایت و حفظ مشتری در کسب و کار B۲B در شهرک صنعتی ایبک آباد
توکلی رضا،
خسروی ابوالفضل
، ضیاء دوست محمدمعین،
فتحی محمد رضا
(۱۴۰۲).، سومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد، ۱-۱ اسفند، تهران، ایران.
۳. ارائه مدل هم آفرینی برند در جوامع آنلاین از دیدگاه متخصصان
ضیاء دوست محمدمعین،
خسروی ابوالفضل
،
فتحی محمد رضا
(۱۴۰۲).، سومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد، ۱-۱ اسفند، تهران، ایران.
۴. تحلیل اثرات صداقت و رهبری کارکنان بخش مسافری در مدل تعالی سازمانی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران
خسروی ابوالفضل
،
فتحی محمد رضا
، غفاری هادی، سواری نادر (۱۴۰۲).، فصلنامه جاده، ۲۲(۱۱۷)، ۲۸۵-۲۹۸.
5. Futures Studies of Gas Industry in Iran based on Fuzzy MCDM Methods and Critical Uncertainty Approach
Fathi Mohammad Reza
،
Khosravi Abolfazl
، Razi moheb seraj Somayeh، بهروز امیرحسین (2023)., Fuzzy Optimization and Modeling Journal, 4(3).
۶. شناسایی حوزه ها و شیوه های تقلب بیمه گذار در صنعت بیمه و راهکارهای پیشگیری از آن
خسروی ابوالفضل
،
کاشانی پور محمد
،
فتحی محمد رضا
، ابراهیمی فرد سعید، رضی محب سراج سمیه (۱۴۰۲).، مجله صنعت لاستیک ایران، ۲۷(۱۱۰).
۷. بررسی نقش فعالیت های رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و واکنش مشتریان خطوط هوایی ماهان
خسروی ابوالفضل
،
فتحی محمد رضا
، سالاری کوه فینی علی رضا، رضی محب سراج سمیه (۱۴۰۲).، فصلنامه جاده، ۲۲(۱۱۵)، ۲۳۹-۲۵۲.
۸. طراحی شبکه تداعی های برند از بیمه های پوشش دهنده مخاطرات و ریسک های حمل و نقل
خسروی ابوالفضل
،
فتحی محمد رضا
، ترابی محسن، پارسایی آذر محمدرضا (۱۴۰۲).، فصلنامه جاده، ۲۱(۱۱۴).
۹. بررسی نقش بازاریابی داخلی و مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت بر قصد ترک شغل و نقش میانجی گری تعهد سازمانی در شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان
خسروی ابوالفضل
، فتحیان نجف ابادی مهدی،
فتحی محمد رضا
، رضی محب سراج سمیه، جوادی روح الله (۱۴۰۲).، نشریه علوم و مهندسی آب و فاضلاب، ۸(۱).
10. The Effect of Nostalgia on the Pull Motivation of Tourist Destinations, Amazing Behavior and Loyalty Among Tourists (Case Study: Kashan Rosewater Cultural Festival, Iran)
Khosravi Abolfazl
،
Fathi Mohammad Reza
، Yazdani Fatemeh، Razi moheb seraj Somayeh، Younessi Ali (2023)., International Journal of Tourism, Culture and Spirituality, 6(1).
۱۴۰۱
۱. اقتصاد اشتراکی در کسب و کارهای ورزشی
شاکرمی زهرا،
شفیعی رودپشتی میثم
،
خسروی ابوالفضل
،
صابری علی
(۱۴۰۱).، نشریه پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی، ۱۲(۲۴).
2. Mathematical modeling for sustainable agri-food supply chain
Fathi Mohammad Reza
، Zamanian Ali،
Khosravi Abolfazl
(2023)., ENVIRONMENT DEVELOPMENT AND SUSTAINABILITY, -(-).
۳. طراحی الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بیمه اشخاص
خسروی ابوالفضل
،
سلطانی مرتضی
،
فتحی محمد رضا
، علی باسل (۱۴۰۱).، پژوهشنامه بیمه(فصلنامه صنعت بیمه سابق)، ۱۱(۳).
۱
۲
۳
۴
۵
»
×
فایل مقاله