ابوالفضل خسروی

ابوالفضل خسروی

مرتبه علمی : دانشیار
دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت و حسابداری / دانشکدگان فارابی
Scopus
  • ۶۲ ارجاعات
  • ۲ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
Google Scholar
  • ۱۳۹ ارجاعات
  • ۶ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۲۰

پروفایل

  • سخنرانی و برگزاری کارگاه آموزشی بازاریابی همهمه ای در گردشگری ۱۴۰۱←۱۴۰۱
  • سخنرانی و برگزاری کارگاه آموزشی بازاریابی نسلی ۱۴۰۱←۱۴۰۱
  • سخنرانی و برگزاری کارگاه آموزشی دانستنی های بیمه خودرو ۱۴۰۱←۱۴۰۱
  • سخنرانی و برگزاری کارگاه آموزشی بازاریابی پارتیزانی ۱۴۰۱←۱۴۰۱

تحصیلات / تحصیلات تکمیلی

P.H.D ، علامه طباطبایی ، مدیریت منابع انسانی

۱۳۸۴ ← ۱۳۹۰

M.S ، علامه طباطبایی ، مدیریت دولتی

۱۳۷۸ ← ۱۳۸۱

کارشناسی ، دانشگاه تهران ، مدیریت دولتی

۱۳۷۲ ← ۱۳۷۶

کلمات کلیدی


Chart
موانع پذیرشگردشگریمدیریت تجربه مشتریانانتظارات مصرف کنندهصادرات کاشی و سرامیکرسانه های اجتماعیراهکار شناختیقصد خریدواکنش مشتریخدمات گردشگریصادرات به عراقبیمه اشخاصدلبستگی مصرف کنندهاستراتژیblockchainتدوین استراتژیگیمیفیکیشنراهکار احساسیبرند ورزشی مل اند موژقصد کارآفرینیتوسعه گردشگریارزش صفحه برندشهر گرمسارbarriers to the adoptiontourismچرتکهزیرساخت itارزش ویژه برندتحلیل آمیختهکسب و کار الکترونیکجامعه آنلاین برندفشار های بیرونیراهکار آموزشیرفتار جستجوی مداومتحول آفرینیentrepreneurshipفعالیت های بازاریابیراهکارهای سازمانیinternet of thingsصادراتcross culture studyمنتوریتگخرید انلاینconsumer mindautomotive industryperceived qualityبلاک چینمیک مکفازیگردشگری سبزgreen innovationgreen supply chain managementbrand page valuesaffronismeducational strategyزعفرانانتقال فناوریmel & moj sport brandبازارگرایی سبزexport of ceramic tilesmic macsustainable developmentعملکرد زیست محیطیforesightgreen tourismزنجیره تامینadvertisingblockchain technologyطراحی سبزgreen supply chainattitudeفناوری بلاکچینآگاهی برندزنجیره تامین مواد غذاییexternal pressurespurchase intentionسناریونگاریmarketing activitieseرفتار خریدconsumer expectationsgreen market orientationpurchase decisionframeworkinformation technology infrastructureبازاریابی سبز نوآورانهصنعت خودروسازیgarmsar cityدانش زیست محیطی مشتریانریکاوری خدماتتصمیم خریدفناوریارزش تبلیغtechnologycustomer experience managementموفقیت محصول جدیدذهنیت مصرف کنندهمطالعات بین فرهنگیorganizational strategiesbuying behaviournew product successintention to buygamificationبازاریابی پارتیزانیfood supply chainاینترنت اشیاپتانسیل های صادراتonline brand communityabacusiran khodroدیمتلایران خودروconsumer brand engagementexport to iraqزنجیره تأمین سبزmixed analysisوفاداری مشتریانtourism servicesتصویر برندonline purchaseinnovation green marketingenvironmental performanceongoing search behaviordigital marketingcustomer responseچارچوبsupply chainbrand imagebrand awarenessdimtelبلاکچیناستان مرکزیمدیریت ریسکtourism developmentبانک انصارguerrilla marketingمدیریت زنجیره تأمین سبزemotional strategytechnology transferفرایند تصمیم گیریbusinessاستراتژی های بازاریابی سبزmarkazi provincevalue of advertisingbarriers to adoptionpersonal insuranceتامین کنندگان سبزfuzzystrategy formulationفرودگاههای مادر تخصصیکیفیت درک شدهexportrisk managementdecision making processbrand equitysocial mediaexport potentialsآینده نگاریبازاریابی دیجیتالstrategyscenario planningتبلیغاتtransformationنگرشتوسعه پایدارکارآفرینینوآوری سبزHighcharts.com
End of interactive chart.