- دوشنبه، ۵ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
ابراهیم خدائی
مرتبه علمی : استاد
رییس خوشه روانشناسی کمیسیون تخصصی مشورتی پردیس های خودگردان
عضو شورای سیاستگذاری پردیس های خودگردان دانشگاه
رئیس کمیسیون دائمی دانشگاه تبریز
عضو هیات مدیره سازمان مدیریت صنعتی کشور
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
روشها و برنامه های آموزشی
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۴۶۳
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۴۳
ارجاعات
۴
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
۳۹۲
ارجاعات
۷
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۷
۱۴۰۳
۴۳
ارجاعات
۴
h-Index
۷۴
مقاله
۲۲
کنفرانس
۱۱
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۱۰۷ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. طراحی الگوی سنجش آمادگی معلمی در مدارس ابتدایی: کاربست طرح روش های پژوهش آمیخته اکتشافی
قربانخانی مهدی،
صالحی کیوان
،
خدائی ابراهیم
،
مقدم زاده علی
،
دهقانی مرضیه
(۱۴۰۳).، نامه آموزش عالی، ۱۷(۶۷)، ۹۸-۱۱۴.
۲. تحلیلی بر عوامل مؤثر در تصمیمات تحصیلی دانشجویان با رویکرد شناختی (موردنگاری: دانشجویان دانشگاه تهران)
نادری روشناوند ابوالقاسم
، گرایی نژاد غلامرضا،
خدائی ابراهیم
، کیخا احمد (۱۴۰۳).، مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی، ۱۷(۲)، ۹-۴۰.
۳. ملاک های کیفیت سنجش کلاسی در دانشگاه بر اساس رویکردهای سه گانه سنجش
رمضانی صدر اعظم،
صالحی کیوان
،
مقدم زاده علی
،
خدائی ابراهیم
،
جوادی پور محمد
(۱۴۰۳).، فصلنامه آموزش عالی ایران، ۱۶(۲)، ۹۱-۱۱۵.
۴. مؤلفه های کیفیت بازخورد استادان به دانشجویان دانشکدگان فنی و مهندسی: مطالعه ای پدیدارشناختی
خلیلی سپیده،
صالحی کیوان
،
خدائی ابراهیم
، ایزانلو بلال،
دهقانی مرضیه
(۱۴۰۳).، آموزش مهندسی ایران، ۲۶(۱۰۲)، ۴۳-۷۱.
۵. واکاوی عوامل و نشانگرهای مرتبط با کیفیت مراکز خدمات مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده: مروری منظم
حقوقی سمیرا،
صالحی کیوان
،
شکوهی یکتا محسن
،
خدائی ابراهیم
(۱۴۰۳).، فصلنامه مطالعات راهبردی ورزش و جوانان، ۶۴(۲).
۶. محدودیت آزمون سراسری در ارزیابی توانایی های درون فردی
کروندی رنانی مهدی،
خدائی ابراهیم
،
صالحی کیوان
،
مقدم زاده علی
(۱۴۰۳).، فصلنامه آموزش عالی ایران، ۱۶(۱).
۷. تعیین نمره برش آزمون های مالک مرجع با استفاده از روش های برآورد ناپارامتری شاخص یودن مورد مطالعه: آزمون تولیمو
پارساییان مریم،
خدائی ابراهیم
، ایزانلو بلال،
صالحی کیوان
، سیما نقی زاده (۱۴۰۳).، فصلنامه اندازه گیری تربیتی، ۱۴(۵۵).
۸. استفاده از رگرسیون چندگانه در روش هارویچ برای تعیین نمره برش آزمون ها به عنوان جایگزینی برای روش های آنگوف و بوک مارک
پارساییان مریم،
خدائی ابراهیم
، ایزانلو بلال،
صالحی کیوان
، سیما نقی زاده (۱۴۰۳).، فصلنامه آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، ۱۷(۶۵)، ۱-۱۶.
۱۴۰۲
۱. توسعه چارچوب ارزیابی شایستگی ها در حرفه آموزگاری: کاربست رویکرد آمیخته
قربانخانی مهدی،
صالحی کیوان
،
خدائی ابراهیم
،
مقدم زاده علی
،
دهقانی مرضیه
(۱۴۰۲).، فصلنامه توسعه حرفه ای معلم، ۸(۴)، ۱-۲۵.
۲. کیفیت آموزش مهندسی از دیدگاه تحلیل محتوای مقاله های منتشر شده در فصلنامه آموزش مهندسی ایران
خدائی ابراهیم
، کیخا احمد، صادقی نیا زهره (۱۴۰۲).، آموزش مهندسی ایران، ۲۵(۱۰۰)، ۷۷-۱۰۳.
۳. رویکردی آمیخته در ساخت مقیاس سنجش افت تحصیلی دانشجویان
فدوی رودسری آزاده،
صالحی کیوان
،
خدائی ابراهیم
،
مقدم زاده علی
،
جوادی پور محمد
(۱۴۰۲).، راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، ۱۶(۶).
۴. روند کمی گسترش آموزش مهندسی در ایران و چالش های ارتقای کیفیت آن
محمدی سیدشکری رضا
،
خدائی ابراهیم
، اسحاقی فاخته (۱۴۰۲).، آموزش مهندسی ایران، ۲۵(۱۰۰)، ۱۰۵-۱۲۸.
5. Explaining the Role of Environmental Factors on the Scholastic Aptitude of Ninth-Grade Students
زیوری رحمان محمود،
Salehi Keyvan
،
Khodaie Ebrahim
،
Moghaddam Ali
،
Hakimzadeh Rezvan
(2024)., Iranian Journal of Learning and Memory, 6(24).
۶. واکاوی نقش شهریه در تصمیمات تحصیلی دانشجویان: مطالعه ای به روش فراترکیب
نادری روشناوند ابوالقاسم
،
خدائی ابراهیم
، گرایی نژاد غلامرضا، کیخا احمد (۱۴۰۲).، فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، ۱۳(۴۳).
۷. مطالعه مؤلفه های سیاستگذاری در اقتصاد شهریه در بخش دولتی: فراترکیب مطالعات منتخب
خدائی ابراهیم
، گرایی نژاد غلامرضا، کیخا احمد (۱۴۰۲).، مدیریت سازمانهای دولتی، ۱۱(۴۳)، ۳۵-۵۲.
۸. الگوی چندسطحی واکاوی نمرات آزمون سراسری ورود به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی
باقی یزدل رقیه،
نادری روشناوند ابوالقاسم
،
خدائی ابراهیم
، جمالی احسان (۱۴۰۲).، فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، ۱۳(۴۲)، ۷-۲۸.
۱۴۰۱
۱. ساخت روبریک برای ارزشیابی سنجش کلاسی عادلانه در دانشگاه تهران: مطالعه به روش آمیختۀ اکتشافی
بنی اسدی علی،
صالحی کیوان
،
خدائی ابراهیم
،
باقری نوعپرست خسرو
، ایزانلو بلال (۱۴۰۱).، مجله علوم تربیتی، ۶(۲).
۲. روبریک سنجش کلاسی عادلانه: برازش مدل چندبعدی پاسخ مدرج
بنی اسدی علی،
صالحی کیوان
،
خدائی ابراهیم
،
باقری نوعپرست خسرو
، ایزانلو بلال (۱۴۰۱).، فصلنامه اندازه گیری تربیتی، ۱۳(۴۹).
۳. آسیب شناسی استعدادیابی تحصیلی در ایران(مروری ساختارمند بر ادبیات انجام شده در سه دهه اخیر)
زیوری رحمان محمود،
صالحی کیوان
،
خدائی ابراهیم
،
مقدم زاده علی
،
حکیم زاده رضوان
(۱۴۰۱).، فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، ۱۲(۳۹).
۴. نظام نشانگرها برای سنجش آمادگی معلمی در دوره ابتدایی: یک مطالعه مرور نظام مند
قربانخانی مهدی،
صالحی کیوان
،
خدائی ابراهیم
،
مقدم زاده علی
،
دهقانی مرضیه
(۱۴۰۱).، پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، ۱۰(۳۷).
۵. روشهای آماری برای ارزیابی خدمات آموزشی و کیفیت محصولات
شاد مهر عبدالکریم،
خدائی ابراهیم
، محمدی رضا (۱۴۰۱).
۶. شناسایی و اولویتبندی مضمونهای سنجش کلاسی عادلانه با استفاده از روش فرایند تحلیل سلسه مراتبی فازی
بنی اسدی علی،
صالحی کیوان
،
خدائی ابراهیم
،
باقری نوعپرست خسرو
، ایزانلو بلال (۱۴۰۱).، فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، ۱۲(۳۷).
۷. طراحی و ارزیابی الگوی اعتبارسنجی برنامههای درسی رشتههای فنی و مهندسی در مقطع کارشناسی پیوسته (مورد: دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران)
امراله امید، شیرعلی اسماعیل، محمدی رضا،
خدائی ابراهیم
(۱۴۰۱).، فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، ۱۲(۴۰)، ۶۶-۹۲.
۱۴۰۰
1. Fairness in Classroom Assessment: A Systematic Review
Baniasadi Ali،
Salehi Keyvan
،
Khodaie Ebrahim
،
Bagheri Noaparast Khosrow
، ایزانلو بلال (2022)., ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER, 31(4).
۲. بازنمایی ادراک دانشجویان از سنجش کلاسی عادلانه: مطالعه به روش کیفی
بنی اسدی علی،
صالحی کیوان
،
خدائی ابراهیم
،
باقری نوعپرست خسرو
، ایزانلو بلال (۱۴۰۰).، فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، ۱۱(۳۵).
۱
۲
۳
۴
۵
»
×
فایل مقاله