- پنجشنبه، ۲۲ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
خسرو باقری نوعپرست
مرتبه علمی : استاد
عضو شورای گروه پژوهشی تعلیم و تربیت اسلامی
عضو کمیته تخصصی علوم تربیتی در طرح تدوین نقشه جامع علمی کشور
ناظر مطالعات نظری سند ملی آموزش و پرورش
عضو شورای علمی چهارمین دوره جشنواره فارابی و رئیس گروه علوم تربیتی، روانشناسی، علوم رفتاری و تربیت بدنی
عضو کمیته منتخب بررسی درخواست ارتقاء اعضای هیئت علمی
عضو شورای پژوهشی دانشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
عضو کمیته تخصصی علوم تربیتی المپیاد علمی دانشجویی
رئیس هیئت مدیره انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران
عضو شورای گروه پژوهشی تعلیم و تربیت اسلامی
عضو کمیسیون راهبردی اخلاق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران
عضو کمیته علمی طرح جامع اعتلای علوم انسانی معطوف به پیشرفت کشور
مشاور ریاست دانشکده در امور راهبردی اخلاق پژوهش
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
مبانی فلسفی و اجتماعی آموزش پرورش
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۵۵۹
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۹۲۰
ارجاعات
۱۵
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۱/۱۱
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
پایان نامه ها و رساله ها
۹۴
پایان نامه ها
۱ - ۱۰ از ۹۴ نتیجه
تعداد:
۱۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
تببین فلسفی سکوت از منظر عاملیت انسان و ارائه استلزام هایی برای تعامل اندیشه ورزانه در تربیت
زهرا باطنی (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۸) ،
خسرو باقری نوعپرست
،
نرگس سادات سجادیه
education
تعامل
action
تحلیل پدیدارشناسانه تجربه دینی دانش آموزان و بررسی جایگاه شناخت و معنا در آن
مهتا حافظ الفرقان (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۶) ،
نرگس سادات سجادیه
،
خسرو باقری نوعپرست
پدیدارشناسی
phenomenology
cognition
شناخت
تبیین و نقد مفهوم عاملیت انسان در دیدگاه علامه طباطبایی (ره) و تدوین مولفه های رابطه معلم و شاگرد مبتنی بر آن
زهرا شیدائیان ارانی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۵) ،
خسرو باقری نوعپرست
،
نرگس سادات سجادیه
education
agency
action
تبیین مبانی و اصول تربیت اجتماعی با نظر به مدارای معرفتشناختی براساس تحلیل و بررسی دیدگاه هرمنوتیک فلسفی هانس گادامر
سیده زهره جوادی (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۱۲/۲۷) ،
خسرو باقری نوعپرست
،
نرگس سادات سجادیه
تربیت اجتماعی
مفهوم پردازی آرمان طلبی تحصیلی در برنامه درسی آموزش عالی
فاطمه ابدی (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۱۱/۳۰) ،
محمد جوادی پور
،
خسرو باقری نوعپرست
شناسایی نظام نشانگرهای سنجش عاملیت پروری و عاملیت یادگیرنده در کودکان با تاکید بر فعالیت های مربیان
مریم هدایتی ورکیانی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۱۱/۲۳) ،
خسرو باقری نوعپرست
،
کیوان صالحی
نقد و ارزیابی مبانی فلسفی رویکرد "رجیو امیلیا" در حوزه آموزش پیش از دبستان از منظر رویکرد اسلامی عمل
زهرا صابری خوش اخلاق (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۱/۶/۳۰) ،
خسرو باقری نوعپرست
،
نرگس سادات سجادیه
رویکرد اسلامی عمل
childhood
مبانی فلسفی
آموزش پیش از دبستان
کودکی
رویکرد رجیو امیلیا
islamic approach to action
preschool education
reggio approach
تحلیل سیاست های مواجهه با غرب در اصلاحات آموزشی معاصر ایران ،بر اساس فلسفه دریدا
علی وحدتی دانشمند (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۰/۷/۷) ،
خسرو باقری نوعپرست
،
شهین ایروانی
خودآیینی انسان در نسبت با تکنولوژی در نظریه میانجی گری تکنولوژیک، نمایی از نوجوانان ایرانی و کتاب درسی «تفکر و سواد رسانه ای»
جلال کریمیان سیچانی (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۰/۷/۱۴) ،
خسرو باقری نوعپرست
،
مهدی منتظرقائم
،
نرگس سادات سجادیه
پدیدارشناسی
phenomenology
نوجوانان
نظری? میانجیگری تکنولوژیک
کتاب درسی تفکر و سواد رسانه ای
قصدیت تکنولوژیک
دون آیدی
خودآیینی
تلفن همراه هوشمند
پیترپائول فربیک
پساپدیدارشناسی
adolescents
autonomy
don ihde
peterpaul verbeek
postphenomenology
smartphone
technological intentionality
theory of technological mediation
thinking and media literacy
صورتبندی مبانی تربیت نفس از دیدگاه حسن زاده آملی و دلالتهای آن در تربیت اخلاقی نوجوانان
مریم شجاعی نسب (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۰/۷/۱۴) ،
خسرو باقری نوعپرست
،
نرگس سادات سجادیه
تربیت اخلاقی
نوجوان
مبانی تربیت
روشهای تربیت
تربیت نفس
اصول تربیت
۱
۲
۳
۴
۵
۶
۱۰
»
×
خلاصه پایان نامه