خسرو باقری نوعپرست

خسرو باقری نوعپرست

مرتبه علمی : استاد
  • عضو شورای گروه پژوهشی تعلیم و تربیت اسلامی
  • عضو کمیته تخصصی علوم تربیتی در طرح تدوین نقشه جامع علمی کشور
  • ناظر مطالعات نظری سند ملی آموزش و پرورش
  • عضو شورای علمی چهارمین دوره جشنواره فارابی و رئیس گروه علوم تربیتی، روانشناسی، علوم رفتاری و تربیت بدنی
  • عضو کمیته منتخب بررسی درخواست ارتقاء اعضای هیئت علمی
  • عضو شورای پژوهشی دانشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • عضو کمیته تخصصی علوم تربیتی المپیاد علمی دانشجویی
  • رئیس هیئت مدیره انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران
  • عضو شورای گروه پژوهشی تعلیم و تربیت اسلامی
  • عضو کمیسیون راهبردی اخلاق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران
  • عضو کمیته علمی طرح جامع اعتلای علوم انسانی معطوف به پیشرفت کشور
  • مشاور ریاست دانشکده در امور راهبردی اخلاق پژوهش
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
مبانی‌ فلسفی و ‌اجتماعی‌ آموزش پرورش
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۵۵۹
Google Scholar
  • ۹۲۴ ارجاعات
  • ۱۶ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۴/۰۱/۲۵

فعالیت های علمی
۱۳۶۸۱۴۰۳

۱۴۰۳

۳. عاملیت در یادگیری

باقری نوعپرست خسرو (۱۴۰۳).، دهمین همایش بین المللی علوم شناختی، ۲۶-۲۸ اردیبهشت، تهران، ایران.
۱۴۰۲

۱. بررسی تطبیقی عاملیت انسانی در نظریه شناختی-اجتماعی بندورا و رویکرد اسلامی «انسان به منزله عامل

ناصر زعیم مهدی، محمدی چابکی رضا، باقری نوعپرست خسرو، فتح آبادی جلیل، امید شکری (۱۴۰۲).، فلسفه تربیت، ۷(۲).

۳. سلامت و بیماری جامعه در عصر دیجیتال

باقری نوعپرست خسرو (۱۴۰۲).، جامعه سالم در عصر دیجیتال، ۴-۴ آذر، شیراز، ایران.

۴. اصول اخلاقی در مدیریت بحران

باقری نوعپرست خسرو (۱۴۰۲).، اخلاق امدادگری و مدیریت بحران جامعه محور، ۲۹-۲۹ شهریور، تهران، ایران.
۱۴۰۱
بنی اسدی علی، صالحی کیوان، خدائی ابراهیم، باقری نوعپرست خسرو، ایزانلو بلال (۱۴۰۱).، فصلنامه اندازه گیری تربیتی، ۱۳(۴۹).
Azadmanesh Saeed، Bagheri Noaparast Khosrow (2022)., BRITISH JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES, 1(1), 1-18.
۱۴۰۰
Mehdizadeh Mahsa، Khosravi Zohreh، Bagheri Noaparast Khosrow، Sabramiz Abolfazl (2022)., PHILOSOPHICAL PSYCHOLOGY, اول(1), 1-24.
Baniasadi Ali، Salehi Keyvan، Khodaie Ebrahim، Bagheri Noaparast Khosrow، ایزانلو بلال (2022)., ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER, 31(4).
بنی اسدی علی، صالحی کیوان، خدائی ابراهیم، باقری نوعپرست خسرو، ایزانلو بلال (۱۴۰۰).، فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، ۱۱(۳۵).