- سهشنبه، ۲۷ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
خسرو باقری نوعپرست
مرتبه علمی : استاد
عضو شورای گروه پژوهشی تعلیم و تربیت اسلامی
عضو کمیته تخصصی علوم تربیتی در طرح تدوین نقشه جامع علمی کشور
ناظر مطالعات نظری سند ملی آموزش و پرورش
عضو شورای علمی چهارمین دوره جشنواره فارابی و رئیس گروه علوم تربیتی، روانشناسی، علوم رفتاری و تربیت بدنی
عضو کمیته منتخب بررسی درخواست ارتقاء اعضای هیئت علمی
عضو شورای پژوهشی دانشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
عضو کمیته تخصصی علوم تربیتی المپیاد علمی دانشجویی
رئیس هیئت مدیره انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران
عضو شورای گروه پژوهشی تعلیم و تربیت اسلامی
عضو کمیسیون راهبردی اخلاق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران
عضو کمیته علمی طرح جامع اعتلای علوم انسانی معطوف به پیشرفت کشور
مشاور ریاست دانشکده در امور راهبردی اخلاق پژوهش
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
مبانی فلسفی و اجتماعی آموزش پرورش
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۵۵۹
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۹۲۴
ارجاعات
۱۶
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۶۸
۱۴۰۳
۱۷۸
مقاله
۴۸
کنفرانس
۴۷
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۲۷۳ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. بررسی امکان تحقق مدارای معرفت شناختی با اتکا به هرمنوتیک فلسفی گادامر و دلالت های تربیتی آن
جوادی سیده زهره،
باقری نوعپرست خسرو
،
سجادیه نرگس سادات
، مهین چناری (۱۴۰۳).، مجله علوم تربیتی، ۶(۱).
۲. تبیین سکوت دانش آموز از منظر رویکرد اسلامی عمل و دلالت های آن در تعامل تربیتی
باقری نوعپرست خسرو
،
سجادیه نرگس سادات
، آزادمنش سعید، باطنی زهرا (۱۴۰۳).، تربیت اسلامی، ۱۹(۴۸).
۳. عاملیت در یادگیری
باقری نوعپرست خسرو
(۱۴۰۳).، دهمین همایش بین المللی علوم شناختی، ۲۶-۲۸ اردیبهشت، تهران، ایران.
۱۴۰۲
۱. بررسی تطبیقی عاملیت انسانی در نظریه شناختی-اجتماعی بندورا و رویکرد اسلامی «انسان به منزله عامل
ناصر زعیم مهدی، محمدی چابکی رضا،
باقری نوعپرست خسرو
، فتح آبادی جلیل، امید شکری (۱۴۰۲).، فلسفه تربیت، ۷(۲).
۲. پدیدارشناسی هویت علمی دانشجویان تحصیلات تکمیلی بر اساس مفهوم آرمان طلبی تحصیل
ابدی فاطمه،
جوادی پور محمد
،
باقری نوعپرست خسرو
،
حکیم زاده رضوان
(۱۴۰۲).، فصلنامه پژوهش های آموزش و یادگیری، ۲۰(۳۸)، ۴۵-۶۰.
۳. سلامت و بیماری جامعه در عصر دیجیتال
باقری نوعپرست خسرو
(۱۴۰۲).، جامعه سالم در عصر دیجیتال، ۴-۴ آذر، شیراز، ایران.
۴. اصول اخلاقی در مدیریت بحران
باقری نوعپرست خسرو
(۱۴۰۲).، اخلاق امدادگری و مدیریت بحران جامعه محور، ۲۹-۲۹ شهریور، تهران، ایران.
۵. تبیین مفهوم تربیت اجتماعی در دوران کودکی از منظر رویکرد اسلامی عمل
محمدی نعمت آباد مریم،
سجادیه نرگس سادات
،
باقری نوعپرست خسرو
(۱۴۰۲).، پژوهش نامه مبانی تعلیم وتربیت، ۱۳(۲۵).
۶. پدیدارشناسی اخلاق محوری در دانشگاه: تسهیل گرها و موانع
خدایاری فرد محمد
،
صالحی کیوان
، شهابی روح الله، آذربایجانی مسعود،
آسایش محمدحسن
،
ابیلی خدایار
،
افروز غلامعلی
،
باقری نوعپرست خسرو
،
پورحسین رضا
،
حجازی موغاری الهه
،
حاج حسینی منصوره
،
دهقانی مرضیه
،
سجادی اناری سیدسعید
،
شکوهی یکتا محسن
، قراملکی احد فرامرز،
غباری بناب باقر
،
نقش زهرا
،
نارنجی ثانی فاطمه
(۱۴۰۲).، پژوهش نامه اخلاق، ۱۶(۶۰).
۱۴۰۱
۱. تربیت در افق عاملیت انسان
باقری نوعپرست خسرو
(۱۴۰۱).
۲. ساخت روبریک برای ارزشیابی سنجش کلاسی عادلانه در دانشگاه تهران: مطالعه به روش آمیختۀ اکتشافی
بنی اسدی علی،
صالحی کیوان
،
خدائی ابراهیم
،
باقری نوعپرست خسرو
، ایزانلو بلال (۱۴۰۱).، مجله علوم تربیتی، ۶(۲).
۳. روبریک سنجش کلاسی عادلانه: برازش مدل چندبعدی پاسخ مدرج
بنی اسدی علی،
صالحی کیوان
،
خدائی ابراهیم
،
باقری نوعپرست خسرو
، ایزانلو بلال (۱۴۰۱).، فصلنامه اندازه گیری تربیتی، ۱۳(۴۹).
۴. بررسی و نقد نسبت فرهنگ با تعلیم و تربیت از منظر عاملیت فرد در اسناد بالادستی
فرحبخش حمیده،
باقری نوعپرست خسرو
،
سجادیه نرگس سادات
(۱۴۰۱).، فلسفه تربیت، ۶(۲).
۵. دوگانۀ خودآیینی و اصالت در تربیت، انسان خودآیین یا مسئول؟!
کریمیان سیچانی جلال،
سجادیه نرگس سادات
،
باقری نوعپرست خسرو
،
منتظرقائم مهدی
(۱۴۰۱).، فلسفه تربیت، ۷(۱)، ۱۰۰-۷۵.
۶. شناسایی و اولویتبندی مضمونهای سنجش کلاسی عادلانه با استفاده از روش فرایند تحلیل سلسه مراتبی فازی
بنی اسدی علی،
صالحی کیوان
،
خدائی ابراهیم
،
باقری نوعپرست خسرو
، ایزانلو بلال (۱۴۰۱).، فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، ۱۲(۳۷).
۷. نقد و ارزیابی دیدگاه پی یر بوردیو در باب رابطه عاملیت و فرهنگ در بستر آموزش و پرورش از منظر رویکرد اسلامی عمل
فرحبخش حمیده،
باقری نوعپرست خسرو
،
سجادیه نرگس سادات
، منادی مرتضی (۱۴۰۱).، پژوهش نامه مبانی تعلیم وتربیت، ۱۱(۲).
8. Challenges Facing the Philosophy of Education in the Twenty-First Century
Bagheri Noaparast Khosrow
(2022)., Department of Educational Sciences, 1(1).
9. HEGELIAN BILDUNG AS AN ALTERNATIVE TO ACTIVE LEARNING IN CHILDHOOD EDUCATION
Azadmanesh Saeed،
Bagheri Noaparast Khosrow
(2022)., BRITISH JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES, 1(1), 1-18.
۱۴۰۰
۱. عوامل مرتبط با افزایش و کاهش گرایش دانشجویان به دینداری؛ بررسی پدیدارشناختی
خدایاری فرد محمد
،
صالحی کیوان
،
آسایش محمدحسن
،
افروز غلامعلی
،
باقری نوعپرست خسرو
،
حاج حسینی منصوره
،
دهقانی مرضیه
،
سجادیه نرگس سادات
،
شکوهی یکتا محسن
،
عزتی میترا
،
غباری بناب باقر
،
مقدم زاده علی
،
نصرتی فاطمه
،
نوربخش یونس
،
هاشمی سیدضیاء
(۱۴۰۰).، فرهنگ در دانشگاه اسلامی، ۱۱(۴۱).
2. Relationship-based moral judgments: A qualitative study
Mehdizadeh Mahsa، Khosravi Zohreh،
Bagheri Noaparast Khosrow
، Sabramiz Abolfazl (2022)., PHILOSOPHICAL PSYCHOLOGY, اول(1), 1-24.
3. Fairness in Classroom Assessment: A Systematic Review
Baniasadi Ali،
Salehi Keyvan
،
Khodaie Ebrahim
،
Bagheri Noaparast Khosrow
، ایزانلو بلال (2022)., ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER, 31(4).
۴. بازنمایی ادراک دانشجویان از سنجش کلاسی عادلانه: مطالعه به روش کیفی
بنی اسدی علی،
صالحی کیوان
،
خدائی ابراهیم
،
باقری نوعپرست خسرو
، ایزانلو بلال (۱۴۰۰).، فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، ۱۱(۳۵).
۵. برساخت آزمودنی: خاستگاه های تاریخی پژوهش روان شناختی
باقری نوعپرست خسرو
، قمری وحید (۱۴۰۰).
۶. مبانی، اهداف و مضامین محوری برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره دبستان با نگاهی به نظریه انتقادی هورکهایمر و برنامه «فلسفه برای کودکان» به منظور پرورش تفکر انتقادی
رمضانی فینی معصومه،
باقری نوعپرست خسرو
،
سجادیه نرگس سادات
(۱۴۰۰).، پژوهش نامه مبانی تعلیم وتربیت، ۱۱(۱).
۷. بررسی هویت ایرانیان بر اساس ایده به رسمیت شناسی چارلز تیلور و دلالت های آن در حوزه تربیت
مرادی مصطفی
،
باقری نوعپرست خسرو
،
ایروانی شهین
، شمشیری بابک (۱۴۰۰).، فلسفه تربیت، ۵(۵)، ۲۹-۵۴.
۱
۲
۳
۴
۵
...
۱۱
»
×
فایل مقاله