- پنجشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
امیر خانلری
مرتبه علمی : دانشیار
دانشکدگان مدیریت
مدیریت MBA
شماره تماس : ۰۲۱۶۱۱۱۷۷۹۴
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۱۹۵
ارجاعات
۵
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۱/۲۷
۹۵۳
ارجاعات
۱۲
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
پایان نامه ها و رساله ها
163
پایان نامه ها
۱ - ۱۰ از ۱۶۳ نتیجه
تعداد:
۱۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
بررسی تاثیر اپلیکیشن های خرید آنلاین بر رفتار خرید مشتریان
حسین زندی گرگری (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۵) ،
امیر خانلری
خرید آنلاین
online shopping
رویکرد مبتنی بر یادگیری ماشینی قابل تفسیر برای تقسیم بندی مشتری برای توسعه ی محصول جدید از بررسی های آنلاین محصول (مطالعه موردی: شرکت دیجی کالا)
پرگل چپ نویس (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۱۹) ،
امیر خانلری
ارائه مدلی برای وفادارسازی مشتریان شرکتی بانک رفاه کارگران
سجاد زمانی (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۴/۳) ،
محمدرحیم اسفیدانی
،
حمیدرضا یزدانی
،
امیر خانلری
،
حمیدرضا یزدانی
،
حمیدرضا یزدانی
بررسی تأثیر ابعاد عملکردی و روان شناختی تجربه خرید مشتریان بر خرید تکانشی آنلاین (مورد مطالعه: مشتریان دیجی کالا)
ملیکا اوجانی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۳/۲۴) ،
امیر خانلری
بررسی تاثیر ویژگی های شخصیت رهبری و یادگیری سازمانی بر نوآوری در شرکت های کوچک و متوسط تولیدی
سید محمد جواد حسینی نیک (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۲/۱۲) ،
امیر خانلری
بررسی تاثیر رویکرد کارآفرینی آنلاین مبتنی بر رسانه های اجتماعی بر قصد پیگیری شغلی با نقش میانجی تصویر شرکت (مطالعه موردی: شرکت پنبه ریز شهر تهران)
مومن کاظمی اصل (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۱۱/۲۱) ،
امیر خانلری
بررسی تاثیر هوش مصنوعی بر کیفیت ارتباط مشتریان با شرکت های محصولات دندانپزشکی
مهدی کوچک کاربزرگ (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۱۱/۲۰) ،
امیر خانلری
هوش مصنوعی
artificial intelligence
تاثیر گیمیفیکیشن در خرید آنی آنلاین (مورد مطالعه: شرکت کیمیا آریان تک)
اردوان نصیری چوکی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۶/۲۹) ،
امیر خانلری
خرید آنی
خرید آنلاین
گیمیفیکیشن
gamification
instant shopping
online shopping
بررسی عوامل کلیدی موفقیت در برندسازی فرودگاهی-مورد مطالعه فرودگاه بین المللی کیش
فوژان بدیع (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۶/۲۹) ،
سیدابوالقاسم میرا
،
امیر خانلری
بررسی رابطه بین بسته بندی محصول نشانه شناختی، ابعاد تجربه برند، اعتماد به برند و قصد خرید
نیما جعفری (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۶/۲۷) ،
امیر خانلری
تجربه برند
بسته بندی محصول
brand experience
اعتماد به برند و قصد خرید مشتریان
نشانه شناسی برند
keywords: brand semiotics
product packaging
brand trust and customer purchase in
۱
۲
۳
۴
۵
...
۱۷
»
×
خلاصه پایان نامه