امیر خانلری

امیر خانلری

مرتبه علمی : دانشیار
دانشکدگان مدیریت
مدیریت MBA
شماره تماس : ۰۲۱۶۱۱۱۷۷۹۴
Scopus
  • ۱۹۵ ارجاعات
  • ۵ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۴/۰۱/۲۷
Google Scholar
  • ۹۵۳ ارجاعات
  • ۱۲ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۱۳

پایان نامه ها و رساله ها

  • 163 پایان نامه ها

بررسی تاثیر اپلیکیشن های خرید آنلاین بر رفتار خرید مشتریان

حسین زندی گرگری (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۵) ، امیر خانلری
خرید آنلاین
online shopping

بررسی تاثیر ویژگی های شخصیت رهبری و یادگیری سازمانی بر نوآوری در شرکت های کوچک و متوسط تولیدی

سید محمد جواد حسینی نیک (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۲/۱۲) ، امیر خانلری

بررسی تاثیر هوش مصنوعی بر کیفیت ارتباط مشتریان با شرکت های محصولات دندانپزشکی

مهدی کوچک کاربزرگ (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۱۱/۲۰) ، امیر خانلری
هوش مصنوعی
artificial intelligence

تاثیر گیمیفیکیشن در خرید آنی آنلاین (مورد مطالعه: شرکت کیمیا آریان تک)

اردوان نصیری چوکی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۶/۲۹) ، امیر خانلری
خرید آنی
خرید آنلاین
گیمیفیکیشن
gamification
instant shopping
online shopping
تجربه برند
بسته بندی محصول
brand experience
اعتماد به برند و قصد خرید مشتریان
نشانه شناسی برند
keywords: brand semiotics
product packaging
brand trust and customer purchase in