- چهارشنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
امیر خانلری
مرتبه علمی : دانشیار
دانشکدگان مدیریت
مدیریت MBA
شماره تماس : ۰۲۱۶۱۱۱۷۷۹۴
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۱۹۵
ارجاعات
۵
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۲/۱۲
۹۷۰
ارجاعات
۱۲
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۲/۹
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۷
۱۴۰۴
۱۹۵
ارجاعات
۵
h-Index
۶۱
مقاله
۷۱
کنفرانس
۱۳
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۱۴۵ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. نقش بحران اخلاقی (اجتماعی) در بحران فروش در صنعت بانکداری ایران
شهباز کشوری رزیتا، صالح زاده رضا،
خانلری امیر
(۱۴۰۳).، پژوهش های اخلاقی (انجمن معارف اسلامی)، ۱۵(۳)، ۳۸۹-۴۰۴.
2. Analysis of the modeling of indicators affecting bank runs in the banking industry
Shahbaz Keshvari Rozita، Salehzadeh Reza،
Khanlari Amir
(2024)., International Journal of Nonlinear Analysis and Applications, 15(11), 51-63.
۳. راهکار تبلیغات: بر مشتریان بالقوه تاثیر بگذارید، فروشتان را چند برابر کنید و برند خود را ارتقا بخشید
خانلری امیر
، باوندپور عرفان (۱۴۰۳).
۴. تعیین عوامل و سیر تکامل درگیرسازی مشتریان در کسب وکارها به روش بیبلیومتریک
عباسی مبارک آبادی رضا،
خانلری امیر
،
سید امیری نادر
(۱۴۰۳).، مدیریت بازرگانی، ۱۶(۱)، ۵۹-۸۶.
۱۴۰۲
۱. ارائه مدلی برای وفاداری مشتریان شرکتی بانک رفاه
زمانی سجاد،
خانلری امیر
،
اسفیدانی محمدرحیم
،
یزدانی حمیدرضا
(۱۴۰۲).، چشم انداز مدیریت بازرگانی، ۲۲(۵۶).
۲. شناسایی مکانیزم های تاثیرگذاری اقدامات بازارگرایی داخلی بر برند سازمان
استیری مهرداد
،
خانلری امیر
، عظیمی یانشچمه مهدی (۱۴۰۲).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۴(۴).
۳. استراتژی سازمانی و گفتمانهای متعارض: غالب، استراتژیک و در حاشیه
انصاری منوچهر
،
عربستانی مهرداد
،
خانلری امیر
، جواهریان معصومه، جبلی هدی (۱۴۰۲).، فصلنامه مطالعات فرهنگی و ارتباطات، ۱۹(۳).
۴. پیشران های استراتژی بر اساس مدل مک کنزی: مطالعه موردی
جبلی هدی،
انصاری منوچهر
،
خانلری امیر
، جواهریان معصومه (۱۴۰۲).، فصلنامه مدیریت دولتی، ۱۵(۳)، ۵۸۴-۶۱۴.
۵. ارائهٔ مدل برندسازی آژانس های اینترنتی خدمات گردشگری در شبکه های اجتماعی
چوبندیان رضوان،
خانلری امیر
،
یزدانی حمیدرضا
، عابدی احسان (۱۴۰۲).، گردشگری و توسعه، ۱۲(۲)، ۸۷-۱۰۳.
۱۴۰۱
۱. تاثیر ارتباطات دهان به دهان الکترونیک (ewom) بر تمایل به خرید مصرف کننده
خانلری امیر
، احمدی ایمان، جباری مسعود (۱۴۰۱).، دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد، ۲۹-۲۹ آذر، تهران، ایران.
2. EXPLORING FACTORS INFLUENCING THE SALES CRISIS IN IRANINAN BANKING INDUSTRY- A CASE STUDY OF THE PRIVATE COMMERCIAL BANKS
Shahbaz Keshvari Rozita، Salehzadeh Reza،
Khanlari Amir
(2022)., INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS AND MANAGEMENT STUDIES, 03(10), 36-52.
۳. شناسایی قابلیت های پویای موثر بر عملکرد صادراتی
سرکشیکی مهرداد،
خانلری امیر
،
انصاری منوچهر
(۱۴۰۱).، مدیریت کسب و کارهای بین المللی، ۵(۲)، ۱-۲۱.
۴. شناسایی الگوی توسعه صنعت فین تک در ایران با رویکرد نظام نوآوری فناورانه
غفاری فاطمه،
محمدی مهدی
،
خانلری امیر
(۱۴۰۱).، فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی، ۵(۲)، ۱۰۱-۱۲۶.
۵. عوامل موثر بر تمایل به پرداخت مصرف کنندگان در محصولات دارای برچسب های کربن
جباری مسعود،
خانلری امیر
(۱۴۰۱).، سومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد، ۲۹-۲۹ تیر، تهران، ایران.
۶. شناسایی عوامل موثر بر تجربه مشتری با رویکرد فراترکیب
مختاری حامد،
خانلری امیر
،
اسفیدانی محمدرحیم
(۱۴۰۱).، چشم انداز مدیریت بازرگانی، ۲۰(۴۸)، ۱۴۲-۱۷۶.
۱۴۰۰
1. Music and consumer behavior in chain stores: theoretical explanation and empirical evidence
Esfidani Mohammad Rahim
، Rafiei Samani Shirin،
Khanlari Amir
(2022)., International Review of Retail Distribution and Consumer Research, XX(XX), 1-18.
۲. ارائه چارچوبی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی بر اساس الگوی سیپ با استفاده از رویکرد فراترکیب
چوبندیان رضوان،
خانلری امیر
،
یزدانی حمیدرضا
، عابدی احسان (۱۴۰۰).، مدیریت بازرگانی، ۱۳(۲).
۳. بررسی تاثیر نحوه تفکر بر توجه دیداری افراد در انتخاب کاندیداها: مطالعه آزمایشگاهی با استفاده از ردیاب چشم
هزارخانی محمد حسین،
خانلری امیر
،
هندیجانی روزا
(۱۴۰۰).، فصلنامه راهبرد، ۳۰(۱)، ۱۵۹-۱۹۲.
4. A review on the applications of multi‑criteria decision‑making approaches for power plant site selection
Khanlari Amir
، Alhuyi Nazari Mohammad (2021)., JOURNAL OF THERMAL ANALYSIS AND CALORIMETRY, In press(In press).
۱۳۹۹
۱. ارائه مدل تأثیرگذاری بر قصد و رفتار صرفه جویانه مشترکان شبکه برق خانگی
مصطفی طهرانی بهمن،
سیدجوادین سیدرضا
،
خانلری امیر
، حکیمی مهدی (۱۳۹۹).، نشریه انرژی ایران، ۲۳(۴).
2. Investigation Of Effective Factors On High-Speed Internet Customer Loyalty (CASE STUDY: SABA NET COMPANY)
Mohammad Zadeh Hadiseh Alhoda،
Khanlari Amir
(2020)., Journal Of Organizational Behavior Research, 5(2), 52-67.
۳. تبیین و طراحی مدل شکل گیری بازار خدمات بانکی مبتنی بر فناوری مالی (فین تک) در ایران بر اساس رویکرد داده بنیاد
خانلری امیر
، انصاری چهارسوقی شهریار،
حسنقلی پوریاسوری طهمورث
، شهریار عزیزی (۱۳۹۹).، تحقیقات حسابداری و حسابرسی، پاییز(۴۷)، ۷۳-۸۶.
۱۳۹۸
۱. شناسایی و طبقه بندی کاربردهای نوآورانه اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال
محمدیان ایوب
، میرباقری فاطمه،
خانلری امیر
(۱۳۹۸).، مدیریت بازرگانی، ۱۱(۴).
۲. بررسی تاثیر تکنولوژی بر عملکرد توسعه محصول جدید با متغیر میانجی تنوع محصولات(مطالعه موردی: شرکت نفت بهران)
احمدی راد مریم،
خانلری امیر
(۱۳۹۸).، سومین کنفرانس ملی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران، ۳۱-۳۱ تیر، تهران، ایران.
۳. تاثیر تحریم بر تدارک کالا و تجهیزات در پروژه های نفت و گاز (پروژه هنگام)
حاج عسگری افسانه،
خانلری امیر
، معصومی حمیدرضا (۱۳۹۸).، سومین کنفرانس ملی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران، ۳۱-۳۱ تیر، کرج، ایران.
۱
۲
۳
۴
۵
۶
»
×
فایل مقاله