امیر خانلری

امیر خانلری

مرتبه علمی : دانشیار
دانشکدگان مدیریت
مدیریت MBA
شماره تماس : ۰۲۱۶۱۱۱۷۷۹۴
Scopus
  • ۱۹۵ ارجاعات
  • ۵ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۴/۰۲/۱۲
Google Scholar
  • ۹۷۰ ارجاعات
  • ۱۲ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۴/۰۲/۹

فعالیت های علمی
۱۳۸۷۱۴۰۴

  • ۱۹۵ارجاعات
  • ۵ h-Index
  • ۶۱ مقاله
  • ۷۱ کنفرانس
  • ۱۳ کتب
۱۴۰۳
شهباز کشوری رزیتا، صالح زاده رضا، خانلری امیر (۱۴۰۳).، پژوهش های اخلاقی (انجمن معارف اسلامی)، ۱۵(۳)، ۳۸۹-۴۰۴.
Shahbaz Keshvari Rozita، Salehzadeh Reza، Khanlari Amir (2024)., International Journal of Nonlinear Analysis and Applications, 15(11), 51-63.
۱۴۰۲
استیری مهرداد، خانلری امیر، عظیمی یانشچمه مهدی (۱۴۰۲).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۴(۴).
انصاری منوچهر، عربستانی مهرداد، خانلری امیر، جواهریان معصومه، جبلی هدی (۱۴۰۲).، فصلنامه مطالعات فرهنگی و ارتباطات، ۱۹(۳).
جبلی هدی، انصاری منوچهر، خانلری امیر، جواهریان معصومه (۱۴۰۲).، فصلنامه مدیریت دولتی، ۱۵(۳)، ۵۸۴-۶۱۴.
چوبندیان رضوان، خانلری امیر، یزدانی حمیدرضا، عابدی احسان (۱۴۰۲).، گردشگری و توسعه، ۱۲(۲)، ۸۷-۱۰۳.
۱۴۰۱

۱. تاثیر ارتباطات دهان به دهان الکترونیک (ewom) بر تمایل به خرید مصرف کننده

خانلری امیر، احمدی ایمان، جباری مسعود (۱۴۰۱).، دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد، ۲۹-۲۹ آذر، تهران، ایران.
Shahbaz Keshvari Rozita، Salehzadeh Reza، Khanlari Amir (2022)., INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS AND MANAGEMENT STUDIES, 03(10), 36-52.
سرکشیکی مهرداد، خانلری امیر، انصاری منوچهر (۱۴۰۱).، مدیریت کسب و کارهای بین المللی، ۵(۲)، ۱-۲۱.
غفاری فاطمه، محمدی مهدی، خانلری امیر (۱۴۰۱).، فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی، ۵(۲)، ۱۰۱-۱۲۶.

۵. عوامل موثر بر تمایل به پرداخت مصرف کنندگان در محصولات دارای برچسب های کربن

جباری مسعود، خانلری امیر (۱۴۰۱).، سومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد، ۲۹-۲۹ تیر، تهران، ایران.
مختاری حامد، خانلری امیر، اسفیدانی محمدرحیم (۱۴۰۱).، چشم انداز مدیریت بازرگانی، ۲۰(۴۸)، ۱۴۲-۱۷۶.
۱۴۰۰
Esfidani Mohammad Rahim، Rafiei Samani Shirin، Khanlari Amir (2022)., International Review of Retail Distribution and Consumer Research, XX(XX), 1-18.
Khanlari Amir، Alhuyi Nazari Mohammad (2021)., JOURNAL OF THERMAL ANALYSIS AND CALORIMETRY, In press(In press).
۱۳۹۹
Mohammad Zadeh Hadiseh Alhoda، Khanlari Amir (2020)., Journal Of Organizational Behavior Research, 5(2), 52-67.
۱۳۹۸

۲. بررسی تاثیر تکنولوژی بر عملکرد توسعه محصول جدید با متغیر میانجی تنوع محصولات(مطالعه موردی: شرکت نفت بهران)

احمدی راد مریم، خانلری امیر (۱۳۹۸).، سومین کنفرانس ملی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران، ۳۱-۳۱ تیر، تهران، ایران.

۳. تاثیر تحریم بر تدارک کالا و تجهیزات در پروژه های نفت و گاز (پروژه هنگام)

حاج عسگری افسانه، خانلری امیر، معصومی حمیدرضا (۱۳۹۸).، سومین کنفرانس ملی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران، ۳۱-۳۱ تیر، کرج، ایران.