- پنجشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
کیوان صالحی
مرتبه علمی : دانشیار
عضو خوشه علمی روان شناسی در کمیسیون تخصصی مشورتی پردیسهای خودگردان دانشگاه
عضو کمیته آمایش رشتهها
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
روشها و برنامه های آموزشی
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۴۷۲
اتاق : ۳۰۵
پست الکترونیکی
وب سایت
https://rtis۲.ut.ac.ir/cv/keyvansalehi/?lang=en-gb
پروفایل در Google Scholar
https://scholar.google.com/citations?user=۹HuVagQAAAAJ&hl=en&oi=ao
رزومه
دانلود
فایل رزومه :
دانلود
۳۱۸
ارجاعات
۸
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۲/۱۲
۱۶۷۰
ارجاعات
۱۶
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۵
۱۴۰۴
۳۱۸
ارجاعات
۸
h-Index
۲۳۶
مقاله
۴۳
کنفرانس
۲
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۲۸۱ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۴
۱. اثربخشی روان درمانی تک جلسه ای (SST) بر صمیمیت زناشویی زوجین: یک مطالعه آمیخته تبیینی
مدنی یاسر
، بهروزنیا هلیا،
صالحی کیوان
،
شاهمرادی سمیه
(۱۴۰۴).، پژوهش های مشاوره(تازه ها و پژوهشهای مشاوره سابق)، ۲۴(۹۳).
2. Assessing the Effectiveness of Single-Session Therapy (SST) on Couples' Mental Health: An Explanatory Mixed-Methods Study
Behrouznia Helia،
Madani Yaser
،
Salehi Keyvan
،
Shahmoradi Somayeh
(2025)., Applied Family Therapy Journal, 27(7).
۳. شناسایی ملاکها و نشانگرهای مرتبط با کاهش بهزیستی روانشناختی زنان بیخانمان: یک پژوهش مروری نظاممند
میرنصیری میرکمال،
کشاورزافشار حسین
،
رحیمی نژاد عباس
،
صالحی کیوان
(۱۴۰۴).، پژوهشهای کاربردی روانشناختی، ۱۶(۱)، ۱۶۷-۱۸۲.
4. Psychometric Properties of the Academic Procrastination Scale in an Iranian Sample
Ghorbankhani Mahdi،
Salehi Keyvan
(2025)., SAGE OPEN, 13(1), 1-13.
۱۴۰۳
۱. تدوین بسته آموزشی - مشاوره ای کاهش آسیب های روان شناختی و آموزشی کودکان طلاق بر اساس فرهنگ ایرانی
حسن زاده دشتی مرضیه،
صالحی کیوان
،
کشاورزافشار حسین
،
جوادی پور محمد
(۱۴۰۳).، سلامت و آموزش در اوان کودکی، ۵(۴).
۲. شناسایی ملاک های برنامه خودتوسعه ای شایستگی های اعضای هیئت علمی برای نظارت پژوهشی پایان نامه ها و رساله های دانشجویی
زارعی علی،
جوادی پور محمد
،
ابیلی خدایار
،
صالحی کیوان
،
حکیم زاده رضوان
(۱۴۰۳).، فصلنامه پژوهش های آموزش و یادگیری، ۲۱(۴۰)، ۱۵-۴۰.
۳. تأثیر به کارگیری تفکر طراحی در برنامه درسی کار و فناوری روی عادتهای ذهنی دانش آموزان
ابوالحسنی زهرا،
دهقانی مرضیه
،
جوادی پور محمد
،
صالحی کیوان
، محمدحسنی نسرین (۱۴۰۳).، فصلنامه تعلیم و تربیت، ۴۰(۴).
۴. طرحواره مفهومی صلاحیتهای سواد فرهنگ ی معلمان: یک پژوهش نظری های
خاکزاد فاروق،
دهقانی مرضیه
،
حکیم زاده رضوان
،
صالحی کیوان
، صادقی علیرضا (۱۴۰۳).، دومین همایش بین المللی و پانزدهمین همایش ملی آموزش، ۲۴-۲۵ بهمن، تهران، ایران.
5. The Simultaneous Application of Flipped Classroom and Group Discussion to Improve the Quality of Learning the History of World Architecture Course: An Intervention Mixed Methods Design
Majidi Vahid، Mehdizadeh Saradj Fatemeh،
Salehi Keyvan
، Seddighikhavidak Somaye (2025)., BAGH-E NAZAR, 21(140), 17-34.
۶. نظام نشانگرهای سنجش انسجام نگارشی در پایان نامه های علوم رفتاری
شیردل میلاد،
صالحی کیوان
، قدیریان هاجر (۱۴۰۳).، رویش روانشناسی، ۱۳(۱۰)، ۲۹-۴۰.
۷. شناسایی عوامل غایت آفرین در تجربۀ زیستۀ تحصیلی مردان نخبۀ ایرانی: یک مطالعۀ کیفی
تقی زاده محمدرضا،
حاج حسینی منصوره
،
حجازی موغاری الهه
،
صالحی کیوان
(۱۴۰۳).، فصلنامه پژوهش های کاربردی روانشناختی، ۱۵(۴)، ۱۸۱-۱۹۸.
۸. طراحی الگوی سنجش آمادگی معلمی در مدارس ابتدایی: کاربست طرح روش های پژوهش آمیخته اکتشافی
قربانخانی مهدی،
صالحی کیوان
،
خدائی ابراهیم
،
مقدم زاده علی
،
دهقانی مرضیه
(۱۴۰۳).، نامه آموزش عالی، ۱۷(۶۷)، ۹۸-۱۱۴.
۹. تبیین مفهوم برنامه درسی خانواده محور
غلامی فوزیه،
جوادی پور محمد
،
دهقانی مرضیه
،
صالحی کیوان
، چهارباشلو حسین (۱۴۰۳).، فصلنامه مطالعات برنامه درسی، ۱۹(۷۴)، ۱۶۱-۱۸۲.
۱۰. شناسایی بایسته های اجرای فرآیند منتورینگ اعضای هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد
نادی مجتبی،
عزتی میترا
،
صالحی کیوان
(۱۴۰۳).، فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی، ۱۸(۳).
11. A comparative study of strategies and challenges related to overloaded curriculum in primary education in Australia and Ireland: Lessons for Iran
Asgari Farzaneh،
Javadipour Mohammad
،
Hakimzadeh Rezvan
،
Salehi Keyvan
(2024)., Iranian Journal of Comparative Education, 4(7).
۱۲. شناسایی عوامل مرتبط با ازدواج به وصال نرسیده: مروری نظام مند
دهقانی ماندانا،
شاهمرادی سمیه
،
صالحی کیوان
، پردلان نوشین،
جواهری محمدی عباس
(۱۴۰۳).، مجله پرستاری و مامایی ارومیه، ۲۲(۸)، ۶۹۹-۷۱۳.
۱۳. شناسایی مؤلفه های زیربنایی در گرایش به روان شناسی کاذب: یک مطالعه کیفی
افتخاری نفیسه، رحمانی محمد علی،
صالحی کیوان
(۱۴۰۳).، جامعه شناسی آموزش و پرورش، ۱۰(۲)، ۳۲۶-۳۳۸.
14. A Systematic Review of Educational Damages in Children of Divorce"
Hosseinzadeh Dashti Marziyeh،
Salehi Keyvan
،
Keshavarz Afshar Hossein
،
Javadipour Mohammad
(2024)., Applied Family Therapy Journal, 5(5), 51-57.
15. Explaining the Concept of Critique Sessions in Architectural Education System
Majidi Vahid، Ghafourian Mitra،
Salehi Keyvan
، Sadram Vahid (2024)., BAGH-E NAZAR, 21(136), 65-94.
۱۶. ملاک های کیفیت سنجش کلاسی در دانشگاه بر اساس رویکردهای سه گانه سنجش
رمضانی صدر اعظم،
صالحی کیوان
،
مقدم زاده علی
،
خدائی ابراهیم
،
جوادی پور محمد
(۱۴۰۳).، فصلنامه آموزش عالی ایران، ۱۶(۲)، ۹۱-۱۱۵.
۱۷. نشانگرهای سنجش کیفیت پیشنهادهای پژوهشی در نگارش علمی و ارزیابی میزان رعایت آن در مطالعات علوم رفتاری: یک پژوهش روشهای آمیخته اکتشافی
شاکری فاطمه،
صالحی کیوان
، رزاقی شکیبا (۱۴۰۳).، فصلنامه پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی (سخن سمت سابق)، ۲۸(۵۴)، ۳۲۰-۳۷۴.
۱۸. بررسی آسیب های روان شناختی کودکان ایرانی در طلاق والدین: یک مطالعه مروری نظام مند
حسن زاده دشتی مرضیه،
صالحی کیوان
،
کشاورزافشار حسین
،
جوادی پور محمد
(۱۴۰۳).، رویش روانشناسی، ۱۳(۶).
۱۹. طراحی الگوی فرآیند منتورینگ اعضای هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد با تاکید بر مؤلفه های اجرایی
نادی مجتبی،
عزتی میترا
،
ابیلی خدایار
،
صالحی کیوان
(۱۴۰۳).، مطالعات رفتار سازمانی، ۱۳(۲)، ۱-۳۴.
۲۰. شکل گیری تمایزیافتگی خود در خانواده : کشف فرآیندها از طریق نظریه میانی
سیدمجیدی سالار،
صالحی کیوان
،
مدنی یاسر
،
شاهمرادی سمیه
(۱۴۰۳).، پژوهشنامه اسلامی زنان و خانواده، ۱۲(۳۵)، ۹-۴۸.
۲۱. شناسایی موانع اجرای بهینه آموزش کارکنان در شرکت ملی گاز ایران: یک پژوهش کیفی
عشاقی امید،
عزتی میترا
،
صالحی کیوان
(۱۴۰۳).، رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، ۱۵(۳).
۱
۲
۳
۴
۵
...
۱۲
»
×
فایل مقاله