قدرت اله باقری راغب

قدرت اله باقری راغب

مرتبه علمی : دانشیار
  • ناظر طرح تحقیق
  • ناظر طرح تحقیقاتی
  • مربی بدنساز تیم ملی فوتسال ایران
  • عضو کارگروه تدوین سند توسعه ورزش همگانی
  • عضو کمیته آموزش فدراسیون فوتبال
دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت و حسابداری / دانشکدگان فارابی
شماره تماس : ۰۲۵۳۶۱۶۶۱۵۸
Google Scholar
  • ۵۳۷ ارجاعات
  • ۸ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۴/۰۴/۹

پروفایل

  • عضو کمیته آموزش فدراسیون فوتبال ۱۴۰۳←…
  • رئیس انجمن فوتبال ۱۴۰۲←۱۴۰۴
  • رئیس انجمن فوتبال وزارت علوم ۱۴۰۱←۱۴۰۲
  • عضو کارگروه تدوین سند توسعه ورزش همگانی ۱۴۰۱←…
  • رئیس هیات فوتبال استان قم ۱۴۰۰←۱۴۰۴
  • رئیس هیات فوتبال استان قم ۱۳۹۹←۱۴۰۳
  • مدیر گروه مدیریت ورزشی ۱۳۹۲←۱۳۹۴
  • ناظر طرح تحقیق ۱۳۸۵←…

تحصیلات / تحصیلات تکمیلی

Ph.D ، تربیت معلم ، تربیت بدنی

۱۳۷۷ ← ۱۳۸۳

کارشناسی ارشد ، تهران ، تربیت بدنی

۱۳۶۷ ← ۱۳۷۰

B.S ، اصفهان ، تربیت بدنی

۱۳۶۳ ← ۱۳۷۰

کلمات کلیدی


Chart
قصد خریدمحصولات ورزشیتبلیغاتتوسعه پایداردرآمدزاییمدل کیفیرسانه های اجتماعیsocialقصد بازدید دوباره پارکتحلیل سلسله مراتبیمحیط زیستsustainable developmentوفاداری مشتریمطالعه تطبیقیتصمیم به خریدوفاداریاجتماعیpurchase intentionاماکن ورزشی سبزساختارسازمانیدل بستگی به مکانمشتریانبازاریابی مرجع مشتریفروشگاه ورزشیاثربخشیرضایتمندی از پارکمحیطیورزشکارانتبلیغات شفاهیاقتصادیانسانیسیاسیبازاریابی رابطه مندعملکرد مالیمصرف کنندهفدراسیون کشتیمشتریصحه گذاریsport placesفرهنگ سازمانیچابکی سازمانیattachment to the placeendorsementcorona virusبازاریابی اجتماعیبازی های ویدئوییpoliticocompetitive advantagاندازه شرکتorganizational cultureویروس کروناورزشincome generationبرون سپاریچابکی¬سازمانیfederation of wrestlingdevelopmentadvertisingcommunionورزش الکترونیکتحلیل تممزیت¬رقابتیvideo gamesخیرینtheme analysisintention to visit the park againathleteمشارکتنقدشوندگینظریه برخاسته از دادهadvertisementفرهنگ¬سازمانیrevenue generationاماکن ورزشیورزش همگانیcustomer loyaltycharityنسبت سرمایهgymنسبت ارزش دفتری به ارزش بازارhierarchical analysisfinancial performanceتوسعهorganizational structurebuying decisioneconomicenvironmentجذب مشتریsports productsمزیت رقابتیcustomer reference marketingsatisfaction with the parkمشارکت اجتماعیqualitative modelمشتری مداریeffectivenessباشگاه ورزشیgreen sports venuesنسبت بدهیcustomer orientationsocial mediasportoral adscustomerselectronic sportenvironmentalhumancomparative studyoutsourcingcustomer attractionsport storesorganizational agilityHighcharts.com
End of interactive chart.