- یکشنبه، ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
فاطمه نصرتی
مرتبه علمی : دانشیار
عضو کمیته راهبردی فرهنگی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی
عضو کمیتۀ تخصصی کارگروه روان شناسی شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی
دبیر پنل نشستهای علمی دانشآموختگان دانشگاه تهران
نماینده مرکز مطالعات زنان و خانواده دانشگاه تهران
طراحی، راه اندازی و برگزاری برنامه های فرهنگی، تربیتی، آموزشی، پژوهشی و فناوری در بستر شبکه تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران
مدیر رشتههای مشاوره، روانشناسی تربیتی، روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی پردیس بین المللی ارس
استاد مشاور فرهنگی و علمی
عضو خوشه علمی روان شناسی
مدیر رشته روانشناسی پردیس بین المللی کاسپین
عضو کمیته آئین نو دانشجویان
عضو شورای اجرایی اداره کل مهارت دانشگاه تهران
داوری دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
عضو انجمن ایرانی روانشناسی اسلامی
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
آموزش کودکان استثنایی
شماره تماس : ۰۲۱۶۱۱۱۷۵۳۸
اتاق : ۳۳۳
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۲۲
ارجاعات
۲
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۳/۹
۱۸۳
ارجاعات
۷
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۴
۱۴۰۴
۲۲
ارجاعات
۲
h-Index
۵۲
مقاله
۷۸
کنفرانس
۱۰
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۱۴۰ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. تحلیل حس عدد برحسب نیمرخ حافظه فعال در دانش آموزان بااختلال خاص یادگیری ریاضی
رمضانی مرضیه،
ارجمندنیا علی اکبر
،
نصرتی فاطمه
، مجاور شیرین (۱۴۰۳).، کودکان استثنایی، ۲۴(۴).
۲. یک رویکرد پیشگیرانه در بررسی نقش سبک زندگی، روابط اجتماعی و موقعیت اجتماعی، اقتصادی خانواده در شدت ابتلا به کووید-۱۹
ربانی باوجدان مژگان،
نصرتی فاطمه
، دهستانی مهدی،
افروز غلامعلی
(۱۴۰۳).، مجله علوم روانشناختی، ۲۳(۱۴۰)، ۱۸۲۷-۱۸۴۲.
۳. اثربخشی گروه درمانی شناختی رفتاری بر اضطراب و بهزیستی روان شناختی مادران دارای فرزند با اختلال یادگیری خاص
جمالی مریم،
نصرتی فاطمه
،
طاهری فر زهرا
، مجاور شیرین (۱۴۰۳).، رویش روانشناسی، ۱۳(۷)، ۱-۱۹.
۴. اثربخشی آموزش خودشفقتی ذهن آگاهانه بر احساس تنهایی، شرم درونی شده، اجتناب تجربه ای و آمیختگی شناختی در مادران دارای کودک با اختلال طیف اتیسم
مجاور شیرین،
ارجمندنیا علی اکبر
،
نصرتی فاطمه
، محمدی فیض آبادی عاطفه، شمع ریزی زینب السادات (۱۴۰۳).، تعلیم و تربیت استثنایی، ۲(۱۸۰).
5. Combining Social Stories and Video Modeling for Teaching Mealtime Skills to Children with Intellectual Disability
Nosrati Fatimah
، Shafipoor Mohaddeseh،
Ghabari Banab Bagher
(2024)., INTERNATIONAL JOURNAL OF DISABILITY DEVELOPMENT AND EDUCATION, -(-).
6. Effectiveness of forgiveness education with adolescents in Iran: Increasing the positive psychology of empathy, altruism, and willingness to forgive
Ghabari Banab Bagher
،
Khodayarifard Mohammad
، Hashemi Ramin، Khoei Behnaz،
Nosrati Fatimah
، Song Jacqueline Y.، Enright Robert D. (2024)., JOURNAL OF MORAL EDUCATION, 5(16), 1-19.
۷. تأثیر آموزش مهارت های روانی-اجتماعی بر مدیریت اضطراب و پریشانی روان شناختی رانندگان اتوبوس
شکوهی یکتا محسن
،
نصرتی فاطمه
، افشاری حسنا (۱۴۰۳).، مطالعات مدیریت ترافیک، ۱(۷۲).
۸. اثربخشی آموزش بخشایشگری در بهبود روابط مادران کودکان طیف اتیسم با آنها
نصرتی فاطمه
، افشاری اعظم، شریفی سارا،
غباری بناب باقر
(۱۴۰۳).، همایش آموزشی _ انگیزشی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان، ۲۳-۲۳ خرداد، سنندج، ایران.
۹. اثربخشی برنامۀ بهبود خواندن مبتنی بر نظریۀ هوش (PASS) بر کاهش مشکلات خواندن دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص
شفیع پور سیدمجتبی،
نصرتی فاطمه
،
غباری بناب باقر
(۱۴۰۳).، مطالعات آموزشی و آموزشگاهی، ۱(۳)، ۲۰۵-۲۱۶.
۱۰. بررسی تأثیر آموزش خودنظارتی توجه بر افزایش میزان توجه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای مشکلات یادگیری با روش تک آزمودنی
حاجی حیدری نفیسه،
غباری بناب باقر
،
نصرتی فاطمه
(۱۴۰۳).، نشریه توانمندسازی کودکان استثنایی، ۱۵(۱)، ۳۷-۴۴.
۱۴۰۲
۱. اثربخشی روش تقویت تفکیکی رفتارهای مناسب بر مهارتهای اجتماعی دانش آموزان کم توان ذهنی خفیف
نصرتی فاطمه
،
غباری بناب باقر
، دهقان وحید، حاجی حیدری نفیسه (۱۴۰۲).، تعلیم و تربیت کودکان با نیازهای ویژه با تاکید بر برنامه درسی، ۱-۱ اسفند، تهران، ایران.
۲. اثربـــــخـــــــشـی آمــوزش برنامــــــــه بخشــــــایشگــری بر کــــاهــش تـنـــیدگـــــی مـــــادران دارای فرزند با لکنت زبان
نصرتی فاطمه
،
غباری بناب باقر
، مجاور شیرین، رحمانی پردیس (۱۴۰۲).، تعلیم و تربیت استثنایی، ۴(۱۷۶).
۳. مقایسه اثربخشی آموزش بازی درمانی مبتنی بر رابطٔه والد-کودک و آموزش برنامه مدیریت والدین در کاهش نشانگان اختلال نافرمانی مقابله ای و ارتقای تاب آوری این کودکان در مقطع ابتدایی
تاتلاری فاطمه، حکیمی راد الهام، وحید کاشانی لیلا، ابراهیم پور مجید،
نصرتی فاطمه
، مجاور شیرین (۱۴۰۲).، مجله مطالعات ناتوانی، ۱۳(۷۹).
۴. بهبود محاسبات ریاضی دانش آموزان از طریق راهبرد خودنظارتی توجه
نصرتی فاطمه
،
غباری بناب باقر
، سرفرازی معظمه، فتح آبادی روح اله (۱۴۰۲).، مطالعات آموزشی و آموزشگاهی، ۱۲(۲).
5. Development and Validation of an Intervention Protocol based on the Mental Security of Divorced Women on Resilience and Psychological Well-being
Hasenvand Benafsheh، جهان بخشی زهرا،
Nosrati Fatimah
،
Keshavarz Afshar Hossein
(2023)., International Journal of Applied Behavioral Sciences, 10(2).
۶. تبیین فرایند شکل گیری امنیت روانی زنان مطلقه به روش کیفی
حسنوند بنفشه،
نصرتی فاطمه
، جهان بخشی زهرا،
کشاورزافشار حسین
(۱۴۰۲).، مجله روانشناسی و روانپزشکی شناخت، ۱۰(۴)، ۱۴۷-۱۶۰.
۱۴۰۱
۱. سندرم داون
افروز غلامعلی
،
نصرتی فاطمه
(۱۴۰۱).
۲. رابطۀ دلبستگی به والدین و دلبستگی به خدا با بهزیستی اجتماعی-هیجانی در دانش آموزان تیزهوش شهر قم
رحیمی نژاد عباس
،
نصرتی فاطمه
، قیومی نائینی علی (۱۴۰۱).، پژوهش در دین و سلامت، ۸(۴)، ۸۴-۹۷.
۳. الگوی ساختاری سازگاری تحصیلی بر اساس راهبردهای یادگیری و سبک های یادگیری با نقش واسطه ای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در دانشجویان
ایرانمنش رضا،
حاج حسینی منصوره
،
نصرتی فاطمه
،
صالحی کیوان
(۱۴۰۱).، رویش روانشناسی، ۱۱(۱۱).
4. Identifying the internal and external dimensions of the individual related to the phenomenon of wear in the family: A systematic review
Danesh Fereshteh،
Nosrati Fatimah
،
Ghabari Banab Bagher
،
Salehi Keyvan
(2022)., Journal of Positive School Psychology, 6(8).
۱۴۰۰
۱. عوامل مرتبط با افزایش و کاهش گرایش دانشجویان به دینداری؛ بررسی پدیدارشناختی
خدایاری فرد محمد
،
صالحی کیوان
،
آسایش محمدحسن
،
افروز غلامعلی
،
باقری نوعپرست خسرو
،
حاج حسینی منصوره
،
دهقانی مرضیه
،
سجادیه نرگس سادات
،
شکوهی یکتا محسن
،
عزتی میترا
،
غباری بناب باقر
،
مقدم زاده علی
،
نصرتی فاطمه
،
نوربخش یونس
،
هاشمی سیدضیاء
(۱۴۰۰).، فرهنگ در دانشگاه اسلامی، ۱۱(۴۱).
۲. تأثیر الگوی آموزشی ترکیبی به صورت برخط در بهبود روان خوانی دانش آموزان با اختلال یادگیری خواندن
نصرتی فاطمه
،
غباری بناب باقر
، شریفی سارا (۱۴۰۰).، روانشناسی افراد استثنایی، ۱۱(۴۴)، ۵۷-۸۳.
۳. معنویت و سلامت روان
نصرتی فاطمه
(۱۴۰۰).، یازدهمین وبینار علمی دانش آموختگان دانشگاه تهران، ۲۷-۲۷ آبان، تهران، ایران.
4. Effectiveness of Differential Reinforcement of Other Behaviors in Reducing Non-suicidal Self-Injurious Behaviors in Adolescents
Nosrati Fatimah
، Massah bavani Ali،
Ghabari Banab Bagher
(2021)., Iranian Red Crescent Medical Journal, 23(10).
۵. اثرگذاری ذکرهای مذهبی در بهبود فشار روانی: یک مرور نظامند
نصرتی فاطمه
،
غباری بناب باقر
، زندی سعید، قربانی وناجمی میلاد (۱۴۰۰).، پژوهش در دین و سلامت، ۷(۳)، ۱۵۷-۱۷۱.
۱
۲
۳
۴
۵
۶
»
×
فایل مقاله