- دوشنبه، ۱۲ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
علی اکبر خمیجانی فراهانی
مرتبه علمی : دانشیار
دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی
شماره تماس : ۰۲۱۶۱۱۱۹۰۱۶
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
کلمات کلیدی
کلمات کلیدی بر اساس کلیدواژه های شاخص در پایان نامه های دانشجویان تحت نظر استاد می باشد.
مرتب براساس
وزن
حروف الفبا
تاریخ
جنسیت
توانش زبانی
روش سنتی
انگلیسی با اهداف آکادمیک
درک مطلب
تحلیل نیازها
ملیت
بسط داده شده
روانی
سبک های یادگیری
انگلیسی با اهداف ویژه
مدل هایلند
خواندن و درک مطلب
تحلیل گفتمان انتقادی
ساده شده
وبلاگ
ادب
نوشتار
محیط مجازی
کاربرد شناسی
دقت
هوش هیجانی
دانشجویان پزشکی
نشانه های فراگفتمان
توانایی تفکر انتقادی وعملکرد درک مطلب
حرف معرفه
برون داد زبانی
نوشتار تلفیقی
تدریس مستقیم
نقشه مفهومی
پیچیدگی فعالیت
ادراک معلمان زبان انگلیسی از عدالت
linguistic choices
دوره تربیت معلم
معادل کارکردی
خودآگاهی معلم
واژه
آموزش انگلیسی در چین
دستاوردهای آموزگاران
cooperation of native and non
انتخاب های زبانی political discourse
مشابه
واژگان همنشین
مقالات ادبیات
نظریه نظام¬های دینامیک پیچیده
نظرات در خصوص زبان
آخرالزمان شناسی
نقشه مفهومی گروهی
جبران
ارزشیابی کلاسی
معلمان پیش از خدمت
دیدگاه اساتید
آزمون تافل اینترنتی
بازاریابی
راهبردهای یادگیری واژه
دوزبانه
مهارت زبانی
عدالت
مشترک لفظی
فرهنگ
روش آموزش تکلیف محور
راهنمایی ها و راهبردهای فراشناختی
نظریه روایت
حمایت
راهبردهای یادگیری واژگان؛ فارسی زبان؛ پشتو زبان؛ سطح دانش زبانی
آموزش کار
تشخیص واژگان
در معرض قوانین آوا شناسی قرار گرفتن
عربی برای اهداف عمومی
هوش زبانی
intertextuality
مهارت گفتاری
تفکر انتقادی
زبان کردی
native translators
ناحیه توسعه مجاورتی
مهندسی صنایع
corrective feedback
پر کردن نقشه
غیرمستقیم
انگلیسی برای اهداف ویژه
هم ریشه (مشترک)
مذاکرات هسته ای
تکلیف نگارش استدلالی
درک شنیداری
گفتمان سیاسی
native translator
بازاریابی سیاسی
یادگیری زبان دوم
آموزش انگلیسی در ایران
معادل فرهنگی
مفسر
یادگیری زبان به کمک موبایل
تلفن همراه
درونگرایی
انگیزه یادگیری زبان
دامنه و عمق دانش لغوی
nuclear negotiations
نگارش با محدودیت زمانی
مقالات جامعه شناسی
شناخت معلم
برنامه تربیت دبیر
هوش های چندگانه
اکراه واژگانی
مدل cipp
compasrison betwen children and teenagers
فعالیت روایی
پیچیدگی
تبلیغات
استراتژی های یادگیری زبان
نگرانی از تست
آشنایی با موضوع
تسلط
قالب بندی
نگارش
بیان شفاهی
استراتژی های یادگیری
فعالیت استدلالی
محور
زبان فارسی
متون علمی
پانویس
ابزارهای انسجام دهنده
تحلیل گفتمان
روز رستاخیز (قیامت)
critical discourse analysis
پیچیدگی شناختی
تفاوت فرهنگ
نیاز سنجی
cultural transposition
عبارات و اصطلاحات همنشین متجانس
آزمون تصمیم واژگانی
قالب بندی مجدد
دانشجویان زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی
توانش ارتباطی/ توانمندی های یادگیری
حقوق
کلمات اصلی: زبان انگلیسی عمومی
non
ساخت نقشه
درک شنیدار
فراخواندن
ترجمه فرهنگی
culture
ارزیابی
specific references
translation
مقالات زبانشناسی
راهبردهای آموزش
گرامر جهانی
ریکست
رشته های سخت و نرم
تجزیه و تحلیل کلام
زبان دوم
دیدگاه دانشجویان
اضطراب از کلاس زبان خارجه
الگوی آموزش زبان دوم
ترجمه معنایی
برونگرایی
مدرس با تحصیلات آموزش زبان انگلیسی و بدون تحصیلات آموزش زبان انگلیسی
محیط زبان بیگانه
teaching
تکالیف شنیداری بلاغی
راهبردهای فراگیری واژه
تعامل
مقالات علمی
دانش ارزشیابی
ربط دهنده ها
برنامه ریزی تحصیلی
آگاهی فرهنگی انتقادی
ظرفیت حافظ کوتاه مدت
دانشجویان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
ارزیابی پویا
تفسیر
ترجمه وفادار
حرف نکره
زبان آموزان متوسطه عراقی
دامنه لغات
تصحیح بی چون و چرا
وام گیری
مقیاس های سنجش رشد هوش های چندگانه
الگوی آموزش زبان خارجی
نوشتار مستقل
آزمون دانش ارزشیابی
جابجایی
استراتژی های شنیدن
تمایل به برقراری ارتباط
گویشوران زبان انگلیسی
تغییر بیان
بازخورد اصلاحی
همکلاسی ها
مشکلات شنیدن
هم افزایی
راهبردهای مطالعه و یادگیری
دانشگاه فرهنگیان
زبانهای دارای نوشتار(رسم الخط) متفاوت
واقعی بودن مواد اموزشی
اضداد
زبان انگلیسی
آثار نمایشنامه ای جدید
writing
روش های ترجمه
ارزشیابی
روش آزمون
نوشتار استدلالی
دیدگاه شخصی در خصوص ارزشیابی
hermeneutics
عملکرد در ک شنیداری
اضطراب شنیداری زبان خارجی
عبارات همنشین نا متجانس
املا (orthography)
چهار اصل گرایس
فعالیت
راهبردهای یادگیری زبان
نشانه فراگفتمانی
آموزش فعالیت محور
نوشتار در زبان دوم
مستقیم
زبان آموزان ایرانی
نگرش
زبان شناسی کاربردی
پیچیدگی نحوی
حروف ربط تقابل
سبک آموزش معلمان
زیارت اربعین