- پنجشنبه، ۸ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
علی اکبر خمیجانی فراهانی
مرتبه علمی : دانشیار
دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی
شماره تماس : ۰۲۱۶۱۱۱۹۰۱۶
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۴
۱۴۰۲
۳۹
مقاله
۳
کنفرانس
۱
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۴۳ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۲
۱. نقش بازخورد زبانشناختی و غیر مستقیم در جنبه های گفتمانی متون استدلالی
خمیجانی فراهانی علی اکبر
، مردانی بابامیری هتاو، جلالی مهری (۱۴۰۲).، نشریه پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی، ۱۳(۴)، ۶۲۵-۶۵۰.
2. The Relationship between L2 Motivational Self-system and Willingness to Communicate: The Mediating Effect of L2 Anxiety in the Chinese EFL Context
Khomeijani Farahani Aliakbar
،
Rezaei Abbasali
، Wang Wei (2023)., International Journal of Research in English Education (IJREE), 8(2), 29-14.
۱۴۰۱
۱. بررسی تحقق کنشهای گفتارعذرخواهانه و راهبردهای ادب در بین زبان آموزان ایرانی در حال فراگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی (EFL) با سطح مهارت متوسط رو به پایین و پیشرفته
خمیجانی فراهانی علی اکبر
، شعبانی عنایت اله، بهرامی نرگس (۱۴۰۱).، نشریه پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی، ۱۲(۴)، ۴۴۱-۴۵۷.
۲. رابطۀ مهارت خودتنظیمی و فراگیری زبان جدید بین دانش آموزان یک زبانه و دوزبانۀ ایرانی
مقصودی مجتبی،
خمیجانی فراهانی علی اکبر
، جلالی مهری (۱۴۰۱).، جستارهای زبانی، ۱۳(۱)، ۴۲۵-۴۵۸.
۱۴۰۰
۱. بررسی استراتژیهای کلان و خرد ادب در کتابهای زبان انگلیسی دوران اول و دوم متوسطه مدارس ایران
خمیجانی فراهانی علی اکبر
،
برزآبادی فراهانی داود
، بازارمج حقی عشرت السادات (۱۴۰۰).، نشریه پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی، ۱۱(۴)، ۶۵۵-۶۸۱.
2. Incidental Vocabulary Learning and Retention from Audiovisual Input and Factors Affecting Them
Ahrabi Fakhr Masoud،
Borzabadi Farahani Davoud
،
Khomeijani Farahani Aliakbar
(2021)., English Teaching & Learning, 45(2).
۱۳۹۹
1. The Effect of Task Type on Autonomous EFL Learners’ Interactive Negotiations in a Text-based Synchronous Computer-mediated Context
Khomeijani Farahani Aliakbar
،
Kaivanpanah Maralani Shiva
، Naseri Zainab Sadat (2020)., JOURNAL OF ENGLISH LANGUAGE TEACHING AND LEARNING, 11(24).
۱۳۹۸
1. Motivational Trajectories in Language Learning: Evidence from Highly-Motivated English as a Foreign Language Learners
Rezaei Abbasali
،
Khomeijani Farahani Aliakbar
، Moshtaghi Zonouz Robabeh (2019)., Electronic Journal of Foreign Language Teaching, 16(2), 281-299.
2. Exploring the Development of Writing Complexity, Accuracy, and Fluency in Relation to the Motivational Trajectories: a Dynamically-Oriented Case Study
Khomeijani Farahani Aliakbar
،
Rezaei Abbasali
، Moshtaghi Zonouz Robabeh (2019)., English Teaching & Learning, 44(1), 81-100.
3. Assessing peer review pattern and the effect of face-to-face and mobile-mediated modes on students’ academic writing development
Khomeijani Farahani Aliakbar
،
Nemati Majid
، Nazari Montazer Mostafa (2019)., language testing in asia, 9(1).
۱۳۹۷
1. Semantic Prosody and its Effect on EFL learners' Lexical Cohesion
Jafarpour Mohsen،
Nemati Majid
،
Khomeijani Farahani Aliakbar
(2019)., CALL-EJ, 20(1).
۲. واکاوی ترجمه نیکلسون از اصطلاحات مثنوی: مطالعه ای در چارچوب نظری جولیان هاوس
عباسی رضا،
خمیجانی فراهانی علی اکبر
،
محمودی بختیاری بهروز
(۱۳۹۷).، فصلنامه مطالعات ترجمه، ۱۶(۶۳)، ۷-۲۵.
3. Scaffolding and EFL Learners' Use of Language Learning Strategies in the Iraqi Language Teaching Context
Rezaei Abbasali
،
Khomeijani Farahani Aliakbar
، Mubarak Lihadh (2018)., Teaching English Language, 12(2), 89-116.
۴. درآمدی بر مبانی زبان شناسی کاربردی
خمیجانی فراهانی علی اکبر
، فضلعلی شیوا (۱۳۹۷).
۱۳۹۶
۱. تحلیل معناشناختی معادل های انگلیسی اصطلاحات مثنوی در ترجمه نیکلسون
عباسی رضا،
خمیجانی فراهانی علی اکبر
،
محمودی بختیاری بهروز
(۱۳۹۶).، سومین همایش رویکردهای میان رشته ای به آموزش زبان، ادبیات و مطالعات ترجمه، ۲-۳ آبان.
2. A Critical Discourse Analysis of News Reports on Asghar Farhadi's Success at the 89th Academy Awards
Khomeijani Farahani Aliakbar
، Ghanei Arani Samaneh، Shakeebaee Golshan (2017)., The Eighth Conference on Issues in English Language Teaching in Iran (IELTI-8), 20 September.
۳. تحلیل معناشناختی معادلهای انگلیسی اصطلاحات مثنوی در ترجمۀ نیکلسون
عباسی رضا،
خمیجانی فراهانی علی اکبر
،
محمودی بختیاری بهروز
(۱۳۹۶).، فصلنامه مطالعات ترجمه، ۱(۵۹)، ۷-۲۲.
4. Studies on oral error correction: do they provide counterevidence against nativist arguments?
Sepehrinia Sajjad،
Nemati Majid
،
Khomeijani Farahani Aliakbar
(2017)., LANGUAGE LEARNING, 3(2), 1-17.
۱۳۹۵
1. The Effect of Cognitive Factors of Rhetorically Different Listening Tasks on L2 Listening Quality of Iranian Advanced EFL Learners
Khomeijani Farahani Aliakbar
،
Ahmadishirazi Masoumeh
، Mousavi Seyyed Ahmad، Arizavi Saleh (2016)., JOURNAL OF ENGLISH LANGUAGE TEACHING AND LEARNING, 8(18), 145-163.
2. Working Memory Capacity in L1 and L2 and Iranian Advanced Learners’ Performance on Rhetorically-different Listening Tasks
Khomeijani Farahani Aliakbar
،
Ahmadishirazi Masoumeh
، Mousavi Seyyed Ahmad (2016)., Iranian EFL journal, 12(3), 26-48.
۱۳۹۴
1. Lexical Inferencing in Listening: Patterns of Knowledge Source Use across L2 Listening Proficiency Levels
Khomeijani Farahani Aliakbar
، Mohammadi Foomani Elham (2015)., Journal of Applied Linguistics and Language Research (JALLR), 2(6), 39-56.
۱۳۹۳
1. The Effect of Vocabulary Knowledge and Background Knowlege on Iranian EFL Learners' L2 Reading Comprehension
Jamalipour Sahar،
Khomeijani Farahani Aliakbar
(2015)., Journal of Applied Linguistics and Language Research (JALLR), 2(2), 15.
2. The Effect of Different Feedback Types on L2 speaking Skill: A Comparision of Iranian EFL Teachers' and Learners' Perceptions
Khomeijani Farahani Aliakbar
، Salajegheh Sosan (2015)., Modern Research Studies, 2(1), 25.
۳. آموزش اهداف عمومی و دانشگاهی در مکالمه زبان عربی با تکیه بر سیلبس مفهومی - کاربردی و روش محور
طهماسبی عدنان
،
نیازی شهریار
،
خمیجانی فراهانی علی اکبر
، همایونی سعدالله (۱۳۹۳).، جستارهای زبانی، ۵(۵)، ۱۴۵-۱۸۲.
۴. مطالعه
حاجیان لیلا،
خمیجانی فراهانی علی اکبر
،
احمدی شیرازی معصومه
(۱۳۹۳).، IJALEL: International Journal of Applied Linguistics & English Literature، ۳(۵)، ۲۸۷-۲۹۷.
۱
۲
»
×
فایل مقاله