- دوشنبه، ۵ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
محمدرحیم اسفیدانی
مرتبه علمی : دانشیار
دانشکدگان مدیریت
مدیریت بازرگانی
شماره تماس : ۶۶۴۳۹۲۰۳
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۲۳۸
ارجاعات
۵
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
۱۱۳۲
ارجاعات
۱۳
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۵
۱۴۰۳
۲۳۸
ارجاعات
۵
h-Index
۱۱۷
مقاله
۱۴
کنفرانس
۱۸
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۱۴۹ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. سی سال پژوهش در حوزۀ شخصیت برند: ترسیم نقشه دانش و تحلیل ساختار موضوعی با استفاده از رویکرد علم سنجی
اسفیدانی محمدرحیم
،
نظری محسن
، شهریار غریب زاده، رضایی نکیسا (۱۴۰۳).، مدیریت بازرگانی، ۱۶(۲).
۲. تأثیر کیفیت ادغام کانال بر روی قصد خرید از کانالهای یکپارچه با میانجی گری روان بودن ادراک شده در فروشگاههای خرده فروشی زنجیره ای
ترکانلو یاسر،
اسفیدانی محمدرحیم
، زنوزی سیدجعفر (۱۴۰۳).، سومین کنگره بین المللی مدیریت،اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب وکار، ۱۳-۱۴ تیر، تبریز، ایران.
۳. ارائه بدیل ها در مدل کسب و کار اپراتورهای تلفن همراه در ایران با ورود نسل های جدید تکنولوژی شبکه ی همراه
آرپناهی ایستادگی شاهین،
کیماسی مسعود
،
چیت ساز احسان
،
اسفیدانی محمدرحیم
(۱۴۰۳).، تکنولوژی در کارآفرینی و مدیریت استراتژیک، ۳(۲)، ۲۲۲-۲۰۶.
۴. استعاره های تصویری در تبلیغات: تحلیل کتاب سنجی و مصورسازی
شیوا آیدا، حسین زاده شهری معصومه، امیرشاهی میر احمد،
اسفیدانی محمدرحیم
(۱۴۰۳).، فصلنامه مدیریت برند، ۱۱(۱).
۵. تأثیر طنز و سبک طنز بر رابطه بین مصرف کننده و برند در اینستاگرام
اسفیدانی محمدرحیم
، کریمیان مجید (۱۴۰۳).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۵(۱).
۶. موانع و محرک های اجرای مسئولیت اجتماعی در بانک های تجاری کشور
گودرزی زهرا،
کیماسی مسعود
،
اسفیدانی محمدرحیم
(۱۴۰۳).، برنامه ریزی رفاه و توسعه اجتماعی، ۱۵(۵۸)، ۳۷۳-۴۱۹.
۱۴۰۲
۱. مدیریت تجربه قیمتی مشتری در کانال های چندگانه
فتحی هانیه،
نظری محسن
،
اسفیدانی محمدرحیم
(۱۴۰۲).، پژوهشنامه مدیریت اجرایی دانشگاه مازندران با همکاری انجمن مدیریت ایران، ۱۵(۳۰).
۲. ارائه مدلی برای وفاداری مشتریان شرکتی بانک رفاه
زمانی سجاد،
خانلری امیر
،
اسفیدانی محمدرحیم
،
یزدانی حمیدرضا
(۱۴۰۲).، چشم انداز مدیریت بازرگانی، ۲۲(۵۶).
۳. توسعه مدل قضاوت برند خدماتی از دیدگاه مشتریان
صالحی مجتبی،
اسفیدانی محمدرحیم
(۱۴۰۲).، مطالعات مدیریت راهبردی، ۱۴(۵۶)، ۸۳-۱۰۴.
۴. ارائه مدل تاثیر تبلیغات بر ناهماهنگی شناختی مصرف کنندگان با رویکرد فراترکیب
سیدجوادین سیدرضا
،
اسفیدانی محمدرحیم
،
کیماسی مسعود
، رحمانی نازنین (۱۴۰۲).، فصلنامه مدیریت اطلاعات- انجمن مدیریت اطلاعات ایران، ۹(۱).
۵. ارزیابی عوامل انگیزاننده کلیک کاربران بر تبلیغات بنری در رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: آگهی های پوشاک در اینستاگرام)
بقایی مهسا،
خواجه ئیان داتیس
،
اسفیدانی محمدرحیم
(۱۴۰۲).، فصلنامه پژوهش های مدیریت راهبردی(دانشگاه آزاد واحد نراق)، ۲۹(۸۹)، ۱۳-۳۹.
۱۴۰۱
۱. بررسی تاثیر مقایسه اجتماعی بر انتشار اخبار جعلی و بررسی اعتبار خبر قبل از به اشتراک گذاری
اسفیدانی محمدرحیم
، خان محمدی امیر حسین (۱۴۰۱).، فصلنامه مدیریت اطلاعات- انجمن مدیریت اطلاعات ایران، ۸(۲)، ۱۷۴-۲۰۱.
۲. طراحی مدل استراتژی بازاریابی بین المللی و عملکرد صادراتی در شرکت های کوچک و متوسط
باد کوبه ای محمد،
اسفیدانی محمدرحیم
(۱۴۰۱).، مطالعات مدیریت راهبردی، ۱۳(۵۲)، ۲۵۵-۲۸۵.
۳. حکمرانی بر شبکه های اجتماعی مدل نگاشت شناختی ذهنی با استفاده از تکنیک استخراج استعاری زالتمن (زیمت)
کارانجام سیده شیما،
سیدجوادین سیدرضا
،
اسفیدانی محمدرحیم
، علی محمد لو مسلم (۱۴۰۱).، فصلنامه مطالعات رسانه های نوین (دانشگاه علامه طباطبائی)، ۸(۳۲).
۴. حکمرانی بر شبکه های اجتماعی: مدل نگاشت شناختی ذهنی با استفاده از تکنیک استخراج استعاری زالتمن (زیمت)
کارانجام سیده شیما،
سیدجوادین سیدرضا
،
اسفیدانی محمدرحیم
، علی محمدلو مسلم (۱۴۰۱).، فصلنامه مطالعات رسانه های نوین (دانشگاه علامه طباطبائی)، ۸(۳۲).
5. The Palgrave Handbook of Interactive Marketing
Esfidani Mohammad Rahim
، Izadi Behnam (2023).
۶. ارائه الگوی تحلیل رفتار خرید شرکت های فعال در مجتمع فولاد مبارکه در انتخاب تامین کنندگان خارجی بر اساس ریسک های زنجیره تامین
اسفیدانی محمدرحیم
،
محقر علی
، زمانی علیرضا (۱۴۰۱).، پژوهش نامه بازرگانی، ۲۷(۱۰۵)، ۲۲۱-۲۴۴.
۷. فرایند خط مشی گذاری مبتنی بر موضع سازی در حوزه خرده فروشی بازار ایران
حسینی شادی،
میرا سیدابوالقاسم
،
اسفیدانی محمدرحیم
(۱۴۰۱).، خط مشی گذاری عمومی در مدیریت، ۱۳(۴۷)، ۶۵-۷۴.
۸. بررسی تاثیر انواع طنز بر ویروسی شدن پیام های تبلیغاتی: سبک طنز و پیوندهای اجتماعی مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی
اسفیدانی محمدرحیم
،
حسنقلی پوریاسوری طهمورث
، برمر نیما (۱۴۰۱).، مطالعات رفتار مصرف کننده، ۹(۳)، ۱-۱۸.
۹. شناسایی چارچوب انتخاب شریک اتحادهای ترفیع از طریق روش مرور نظام مند ادبیات
پرچمی سرقین مریم،
اسفیدانی محمدرحیم
، صادق محمدهادی،
کیماسی مسعود
، شهریار عزیزی (۱۴۰۱).، فصلنامه مدیریت برند، ۹(۲)، ۱۱۵-۱۳۸.
10. It Is Probably Fake but Let Us Share It! Role of Analytical Thinking, Overclaiming and Social Approval in Sharing Fake News
Rahmanian Emad،
Esfidani Mohammad Rahim
(2022)., Journal of Creative Communications, 18(1), 097325862211164.
11. Perceived Value in the Sharing Economy; The Role of Empathy, Citizenship Behavior and Extra-Role Behavior
Moghimian Borujeni Omid،
Aghazadeh Hashem
،
Esfidani Mohammad Rahim
،
Rezvani Mehran
(2022)., international journal of ethics and society, 3(4), 8-15.
۱۲. طراحی چارچوب تجربه قیمتی مشتریان مبتنی بر نقاط تماس مشتری در کانال های چندگانه
فتحی هانیه،
نظری محسن
،
اسفیدانی محمدرحیم
(۱۴۰۱).، چشم انداز مدیریت بازرگانی، ۲۱(۵۰).
۱۳. شناسایی عوامل موثر بر تجربه مشتری با رویکرد فراترکیب
مختاری حامد،
خانلری امیر
،
اسفیدانی محمدرحیم
(۱۴۰۱).، چشم انداز مدیریت بازرگانی، ۲۰(۴۸)، ۱۴۲-۱۷۶.
۱۴. تاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید
سلطانی نژاد نیما،
سلطانی مرتضی
،
اسفیدانی محمدرحیم
،
جندقی غلامرضا
(۱۴۰۱).، نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، ۱۴(۲۷)، ۱-۲۶.
۱
۲
۳
۴
۵
۶
»
×
فایل مقاله