محمدرحیم اسفیدانی

محمدرحیم اسفیدانی

مرتبه علمی : دانشیار
دانشکدگان مدیریت
مدیریت بازرگانی
شماره تماس : ۶۶۴۳۹۲۰۳
Scopus
  • ۲۳۸ ارجاعات
  • ۵ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۲۵
Google Scholar
  • ۱۱۳۲ ارجاعات
  • ۱۳ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۱۳

فعالیت های علمی
۱۳۸۵۱۴۰۳

  • ۲۳۸ارجاعات
  • ۵ h-Index
  • ۱۱۷ مقاله
  • ۱۴ کنفرانس
  • ۱۸ کتب
۱۴۰۳

۲. تأثیر کیفیت ادغام کانال بر روی قصد خرید از کانالهای یکپارچه با میانجی گری روان بودن ادراک شده در فروشگاههای خرده فروشی زنجیره ای

ترکانلو یاسر، اسفیدانی محمدرحیم، زنوزی سیدجعفر (۱۴۰۳).، سومین کنگره بین المللی مدیریت،اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب وکار، ۱۳-۱۴ تیر، تبریز، ایران.

۴. استعاره های تصویری در تبلیغات: تحلیل کتاب سنجی و مصورسازی

شیوا آیدا، حسین زاده شهری معصومه، امیرشاهی میر احمد، اسفیدانی محمدرحیم (۱۴۰۳).، فصلنامه مدیریت برند، ۱۱(۱).

۵. تأثیر طنز و سبک طنز بر رابطه بین مصرف کننده و برند در اینستاگرام

اسفیدانی محمدرحیم، کریمیان مجید (۱۴۰۳).، فصلنامه علمی مدیریت تبلیغات و فروش، ۵(۱).

۶. موانع و محرک های اجرای مسئولیت اجتماعی در بانک های تجاری کشور

گودرزی زهرا، کیماسی مسعود، اسفیدانی محمدرحیم (۱۴۰۳).، برنامه ریزی رفاه و توسعه اجتماعی، ۱۵(۵۸)، ۳۷۳-۴۱۹.
۱۴۰۲
فتحی هانیه، نظری محسن، اسفیدانی محمدرحیم (۱۴۰۲).، پژوهشنامه مدیریت اجرایی دانشگاه مازندران با همکاری انجمن مدیریت ایران، ۱۵(۳۰).
صالحی مجتبی، اسفیدانی محمدرحیم (۱۴۰۲).، مطالعات مدیریت راهبردی، ۱۴(۵۶)، ۸۳-۱۰۴.
۱۴۰۱
اسفیدانی محمدرحیم، خان محمدی امیر حسین (۱۴۰۱).، فصلنامه مدیریت اطلاعات- انجمن مدیریت اطلاعات ایران، ۸(۲)، ۱۷۴-۲۰۱.
کارانجام سیده شیما، سیدجوادین سیدرضا، اسفیدانی محمدرحیم، علی محمد لو مسلم (۱۴۰۱).، فصلنامه مطالعات رسانه های نوین (دانشگاه علامه طباطبائی)، ۸(۳۲).

۴. حکمرانی بر شبکه های اجتماعی: مدل نگاشت شناختی ذهنی با استفاده از تکنیک استخراج استعاری زالتمن (زیمت)

کارانجام سیده شیما، سیدجوادین سیدرضا، اسفیدانی محمدرحیم، علی محمدلو مسلم (۱۴۰۱).، فصلنامه مطالعات رسانه های نوین (دانشگاه علامه طباطبائی)، ۸(۳۲).

۹. شناسایی چارچوب انتخاب شریک اتحادهای ترفیع از طریق روش مرور نظام مند ادبیات

پرچمی سرقین مریم، اسفیدانی محمدرحیم، صادق محمدهادی، کیماسی مسعود، شهریار عزیزی (۱۴۰۱).، فصلنامه مدیریت برند، ۹(۲)، ۱۱۵-۱۳۸.
مختاری حامد، خانلری امیر، اسفیدانی محمدرحیم (۱۴۰۱).، چشم انداز مدیریت بازرگانی، ۲۰(۴۸)، ۱۴۲-۱۷۶.