- یکشنبه، ۲۵ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
الهه حجازی موغاری
مرتبه علمی : استاد
عضو شورای تخصصی علوم اجتماعی و رفتاری انتشارات دانشگاه
نماینده گروه روانشناسی تربیتی و مشاوره در هیات جذب
مشاور وزیر علوم در امور بانوان و خانواده
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
روانشناسی تربیتی ومشاوره
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۴۱۱
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۲۹۹
ارجاعات
۹
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۷۷
۱۴۰۳
۲۹۹
ارجاعات
۹
h-Index
۲۱۳
مقاله
۲۷
کنفرانس
۷
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۲۴۷ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. شناسایی عوامل غایت آفرین در تجربۀ زیستۀ تحصیلی مردان نخبۀ ایرانی: یک مطالعۀ کیفی
تقی زاده محمدرضا،
حاج حسینی منصوره
،
حجازی موغاری الهه
،
صالحی کیوان
(۱۴۰۳).، فصلنامه پژوهش های کاربردی روانشناختی، ۱۵(۴)، ۱۸۱-۱۹۸.
۲. شناسایی باورهای موثر بر فرآیند ایدهپردازی کارآفرینان نوپا
احسانی فر تهمینه،
محمدی الیاسی قنبر
،
حجازی موغاری الهه
،
چیت ساز احسان
(۱۴۰۳).، مطالعات کارآفرینی و توسعه پایدار کشاورزی، ۱۱(۴)، ۴۳-۶۰.
۳. استراتژی برای تغییر باورهای ایده پردازی کارآفرینان؛ یک مرور نظام مند
احسانی فر تهمینه،
محمدی الیاسی قنبر
،
حجازی موغاری الهه
،
چیت ساز احسان
(۱۴۰۳).، توسعه کارافرینی، ۱۷(۱)، ۱-۳۳.
۴. ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه
صمدیه هادی، حسین کارشکی، امین یزدی سیدامیر،
حجازی موغاری الهه
(۱۴۰۳).، فصلنامه اندازه گیری تربیتی، ۱۴(۵۵)، ۳۸-۷۱.
۵. شناسایی فرآیند یاددهی - یادگیری در بستر الکترونیک دانشگاه تهران: یک مطالعه پدیدار شناختی
صفاری فرد راضیه،
غلامعلی لواسانی مسعود
،
حجازی موغاری الهه
،
نارنجی ثانی فاطمه
(۱۴۰۳).، فصلنامه پژوهش های کاربردی روانشناختی، ۱۵(۲).
۶. بازنمایی شاخص های تفکر مستقل در برنامه درسی دانش آموزان دوره متوسطه
معمرحور جمال،
دهقانی مرضیه
،
حجازی موغاری الهه
،
صالحی کیوان
(۱۴۰۳).، اندیشه های نوین تربیتی، ۲۰(۱).
۷. پیشایندهای انگیزشی احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه: نقش خودمختاری، شایستگی، ارتباط و علاقه فردی
صمدیه هادی، حسین کارشکی، امین یزدی سید امیر،
حجازی موغاری الهه
(۱۴۰۳).، راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، ۱۷(۱)، ۳۳-۴۴.
۱۴۰۲
۱. اثربخشی برنامۀ آموزش مثبت مبتنی بر مدل پرمای سلیگمن بر خودکارآمدی و مشارکت دانش آموزان در کلاس های برخط
عباسی فهیمه،
حجازی موغاری الهه
،
حکیم زاده رضوان
(۱۴۰۲).، فصلنامه پژوهش های کاربردی روانشناختی، ۱۴(۴)، ۱۹-۳۷.
۲. اثربخشی آموزش تفکر مراقبتی بر به زیستی دانش آموزان پایۀ ششم ابتدایی
شفایی طاهره،
حجازی موغاری الهه
، قائدی یحیی (۱۴۰۲).، تفکر و کودک، ۱۴(۲)، ۲۲۷-۲۴۷.
۳. تجربۀ زیستۀ دانش آموزان دختر مهاجر افغانستانی با تأکید بر سرمایه های تحولی درونی
اکبری مطهره،
حجازی موغاری الهه
،
عالی مرضیه
(۱۴۰۲).، روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)، ۲۰(۷۷)، ۱۹-۳۹.
۴. واکاوی کیفی هویت زنانه و تصویر بدن در دختران نابینا
صیفی کار زهرا،
حجازی موغاری الهه
، موسوی سید فاطمه (۱۴۰۲).، پژوهشنامه زنان، ۱۴(۳)، ۸۳-۱۰۹.
۵. ادراک از سبک های والدگری و مولفه های شکوفایی در پیش بزرگسالی: نقش واسطه ای راهبردهای مدیریت زندگی
اسکندری ریحانه،
حجازی موغاری الهه
،
نقش زهرا
(۱۴۰۲).، روانشناسی، ۲۷(۳).
6. Designing a Package of Scientific Thinking Training and its Effect on Problem-Solving Skill in Preschool Children
Malekzade lida،
Hejazi Moughari elaheh
، Aghababaei Sara، Zamani Nasrin (2023)., Iranian Journal of Learning and Memory, 6(23), 5-15.
۷. نقش میانجی اشتیاق تحصیلی و بهزیستی تحصیلی در رابطه بین جو روانی-اجتماعی کلاس و تاب اوری تحصیلی
صدری مهدی،
نقش زهرا
،
حجازی موغاری الهه
(۱۴۰۲).، فصلنامه پژوهش های کاربردی روانشناختی، ۱۴(۳).
۸. رابطه باورهای انگیزشی با هوش موفق: نقش واسطه ای درگیری تحصیلی
آقایی عاطفه،
حجازی موغاری الهه
، حسین چاری مسعود (۱۴۰۲).، رویش روانشناسی، ۱۲(۸۷).
۹. بررسی اثربخشی برنامه آموزش مثبت بر خودکارآمدی تدریس و درگیری معلمان در کلاس های برخط.
عباسی فهیمه،
حجازی موغاری الهه
،
حکیم زاده رضوان
(۱۴۰۲).، پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، ۱۰(۴۱)، ۹-۲۴.
۱۰. چالش ها و فرایند ساخت هویت همسری در ازدواج زودهنگام: یک مطالعه داده بنیاد
ستاری سفیدان کاظم،
حاج حسینی منصوره
،
حجازی موغاری الهه
، روشنفکر پیام (۱۴۰۲).، فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی، ۱۸(۷۰).
۱۱. پدیدارشناسی اخلاق محوری در دانشگاه: تسهیل گرها و موانع
خدایاری فرد محمد
،
صالحی کیوان
، شهابی روح الله، آذربایجانی مسعود،
آسایش محمدحسن
،
ابیلی خدایار
،
افروز غلامعلی
،
باقری نوعپرست خسرو
،
پورحسین رضا
،
حجازی موغاری الهه
،
حاج حسینی منصوره
،
دهقانی مرضیه
،
سجادی اناری سیدسعید
،
شکوهی یکتا محسن
، قراملکی احد فرامرز،
غباری بناب باقر
،
نقش زهرا
،
نارنجی ثانی فاطمه
(۱۴۰۲).، پژوهش نامه اخلاق، ۱۶(۶۰).
۱۴۰۱
۱. ارزیابی مدل ارتباطی حس تداوم خود، زندگی هدفمند و فرسودگی ناشی از شبکه های اجتماعی بر اهمال کاری تحصیلی دانشجویان با میانجی گری کاهش تاخیری سودمندی
عزیزی امیر حسین،
حجازی موغاری الهه
،
غلامعلی لواسانی مسعود
،
نقش زهرا
(۱۴۰۱).، فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی، ۱۷(۶۸).
2. Construction of Meta-Thinking Educational Program Based on Mental-Brain Simulation (MTMBS) and Evaluating its Effectiveness on Executive Functions, Emotion Regulation, and Impulsivity in Children With ADHD: A Resting-State Functional MRI Study
mahdavi abed،
Gholamali Lavasani Masoud
،
Hejazi Moughari elaheh
، Haji kazem nili Mohmaamad hossein، Bagheri davisaraei Yamin،
Vahabie Abdol-hossein
(2023)., Journal of Attention Disorders, 27(11), 108705472311554.
3. Comparison Of Women's Perception Of Positive Feedback Related To Appearance From Their Husbands Based On Body Image Levels
[] []،
Hejazi Moughari elaheh
(2023)., Journal of Pharmaceutical Negative Results, 14(3).
۴. تجرد زیستی در دختران مجرد: مطالعه پدیدارشناختی چالش ها و راهبردها
دهقان حصار مهناز،
حاج حسینی منصوره
،
غلامعلی لواسانی مسعود
،
حجازی موغاری الهه
(۱۴۰۱).، رویش روانشناسی، ۱۱(۱۲).
۵. کیفیت رابطه معلم-دانش آموز در بافت مدرسه: یک پژوهش مردم نگارانه
لاری نرجس،
حجازی موغاری الهه
، جوکار بهرام،
اژه ای جواد
(۱۴۰۱).، فصلنامه روانشناسی تربیتی، ۱۸(۶۴)، ۱۲۹-۱۵۶.
۶. شناسایی شاخص های تفکر مستقل و ارائه شواهدی از جایگاه تفکر مستقل در دوره متوسطه اول
معمرحور جمال،
دهقانی مرضیه
،
حجازی موغاری الهه
،
صالحی کیوان
(۱۴۰۱).، تفکر و کودک، ۱۳(۱).
۷. نقش ویژگی های پیش بزرگسالی در تحول مثبت جوانی
اسکندری نسب ریحانه،
حجازی موغاری الهه
، روحانی نادیا (۱۴۰۱).، پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی : مداخلات روانی -تربیتی، ۱۴-۱۵ تیر، تهران، ایران.
۱
۲
۳
۴
۵
۶
۱۰
»
×
فایل مقاله