- سهشنبه، ۶ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
علی دیواندری
مرتبه علمی : استاد
رییس پژوهشکده پولی و بانکی
دانشکدگان مدیریت / دانشکده مدیریت کسب وکار / دانشکدگان مدیریت
مدیریت بازرگانی
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۶۵
ارجاعات
۲
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
۱۰۷۱
ارجاعات
۸
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۵
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۳
۱۴۰۲
۶۵
ارجاعات
۲
h-Index
۵۴
مقاله
۱
کنفرانس
۳
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۵۸ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۲
۱. شناسایی و طبقه بندی ویژگی های متون تبلیغاتی با محوریت رفتار درگیری مصرف کننده: رویکرد فراترکیب
دیواندری علی
،
کیماسی مسعود
، متقی خامنه صنم (۱۴۰۲).، مدیریت بازرگانی، ۱۵(۳).
۱۴۰۱
۱. ارائه مدل بانکداری سبز مبتنی بر مولفه های مدیریت نوآوری برای کسب مزیت رقابتی پایدار
حجاران فاطمه، رادفر رضا،
دیواندری علی
، فدایی داوود (۱۴۰۱).، فصلنامه اقتصاد مالی، ۱۶(۱).
۱۴۰۰
۱. طراحی چارچوب توسعه محصول جدید با رویکرد بانکداری دیجیتال (نمونه پژوهی: بانک ملت)
طجرلو علیرضا،
انصاری منوچهر
،
دیواندری علی
،
کیماسی مسعود
(۱۴۰۰).، مدیریت صنعتی دانشگاه تهران، ۱۳(۴)، ۵۵۹-۵۷۹.
۲. کاربران کارآفرین: انگیزه های کارآفرینانه، سرمایه های انسانی و اجتماعی (مطالعه موردی: کیک استارتر)
اهوری هومن،
دیواندری علی
،
اسفیدانی محمدرحیم
،
اخلاصی امیر
(۱۴۰۰).، توسعه کارافرینی، ۱۴(۴)، ۵۶۱-۵۷۹.
۳. تبیین مدل کنترل راهبردی در سازمان های رسانه ای(با تمرکز بر شبکه های تلویزیونی)
ریاحی سامانی اسحاق،
دیواندری علی
، کلانتری عبدالحسین، حسینی سیدمحمود (۱۴۰۰).، پژوهشهای ارتباطی، ۲(۱۰۶)، ۳۳-۵۶.
۴. شناسایی مولفه های بانکداری سبز نوآور مبتنی بر اخلاق زیستی برای کسب مزیت رقابتی پایدار
حجاران فاطمه، رادفر رضا،
دیواندری علی
، فدایی داوود (۱۴۰۰).، اخلاق در علوم و فناوری، شانزدهم(۱).
۵. شناسایی فرآیندهای هیئت مدیره با رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی بر اساس روش فراترکیب
دیواندری علی
، هاشمی محمدصادق،
آقازاده هاشم
، حسینی سیدمحمود (۱۴۰۰).، مدیریت بازرگانی، ۱۳(۱)، ۸۸-۱۱۳.
۱۳۹۹
۱. بررسی تاثیر شاخصهای ریسک و رقابتی بانکها بر ریسک سیستمی با رویکرد ریزش مورد انتظار نهایی (MES) با استفاده از مدل GMM
فدایی واحد میثم، دهقان محمد علی،
دیواندری علی
، امیری میثم (۱۳۹۹).، فصلنامه دانش سرمایه گذاری، ۹(۳۶).
۲. کاربرد تئوری بازی ها در انتخاب اتحادهای استراتژیک بر مبنای استراتژی نوآوری؛(بررسی صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران)
حاج اسمعیلیان فاطمه،
حسنقلی پوریاسوری طهمورث
، هوشنگ نظامی وند چگینی،
دیواندری علی
(۱۳۹۹).، مدیریت فردا، ۱۹(۶۴).
۳. توسعه چارچوب خط مشی گذاری در بانکداری الکترونیک
منوریان عباس
،
دیواندری علی
، یعقوبی سعید، سپانلو هادی (۱۳۹۹).، مدیریت فرهنگ سازمانی، ۱۸(۳).
4. Dynamic Product Portfolio Management Modeling for the Financial Technology Industry
Khakbaz Seyed Behnam،
Shahhoseini Mohammad Ali
،
Divandri Ali
، Rabiee Hamid Reza (2020)., Iranian Journal of Finance, 4(3), 49-79.
5. A Systematic Review of Banking Business Models with an Approach to Sustainable Development
Mohammadkhani Motlagh Masoud،
Divandri Ali
، Talebi Mohammad،
Amiri Mojtaba
(2020)., journal of system management, 6(1), 1-18.
۶. مدل توسعه محصولات مالی جدید در بازار سرمایه ایران
دیواندری علی
،
اسفیدانی محمدرحیم
، محمد اسماعیل فدایی نژاد، جلیلیان حسین (۱۳۹۹).، پژوهشهای مدیریت در ایران، ۲۴(۱).
۱۳۹۸
۱. ﻛﺎرﺑﺮد روش ﺷﻨﺎﺳﻲ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﻫﺎی ﺳﺎﺧﺘﺎردﻫ ﻧﺮم در ﻲ ﺑﻪﻣﺴﺌﻠﻪ ﺧﻂ ﻣﺸﻲ ﮔﺬاری ﺑﺎﻧﻜﺪاری اﻟﻜﺘﺮوﻧﻴﻚ
منوریان عباس
،
دیواندری علی
، یعقوبی سمیه، سپانلو هادی (۱۳۹۸).، مدیریت صنعتی دانشگاه تهران، ۱۱(۴)، ۶۵۳-۶۷۴.
۲. معناشناسی و تبارشناسی رهبری سیاستگذاری عمومی
وطن دوست بابک،
امیری علی نقی
، امامی سیدمجتبی،
دیواندری علی
،
تهرانی رضا
(۱۳۹۸).، فصلنامه مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی، ۹(۳۷)، ۸۹ - ۶۷.
۳. فهم ابعاد کلیدی رهبر یخط عمومی-چارچوبی مفهومی برای گونه شناسی رویکرد های مختلف
وطن دوست بابک،
امیری علی نقی
، امامی سید مجتبی،
دیواندری علی
،
تهرانی رضا
(۱۳۹۸).، اندیشه مدیریت راهبردی، ۱۳-۲(۲۶)، ۲۰۵-۲۳۳.
۴. اراﺋﻪ ﻣﺪل ﺷﻜﻞ ﮔﻴﺮی ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺑﺎﻧﻜﺪاری ﺧﺮد از ﻃﺮﻳﻖ ﻋﻮاﻣﻞ ﺗﺤﺖ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺳﺎزﻣﺎن ﺑﺎ روﻳﻜﺮد ﻣﺪل ﺳﺎزی ﺗﻔﺴﻴﺮی ﺳﺎ
حکیمی هاجر،
دیواندری علی
،
کیماسی مسعود
، مهدی حقیقی (۱۳۹۸).، مدیریت بازرگانی، ۱۱(۳)، ۵۶۵-۵۸۴.
۵. توصیف و تبیین پدیده خط مشی گذاری بانکداری الکترونیک در ایران با روش نظریه پردازی داده بنیاد
منوریان عباس
،
دیواندری علی
، یعقوبی علی، سپانلو هادی (۱۳۹۸).، فصلنامه علمی - پژوهشی فرماندهی و کنترل، ۲(۳).
۱۳۹۷
۱. توصیف و تبیین پدیده خط مشیگذاری بانکداری الکترونیک در ایران با روش نظریه پردازی داده بنیاد
منوریان عباس
، یعقوبی سعید، سپانلو هادی،
دیواندری علی
(۱۳۹۷).، فصلنامه علمی - پژوهشی فرماندهی و کنترل، ۲(۳).
۲. رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی: نظریه ها و روش شناسی پژوهش ها
دیواندری علی
، هاشمیان محمدصادق، معینیان امین (۱۳۹۷).، فصلنامه علوم مدیریت ایران، ۱۳(۵۱).
۳. بررسی چگونگی تأثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیلکننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت)
دیواندری علی
،
نظری محسن
،
سیدجوادین سیدرضا
، حاجی کریمی عباسعلی، رایج حمزه (۱۳۹۷).، مدیریت بازرگانی، ۱۰(۳)، ۶۷۳-۶۹۴.
4. Using KPIs for Strategic Management of IT in Mellat Bank
Divandri Ali
، م پورزرندی، Karimi Eshagh (2018)., International Journal of Information Science and Management (IJISM), 2(1), 47-60.
۱۳۹۵
۱. رابطه قابلیت های پویا و عملکرد شرکت با میانجی گری قابلیت های عملیاتی
حیدری علی
،
دیواندری علی
، اعرابی سید محمد، سید کلالی نادر (۱۳۹۵).، چشم انداز مدیریت بازرگانی، ---(۲۷)، ۱۲۵-۱۴۰.
۲. بانکداری سرمایه گذاری نظریه ها و کاربرد
دیواندری علی
(۱۳۹۵).
۳. تبیین الگوی انتخاب استراتژی های بازاریابی بانکداری تجاری مبتنی بر ارزش ویژه مشتری
دیواندری علی
، داودیان امیر حسین،
نظری محسن
، معماریانی عزیزالله (۱۳۹۵).، مدیریت بازرگانی، ۸(۱)، ۴۷-۷۲.
۱
۲
۳
»
×
فایل مقاله