علی دیواندری

علی دیواندری

مرتبه علمی : استاد
  • رییس پژوهشکده پولی و بانکی
دانشکدگان مدیریت / دانشکده مدیریت کسب وکار / دانشکدگان مدیریت
مدیریت بازرگانی
Scopus
  • ۶۵ ارجاعات
  • ۲ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۲۵
Google Scholar
  • ۱۰۷۱ ارجاعات
  • ۸ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۵

فعالیت های علمی
۱۳۸۳۱۴۰۲

  • ۶۵ارجاعات
  • ۲ h-Index
  • ۵۴ مقاله
  • ۱ کنفرانس
  • ۳ کتب
۱۴۰۲
۱۴۰۱

۱. ارائه مدل بانکداری سبز مبتنی بر مولفه های مدیریت نوآوری برای کسب مزیت رقابتی پایدار

حجاران فاطمه، رادفر رضا، دیواندری علی، فدایی داوود (۱۴۰۱).، فصلنامه اقتصاد مالی، ۱۶(۱).
۱۴۰۰

۳. تبیین مدل کنترل راهبردی در سازمان های رسانه ای(با تمرکز بر شبکه های تلویزیونی)

ریاحی سامانی اسحاق، دیواندری علی، کلانتری عبدالحسین، حسینی سیدمحمود (۱۴۰۰).، پژوهشهای ارتباطی، ۲(۱۰۶)، ۳۳-۵۶.

۴. شناسایی مولفه های بانکداری سبز نوآور مبتنی بر اخلاق زیستی برای کسب مزیت رقابتی پایدار

حجاران فاطمه، رادفر رضا، دیواندری علی، فدایی داوود (۱۴۰۰).، اخلاق در علوم و فناوری، شانزدهم(۱).
۱۳۹۹

۱. بررسی تاثیر شاخصهای ریسک و رقابتی بانکها بر ریسک سیستمی با رویکرد ریزش مورد انتظار نهایی (MES) با استفاده از مدل GMM

فدایی واحد میثم، دهقان محمد علی، دیواندری علی، امیری میثم (۱۳۹۹).، فصلنامه دانش سرمایه گذاری، ۹(۳۶).

۳. توسعه چارچوب خط مشی گذاری در بانکداری الکترونیک

منوریان عباس، دیواندری علی، یعقوبی سعید، سپانلو هادی (۱۳۹۹).، مدیریت فرهنگ سازمانی، ۱۸(۳).
Khakbaz Seyed Behnam، Shahhoseini Mohammad Ali، Divandri Ali، Rabiee Hamid Reza (2020)., Iranian Journal of Finance, 4(3), 49-79.
Mohammadkhani Motlagh Masoud، Divandri Ali، Talebi Mohammad، Amiri Mojtaba (2020)., journal of system management, 6(1), 1-18.

۶. مدل توسعه محصولات مالی جدید در بازار سرمایه ایران

دیواندری علی، اسفیدانی محمدرحیم، محمد اسماعیل فدایی نژاد، جلیلیان حسین (۱۳۹۹).، پژوهشهای مدیریت در ایران، ۲۴(۱).
۱۳۹۸

۲. معناشناسی و تبارشناسی رهبری سیاستگذاری عمومی

وطن دوست بابک، امیری علی نقی، امامی سیدمجتبی، دیواندری علی، تهرانی رضا (۱۳۹۸).، فصلنامه مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی، ۹(۳۷)، ۸۹ - ۶۷.

۳. فهم ابعاد کلیدی رهبر یخط عمومی-چارچوبی مفهومی برای گونه شناسی رویکرد های مختلف

وطن دوست بابک، امیری علی نقی، امامی سید مجتبی، دیواندری علی، تهرانی رضا (۱۳۹۸).، اندیشه مدیریت راهبردی، ۱۳-۲(۲۶)، ۲۰۵-۲۳۳.
۱۳۹۷

۱. توصیف و تبیین پدیده خط مشیگذاری بانکداری الکترونیک در ایران با روش نظریه پردازی داده بنیاد

منوریان عباس، یعقوبی سعید، سپانلو هادی، دیواندری علی (۱۳۹۷).، فصلنامه علمی - پژوهشی فرماندهی و کنترل، ۲(۳).
دیواندری علی، هاشمیان محمدصادق، معینیان امین (۱۳۹۷).، فصلنامه علوم مدیریت ایران، ۱۳(۵۱).

4. Using KPIs for Strategic Management of IT in Mellat Bank

Divandri Ali، م پورزرندی، Karimi Eshagh (2018)., International Journal of Information Science and Management (IJISM), 2(1), 47-60.
۱۳۹۵
حیدری علی، دیواندری علی، اعرابی سید محمد، سید کلالی نادر (۱۳۹۵).، چشم انداز مدیریت بازرگانی، ---(۲۷)، ۱۲۵-۱۴۰.

۳. تبیین الگوی انتخاب استراتژی های بازاریابی بانکداری تجاری مبتنی بر ارزش ویژه مشتری

دیواندری علی، داودیان امیر حسین، نظری محسن، معماریانی عزیزالله (۱۳۹۵).، مدیریت بازرگانی، ۸(۱)، ۴۷-۷۲.