علی دیواندری

علی دیواندری

مرتبه علمی : استاد
  • رییس پژوهشکده پولی و بانکی
دانشکدگان مدیریت / دانشکده مدیریت کسب وکار / دانشکدگان مدیریت
مدیریت بازرگانی
Scopus
  • ۶۵ ارجاعات
  • ۲ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۲۵
Google Scholar
  • ۱۰۷۱ ارجاعات
  • ۸ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۵

پروفایل

  • رییس پژوهشکده پولی و بانکی ۱۳۹۴←…

تحصیلات / تحصیلات تکمیلی

Ph.D ، تهران ، مدیریت استراتژیک

۱۳۷۸ ← ۱۳۸۰

M.S ، تربیت مدرس ، مدیریت دولتی گرایش سیستم‌ها

۱۳۶۸ ← ۱۳۷۳

کارشناسی ، تهران ، مدیریت دولتی

۱۳۶۴ ← ۱۳۶۸

کلمات کلیدی


Chart
بانکداری خردتعادل نشنظریه داده بنیادمیکرکامپاندرویگردانی مشتریانرمز ارزبانکداری الکترونیکاتحادهای استراتژیکصنعت فناوری اطلاعات و ارتباطاتآوهزنجیره بلوکیوام دهی غیرمتمرکزاستراتژی نوآوریمعنای برندخوشه نوآوری شریفcompoundساختار سرمایهproduct portfolio managementرشد و توسعه خوشه نوآوریeconomic growthتوسعه محصول جدیدفرامدلstructural equation modelingindividual opportunity nexusتئوری سازی داده بنیادنوآوریمدیریت در سازمان های چند محصولیقابلیت های پویاهویت سازمانیروانشناسی سازههای شخصیتصویر سازمانیهمگراییdynamic capabilitiesسطح خدماتaaveاعتبار سازمانیآمادگی محیط کلانمدیریت سبد محصولاتارزش پیشنهادیظرفیت نوآوری ملیبازاریابی شرکتیبرآورد ارزش تداعیات برندbusiness portfolio managementگرایش کارآفرینانهعدم قطعیتasset quality review of the banksرویکرد دلفی فازیمدل سازی معادلات ساختاریتوانمندسازهای همگراییخوشه نوآوریوفاداریproduct portfolioسیستم پویای سازمانیکسب و کارهای کوچک و متوسط (sme)طرح بنگاههای زودبازده و کارآفرینcryptocurrencyblockchainتوان رقابتی ملیاتاق خبر همگرامدیریت استراتژیک برندارزش ویژ? برند مبتنی بر مشتریتقاضارضایت مندیthe fuzzy delphi methoduser innovatormanagement in multi product organizationسرمایه گذاری مخاطره پذیر ؛ smes؛ کارآفرینی و ahpمدلسازی ساختاری تفسیریinnovation strategyفرایندهای همگرانظریه پردازی داده بنیادdigital bankingسود آوریمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیمدیریت تجربه مشتریhuman capitalgrounded theoryretail bankingsystem dynamicsروش تحلیل سلسله مراتبی بیضیمتدولوژیرفتار مصرف کنندهسودآوریآمادگی محیط خردstrategic alliancesاثربخشیcustomer churnشناخت برندbusiness dynamicsرهبری استراتژیکنظام سلامت و درمانهز ینه های تغییرتمایل به پرداختcluster of innovationوفاداری مشتریانهویت ارتباطیبانکداری دیجیتالbank mellatارزش مشتریویژگی های پر سنل در ارتباط با مشتریمطالبات معوقهویت شرکتیآمادگی سازمانیرشدبازاریابی اینترنتیبانک ملتsocial capitalمدل کسب و کاربازبینی کیفیت دارایی های بانک هامزیت رقابتیuser entreprenurshipعوامل تأثیر گذار بر ارزش تصویر برندcluster formationict industryمحیط فیزیکیnew product developmentمدیریت ارتباط با مشتریارتباطاتتسهیلات تکلیفیروش کارت امتیازی متوازننظریه برخاسته از داده هاnash equilibriumاشتغالزاییسیستم نوآوری ملیلوازم خانگیmakerعناصر معنابخش برندمدیریت سبد کسب وکارهاپویایی شناسی سیستم هانوآوری نابentrepreneurshipتامین مالیخط مشی گذاریemergence of clustermotivesناحیه نوآوری شریفdecentralized lendingکیفیتویژگی های تکنولوژیکسبد محصولاتتجربه مشتریHighcharts.com
End of interactive chart.