مرضیه دهقانی

مرضیه دهقانی

مرتبه علمی : دانشیار
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
روشها و برنامه ریزی آموزشی و درسی
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۴۰۴
Google Scholar
  • ۶۸۰ ارجاعات
  • ۱۲ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۴/۰۲/۲۹

پایان نامه ها و رساله ها

  • ۱۰۹ پایان نامه ها
teacher
معلم
competency
شایستگی
شایستگی دیجیتال
digital competency
کیفیت آموزش
کیفیت تدریس
education quality
teaching quality
ریاضی
gamification
individual
بازی وار سازی
انفرادی
مرور هدفمند
مشارکتی
cooperative
elementary school period
teacher
دوره ابتدایی
معلم
student
یادگیرنده
نقش های جنسیتی
primary schools
اجرای برنامه درسی
مدارس مختلط
gender roles
curriculum implementation
mixed schools
بازخورد
feedback
ابزار میزان شده
بازخورد استاد به دانشجو
روش پژوهش آمیخته پیشرفته
کیفیت بازخورد کلاسی
instrument
advanced mixed research method
teacher feedback
دوره ابتدایی
elementary school
educational
ادراک معلمان
teachers' perception
آموزشی
training
challenges
opportunities
multiculturalism
راهکارها
چالشها
ادراک مدیران
تربیتی
فرصتها
محیطهای یادگیری چندفرهنگی
solutions
managers' perception
multicultural learning environments
چندفرهنگی
چالشهای محیطهای یادگیری چندفرهنگی
راهکارهای محیطهای یادگیری چندفرهنگی
فرصتهای محیطهای یادگیری چندفرهنگی
challenges of multicultural learning environments
opportunities of multicultural learning environments
solutions of multicultural learning environments

واکاوی نقش گشودگی اخلاقی در شکل گیری روحیه همکاری در بین معلمان: مطالعهای پدیدارشناختی

مهسا عبدی مسافر (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۱۱/۲۸) ، مرضیه دهقانی
معلمان ابتدایی
phenomenological
پدیدارشناختی
primary teachers

مقایسه ی دیدگاه معلمان در میزان بروز ارزشیابی کاذب در مدارس ابتدایی شهر تهران

زهره خمارباقی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۱۱/۱۵) ، کیوان صالحی، مرضیه دهقانی
فرهنگ
culture
evaluation
ارزشیابی
elementary schools
ارزشیابی کاذب
بروز
مدارس دوره ی ابتدایی
pseudo evaluation
incidence
دوره ابتدایی
elementary school
روش پژوهش آمیخته
mixed research method
مدل طبقهبندی تشخیصی
مدل پاسخ مدرج
آمادگی برای حرفه آموزگاری
preparation for the teaching profession
graded response model
diagnostic classification model
teacher
students
پدیدارشناسی
cooperative learning
phenomenological
مهارتهای اجتماعی
یادگیری مشارکتی
آموزش پیش از دبستان
مربی
social skills
preschool education
نوآموزان
learning
elementary education
e
validation
یادگیری الکترونیکی
فرایند یاددهی و یادگیری
روایابی
دوره ابتدایی تحصیلی
teaching and learning process