مرضیه دهقانی

مرضیه دهقانی

مرتبه علمی : دانشیار
  • مسئول برگذاری آزمون جامع
  • مشارکت با بنیاد حامیان دانشگاه تهران
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
روشها و برنامه‌ های‌ آموزشی‌
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۴۰۴
Google Scholar
  • ۵۶۰ ارجاعات
  • ۱۱ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۱۹

پایان نامه ها و رساله ها

  • ۱۰۶ پایان نامه ها
دوره ابتدایی
teacher
معلم
student
دوره ابتدایی
elementary school
educational
ادراک معلمان
teachers' perception
دوره ابتدایی
elementary school
teacher
students
پدیدارشناسی
cooperative learning
آموزش پیش از دبستان
preschool education
learning
elementary education
e
validation
یادگیری الکترونیکی
فرایند یاددهی و یادگیری
روایابی
دوره ابتدایی تحصیلی
teaching and learning process
دوره ابتدایی
elementary school
روایت پژوهی
narrative research
elementary school
دوره ی ابتدایی
ادراک دانش آموزان
ویژگی های معلم مطلوب
صدای دانش آموزان
ادراک معلمان
teachers' perception
students' voices
students' perception
desirable teacher characteristics

آسیب شناسی نظام سنجش کلاسی دانشجویان در دانشگاه تهران: یک پژوهش چند روشی

محمدمتین عمرائی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۱۱/۲۹) ، مرضیه دهقانی، کیوان صالحی
پدیدارشناسی
phenomenology
دانشگاه تهران
university of tehran