- شنبه، ۱۸ خرداد ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
مرضیه دهقانی
مرتبه علمی : دانشیار
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
روشها و برنامه ریزی آموزشی و درسی
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۴۰۴
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۶۸۰
ارجاعات
۱۲
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
پایان نامه ها و رساله ها
۱۰۹
پایان نامه ها
۱ - ۱۰ از ۱۰۹ نتیجه
تعداد:
۱۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
شناسایی ابعاد و مؤلفه های شایستگی دیجیتال معلمان و الزامات آن در بهبود کیفیت تدریس
شیوا صالحی (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۷) ،
کیوان صالحی
،
مرضیه دهقانی
،
فاطمه نارنجی ثانی
،
محمد جوادی پور
teacher
معلم
competency
شایستگی
شایستگی دیجیتال
digital competency
کیفیت آموزش
کیفیت تدریس
education quality
teaching quality
طراحی برنامه درسی ریاضی پایه سوم ابتدایی مبتنی بر بازی وار سازی و بررسی اثر گذاری آن در یادگیری دانش آموزان
مرضیه عباس پور (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۶) ،
مرضیه دهقانی
،
ابراهیم خدائی
،
محمد جوادی پور
ریاضی
gamification
individual
بازی وار سازی
انفرادی
مرور هدفمند
مشارکتی
cooperative
elementary school period
واکاوی ادراک معلمان از نقش های جنسیتی یادگیرندگان مدارس مختلط ابتدایی در اجرای برنامه درسی.
الناز علی نیامقدم (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۱۹) ،
مرضیه دهقانی
teacher
دوره ابتدایی
معلم
student
یادگیرنده
نقش های جنسیتی
primary schools
اجرای برنامه درسی
مدارس مختلط
gender roles
curriculum implementation
mixed schools
ساخت ابزاری میزان شده برای سنجش کیفیت بازخوردهای کلاسی در دانشگاه تهران
سپیده خلیلی (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۴/۲۴) ،
کیوان صالحی
،
مرضیه دهقانی
،
ابراهیم خدائی
بازخورد
feedback
ابزار میزان شده
بازخورد استاد به دانشجو
روش پژوهش آمیخته پیشرفته
کیفیت بازخورد کلاسی
instrument
advanced mixed research method
teacher feedback
واکاوی ادراک معلمان و مدیران از چالش ها و فرصت های آموزشی و تربیتی محیط های یادگیری چندفرهنگی دوره ابتدایی و ارائه راهکارهایی بر اساس آن
وحید پوراصفهانی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۴/۲۴) ،
محمد جوادی پور
،
مرضیه دهقانی
دوره ابتدایی
elementary school
educational
ادراک معلمان
teachers' perception
آموزشی
training
challenges
opportunities
multiculturalism
راهکارها
چالشها
ادراک مدیران
تربیتی
فرصتها
محیطهای یادگیری چندفرهنگی
solutions
managers' perception
multicultural learning environments
چندفرهنگی
چالشهای محیطهای یادگیری چندفرهنگی
راهکارهای محیطهای یادگیری چندفرهنگی
فرصتهای محیطهای یادگیری چندفرهنگی
challenges of multicultural learning environments
opportunities of multicultural learning environments
solutions of multicultural learning environments
واکاوی نقش گشودگی اخلاقی در شکل گیری روحیه همکاری در بین معلمان: مطالعهای پدیدارشناختی
مهسا عبدی مسافر (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۱۱/۲۸) ،
مرضیه دهقانی
معلمان ابتدایی
phenomenological
پدیدارشناختی
primary teachers
مقایسه ی دیدگاه معلمان در میزان بروز ارزشیابی کاذب در مدارس ابتدایی شهر تهران
زهره خمارباقی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۱۱/۱۵) ،
کیوان صالحی
،
مرضیه دهقانی
فرهنگ
culture
evaluation
ارزشیابی
elementary schools
ارزشیابی کاذب
بروز
مدارس دوره ی ابتدایی
pseudo evaluation
incidence
ساخت ابزاری برای سنجش آمادگی معلمی در دوره ابتدایی
مهدی قربانخانی (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۸/۶) ،
کیوان صالحی
،
مرضیه دهقانی
،
ابراهیم خدائی
،
علی مقدم زاده
دوره ابتدایی
elementary school
روش پژوهش آمیخته
mixed research method
مدل طبقهبندی تشخیصی
مدل پاسخ مدرج
آمادگی برای حرفه آموزگاری
preparation for the teaching profession
graded response model
diagnostic classification model
واکاوی تجربه مربی و والدین از نقش یادگیری مشارکتی بر رشد مهارت های اجتماعی نوآموزان دوره ی پیش دبستانی: مطالعه ای پدیدارشناسی
معصومه پورشعبان شهرستانی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۶/۲۹) ،
محمد رضا کرامتی
،
مرضیه دهقانی
teacher
students
پدیدارشناسی
cooperative learning
phenomenological
مهارتهای اجتماعی
یادگیری مشارکتی
آموزش پیش از دبستان
مربی
social skills
preschool education
نوآموزان
تدوین چارچوب فرایند یاددهی و یادگیری مطلوب دوره ابتدایی در محیط یادگیری الکترونیکی"
فرزانه تاری (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۶/۲۸) ،
مرضیه دهقانی
،
محمد جوادی پور
learning
elementary education
e
validation
یادگیری الکترونیکی
فرایند یاددهی و یادگیری
روایابی
دوره ابتدایی تحصیلی
teaching and learning process
۱
۲
۳
۴
۵
...
۱۱
»
×
خلاصه پایان نامه