- پنجشنبه، ۲۴ مرداد ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
مرضیه دهقانی
مرتبه علمی : دانشیار
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
روشها و برنامه ریزی آموزشی و درسی
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۴۰۴
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۷۰۵
ارجاعات
۱۲
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۷
۱۴۰۴
۱۵۱
مقاله
۱۶۴
کنفرانس
۶
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۳۲۱ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۴
۱. اثربخشی روش بازی وارسازی به صورت انفرادی و مشارکتی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان پسر پایۀ سوم دبستان
عباسپور مرضیه،
دهقانی مرضیه
،
جوادی پور محمد
،
خدائی ابراهیم
(۱۴۰۴).، فصلنامه پژوهش های کاربردی روانشناختی، ۱۶(۲)، ۱۳۲-۱۴۶.
۲. بررسی ساختار عاملی شاخص های موثر بر بالندگی نوآوری و توسعه ایده جویی کودکان
سجودی مرجان،
دهقانی مرضیه
،
زعفریان رضا
،
جوادی پور محمد
(۱۴۰۴).، اندیشه های نوین تربیتی، ۲۱(۱)، ۵۷-۷۱.
۳. شناسایی مولفه ها و نشانگرهای مشارکتی برنامه درسی خانواده محور، یک مرور نظامند
غلامی فوزیه،
جوادی پور محمد
،
دهقانی مرضیه
،
صالحی کیوان
، چارباشلو حسین (۱۴۰۴).، خانواده و پژوهش، ۲۲(۶۶).
۴. کاربست طرح آمیختة تکرارشونده در ارزشیابی مفهوم فرهنگ کیفیت در آموزش مهندسی؛ راهبردی برای توسعة کیفیت آموزش و سرمایة انسانی
مالمیر مرتضی،
صالحی کیوان
،
مقدم زاده علی
،
دهقانی مرضیه
(۱۴۰۴).، مدیریت سرمایه اجتماعی، ۱۲(۱)، ۱-۱۶.
۱۴۰۳
۱. موانع اجرایی ارزشیابی کیفی - توصیفی در بستر مجازی از نظر معلمان و دانش آموزان دوره ابتدایی
عظیمی پور الهام،
دهقانی مرضیه
،
حکیم زاده رضوان
(۱۴۰۳).، فصلنامه مطالعات برنامه درسی، ۱۹(۷۵).
۲. تأثیر به کارگیری تفکر طراحی در برنامه درسی کار و فناوری روی عادتهای ذهنی دانش آموزان
ابوالحسنی زهرا،
دهقانی مرضیه
،
جوادی پور محمد
،
صالحی کیوان
، محمدحسنی نسرین (۱۴۰۳).، فصلنامه تعلیم و تربیت، ۴۰(۴).
۳. نقش فناوریهای نوین و هوش مصنوعی در تسهیل و ارتقای آموزش چندفرهنگی: مطالعه سیستماتیک ریویو
حاجی میرزا آقائی یزدی زهرا،
دهقانی مرضیه
(۱۴۰۳).، دومین همایش بین المللی و پانزدهمین همایش ملی آموز ش با تاکید بر علوم شناختی و یادگیری، ۲۴-۲۵ بهمن، تهران، ایران.
۴. بررسی مطالعات حوزۀ چند فرهنگی در کشور ایران در ۱۵ سال گذشته
ابوالقاسمی مهدی،
دهقانی مرضیه
(۱۴۰۳).، دومین همایش بین المللی و پانزدهمین همایش ملی آموزش، ۲۴-۲۵ بهمن، تهران، ایران.
۵. طرحواره مفهومی صلاحیتهای سواد فرهنگ ی معلمان: یک پژوهش نظری های
خاکزاد فاروق،
دهقانی مرضیه
،
حکیم زاده رضوان
،
صالحی کیوان
، صادقی علیرضا (۱۴۰۳).، دومین همایش بین المللی و پانزدهمین همایش ملی آموزش، ۲۴-۲۵ بهمن، تهران، ایران.
۶. شناسایی ابعاد، شاخص ها و نشانگرهای فرایند یاددهی و یادگیری مطلوبِ دوره ابتدایی در محیط یادگیری الکترونیکی با رویکرد فراترکیبیی
تاری فرزانه،
جوادی پور محمد
،
حکیم زاده رضوان
،
دهقانی مرضیه
(۱۴۰۳).، مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی، ۱۷(۳۳)، ۶۵-۹۴.
۷. تحلیل تجارب زیستۀ مربیان و مسئولان مراکز فعال در شناسایی و پرورش استعداد کودکان دورۀ پیش دبستانی در شهر کر ج
زنگنه سمانه،
دهقانی مرضیه
، خطاط محدثه (۱۴۰۳).، فصلنامه پژوهش های کاربردی روانشناختی، ۱۵(۴).
۸. طراحی الگوی سنجش آمادگی معلمی در مدارس ابتدایی: کاربست طرح روش های پژوهش آمیخته اکتشافی
قربانخانی مهدی،
صالحی کیوان
،
خدائی ابراهیم
،
مقدم زاده علی
،
دهقانی مرضیه
(۱۴۰۳).، نامه آموزش عالی، ۱۷(۶۷)، ۹۸-۱۱۴.
۹. تبیین مفهوم برنامه درسی خانواده محور
غلامی فوزیه،
جوادی پور محمد
،
دهقانی مرضیه
،
صالحی کیوان
، چهارباشلو حسین (۱۴۰۳).، فصلنامه مطالعات برنامه درسی، ۱۹(۷۴)، ۱۶۱-۱۸۲.
۱۰. شناسایی عوامل مؤثر بر بهبود کیفیت اجرای برنامه درسی عدالت محور در مدارس
حاجی میرزا آقائی یزدی زهرا،
دهقانی مرضیه
(۱۴۰۳).، بیستمین همایش سالانه انجمن مطالعات برنامه درسی با عنوان 'برنامه درسی و عدالت'، ۲۱-۲۱ آذر، تهران، ایران.
۱۱. تجارب زیسته دانش آموزان از بی عدالتی در اجرای برنامه درسی دوره متوسطه دوم
علی نیا مقدم الناز،
دهقانی مرضیه
(۱۴۰۳).، بیستمین همایش سالانه انجمن مطالعات برنامه درسی با عنوان 'برنامه درسی و عدالت'، ۲۱-۲۱ آذر، تهران، ایران.
۱۲. واکاوی فن شش کلاه تفکر به عنوان روش تدریس نوین؛ یک مطالعه فراترکیب
رامشینی الهام،
دهقانی مرضیه
(۱۴۰۳).، ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، ۱۴(۲).
۱۳. پدیدارنگاری تجارب معلمان ابتدایی در فرآیند تغییر آموزشی با نظر به رویکرد مایکل فولن
بیطرفان فاطمه السادات،
دهقانی مرضیه
،
حکیم زاده رضوان
، محمدی چابکی رضا (۱۴۰۳).، مطالعات آموزشی و آموزشگاهی، ۱۳(۳).
۱۴. شناسایی عوامل مؤثر در انتخاب رشته علوم انسانی: تأملی بر نقش هدایت تحصیلی مبتنی بر روا یت های دوران تحصیلی ام
تاری فرزانه،
دهقانی مرضیه
، تاری نصیبه (۱۴۰۳).، دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی، ۱۲(۲۳).
۱۵. روایت شکل گیری تأسیس مدرسۀ ویژ ه کودکان کار و واکاوی عناصر برنامه درسی در آن
عسکری فرزانه،
دهقانی مرضیه
(۱۴۰۳).، مطالعات آموزشی و آموزشگاهی، ۱۳(۲).
۱۶. شناسایی ابعاد و مهارت های لازم برای تدریس اثربخش در آموزش مجازی از منظر اساتید دانشگاه : یک مطالعه پدیدارشناسانه به روش جورجی
دهقانی مرضیه
(۱۴۰۳).، مطالعات آموزش و یادگیری، ۱۶(۸۶).
۱۷. به سوی تدریس تأملی: فراترکیب تأمل در فرایندهای یاددهی- یادگیری
قاسمی نازنین،
دهقانی مرضیه
(۱۴۰۳).، مجله علوم تربیتی، ۶(۱)، ۱۲۳-۱۴۶.
۱۸. کاوشی پدیدار شناسانه بر چگونگی فرآیند آموزشی دانشجویان کم توان جسمی –حرکتی دانشگاه تهرا ن
مرادی فریده،
دهقانی مرضیه
(۱۴۰۳).، ششمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد از نگاه معلم، ۲-۲ مرداد، هرمزگان، ایران.
۱۹. شناسایی ابعاد و مولفه های الگوهای برنامه ریزی درسی راهبردی دانشگاهی به روش فراترکیب
ره روان سرور،
جوادی پور محمد
، مهران گلنار،
دهقانی مرضیه
،
صالحی کیوان
(۱۴۰۳).، فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، ۱۴(۶۴)، ۷۱-۸۶.
۲۰. مؤلفه های کیفیت بازخورد استادان به دانشجویان دانشکدگان فنی و مهندسی: مطالعه ای پدیدارشناختی
خلیلی سپیده،
صالحی کیوان
،
خدائی ابراهیم
، ایزانلو بلال،
دهقانی مرضیه
(۱۴۰۳).، آموزش مهندسی ایران، ۲۶(۱۰۲)، ۴۳-۷۱.
۲۱. شناسایی ملاک ها و نشانگرهای رویکرد سنجش به مثابه یادگیری در کلاس های چندپایه دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی
رضائی فاطمه،
دهقانی مرضیه
،
صالحی کیوان
(۱۴۰۳).، پژوهش در برنامه ریزی درسی، ۵۳(۸۰)، ۱-۲۴.
۱
۲
۳
۴
۵
...
۱۳
»
×
فایل مقاله