- سهشنبه، ۲۹ مرداد ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
طاهر روشندل اربطانی
مرتبه علمی : استاد
عضو کارگروه فرهنگ، ارتباطات و رسانه شورای تحول علوم انسانی
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان کشور
رئیس شورای برنامه ریزی درسی دانشگاه فرهنگیان
عضو هیات اجرایی جذب اعضا هیات علمی دانشگاه فرهنگیان
عضو کمیسیون مدیریت آموزشی شورای عالی آموزش و پرورش
عضو کمیته انتصابات دانشگاه فرهنگیان کشور
عضو شورای دانشگاه فرهنگیان کشور
نماینده دانشکده مدیریت در پردیس ارس دانشگاه تهران
مشاور رئیس پردیس و عضو هیات رئیسه پردیس البرز دانشگاه تهران
ریاست دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
نماینده رئیس دانشگاه تهران در کمیته ترفیعات
عضو شورای راهبردی تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران
رئیس کمیسیون تخصصی- مشورتی علوم مدیریت دانشگاه تهران
عضو هیئت ممیزه دانشگاه تهران
عضو کارگروه مدیریت شورای تحول و ارتقا علوم انسانی
دانشکدگان مدیریت
مدیریت رسانه
شماره تماس : ۰۲۱۶۱۱۱۷۷۲۵
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۵۷
ارجاعات
۵
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
۶۸۹
ارجاعات
۱۴
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۴/۹
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۳
۱۴۰۴
۵۷
ارجاعات
۵
h-Index
۱۷۳
مقاله
۹
کنفرانس
۱۲
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۱۹۴ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۴
۱. بررسی الگوی مصرف رسانه های نوین در بین مصرف کنندگان ایرانی با رویکرد پدیدارشناسی تفسیری
روشندل اربطانی طاهر
، جانه سارا (۱۴۰۴).، مدیریت بازرگانی، ۱۷(۲).
۱۴۰۳
۱. نوآوری رسانه ای و هوش مصنوعی
روشندل اربطانی طاهر
(۱۴۰۳).، بررسی های مدیریت رسانه، ۳(۴).
۲. طراحی مدل دیپلماسی شبکهای هوشمند با تأکید بر اقلیم کردستان عراق
مصطفایی فردین،
روشندل اربطانی طاهر
، محمد احمد کارزان (۱۴۰۳).، فصلنامه مطالعات خاورمیانه، ۳۱(۳).
۳. کاربست دادۀ پلتفرمهای رسانه اجتماعی در فرایند سیاست گذاری؛ رویکرد سیاست گذاری دادهمحور
روشندل اربطانی طاهر
(۱۴۰۳).، بررسی های مدیریت رسانه، ۳(۳).
4. Women’s Promotion to Managerial Positions in Iranian Organizations: A Systematic Review Approach
Sadeghpour Dilmaghani Mahsa،
Gholi Pour Ariyan
،
Roushandel Arabtani Taher
،
Mohamadesmaeili Neda
(2024)., Management Strategies and Engineering Sciences, 6(2).
۵. شناسایی پسایندهای درگیرسازی مشتری مبتنی بر داستان سرایی دیجیتال در رسانه های اجتماعی در صنعت گردشگری
احمدنیا میثم،
روشندل اربطانی طاهر
،
نرگسیان عباس
،
شریفی سیدمهدی
، خه بات درفشی (۱۴۰۳).، مدیریت بازرگانی، ۱۶(۲)، ۴۷۸-۵۱۷.
۶. منافع عمومی و پلتفرمها
روشندل اربطانی طاهر
(۱۴۰۳).، بررسی های مدیریت رسانه، ۳(۱).
۷. شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقای برند ملی با تأکید بر جاذبه های گردشگری ایران و با استفاده از ظرفیت های رسانه های اجتماعی
صالحی علی،
روشندل اربطانی طاهر
(۱۴۰۳).، بررسی های مدیریت رسانه، ۳(۱).
۱۴۰۲
۱. طراحی چارچوب حکمرانی صوت و تصویر فراگیر در جمهوری اسلامی ایران
اخوان منصوره،
روشندل اربطانی طاهر
،
خواجه ئیان داتیس
، عقیلی سید وحید (۱۴۰۲).، رسانه های دیداری و شنیداری، ۱۷(۴۷).
۲. طراحی مدل انطباق فرایندهای ۳۴۰۰۰ منابع انسانی با استراتژی های بازاریابی
روشندل اربطانی طاهر
، بنی حسینیان بیتا،
قلی پور آرین
،
عباسی طیبه
(۱۴۰۲).، مدیریت بازرگانی، ۱۵(۳).
۳. مطالعه تطبیقی الگوی حکمرانی صوت وتصویر فراگیر در روسیه، ترکیه و کره جنوبی
اخوان منصوره،
روشندل اربطانی طاهر
، عقیلی سید وحید،
خواجه ئیان داتیس
(۱۴۰۲).، فصلنامه مدیریت دولتی، ۱۵(۲).
۴. طراحی و تبیین الگوی مرجعیت در وب سایت های خبری
روشندل اربطانی طاهر
، عقیلی سید وحید، مهدی معتمدی (۱۴۰۲).، فصلنامه مطالعات رسانه های نوین (دانشگاه علامه طباطبائی)، ۹(۳۳).
۵. ارائۀ الگوی شایستگی مدیران روابط عمومی شهرداری کلان شهرهای کشور
مقدم زاده هادی،
روشندل اربطانی طاهر
،
سیدجوادین سیدرضا
(۱۴۰۲).، مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه، ۶(۱).
۶. رسانه های اجتماعی و نظارت بر صاحبان قدرت: مورد کاوی اینستاگرام در ایران
روشندل اربطانی طاهر
، عقیلی سید وحید، فرجیان محمدمهدی (۱۴۰۲).، فصلنامه مطالعات فرهنگی و ارتباطات، ۱۹(۷۰).
۷. بررسی عوامل موثر بر کیفیت آموزش در دانشگاه فرهنگیان: پژوهشی پدیدار شناسانه
پورکریمی مجتبی، مهنی امید،
روشندل اربطانی طاهر
(۱۴۰۲).، نامه آموزش عالی، ۱۶(۶۱).
۱۴۰۱
۱. نقش هفت نظریه تاثیرگذار علوم اجتماعی و علوم سیاسی در فرآیند اقناع رسانه ای بین المللی گروه های تروریستی (مطالعه موردی: داعش)
قاپچی هومن،
شریفی سیدمهدی
،
فرهنگی علی اکبر
،
روشندل اربطانی طاهر
(۱۴۰۱).، دو فصلنامه علمی دین و ارتباطات، ۲۹(۶۲).
۲. شناسایی ابعاد مدیریت راهبردی مصرف رسانه ای (مورد مطالعه: شبکه اجتماعی آپارات)
بوجارزاده مجید،
روشندل اربطانی طاهر
، سلیمانی ندا (۱۴۰۱).، تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی، ۵۶(۲).
۳. درگیرسازی کاربر در برند و هم آفرینی ارزش در پلتفرم های رسانه ای (مورد مطالعه: پلتفرم روبیکا)
بهاگیر اسدالله،
روشندل اربطانی طاهر
، لبافی سمیه (۱۴۰۱).، مدیریت بازرگانی، ۱۴(۳).
۴. طراحی مدل سیاستگذاری در سینمای ایران با هدف ارتقای جایگاه بین المللی آن
میر محرابی رضا،
روشندل اربطانی طاهر
،
فرهنگی علی اکبر
، ابطحی عطاء الله (۱۴۰۱).، فصلنامه مدیریت دولتی، ۱۴(۲).
۵. راهبردهای افزایش اعتبار رسانه ای در تارنماهای خبری
مهدی معتمدی،
روشندل اربطانی طاهر
، عقیلی سید وحید (۱۴۰۱).، فصلنامه رسانه، ۳۳(۱).
۶. طراحی استراتژی های اثربخش برای حضور روابط عمومی نظام بانکی در رسانه های اجتماعی
مونسان ناهید،
روشندل اربطانی طاهر
، عقیلی سید وحید (۱۴۰۱).، مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه، ۵(۱۵).
۷. پیشایندهای جذب توجه کاربران در بستر اقتصاد توجه (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی اینستاگرام)
روشندل اربطانی طاهر
،
ساروخانی باقر
، محمدپور علیرضا (۱۴۰۱).، فصلنامه مطالعات و تحقیقات اجتماعی در ایران، ۱۱(۴۱).
۱۴۰۰
۱. مقایسه کاربردپذیری تارنما های خبری بی بی سی فارسی و شبکه خبر صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران
روشندل اربطانی طاهر
، صمدی مشهدی کبری، قنبری سعید (۱۴۰۰).، فصلنامه مطالعات رسانه های نوین (دانشگاه علامه طباطبائی)، ۷(۲۸).
۲. مدلسازی وضعیت حکمرانی خوب الکترونیک در فضای کسب وکار مجازی در صنعت بیمه
آبدارزاده پدرام،
روشندل اربطانی طاهر
،
کیماسی مسعود
، عقیلی سید وحید (۱۴۰۰).، مدیریت بازرگانی، ۱۳(۴).
۳. طراحی مدل سیاست گذاری مطبوعات با تاکید بر توسعه زنان با استفاده ازنظریه برپایه کلاسیک
خدابخش فاطمه،
امیری مجتبی
،
روشندل اربطانی طاهر
،
کولائی الهه
(۱۴۰۰).، رسانه و فرهنگ (مطالعات میان رشته ای در رسانه و فرهنگ)، ۱۱(۲).
۱
۲
۳
۴
۵
۶
۸
»
×
فایل مقاله