طاهر روشندل اربطانی

طاهر روشندل اربطانی

مرتبه علمی : استاد
  • عضو کارگروه فرهنگ، ارتباطات و رسانه شورای تحول علوم انسانی
  • معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان کشور
  • رئیس شورای برنامه ریزی درسی دانشگاه فرهنگیان
  • عضو هیات اجرایی جذب اعضا هیات علمی دانشگاه فرهنگیان
  • عضو کمیسیون مدیریت آموزشی شورای عالی آموزش و پرورش
  • عضو کمیته انتصابات دانشگاه فرهنگیان کشور
  • عضو شورای دانشگاه فرهنگیان کشور
  • نماینده دانشکده مدیریت در پردیس ارس دانشگاه تهران
  • مشاور رئیس پردیس و عضو هیات رئیسه پردیس البرز دانشگاه تهران
  • ریاست دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
  • نماینده رئیس دانشگاه تهران در کمیته ترفیعات
  • عضو شورای راهبردی تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران
  • رئیس کمیسیون تخصصی- مشورتی علوم مدیریت دانشگاه تهران
  • عضو هیئت ممیزه دانشگاه تهران
  • عضو کارگروه مدیریت شورای تحول و ارتقا علوم انسانی
دانشکدگان مدیریت
مدیریت رسانه
شماره تماس : ۰۲۱۶۱۱۱۷۷۲۵
Scopus
  • ۵۷ ارجاعات
  • ۵ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
Google Scholar
  • ۶۸۹ ارجاعات
  • ۱۴ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۴/۰۴/۹

فعالیت های علمی
۱۳۸۳۱۴۰۴

  • ۵۷ارجاعات
  • ۵ h-Index
  • ۱۷۳ مقاله
  • ۹ کنفرانس
  • ۱۲ کتب
۱۴۰۴
۱۴۰۳

۱. نوآوری رسانه ای و هوش مصنوعی

روشندل اربطانی طاهر (۱۴۰۳).، بررسی های مدیریت رسانه، ۳(۴).

۲. طراحی مدل دیپلماسی شبکه‌ای هوشمند با تأکید بر اقلیم کردستان عراق

مصطفایی فردین، روشندل اربطانی طاهر، محمد احمد کارزان (۱۴۰۳).، فصلنامه مطالعات خاورمیانه، ۳۱(۳).

۶. منافع عمومی و پلتفرم‌ها

روشندل اربطانی طاهر (۱۴۰۳).، بررسی های مدیریت رسانه، ۳(۱).
۱۴۰۲

۱. طراحی چارچوب حکمرانی صوت و تصویر فراگیر در جمهوری اسلامی ایران

اخوان منصوره، روشندل اربطانی طاهر، خواجه ئیان داتیس، عقیلی سید وحید (۱۴۰۲).، رسانه های دیداری و شنیداری، ۱۷(۴۷).
روشندل اربطانی طاهر، عقیلی سید وحید، مهدی معتمدی (۱۴۰۲).، فصلنامه مطالعات رسانه های نوین (دانشگاه علامه طباطبائی)، ۹(۳۳).
روشندل اربطانی طاهر، عقیلی سید وحید، فرجیان محمدمهدی (۱۴۰۲).، فصلنامه مطالعات فرهنگی و ارتباطات، ۱۹(۷۰).
۱۴۰۱

۲. شناسایی ابعاد مدیریت راهبردی مصرف رسانه ای (مورد مطالعه: شبکه اجتماعی آپارات)

بوجارزاده مجید، روشندل اربطانی طاهر، سلیمانی ندا (۱۴۰۱).، تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی، ۵۶(۲).

۵. راهبردهای افزایش اعتبار رسانه ای در تارنماهای خبری

مهدی معتمدی، روشندل اربطانی طاهر، عقیلی سید وحید (۱۴۰۱).، فصلنامه رسانه، ۳۳(۱).

۶. طراحی استراتژی های اثربخش برای حضور روابط عمومی نظام بانکی در رسانه های اجتماعی

مونسان ناهید، روشندل اربطانی طاهر، عقیلی سید وحید (۱۴۰۱).، مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه، ۵(۱۵).
۱۴۰۰

۱. مقایسه کاربردپذیری تارنما های خبری بی بی سی فارسی و شبکه خبر صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه دانشجویان دانشگاه تهران

روشندل اربطانی طاهر، صمدی مشهدی کبری، قنبری سعید (۱۴۰۰).، فصلنامه مطالعات رسانه های نوین (دانشگاه علامه طباطبائی)، ۷(۲۸).