- یکشنبه، ۴ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
علی مقدم زاده
مرتبه علمی : دانشیار
مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور
عضویت در کمیسیون علمی وفناوری
عضویت در شورای پژوهشی سازمان سنجش آموزش کشور
عضو کارگروه برنامه ریزی و ارزیابی فعالیت های گروه سنجش واندازه گیری سازمان سنجش آموزش کشور
مشاور رئیس سازمان مطالعات و همکاری های بین المللی
عضو علمی نشست "امنیت روانی کنکور"
مشاور رئیس جمعیت هلال احمر در امور نیروی انسانی
مدیر کل دفتر آزمونسازی و روانسنجی سازمان سنجش و آموزش کل کشور
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
روشها و برنامه های آموزشی
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۴۷۲
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۱۱۱
ارجاعات
۵
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
۶۱۴
ارجاعات
۱۱
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۹
۱۴۰۳
۱۱۱
ارجاعات
۵
h-Index
۱۲۴
مقاله
۲۴
کنفرانس
۹
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۱۵۷ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. طراحی الگوی سنجش آمادگی معلمی در مدارس ابتدایی: کاربست طرح روش های پژوهش آمیخته اکتشافی
قربانخانی مهدی،
صالحی کیوان
،
خدائی ابراهیم
،
مقدم زاده علی
،
دهقانی مرضیه
(۱۴۰۳).، نامه آموزش عالی، ۱۷(۶۷)، ۹۸-۱۱۴.
۲. نقش واسطه ای مشکلات بین شخصی در رابطه بین ویژگی های شخصیت و اختلال عملکرد جنسی
احمدی احمد شاه، قربانی بهزاد،
بشارت محمدعلی
،
قربانی نیما
،
مقدم زاده علی
(۱۴۰۳).، رویش روانشناسی، ۱۳(۱۰۲).
۳. تأثیر مداخلات چندوجهی روانشناختی با و بدون بیوفیدبک بر تعهد ورزشی، خودکارآمدی درد و ترس از فعالیت ورزشکاران حرفهای دارای آسیب ACL زانو در دوره نقاهت پس از عمل جراحی
حسینی سیدمجتبی،
غرایاق زندی حسن
،
مقدم زاده علی
،
موسوی سیدحامد
(۱۴۰۳).، مجله علوم پزشکی رازی، ۳۱(۸۹).
4. Development of a Cognitive Assessment Checklist for First-Grade Mathematics: Utilizing Hierarchical Cognitive Diagnostic Modeling in Elementary Education
Haghayeghi Marzieh،
Moghaddam Ali
، Ravand Hamdollah،
Javadipour Mohammad
، Kareshki Hossein (2024)., JOURNAL OF PSYCHOEDUCATIONAL ASSESSMENT, 0(0).
۵. ملاک های کیفیت سنجش کلاسی در دانشگاه بر اساس رویکردهای سه گانه سنجش
رمضانی صدر اعظم،
صالحی کیوان
،
مقدم زاده علی
،
خدائی ابراهیم
،
جوادی پور محمد
(۱۴۰۳).، فصلنامه آموزش عالی ایران، ۱۶(۲)، ۹۱-۱۱۵.
۶. مروری منظم بر موارد کاربست روش مرکز سنجش در آموزش و نتایج حاصل از اجرای آن
نورزاد بهار،
مقدم زاده علی
،
یزدانی حمیدرضا
،
صالحی کیوان
(۱۴۰۳).، فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، ۱۴(۴۶).
۷. محدودیت آزمون سراسری در ارزیابی توانایی های درون فردی
کروندی رنانی مهدی،
خدائی ابراهیم
،
صالحی کیوان
،
مقدم زاده علی
(۱۴۰۳).، فصلنامه آموزش عالی ایران، ۱۶(۱).
۸. اشتراک و افتراق مفهوم فرهنگ ارزشیابی در نظام های دانشگاهی به منظور توسعه سرمایه انسانی – اجتماعی
مالمیر مرتضی،
صالحی کیوان
،
مقدم زاده علی
،
دهقانی مرضیه
(۱۴۰۳).، مدیریت سرمایه اجتماعی، ۱۱(۲)، ۱۳۳-۱۴۷.
۹. اعتبارسنجی ساختار هفت مؤلفه ای مقیاس تشخیصی-تجویزی ارزیابی ناتوانی یادگیری در بین دانش آموزان پایه های دوم تا پنجم ابتدایی
پازکی سارا،
ارجمندنیا علی اکبر
،
شکوهی یکتا محسن
،
بازرگان هرندی عباس
،
مقدم زاده علی
(۱۴۰۳).، مجله مطالعات ناتوانی، ۲۰(۱۴)، ۲۰-۲۰.
۱۴۰۲
۱. توسعه چارچوب ارزیابی شایستگی ها در حرفه آموزگاری: کاربست رویکرد آمیخته
قربانخانی مهدی،
صالحی کیوان
،
خدائی ابراهیم
،
مقدم زاده علی
،
دهقانی مرضیه
(۱۴۰۲).، فصلنامه توسعه حرفه ای معلم، ۸(۴)، ۱-۲۵.
۲. اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم مغز از قشر بینایی بر زمان واکنش فوتبالیست های ماهر
ملازاده مهدی،
غرایاق زندی حسن
،
مقدم زاده علی
،
غیور نجف آبادی محبوبه
(۱۴۰۲).، مطالعات المپیک، ۱(۱).
۳. مرور نظامند ابزارهای مورد استفاده در سنجش مهارتهای تفکر خلاق ریاضیاتی دانشآموزان
حقایقی مرضیه،
مقدم زاده علی
، راوند حمدالله،
جوادی پور محمد
، کارشکی حسین (۱۴۰۲).، پژوهش های تربیتی، ۱۳(۴۷).
۴. رویکردی آمیخته در ساخت مقیاس سنجش افت تحصیلی دانشجویان
فدوی رودسری آزاده،
صالحی کیوان
،
خدائی ابراهیم
،
مقدم زاده علی
،
جوادی پور محمد
(۱۴۰۲).، راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، ۱۶(۶).
۵. تحلیلی بر مدارس هوشمند
مختاریان فرانک،
مقدم زاده علی
(۱۴۰۲).، هفتمین همایش بین المللی روان شناسی مدرسه، ۲۵-۲۶ بهمن، تهران، ایران.
6. Explaining the Role of Environmental Factors on the Scholastic Aptitude of Ninth-Grade Students
زیوری رحمان محمود،
Salehi Keyvan
،
Khodaie Ebrahim
،
Moghaddam Ali
،
Hakimzadeh Rezvan
(2024)., Iranian Journal of Learning and Memory, 6(24).
۷. پیش بینی سازگاری اجتماعی بر اساس سبک های دلبستگی: نقش واسطه ای راهبردهای نظم دهی شناختی هیجان
بشارت محمدعلی
، فارسیجانی نیلوفر،
مقدم زاده علی
(۱۴۰۲).، مجله علوم روانشناختی، ۲۲(۱۲۹)، ۲۸۷-۳۰۸.
۸. اثر همبستگی آزمون لنگر با آزمون کل بر نتایج همترازسازی: مرور سیستماتیک
اسدی وحیده،
مقدم زاده علی
،
صالحی کیوان
(۱۴۰۲).، فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، ۱۳(۴۳)، ۷-۲۷.
۹. استانداردسازی مقیاس تشخیصی - تجویزی ارزیابی ناتوانی یادگیری (LDES-۴)، برای ارتقاء کیفیت یادگیری دانش آموزان با مشکلات یادگیری
پازکی سارا،
ارجمندنیا علی اکبر
،
شکوهی یکتا محسن
،
بازرگان هرندی عباس
،
مقدم زاده علی
(۱۴۰۲).، مجله علوم روانشناختی، ۲۲(۱۲۷).
۱۰. بررسی آماره های برازش فرد نوجوانان شرکت کننده در آزمون سراسری با استفاده از بسته ی PerFit در R
پاکراد الهام،
صالحی کیوان
، میجر راب، ایزانلو بلال،
مقدم زاده علی
(۱۴۰۲).، مجله علمی پژوهان، ۲۱(۳)، ۱۷۹-۱۸۷.
۱۱. اثر تحریک مستقیم فراجمجمه ای بر یکپارچگی بینایی حرکتی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی
نیک نسب فواد،
باقرزاده فضل اله
،
شیخ محمود
،
مقدم زاده علی
،
حومنیان داود
(۱۴۰۲).، فصلنامه علمی پژوهشی عصب روانشناسی، ۹(۲).
۱۲. اثربخشی بازی ویدئویی سازه های من بر توجه مداوم دیداری دانش آموزان بیش فعال ورزشکار
عموزاده فرشته،
مرادی سبزوار منوچهر
،
غرایاق زندی حسن
،
رستمی رضا
،
مقدم زاده علی
(۱۴۰۲).، مجله علوم اعصاب شفای خاتم، ۱۱(۳)، ۳۶-۴۶.
۱۳. بررسی رابطه سبک تدریس اساتید با انگیزه و درگیری تحصیلی دانشجویان در محیط یادگیری آنلاین با نقش میانجی سبک های مشارکت در یادگیری
حکیم زاده رضوان
، روحی مریم،
مقدم زاده علی
(۱۴۰۲).، فصلنامه مطالعات برنامه درسی آموزش عالی، ۱۴(۲۷)، ۶۹-۱۱۰.
۱۴. تأثیر مداخلات چندوجهی روانشناختی با و بدون بیوفیدبک بر نمرات آزمون Y تعادل و پرش HOP ورزشکاران حرفه ای دارای آسیب ACL زانو
حسینی سید مجتبی،
غرایاق زندی حسن
،
مقدم زاده علی
،
موسوی سیدحامد
(۱۴۰۲).، مجله علوم پزشکی رازی، ۳۰(۵).
15. The mediating role of teacher efficacy in the association between teacher self‑concept and burnout: a moderated mediation approach
Haghayeghi Marzieh،
Moghaddam Ali
(2023)., JOURNAL OF PUBLIC HEALTH, -(-).
۱۶. ساخت ابزار میزان شده برای سنجش مدارس اثربخش دوره ابتدایی
پیرحیاتی سارا،
صالحی کیوان
، فرزاد ولی اله،
مقدم زاده علی
،
حکیم زاده رضوان
، ایزانلو بلال (۱۴۰۲).، فصلنامه مطالعات برنامه درسی، ۱۸(۶۸).
۱
۲
۳
۴
۵
۶
۷
»
×
فایل مقاله