- دوشنبه، ۱۲ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
امیر مانیان
مرتبه علمی : استاد
دانشکدگان مدیریت
مدیریت فناوری اطلاعات
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۱۴۶
ارجاعات
۵
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
۷۲۵
ارجاعات
۱۲
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۱/۱۲
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۴
۱۴۰۴
۱۴۶
ارجاعات
۵
h-Index
۷۰
مقاله
۱۲
کنفرانس
۵
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۸۷ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
1. Developing an Innovative Technology Model for Hotel Reception Desks in Iran
Nourain Saied،
Manian Amir
،
Nargesian Abbas
(2024)., Journal of Information Technology Management, 16(3), 150-172.
۱۴۰۰
۱. شناسایی مولفه های کسب و کار در موبال اپ های حوزه تجارت اجتماعی با روش خوشه بندی متن
سهرابی یورتچی بابک
،
مانیان امیر
، رئیسی وانانی ایمان، پورموسوی آبکنار سعیده (۱۴۰۰).، توسعه کارافرینی، ۱۴(۴).
۲. نقش هویت فناوری اطلاعات در رفتار خودافشایی کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام: پیمایشی پیرامون دانشجویان دانشگاه تهران
سهرابی یورتچی بابک
،
یزدانی حمیدرضا
،
مانیان امیر
، مسافر حسین (۱۴۰۰).، جامعه شناسی فرهنگ و هنر، ۳(۳)، ۹۹-۱۲۳.
3. The Role of IT Identity in Self-disclosure Behavior on Social Networking Sites
Mosafer Hossein، Sarabadani Jalal،
Sohrabi Yourtchi Babak
،
Yazdani Hamidreza
،
Manian Amir
(2021)., AMCIS 2021 Proceedings, 9-13 August, Toronto, Canada.
4. Systematic review of digital value propositions in the retail sector: New approach for digital experience study
Ziayi Azarakhsh،
Shami Zanjani Mehdi
،
Manian Amir
(2021)., ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH AND APPLICATIONS, 47(2021), 101053.
۵. طراحی مدل مدیریت منابع انسانی در شرکت های نوپا
سیدجوادین سیدرضا
،
حسنقلی پوریاسوری طهمورث
،
مانیان امیر
، آسترکی سامان (۱۴۰۰).، فصلنامه پژوهش های مدیریت منابع انسانی، ۱(۱۳)، ۱۳۱-۱۷۰.
6. A framework of customer experience management for hotel industry
Rahimian Samaneh،
Shami Zanjani Mehdi
،
Manian Amir
،
Esfidani Mohammad Rahim
(2021)., International Journal of Contemporary Hospitality Management, 33(4).
۱۳۹۹
۱. ارائۀ چارچوبی برای تبیین نقش رسانه های اجتماعی در مدیریت تجربۀ مشتری صنعت هتلداری
رحیمیان سمانه،
شامی زنجانی مهدی
،
مانیان امیر
،
اسفیدانی محمدرحیم
(۱۳۹۹).، چشم انداز مدیریت بازرگانی، ۷۶(۴۳).
۲. ارائه چارچوب مدیریت تجربه مشتری در صنعت هتلداری: مرور نظام مند مبانی نظری
رحیمیان سمانه،
شامی زنجانی مهدی
،
مانیان امیر
،
اسفیدانی محمدرحیم
(۱۳۹۹).، مدیریت بازرگانی، ۱۲(۳).
۳. فضای سایبر و آینده هویت ملی: هشدارهای راهبردی برای امنیت ملی با رویکرد تحلیل لایه ای علّی
لسان طوسی فهیمه،
مانیان امیر
، تقوی مصطفی،
ذوالفقارزاده کرمانی محمد مهدی
(۱۳۹۹).، آینده پژوهی ایران، ۵(۱)، ۳۰۵-۳۲۹.
4. Toward an Integrated Framework of Corporate Knowledge Portals Vulnerabilities: Resolving KM Security Challenges
Sherkat Mohammad Hossein، Jami Pour Mona،
Manian Amir
(2020)., Journal of Information & Knowledge Management, 19(03), 2050017.
۵. تفسیر و کاربرد آن در بازاریابی
مانیان امیر
، رونقی محمدحسین (۱۳۹۹).
۱۳۹۸
1. Social Campaigns on Online Platforms as a New Form of Public Sphere in Digital Era: A Critical Review
Dokhanchi Atieh،
Manian Amir
،
Amiri Mojtaba
، Hassanzadeh Alireza (2019)., Journal of Information Technology Management, 11(3), 81-95.
۲. بررسی و تبیین مدل قصد خرید الکترونیکی از وب سایت های خرید گروهی بر مبنای ارزش درک شده و رضایت مشتری با نقش میانجی تعهد ارتباطی و اعتماد مشتری
یداللهی غزاله،
مانیان امیر
، جلال زاده سید رضا (۱۳۹۸).، کنفرانس ملی آینده پژوهی ، مدیریت و توسعه پایدار، ۲۲-۲۲ آبان، تهران، ایران.
۳. فرصت ها، موانع و آینده استفاده از ربات های پرنده در کسب و کارهای نوین
ابوسباع کاظمینی سید مسعود،
مانیان امیر
،
روحانی سعید
(۱۳۹۸).، علوم ،مهندسی و نقش تکنولوژی، ۱۵-۱۵ مهر، تهران، ایران.
۴. ارائه چارچوبی برای طراحی کارزارهای بازاریابی ویروسی از طریق شبکه های اجتماعی برای خدمات کسب وکار به مصرف کننده در ایران
آقاجان تبارمقری مجتبی،
مانیان امیر
، امیرشاهی میر احمد،
شامی زنجانی مهدی
(۱۳۹۸).، فصلنامه مدیریت اطلاعات- انجمن مدیریت اطلاعات ایران، ۵(۱).
۵. طراحی مدل عوامل مؤثر بر تداوم استفاده از سیست مهای اطلاعات )مورد مطالعه: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات(
زینالی سامان،
موسی خانی محمد
،
مانیان امیر
، حسن زاده علیرضا (۱۳۹۸).، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، ۳۴/۴(۳۴)، ۱۵۳۵-۱۵۶۰.
۶. طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی
خالوزاده مبارکه سجاد،
مانیان امیر
،
حسنقلی پوریاسوری طهمورث
(۱۳۹۸).، مطالعات رفتار مصرف کننده، ۶(۱)، ۲۸۷-۳۱۰.
۷. سیری بر تئوری سرمایه اجتماعی و رابطه آن با اعتماد در عصر دیجیتال
بازیار مصطفی،
مانیان امیر
(۱۳۹۸).، کنفرانس بین المللی مدیریت ، حسابداری ، اقتصاد و بانکداری در هزاره سوم، ۲۸-۲۸ اردیبهشت، تهران، ایران.
۱۳۹۷
۱. حکمرانی دانش در سازمان های پروژه محور: مطالع های مبتنی بر فراترکیب
بقراطی فؤاد،
شامی زنجانی مهدی
،
مانیان امیر
(۱۳۹۷).، چهاردهمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه، ۵-۶ اسفند، تهران، ایران.
۲. طراحی چارچوب مفهومی حکمرانی دانش در سازمانهای پروژه محور
بقراطی فواد،
شامی زنجانی مهدی
،
مانیان امیر
(۱۳۹۷).، فصلنامه مدیریت اطلاعات- انجمن مدیریت اطلاعات ایران، ۵(۱).
۳. پیش بینی تخمین ارزش طول عمر مشتریان در صنعت نرم افزاری
سهرابی یورتچی بابک
،
مانیان امیر
، صباغان شیما (۱۳۹۷).، فصلنامه مدیریت اطلاعات- انجمن مدیریت اطلاعات ایران، ۴(۱)، ۱-۲۲.
۴. ارائه چارچوبی برای مفهوم سازی دفتر مدیریت دانش
فرزانه کندری نرگس،
شامی زنجانی مهدی
،
مانیان امیر
، حسن زاده علیرضا (۱۳۹۷).، Journal of Information Technology Management، ۱۰(۱)، ۱۳۵-۱۵۸.
۱۳۹۶
۱. ارایه مدلی جهت پیش بینی موضوعات هوشمندی کسب و کار
عباسی فاطمه،
سهرابی یورتچی بابک
، خدیور آمنه،
مانیان امیر
(۱۳۹۶).، فصلنامه مدیریت اطلاعات- انجمن مدیریت اطلاعات ایران، ۳(۷-۸)، ۱-۲۱.
۲. ارایه مدلی جهت دسته بندی احساسات خریداران کتاب با استفاده از رویکرد ترکیبی
عباسی فاطمه،
سهرابی یورتچی بابک
،
مانیان امیر
، خدیور آمنه (۱۳۹۶).، مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، ۶(۲۱)، ۶۵-۹۴.
۱
۲
۳
۴
»
×
فایل مقاله