- جمعه، ۱۲ بهمن ۱۴۰۳
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
علی صابری
مرتبه علمی : دانشیار
رئیس کار گروه نظارت و ارزیابی دانشگاه های علمی کاربردی استان قم
معاون دانشکده مدیریت حسابداری
آزمون جامع
دانشکدگان فارابی / دانشکده مدیریت و حسابداری / دانشکدگان فارابی
شماره تماس : ۰۲۵۳۶۱۶۶۱۱۷
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۴۲
ارجاعات
۳
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
۱۴۴
ارجاعات
۴
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۹۷
۱۴۰۳
۴۲
ارجاعات
۳
h-Index
۵۱
مقاله
۱۷
کنفرانس
۴
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۷۲ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. آینده پژوهی گردشگری ورزشی در ایران
حقیقت سمانه،
صابری علی
،
باقری راغب قدرت اله
، خاکساری غلامرضا (۱۴۰۳).، نشریه مدیریت ورزشی، ۳(۱۶)، ۴۹-۶۳.
۲. معرفی «نوآوری استراتژیک» به عنوان مفهومی نو در ادبیات مدیریت استراتژیک: تحلیل مفهوم
کلاتی سیده رویا، کردناییج اسدالله،
صابری علی
،
یزدانی حمیدرضا
،
باقری راغب قدرت اله
(۱۴۰۳).، پژوهشنامه مدیریت اجرایی دانشگاه مازندران با همکاری انجمن مدیریت ایران، ۱۶(۳۱)، ۱۴۷-۱۷۲.
3. Identifying the Consequences of Strategic Innovation in the Football Industry
kalati seyedeh roya، کردناییج اسدالله،
Saberi Ali
، Yoon Yong-Jin،
Yazdani Hamidreza
،
Bagheri Ragheb Ghodratollah
(2024)., Sports Business Journal, 4(3), 115-139.
۴. توسعه چارچوب عملیاتی برای سنجش کیفیت ادراک شده از خدمات مدارس فوتبال در شهر تهران
غفاری محمد
،
صابری علی
، فریدونی فاطمه، فرمانی مهدی (۱۴۰۳).، فصل نامه علمی - ترویجی مدیریت استاندارد و کیفیت، ۱۴(۱).
۵. مدیریت راهبردی ورزش: با تاکید بر پایداری باشگاه های ورزشی
صابری علی
، پورکیانی محمد، امیری روزبه، قراخانی بنی علی (۱۴۰۳).
6. Patterns of publications in social media-based co-creation: a bibliometric analysis
Kargaran Sanaz، Hossin zadeh Masomeh، قربانی زهرا،
Saberi Ali
، Jamali SeyedehMahboobeh، AlEbrahim Nader (2024)., VINE JOURNAL OF INFORMATION AND KNOWLEDGE MANAGEMENT SYSTEMS, 54(3), 578-596.
۱۴۰۲
۱. تأثیر تمرینات ورزشی آمیخته به گیمیفیکیشن بر افزایش انگیزه شرکت در کلاس های ورزشی (مورد مطالعه کارکنان کتابخانه های عمومی استان تهران)
فریدنیا حسین، سفیدگر آیلار،
باقری راغب قدرت اله
،
صابری علی
(۱۴۰۲).، کتابداری و اطلاع رسانی، ۲۶(۴)، ۲۵۹-۲۸۰.
۲. شناسایی عوامل زمینه ای موثر بر نوآوری تصمیمات استراتژیک (مورد مطالعه: صنعت فوتبال)
کلاتی سیده رویا، کردناییج اسدالله،
صابری علی
،
یزدانی حمیدرضا
،
باقری راغب قدرت اله
(۱۴۰۲).، پژوهش های نوین در تصمیم گیری، ۸(۴)، ۶۱-۹۱.
۳. شناسایی و مفهوم پردازی پیش نیازهای نوآوری استراتژیک (مورد مطالعه: صنعت فوتبال)
کلاتی سیده رویا، کردناییج اسدالله،
صابری علی
،
یزدانی حمیدرضا
،
باقری راغب قدرت اله
(۱۴۰۲).، پژوهشهای مدیریت منابع سازمانی، ۱۳(۴)، ۱۵۳-۱۸۲.
۴. تأثیر به کارگیری بازی وارسازی بر ارزش ویژه برندهای نوظهور ورزشی
فریدنیا حسین،
صابری علی
، قربانی محمد حسین (۱۴۰۲).، فصلنامه مدیریت برند، ۱۰(۴)، ۱۶۱-۱۹۲.
۵. تاثیر قابلیت های رسانه اجتماعی بر قصد خرید مشتریان خدمات ورزشی: نقش میانجی اعتماد
رهنما امیرعلی،
صابری علی
،
ایرانی حمیدرضا
(۱۴۰۲).، مدیریت و توسعه ورزش، ۱۲(۳)، ۶۳-۸۱.
۶. بررسی راهبردهای پایداری مالی در ورزش حرفه ای ایران
عسگری گندمانی روح الله، افلاطون صدیقه،
صابری علی
، دلدار ابراهیم (۱۴۰۲).، فصلنامه مطالعات راهبردی ورزش و جوانان، ۲۲(۶۰).
۷. ارائه الگوی بهره گیـری از ظرفیت رسانه ها در توسعه نوآوری های آموزشی در برنامه درس تربیت بدنی
دلدار ابراهیم،
باقری راغب قدرت اله
،
صابری علی
(۱۴۰۲).، پژوهشهای ارتباطی، ۳۰(۲)، ۹۳-۱۱۵.
۸. نقش تجارت اجتماعی و کیفیت اطلاعات بر قصد خریدمجدد و نیات دهان به دهان الکترونیکی در فروشگاه های ورزشی انلاین
باقری راغب قدرت اله
،
صابری علی
، فریدونی فروغ (۱۴۰۲).، ماهنامه علمی تخصصی پایا شهر، ۱(۱)، ۱-۱۱.
9. The Sport-for-All Development Strategies Based on Social Marketing Approach
Saberi Ali
،
Fathi Mohammad Reza
، Sobhani Seyed Mohammad، Kargaran Sanaz، رجب پور ابراهیم (2023)., Sports Business Journal, 3(2), 93-114.
۱۴۰۱
۱. اقتصاد اشتراکی در کسب و کارهای ورزشی
شاکرمی زهرا،
شفیعی رودپشتی میثم
،
خسروی ابوالفضل
،
صابری علی
(۱۴۰۱).، نشریه پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی، ۱۲(۲۴).
2. The Future Study of Sports Tourism in Iran: Using Scenario Wizard and COPRAS
Haghighat Samaneh،
Saberi Ali
،
Bagheri Ragheb Ghodratollah
، Khaksari Gholamreza (2022)., Sports Business Journal, 2(2), 269-285.
۳. مدیریت آسیب های ورزشی کاربران باشگاه های بدنسازی
رهنما امیرعلی،
ایرانی حمیدرضا
،
صابری علی
، جمالی برایجانی سعید (۱۴۰۱).، علوم پیراپزشکی و توانبخشی، ۱۱(۲).
۴. مدل مفهومی اثر بخشی ورزش قهرمانی (با نظر ذینفعان کلیدی و اولیه)
عباسی سلیم،
باقری راغب قدرت اله
،
زارعی متین حسن
،
علی دوست قهفرخی ابراهیم
،
صابری علی
(۱۴۰۱).، مطالعات مدیریت ورزشی، ۱۴(۷۲).
5. Outsourcing the Services of Sports Facilities: A Marketing Approach
Izadi Behzad، Rezagholi Mohammadsiamak،
Saberi Ali
(2022)., Iranian Journal of Management Studies, 15(3), 649-661.
۶. علل افزایش استناد به مسئولیت مدنی ناشی از فعالیتهای بدنی در اماکن ورزشی شهر قم
صادقیانی محسن،
باقری راغب قدرت اله
، رودباری حمید،
صابری علی
(۱۴۰۱).، نشریه مدیریت ورزشی، ۱۴(۱)، ۲۳۵-۲۵۵.
۷. نقش اجرای فرایند منتورینگ در بازاریابی داخلی آژانس های گردشگری تهران
صابری علی
، یاراحمد زهی محمدحسین، آبتین عبدالعزیز، احمدی رضا (۱۴۰۱).، گردشگری و اوقات فراغت، ۷(۱۳)، ۱۳۱-۱۴۸.
۸. تأثیر سرمایة اجتماعی بر اضطراب ناشی از کروناویروس بین سه گروه از سالمندان بر اساس فعالیت بدنی قبل و بعد از فاصله گذاری اجتماعی
صابری علی
، گودرزی صمد، عسکری گندمانی روح الله (۱۴۰۱).، مدیریت سرمایه اجتماعی، ۹(۱)، ۱-۲۲.
۱۴۰۰
۱. تأثیر ورزش زورخانه ای در نهادینه کردن سبک زندگی ایرانی اسلامی (مورد مطالعه: دانشجویان پسر دانشگاه اصفهان)
صابری علی
، گودرزی صمد (۱۴۰۰).، مدیریت در دانشگاه اسلامی، ۱۰(۲)، ۴۱۵-۴۲۶.
۲. تحلیل گفتمان سواد رسانه ای مربیان و بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران در دوران پاندمی کرونا براساس مدل ای سی
حیدری محمد، جاوید مجید، نامور مجید،
صابری علی
(۱۴۰۰).، مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی، ۹(۲)، ۶۳-۴۸.
۱
۲
۳
»
×
فایل مقاله