- چهارشنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
عباس بازرگان هرندی(بازنشسته)
مرتبه علمی : استاد
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
مدیریت وبرنامهریزی آموزشی
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۷۲
ارجاعات
۵
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۶
۱۴۰۳
۷۲
ارجاعات
۵
h-Index
۵۸
مقاله
۳
کنفرانس
۹
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۷۰ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. اعتبارسنجی ساختار هفت مؤلفه ای مقیاس تشخیصی-تجویزی ارزیابی ناتوانی یادگیری در بین دانش آموزان پایه های دوم تا پنجم ابتدایی
پازکی سارا،
ارجمندنیا علی اکبر
،
شکوهی یکتا محسن
،
بازرگان هرندی عباس
،
مقدم زاده علی
(۱۴۰۳).، مجله مطالعات ناتوانی، ۲۰(۱۴)، ۲۰-۲۰.
۱۴۰۲
۱. استانداردسازی مقیاس تشخیصی - تجویزی ارزیابی ناتوانی یادگیری (LDES-۴)، برای ارتقاء کیفیت یادگیری دانش آموزان با مشکلات یادگیری
پازکی سارا،
ارجمندنیا علی اکبر
،
شکوهی یکتا محسن
،
بازرگان هرندی عباس
،
مقدم زاده علی
(۱۴۰۲).، مجله علوم روانشناختی، ۲۲(۱۲۷).
۱۳۹۹
۱. استفاده از سنجش شناختی تشخیص بر سنجش نوشتن در دانش آموزان پایه ششم ابتدایی
تقییان حسن،
خدائی ابراهیم
،
بازرگان هرندی عباس
،
مقدم زاده علی
، مسعود کبیری (۱۳۹۹).، اندیشه های نوین تربیتی، ۱۶(۴).
۲. نگاهی به کووید- ۱۹ و تحولات آموزش دانشگاهی در جهان: مخاطرات و چشم اندازها
میرحاجی سمانه سادات، سلیمان پور مرجان،
صبوری علی اکبر
،
بازرگان هرندی عباس
(۱۳۹۹).، مدیریت مخاطرات محیطی (دانش مخاطرات سابق)، ۷(۲)، ۱۹۷-۲۲۳.
۱۳۹۸
۱. مفهوم سازی رهبری اخلاقی مدیران در سازمان های بخش دولتی ایران
خدایی ارشیا، فرهی رضا،
بازرگان هرندی عباس
، طاهرپور حبیب الله، زاهدی محمد رضا (۱۳۹۸).، مطالعات رفتار سازمانی، ۸(۳۱-۳۸).
۲. کاوشی بر کیفیت عملکرد اعضای هیات علمی؛ ارائه الگوی مفهومی
عباسپور عباس،
بازرگان هرندی عباس
، رحیمیان حمید، برزویان صمد، زارع زینت (۱۳۹۸).، اندیشه های نوین تربیتی، ۱۵(۱).
۱۳۹۷
۱. ارزیابی کیفیت در آموزش عالی ایران از اندیشه تا عمل
بازرگان هرندی عباس
(۱۳۹۷).
۲. ساخت آزمون خواندن برای دانش اموزان پایه ی ششم ابتدایی با استفاده از انگاره ی سنجش شناختی تشخیصی
تقییان حسن،
خدائی ابراهیم
،
بازرگان هرندی عباس
،
مقدم زاده علی
، مسعود کبیری (۱۳۹۷).، پژوهشنامه آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان، ۷(۱).
۳. آموزش سواد اطلاعاتی به کودکان ۷ تا ۱۱ ساله ایرانی
پورصالحی نسترن
،
فهیم نیا فاطمه
،
ناخدا مریم
،
بازرگان هرندی عباس
(۱۳۹۷).، تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی، ۲۴(۲)، ۳۰۵-۳۲۵.
۴. واکاوی آموزش فعال در دانشگاه: منظرها و چالشهای موجود از نظر استادان
حاج حسینی منصوره
،
بازرگان هرندی عباس
(۱۳۹۷).، فصلنامه مطالعات برنامه درسی، ۱۷/۹(http://www.icsajournal.ir/)، ۳۷-۶۶.
۵. آموزش سواد اطلاعاتی به کودکان ۷ تا ۱۱ سالة ایرانی
پورصالحی نسترن،
فهیم نیا فاطمه
،
ناخدا مریم
،
بازرگان هرندی عباس
(۱۳۹۷).، تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی، ۲۴ پیاپی ۹۳(۲)، ۳۰۵-۳۲۵.
۱۳۹۶
۱. در باب چیستی سواد اطلاعاتی در مدارس: مطالعه موردی درس فارسی پایه چهارم ابتدایی
پورصالحی نسترن،
فهیم نیا فاطمه
،
بازرگان هرندی عباس
،
ناخدا مریم
(۱۳۹۶).، تعامل انسان و اطلاعات (نشریه دانشگاه خوارزمی)، ۳(۴)، ۱۲-۲۵.
۲. مدل یابی ساختاری تاثیر عوامل سازمانی بر توسعه منابع انسانی با نقش میانجی فرایند مدیریت دانش و الگوی انتقال آموزش
نامی کلثوم، سید عباس زاده میر محمد، حسنی محمد،
بازرگان هرندی عباس
(۱۳۹۶).، فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی، ۴(۱۴).
۳. نظارت و ارزشیابی در آموزش عالی
بازرگان هرندی عباس
، فراستخواه مقصود (۱۳۹۶).
۴. الگویی برای ارزشیابی کیفیت سیستم های یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی ایران
بازرگان هرندی عباس
،
نارنجی ثانی فاطمه
(۱۳۹۶).
۵. کیفیت در آموزش عالی الکترونیکی
بازرگان هرندی عباس
،
نارنجی ثانی فاطمه
(۱۳۹۶).
۶. تعیین شایستگی های پایه مورد انتظار از دانش آموزان پایه هشتم در علوم تجربی و مقایسه آن ها با تاکیدات برنامه درسی علوم ایران
مسعود کبیری،
قاضی طباطبائی محمود
،
بازرگان هرندی عباس
(۱۳۹۶).، فصلنامه مطالعات برنامه درسی، ۱۱(۴۴)، ۱۰۹-۱۴۰.
۱۳۹۵
1. Diagnosing Competency Mastery in Science: An Application of GDM to TIMSS 2011 Data
Kabiri Masoud،
Ghazi Tabatabaei Mahmoud
،
Bazargan Abbas
،
Shokoohi-yekta Mohsen
،
Kharazi Seyed Ali Naghi
(2017)., APPLIED MEASUREMENT IN EDUCATION, 30(1), 27-38.
۲. الگویی برای بالندگی اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران
قرونه داود،
میرکمالی سیدمحمد
،
بازرگان هرندی عباس
،
خرازی سیدعلی نقی
(۱۳۹۵).، پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، ۲۲ (۸۱)(۳)، ۱-۱۷.
۳. راهنمای گام به گام ارزیابی درونی کیفیت در نظام دانشگاهی
بازرگان هرندی عباس
، حجازی محمد، اسماعیلی فاخته (۱۳۹۵).
۴. نگاهی به تجربه های ارزیابی کیفیت در آموزش عالی ایران: افق ها و چشم اندازها
بازرگان هرندی عباس
، فراستخواه مقصود، یداله مهرعلی زاده، معماریان حسین، مهرام بهروز، نورشاهی نسرین (۱۳۹۵).
۱۳۹۴
۱. تحلیل پدیدارشناسانه ادراک و تجربه زیسته معلمان مدارس ابتدایی از نقاط ضعف و قوت برنامه ارزشیابی توصیفی
صالحی کیوان
،
بازرگان هرندی عباس
،
صادقی ناهید
،
شکوهی یکتا محسن
(۱۳۹۴).، فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی، ۹(۳۱)، ۲۵-۶۵.
۲. بررسی رابطه میزان انواع تعامل دانشجویان گروه فنی مهندسی موسسه آموزش عالی مهر البرز با عملکرد تحصیلی
خرازی سیدعلی نقی
،
بازرگان هرندی عباس
، فاطمه نارنجی ثانی، مصطفوی زینب اسادات (۱۳۹۴).، آموزش مهندسی ایران، هفدهم(۶۸)، ۸۹-۱۱۱.
۳. بررسی رابطۀ بین میزان انواع تعامل دانشجویان گروه فنی مهندسی مؤسسۀ آموزش عالی مهر البرز با عملکرد تحصیلی
نارنجی ثانی فاطمه
،
خرازی سیدعلی نقی
،
بازرگان هرندی عباس
، مصطفی نژ اد اکرم السادات (۱۳۹۴).، آموزش مهندسی ایران، ۱۷(۶۸)، ۸۹-۱۱۱.
۴. چارچوب مفهومی بالندگی هیات علمی در دانشگاه تهران
میرکمالی سیدمحمد
، قرونه داود،
بازرگان هرندی عباس
،
خرازی سیدعلی نقی
(۱۳۹۴).، فصلنامه آموزش عالی ایران، سال ششم(دوم)، ۵۱.
۱
۲
۳
»
×
فایل مقاله