- پنجشنبه، ۸ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
علی اکبر فرهنگی(بازنشسته)
مرتبه علمی : استاد
دانشکدگان مدیریت / دانشکده مدیریت دولتی و علوم سازمانی / دانشکدگان مدیریت / دانشکدگان بین المللی ارس
مدیریت دولتی
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۱۰
ارجاعات
۲
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۳
۱۴۰۴
۱۰
ارجاعات
۲
h-Index
۳۹
مقاله
۲
کنفرانس
۶
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۴۷ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. بررسی عوامل اثرگذار بر تجربه کارکنان در شرکت های تولید نرم افزار
دهقانی ندا،
قلی پور آرین
،
واعظی سیدکمال
،
فرهنگی علی اکبر
(۱۴۰۳).، فصلنامه پژوهش های مدیریت منابع انسانی، ۱۶(۱).
۱۴۰۱
۱. نقش هفت نظریه تاثیرگذار علوم اجتماعی و علوم سیاسی در فرآیند اقناع رسانه ای بین المللی گروه های تروریستی (مطالعه موردی: داعش)
قاپچی هومن،
شریفی سیدمهدی
،
فرهنگی علی اکبر
،
روشندل اربطانی طاهر
(۱۴۰۱).، دو فصلنامه علمی دین و ارتباطات، ۲۹(۶۲).
۲. طراحی مدل سیاستگذاری در سینمای ایران با هدف ارتقای جایگاه بین المللی آن
میر محرابی رضا،
روشندل اربطانی طاهر
،
فرهنگی علی اکبر
، ابطحی عطاء الله (۱۴۰۱).، فصلنامه مدیریت دولتی، ۱۴(۲).
۱۴۰۰
۱. شناسایی عوامل کلیدی انتخاب راهبردی رسانه در ارتباطات تجاری مطالعه موردی : صنعت مواد غذایی
یحیی چاقویی،
زارعی کرگ آباد بهروز
،
فرهنگی علی اکبر
، عشایری حسن (۱۴۰۰).، رسانه و فرهنگ (مطالعات میان رشته ای در رسانه و فرهنگ)، ۱۱(۱).
۲. شناسایی پیشران ها و ذینفعانِ موثر بر آینده شبکه های اجتماعیِ وسایل همراه
اعتماد الاسلامی بختیاری علی،
روشندل اربطانی طاهر
،
ذوالفقارزاده کرمانی محمد مهدی
،
فرهنگی علی اکبر
(۱۴۰۰).، فصلنامه مطالعات رسانه های نوین (دانشگاه علامه طباطبائی)، ۷(۲۵).
۳. طراحی مدل تعامل بهینه صداوسیما با نظام خط مشی گذاری تقنینی ایران
علیلو علی،
فرهنگی علی اکبر
،
امیری مجتبی
(۱۴۰۰).، مجلس و راهبرد، ۲۸(۱۰۵).
۱۳۹۹
1. The relationships between SNs" school and family according to education experts
Farhangi Ali Akbar
،
Saeid Abadi Mohammad Reza
، نویدادهم مهدی، Farajkhah Sodeif (2020)., Journal of Economic and Administrative Sciences, 3(3).
۲. نقش شبکه های اجتماعی مجازی در فرآیند اقناع رسانه ای جوانان اروپایی توسط گروه های تروریستی (مطالعه موردی: داعش)
قاپچی هومن،
فرهنگی علی اکبر
،
روشندل اربطانی طاهر
،
شریفی سیدمهدی
(۱۳۹۹).، رسانه و فرهنگ (مطالعات میان رشته ای در رسانه و فرهنگ)، ۱۰(۲).
۳. تسهیم دانش در شبکه های اجتماعی: ارائه مدل پارادایمی بر اساس نظریه گراندد تئوری(Grounded Theroy)
فرهنگی علی اکبر
،
سعید آبادی محمد رضا
، آقایان سمیه (۱۳۹۹).، فصلنامه مطالعات فرهنگی و ارتباطات، ۱۶(۵۹).
۴. شناسایی مفهوم، علل و پیامدهای فرهنگ نیروی فروش
سیدجوادین سیدرضا
، بهرامی مجتبی،
اسفیدانی محمدرحیم
،
فرهنگی علی اکبر
، رستگار عباسعلی (۱۳۹۹).، مطالعات مدیریت راهبردی، تابستان(۴۲).
۵. طراحی مدل شایستگی رهبران صنایع خلاق با استفاده از روش پشتیبان اجماع گسسته و مدل سازی ساختاری تفسیری
شریفی سیدمهدی
،
فرهنگی علی اکبر
،
حیدری علی
، عقیلی سید وحید، میرزایی رابر فاطمه (۱۳۹۹).، مدیریت صنعتی دانشگاه تهران، ۱۲(۲).
۱۳۹۸
۱. تدوین و تبیین مدل بلوغ سرمایه فکری در دانشگاه های ایرانی
سلمانی داود
،
پیران نژاد علی
،
فرهنگی علی اکبر
، ماندگاری بامکان محمدعلی (۱۳۹۸).، مدیریت در دانشگاه اسلامی، ۸(۱۸).
۲. تبیین الگوی ارتباطات عمومی علم در برنامه سازی علمی در سیمای جمهوری اسلامی ایران
فرهنگی علی اکبر
،
روشندل اربطانی طاهر
،
پورحسین رضا
، افضلی میترا (۱۳۹۸).، رسانه های دیداری و شنیداری، ۱۳(۳۰).
۳. توسعه مفهوم رفتار شهروندی سازمانی با استناد به جنبه های تاریک آن
ملک شاهی فاطمه،
فرهنگی علی اکبر
،
شفیعی رودپشتی میثم
،
زارعی متین حسن
(۱۳۹۸).، مطالعات رفتار سازمانی، ۸(۱).
۴. طراحی مدل خط مشی گذاری توسعه صنعت کتاب الکترونیک در ایران
فرهنگی علی اکبر
،
شریفی سیدمهدی
، قربانی زاده وجه الله، صفایی نژاد قاسم (۱۳۹۸).، مطالعات راهبردی سیاست گذاری عمومی، ۵(۱)، ۹-۳۲.
۱۳۹۷
۱. شناسایی حوزه های عملکردی و مشکلات LMS (مطالعۀ موردی: مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه تهران)
فرهنگی علی اکبر
،
یزدانی حمیدرضا
، حق شناس مریم (۱۳۹۷).، Journal of Information Technology Management، ۱۰(۲)، ۳۳۱-۳۵۴.
۱۳۹۶
۱. تحلیل اثر رسانه های نوشتاری ( الکترونیکی و چاپی ) بر توانمندسازی زنان شاغل
کیایی حوری،
پارسی حمیدرضا
،
فرهنگی علی اکبر
(۱۳۹۶).، فصلنامه مطالعات و تحقیقات اجتماعی در ایران، ۶(۴).
2. Identification of LMS dimensional problems in Iranian E-learning centers
Farhangi Ali Akbar
،
Yazdani Hamidreza
، hnfgyuy dhfsdr (2018)., 2018 12th Iranian and 6th International Conference on e-Learning and e-Teaching (ICeLeT), 4-5 March, Tehran, Iran.
۳. بررسی نقش رسانه های جمعی در کاهش موانع توسعه فرهنگی با رویکرد مدیریتی
آصف هاجر،
امیری مجتبی
،
فرهنگی علی اکبر
، سلطانی فر محمد (۱۳۹۶).، فرهنگ در دانشگاه اسلامی، ۲۵(۴)، ۴۲۵ - ۴۴۶.
۴. شناسایی عوامل مؤثر بر توانمندسازی منابع انسانی در سازمان های ارتباطاتی و رسانه ای دولتی
روشندل اربطانی طاهر
،
فرهنگی علی اکبر
، ربیعی علی، رادفرد سودابه (۱۳۹۶).، فصلنامه مدیریت دولتی، ۹(۳)، ۵۱۷-۵۳۸.
۱۳۹۵
۱. ارائه مدل ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی در سیمای جمهوری اسلامی ایران با محوریت برنامه های نمایشی
فرهنگی علی اکبر
،
امیری مجتبی
، سید مرتضی موسویان، نظری کاظم (۱۳۹۵).، رسانه و فرهنگ (مطالعات میان رشته ای در رسانه و فرهنگ)، ۲(۱۲)، ۲۳-۵۱.
۱۳۹۴
۱. مدیریت رسانه: رویکرد مدیریت زنجیره ارزش
فرهنگی علی اکبر
،
خواجه ئیان داتیس
(۱۳۹۴).
۱۳۹۲
۱. مدیریت نهادی سازی از طریق تلویزیون
نجف بیگی رضا،
قلی پور آرین
،
فرهنگی علی اکبر
، ایمانی جاوید (۱۳۹۲).، مطالعات رسانه ای، ۱۲۹(۸)، ۲۳.
۱۳۹۱
۱. شناسایی یک خط پی رنگ جدید در روایت های خط مشی عمومی با استفاده از چارچوب روایی خط مشی به منظور پیش بینی تغییرات خط مشی عمومی در ایران
امیری مجتبی
،
فرهنگی علی اکبر
،
پورعزت علی اصغر
، غلامپور راد مسعود (۱۳۹۱).، فصلنامه مدیریت دولتی، ۴(۳)، ۳۱-۵۴.
۱۳۹۰
۱. مدیریت رفتار سازمانی (مفاهیم، نظریه ها و کاربردها)
فرهنگی علی اکبر
، حسین صفرزاده (۱۳۹۰).
۱
۲
»
×
فایل مقاله