- دوشنبه، ۲۸ مرداد ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
ناهید صادقی(بازنشسته)
مرتبه علمی : استادیار
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۱
۱۳۹۸
۱۴
مقاله
۳
کنفرانس
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۱۷ از ۱۷ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۳۹۷
۱. ادراک سودمندی تکالیف آمار:مطالعه کیفی یک ناهمسویی
حجازی موغاری الهه
، فرزاد ولی اله،
صادقی ناهید
، شیرزادی فرد میثم (۱۳۹۷).، فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، ۸(۲۴).
۲. بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس چشم انداز o زمان آینده و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی
افشاری محسن،
حجازی موغاری الهه
،
اژه ای جواد
،
صادقی ناهید
(۱۳۹۷).، روانشناسی، ۲۲(۲).
۱۳۹۴
۱. تحلیل پدیدارشناسانه ادراک و تجربه زیسته معلمان مدارس ابتدایی از نقاط ضعف و قوت برنامه ارزشیابی توصیفی
صالحی کیوان
،
بازرگان هرندی عباس
،
صادقی ناهید
،
شکوهی یکتا محسن
(۱۳۹۴).، فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی، ۹(۳۱)، ۲۵-۶۵.
۲. بازنمایی ادراکات و تجارب زیسته معلمان از آسیب های احتمالی ناشی از اجرای برنامه ارزشیابی توصیفی در مدارس ابتدایی
صالحی کیوان
،
بازرگان هرندی عباس
،
صادقی ناهید
،
شکوهی یکتا محسن
(۱۳۹۴).، فصلنامه مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، ۵(۹)، ۵۹-۱۰۰.
۱۳۹۳
۱. نقش شناسایی و افراز دستاوردهای یادگیری در بهبود کیفیت آموزش عالی، مورد پژوهی: آموزش مهندسی برق گرایش قدرت
صادقی ناهید
، فراهانی مهدی،
کمره ای محمود
(۱۳۹۳).، آموزش مهندسی ایران، ۱۶(۶۳)، ۸۵-۱۱۰.
۲. روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه باورهای اساسی
حجازی موغاری الهه
،
صادقی ناهید
، شیرزادی فرد میثم (۱۳۹۳).، پژوهش های روان شناختی، ۱۷(۱)، ۷-۲۳.
۱۳۹۲
۱. رابطه باورهای اساسی و ادراک از روابط والدینی با بهزیستی ذهنی دانش اموزان
حجازی موغاری الهه
،
صادقی ناهید
، شیرزادی فرد میثم (۱۳۹۲).، مجله روانشناسی مدرسه، ۲(۸)، ۴۳-۶۱.
۲. نقش سنجش دستاوردهای یادگیری در بهبود کیفیت آموزش مهندسی
صادقی ناهید
،
کمره ای محمود
، فراهانی مهدی (۱۳۹۲).، سومین کنفرانس آموزش مهندسی، ۸-۹ آبان، تهران، ایران.
۳. ضرورت سنجش دستاوردهای یادگیریدر اموزش عالی
صادقی ناهید
(۱۳۹۲).، هفتمین همایش ارزیابی کیفیت در نظام های دانشگاهی، ۱۸-۱۸ اردیبهشت، تهران، ایران.
۱۳۹۱
۱. توسعه حرفه ای اضای هیات علمی موردی از کاربرد
صادقی ناهید
(۱۳۹۱).، دومین کنفرانس ارزشیابی و تضمین کیفیت در نظام های، ۱۲-۱۲ اسفند، ایران.
2. Education for sustainable development: A survey of knowledge
Baniasadi Nazanin،
Bazargan Zahra
،
Sadeghi Nahid
، Taghi Poor Ali (2013)., European journal of experimental biology, 3(5), 615-619.
۳. جهت گیری اینده تحصیلی دانشجویان و رابطه ان با حرمت خود و جنسیت
حجازی موغاری الهه
،
صادقی ناهید
، آذرنیاد آرش (۱۳۹۱).، پژوهشهای کاربردی روانشناختی، ۴۲(۲)، ۴۹-۶۰.
۴. رابطه نگرش شغلی احساس کارآمدی و کارآمدی جمعی با تعهد شغلی معلمان
حجازی موغاری الهه
،
صادقی ناهید
، سکینه خاتون خاکی (۱۳۹۱).، نوآوری های آموزشی، ۱۱(۴۲)، ۷-۲۹.
۱۳۹۰
۱. نگرش شغلی و احساس کارآمدی معلمان
صادقی ناهید
، سکینه خاتون خاکی،
حجازی موغاری الهه
(۱۳۹۰).، پژوهشهای کاربردی روانشناختی، ۲(۱)، ۷۹-۸۹.
۱۳۸۳
۱. خشونت کلامی از دیدگاه دانش آموزان دختر و پسر پایه های اول و سوم مدارس راهنمایی
بازرگان زهرا
،
صادقی ناهید
،
غلامعلی لواسانی مسعود
(۱۳۸۳).، پژوهش های روان شناختی، ۳و۴(---)، -.
۱۳۸۲
۱. بررسی وضعیت خشونت کلامی در مدارس راهنمایی شهر تهران : مقایسه نظرات دانش آموزان و معلمان
بازرگان زهرا
،
صادقی ناهید
،
غلامعلی لواسانی مسعود
(۱۳۸۲).، روانشناسی و دین، -(۶۶)، ۱-۲۸.
۱۳۸۰
۱. بررسی رفتار میان فردی معلمان با دانش اموزان مدارس راهنمایی دخترانه تهران
صادقی ناهید
،
بازرگان زهرا
(۱۳۸۰).، روانشناسی و دین، ۳۱(۲)، ۹۹-۱۲۱.
×
فایل مقاله