رضا محمدکاظمی

رضا محمدکاظمی

مرتبه علمی : استاد
  • قائم مقام کرسی یونسکو در کارآفرینی
  • عضو اتاق فکر تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران
  • مشاور امور توسعه ای دانشکده گردشگری
  • مدیر مرکز ترویج و توسعه کسب و کار در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
  • عضو شورای راهبردی ورزش دانشگاه تهران
  • عضو شورای پژوهشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
  • نماینده هیات اجرایی جذب اعضا هیات علمی دانشگاه تهران - بخش تخصصی کسب و کار
  • داوری پرونده ارتقا در هیات ممیزه دانشگاه سمنان
دانشکده کارآفرینی
شماره تماس : ۰۲۱۶۱۱۱۹۲۴۳
Scopus
  • ۱۰۶ ارجاعات
  • ۵ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۲۵
Google Scholar
  • ۱۰۲۰ ارجاعات
  • ۱۵ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۱۳

پروفایل

  • داوری پرونده ارتقا در هیات ممیزه دانشگاه سمنان ۱۴۰۳←…
  • نماینده هیات اجرایی جذب اعضا هیات علمی دانشگاه تهران - بخش تخصصی کسب و کار ۱۴۰۳←۱۴۰۵
  • عضو شورای پژوهشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ۱۴۰۲←…
  • مشاور امور توسعه ای دانشکده گردشگری ۱۴۰۱←…
  • عضو اتاق فکر تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران ۱۴۰۱←…
  • عضو شورای پژوهشی پردیس البرز ۱۳۹۹←۱۴۰۱
  • عضو هیات علمی وابسته پردیس البرز ۱۳۹۸←۱۴۰۱
  • عضو کمیته تخصصی علوم اجتماعی و رفتاری انتشارات دانشگاه ۱۳۹۷←۱۴۰۰
  • عضو حقیقی کمیته ارزیابی کیفیت پردیس البرز ۱۳۹۶←۱۳۹۷
  • مشاور کارآفرینی رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان ۱۳۹۶←۱۳۹۸

تحصیلات / تحصیلات تکمیلی

Ph.D ، دانشگاه تربیت معلم تهران (دانشگاه خوارزمی) ، دکترای مدیریت وبرنامه ریزی-تربیت بدنی

۱۳۸۲ ← ۱۳۸۶

M.S ، دانشگاه تهران ، کارشناسی ارشد تربیت بدنی

۱۳۷۵ ← ۱۳۷۸

کارشناسی ، دانشگاه تربیت معلم تهران (دانشگاه خوارزمی) ، کارشناسی تربیت بدنی

۱۳۷۰ ← ۱۳۷۴

کلمات کلیدی


Chart
مدل کسب و کاربین المللی شدنارزش پیشنهادیعملکرد کسب و کارbusiness modelتوانمندسازی بازاریابیتوانمندسازیتحلیل عاملیمدارس هوانوردینوآوری محصولعوامل خارجیعوامل موثرتوانمندسازی مالیمحرک های نوآوریشدت تحقیق و توسعه خارجیکسب و کارهای خانوادگینوآوری بازاریابیکروناتوانمندسازی فردیعوامل داخلیرشد ضربتیمهاجرین خارجیعملکرد صادراتvalue propositiontourismبرنامه وفاداری مشتریاستارتاپافزایش مقیاسبوم مدل کسب و کاراشتراک منابعکسب و کارهای افزایش مقیاستوانمندسازی فناورانهبا و دیوار )"بخش مشتریانتجهیزات اتاق عملتوانمندسازی کارآفرینانهentrepreneurshipinternationalizationکارافرینیbusiness performanceشدت تحقیق و توسعه داخلیارائه الگوی کارآفرینی رسانه های تبلیغاتی(مورد مطالعه:سایت های جذب آگهیempowermentسرمایه روانشناختیبازاریابی طنزآمیزتصویر کلی مقصدinformation and cummunication technologypsychological capitaltechnology adoptionorganizational readiness for organizational entrepreneurshiptolerance of ambiguityoverall destination imageجهت گیری کارآفرینیچالش طلبیپذیرش رسانه اجتماعیkey activitiesexport performanceinternal factorsbusiness model canvasenvironmental factorsdrivers of innovationزنجیره تأمینتصویر عاطفی مقصدentrepreneurial attitudejoke marketingفعالیت های کلیدیstartupstartmarketing innovationrecognition and exploitation of opportunityoperating room equipment۱۹humorus marketingfactor analysisinnovation performanceblockchain technologyselfکسب و کار نوپاseekinghidden marketingsoccer premier leagueفناوری بلاکچینخلاقیت و نوآوریکسب و کارهای کوچک و متوسطpersonal empowermententrepreneurial marketinggrowth hackingfamily businessintensity of foreign research and developmenttakingupchallengeتحمل ابهامquality of content information in social mediafactors affectingexternal factorsتصویر شناختی مقصدentrepreneurial approachsocial media adoptionscale up companiesاستقبال مشتریان و هزینه برای مشتریرضایت مندی مشتریانگردشگری پزشکیکیفیت اطلاعات محتوایی رسانه های اجتماعینگرش کارآفرینانهبازاریابی طنزآمیز پنهانaviation schoolsطراحی خدمتresource sharingentrepreneurial empowermentservice designصنعتloyalty programsdesire for achievementfinancial empowermentdigital marketingگردشگریcognitive destination imagecreativity and innovationsupply chaintechnology empowermentscale upتشخیص و بهره برداری از فرصتبازاریابی پنهانذویکرد کارآفرینانهstealth marketingمیل به استقلالرسانه اجتماعیصنعت گردشگریفناوری اطلاعات و ارتباطاتمیل به موفقیتکنترل شخصی ادراک شدهriskperceived personal controlمدیریت ارتباط با مشتریعوامل محیطیdental clinicعملکرد نوآوریproduct innovationmarketing empowermentforeign immigrantsb۲b companiesقصد سفرعزت نفسcustomers segmentmedical tourismپذیرش تکنولوژیsocial mediaentrepreneurial orientationبازاریابی دیجیتالesteemصنعت مواد غذاییشماره پیام کوتاه اختصاصیdesire for independenceintensity of internal research and developmentaffective destination imageکارآفرینیشرکت های بنگاه به بنگاهcovidکلینیک دندانپزشکیریسک پذیریآمادگی سازمان برای کارآفرینی سازمانیبازاریابی کارآفرینانهfood industryintention to travelsmeHighcharts.com
End of interactive chart.