- یکشنبه، ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
طیبه نیک رفتار
مرتبه علمی : دانشیار
آشنایی با مکتب اتریش
روش تحقیق نظریه برخاسته از داده ها
دانشکده کارآفرینی
شماره تماس : ۰۲۱۶۱۱۱۹۳۲۸
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۸۲
ارجاعات
۳
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۲/۲۶
۲۹۶
ارجاعات
۷
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۹۰
۱۴۰۴
۸۲
ارجاعات
۳
h-Index
۳۳
مقاله
۲۰
کنفرانس
۴
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۵۷ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. بررسی تأثیر آموزش کارآفرینی بر بهبود رفتار کارآفرینانه دانشجویان
عربیون ابوالقاسم
،
نیک رفتار طیبه
، بنی عامریان محمد، ملائی محمد حمید (۱۴۰۳).، آموزش و مدیریت کارآفرینی، ۳(۴).
2. Dominant Concourse about Tourism in Iran
Nikraftar Tayebeh
(2024)., 3rd.International Congress on Management, Economy, Humanities and Business Development,https, 3-4 July, Tabriz, Iran.
3. Food and destination branding: towards a conceptual model
Nikraftar Tayebeh
، Karimizadeh Elahe، hosseini elaheh (2024)., ENVIRONMENT DEVELOPMENT AND SUSTAINABILITY, 26(5).
4. The Influence of Restaurant Food and Service Quality on Brand Image
Nikraftar Tayebeh
(2024)., 16th International Conference on Recent Developments In Management & Industrial Engineering, 16-17 April, Thessaloniki, Greece.
۱۴۰۲
1. The impact of self-efficacy and prior knowledge on entrepreneurial opportunities recognition: research in hotels
Nikraftar Tayebeh
(2023)., 12th International Conference on Tourism, Culture and Art" in the Hungary, 30-31 October, Hanoi, Hungary.
۲. شناسایی انواع نوآوری در حوزه گردشگری(مورد مطالعه شهرک صنعتی نمک آبرود)
نیک رفتار طیبه
، گلچوبیان سمن ناز (۱۴۰۲).، فصلنامه پژوهش های کارآفرینی و نوآوری، ۲(۲).
۳. تأثیر تبلیغات تلفن همراه بر رفتار خرید دانشجویان دانشگاه تهران
نیک رفتار طیبه
، شیخ الائمه فرزین (۱۴۰۲).، فصلنامه رسانه، ۳۴(۳).
۱۴۰۱
۱. تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر روی شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران
شفیعی مژگان،
نیک رفتار طیبه
،
محمدکاظمی رضا
(۱۴۰۱).، فصلنامه پژوهش های کارآفرینی و نوآوری، ۱(۱).
2. Factors affecting brand credibility in hotels
Nikraftar Tayebeh
(2022)., International conference on applied research in humanities, economics, management and accounting, 27-30 December, Stockholm, Sweden.
3. Exploring the role of entrepreneurial characteristics on employees’ cooperation
Nikraftar Tayebeh
(2022)., The third international conference on new challenges and solutions in industrial engineering, management and accounting, 10-11 November.
۴. شناسایی تأثیر رسانه های اجتماعی بر افزایش گردشگری ورزشی با میانجیگری بلوغ هواداران (نمونه پژوهش: باشگاه ورزشی انقلاب تهران)
نیک رفتار طیبه
، حسینی الهه (۱۴۰۱).، بررسی های مدیریت رسانه، ۱(۲).
۵. تاثیر تاب آوری بر عملکرد کسب وکارها با تعدیلگری فرهنگ سازمانی در شکرت های دانش بنیان حوزه های فناوری اطلاعات
نیک رفتار طیبه
، حسینی الهه (۱۴۰۱).، مجله آموزش علوم دریایی، ۹(۲۹).
6. Competitive intelligence and its impact on innovations in hotel industry
Nikraftar Tayebeh
(2022)., Fourth International Conference on Management, Tourism and Technology, 20-22 May.
7. To study important factors affecting commercialization research outcomes
Nikraftar Tayebeh
(2022)., The second international conference on advanced research in management and humanities, 10-12 May.
۱۴۰۰
1. The factors influencing technological entrepreneurship in nanotechnology businesses September 2021Revista de Gestão ahead-of-print(ahead-of-print) DOI:10.1108/REGE-02-2021-0029 Authors: Tayebeh Nikraftar Elahe Hosseini Yazd University Elham Mohammadi Citations 3
Nikraftar Tayebeh
، Hosseini Elahe، Mohammadi Elham (2021)., REGE-Revista de Gestao, 29(1).
۲. گفتمان موجود در مورد راهکارهای دولت برای تقویت مزیت رقابتی کسب وکارها در دوران کووید-۱۹
نیک رفتار طیبه
(۱۴۰۰).، مطالعات راهبردی سیاست گذاری عمومی، ۱۱(۳۹).
3. The competitiveness of small and medium-sized businesses based on organizational innovation and human resources training
Nikraftar Tayebeh
(2021)., 4th International Conference on Modern Developments in Management, Economics and Accounting, 20-22 June.
4. Sustainable competitive advantage in medical tourism businesses
Nikraftar Tayebeh
(2021)., 2nd International Conference on Challenges and New Solutions in Industrial Engineering and Management and Accounting, 6-7 May.
۱۳۹۹
1. The Coronavirus: opportunity or crisis for businesses
Nikraftar Tayebeh
(2021)., 9th International Conference of Modern Research in Management,Economics and Development, 21-23 February.
۲. بررسی نقش تعدیل گر تعصب مذهبی در قصد رفتار اخلاقی مصرف کنندگان؛ موردپژوهی: مصرف کنندگان مواد غذایی در شهر اصفهان
نیک رفتار طیبه
، حسینی الهه، عاقلی میثم، مسلمی کویری مینا (۱۳۹۹).، پژوهش در دین و سلامت، ۶(۳).
3. The Effect of Social and Individual Competencies of Human Capital on Work Ethics With the Mediator Variable of Trust among Employees (Case Study: Export Development Bank
Nikraftar Tayebeh
(2020)., The first international and second national conference management, ethic and business, 19-20 August.
4. Using Q-methodology for analyzing divergent perspectives about sustainable tourism
Nikraftar Tayebeh
، Jafarpour Elham (2020)., ENVIRONMENT DEVELOPMENT AND SUSTAINABILITY, 22(7).
5. Identify barriers to ERP (enterprise resource management) implementation
Nikraftar Tayebeh
، shokari reza (2020)., Second International Conference on Innovations in Business Administration and Economics, 20-22 June.
6. The Process of Developing an Innovative Medical Tourism Business in Iran
Nikraftar Tayebeh
، Falahati Nazanin (2020)., Iranian Journal of Economic Studies, 8(2).
۱۳۹۸
1. Innovation in Services in The Tourism Industry
Nikraftar Tayebeh
(2019)., International Conference on Modern Development in Management, Economics and AccountingCalendar HomeSecretariat Help 3rd International Conference on Modern Development in Management, Economics and Accounting, 22-24 August.
۱
۲
۳
»
×
فایل مقاله