- جمعه، ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
محمدرضا شرفی جم(مرحوم)
مرتبه علمی : دانشیار
عضو کارگروه صلاحیت علمی گروه مبانی فلسفی اجتماعی آموزش و پرورش
عضو گروه علمی علوم تربیتی، روان شناسی، علوم رفتاری و تربیت بدنی
عضو هیئت علمی وابسته موسسه روان شناسی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی
عضو گروه علمی علوم تربیتی، روان شناسی، علوم رفتاری و تربیت بدنی
عضو کمیته منتخب بررسی درخواست ارتقاء اعضای هیئت علمی
عضو شورای گروه پژوهشی تعلیم و تربیت اسلامی
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
مبانی فلسفی و اجتماعی آموزش پرورش
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۵۶۶
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۸۲
ارجاعات
۵
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۸۳
۱۴۰۰
۴۲
مقاله
۱۷
کنفرانس
۱۴
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۷۳ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۰
۱. تبیین اگوی رویکردمعنوی به تربیت دینی در دوره دوم کودکی (مبتنی بر معرفت شناسی از منظر علامه طباطبایی)
اقدامی یداله،
حسینی دهشیری افضل السادات
،
شرفی جم محمدرضا
،
سجادیه نرگس سادات
(۱۴۰۰).، تربیت اسلامی، ۱۶(۳۷).
۱۳۹۷
۱. در حریم دل (رویکردی فلسفی، تربیتی و روان شناختی)
شرفی جم محمدرضا
(۱۳۹۷).
۲. تعلیم و تربیت در نهج البلاغه
شرفی جم محمدرضا
(۱۳۹۷).
۳. تحلیل مفهوم، مبانی، اهداف و اصول عدالت تربیتی از منظرشهید مطهری
شمس مفرح سیدکاظم،
ایروانی شهین
،
شرفی جم محمدرضا
، یاری قلی بهبود (۱۳۹۷).، فصلنامه پژوهش در مسایل تعلیم وتربیت اسلامی، ۲۶(۴۱)، ۵-۲۸.
۴. بررسی معنای زندگی براساس دیدگاه انسان شناختی علامه جعفری و اصول تربیتی ناظر بر آن
مداحی جواد،
شرفی جم محمدرضا
،
باقری نوعپرست خسرو
(۱۳۹۷).، علوم تربیتی از دیدگاه اسلام، ۵(۸)، ۱۲-۴۵.
۱۳۹۶
۱. چگونگی نقش آفرنی وجه اجتماعی انسان در ارتقاء اخلاقی با تحلیل دیدگاه دیویی و ...
قاسمی مریم،
شرفی جم محمدرضا
، سیدمهدی سجادی،
ایروانی شهین
(۱۳۹۶).، پژوهش نامه اخلاق، ۱۰(۳۸)، ۹۹-۱۱۸.
2. Delineating the Effect of Educators' Affection on Students, Learning
Sharafi Jam Mohammad Reza
، Yadegari Sareh (2017)., Fourth World Conference and the First National Conference on Advanced Iranian Studies and the World in Psychology and Educational Sciences, Law and Social Sciences, 18 May, Iran.
۳. تبیین رویکرد هرمنوتیکی ماری هسه در فهم مفاهیم علمی
باقری سعیده،
ایروانی شهین
،
باقری نوعپرست خسرو
،
شرفی جم محمدرضا
(۱۳۹۶).، فلسفه علم، هفتم(اول)، ۱-۲۲.
۱۳۹۵
۱. مراحل تربیت قرآنی از منظر علامه طباطبایی در تفسیر المیزان
سجادیه نرگس سادات
،
شرفی جم محمدرضا
، بهره مند فاطمه (۱۳۹۵).، معرفت، ۴(۲۳۳)، ۶۵-۷۷.
۲. شهودگرایی و استدلال گرایی در فلسفه اخلاق و تربیت اخلاقی
ضیایی محمد،
شرفی جم محمدرضا
(۱۳۹۵).، پژوهش نامه اخلاق، ۹(۳۱)، ۳۱-۵۲.
۱۳۹۴
۱. مبانی انسان شناختی در اندیشه های علی صفایی حائری و اصول تربیتی ناظر بر آن
شرفی جم محمدرضا
، سیدمهدی سجادی، قربانعلی محمد (۱۳۹۴).، علوم تربیتی از دیدگاه اسلام، ۳(۵)، ۷۷-۱۰۱.
۲. نظریه تربیتی عرفانی بر مبنای عرفان اسلامی
شرفی جم محمدرضا
(۱۳۹۴).
۱۳۹۳
1. Generation Cleavage: Comonents Factors
Sharafi Jam Mohammad Reza
(2015)., SCIENCE INTERNATIONAL, 11(11), 10-35.
2. Moral Openness from the Perspective of Islamic Education
Sharafi Jam Mohammad Reza
(2015)., ANATOMICAL SCIENCE INTERNATIONAL, 11(11), 10-35.
۳. تعالیم تربیتی و روانشناختی قرآن کریم
شرفی جم محمدرضا
(۱۳۹۳).
۴. حقوق عاطفی فرزندان و نقش آنها در تأمین خانواده
افروز غلامعلی
، الیاسی محمد حسین، خدادادی احمد،
شرفی جم محمدرضا
، نظری علی اکبر (۱۳۹۳).، چهارمین همایش علمی و تربیتی پدران، ۱۵-۱۵ مهر، تهران، ایران.
5. Religion and Identity
Sharafi Jam Mohammad Reza
(2014)., INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRENT LIFE SCIENCES, 4(9), 7717-7726.
6. The role of organizational spiritualy in job stress and job satisfaction in staff of baqiyatallah hopital personnel
Sharafi Jam Mohammad Reza
، ddddddd gggggg، Pourhosseini Seyed Majid (2014)., Journal of Educational and Management Studies, 11(11), 10-35.
۷. الگوی تربیت اخلاقی اسلامی با محوریت کرامت نفس
شهریاری محمد،
شرفی جم محمدرضا
(۱۳۹۳).، پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت، دوره جدید(۲۳)، ۲۷-۵۶.
8. Impact of Religious Teachings on Reduction of Violence against Children
Sharafi Jam Mohammad Reza
(2014)., European Journal of Social Sciences, 43(4), 314-320.
۹. اثار تربیتی فرهنگ انتظار در تقابل با چالش های جدید خانواده
شرفی جم محمدرضا
(۱۳۹۳).، علوم تربیتی از دیدگاه اسلام، ۲(۲)، ۱۰۵-۱۲۸.
۱۰. جایگاه فطرت در معرفت شناسی شهید مطهری
شرفی جم محمدرضا
، مجدالدین عبدالرضا، مجدالدین طاهره (۱۳۹۳).، همایش بین المللی اندیشه های فلسفی شهید مرتضی مطهری، ۲۰-۲۱ خرداد، قم، ایران.
۱۱. بایسته های مفهوم فطرت از دیدگاه علامه طباطبایی در تربیت دینی
آزادمنش سعید،
شرفی جم محمدرضا
(۱۳۹۳).، فلسفه تربیت دینی و تربیت اخلافی، ۳۱اردیبهشت-۱خرداد، تهران، ایران.
۱۲. تحلیل تطبیقی درونی کردن ارزشهای اخلاقی در دیدگاه مارتین بوبر و نظریه اسلامی عمل با تاکید بر جایگاه معلم
شرفی جم محمدرضا
،
سجادیه نرگس سادات
، گیلانی مریم (۱۳۹۳).، فلسفه تربیت دینی و تربیت اخلاقی، ۳۱اردیبهشت-۱خرداد، کرمان، ایران.
۱۳. تبیین و بررسی مبانی عمل اخلاقی بر اساس نظریه اسلامی عمل و تدوین اهداف، اصول و روشهای تربیت اخلاقی
حاج علیان نیره،
باقری نوعپرست خسرو
،
شرفی جم محمدرضا
، سجادی سیدمهدی (۱۳۹۳).، فلسفه تربیت دینی و تربیت اخلاقی، ۳۱اردیبهشت-۱خرداد، کرمان، ایران.
۱
۲
۳
»
×
فایل مقاله