محمدرضا شرفی جم

محمدرضا شرفی جم(مرحوم)

مرتبه علمی : دانشیار
  • عضو کارگروه صلاحیت علمی گروه مبانی فلسفی اجتماعی آموزش و پرورش
  • عضو گروه علمی علوم تربیتی، روان شناسی، علوم رفتاری و تربیت بدنی
  • عضو هیئت علمی وابسته موسسه روان شناسی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی
  • عضو گروه علمی علوم تربیتی، روان شناسی، علوم رفتاری و تربیت بدنی
  • عضو کمیته منتخب بررسی درخواست ارتقاء اعضای هیئت علمی
  • عضو شورای گروه پژوهشی تعلیم و تربیت اسلامی
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
مبانی‌ فلسفی و ‌اجتماعی‌ آموزش پرورش
شماره تماس : ۶۱۱۱۷۵۶۶
Google Scholar
  • ۸۲ ارجاعات
  • ۵ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۴/۰۱/۲۵

فعالیت های علمی
۱۳۸۳۱۴۰۰

۱۴۰۰
۱۳۹۷

۳. تحلیل مفهوم، مبانی، اهداف و اصول عدالت تربیتی از منظرشهید مطهری

شمس مفرح سیدکاظم، ایروانی شهین، شرفی جم محمدرضا، یاری قلی بهبود (۱۳۹۷).، فصلنامه پژوهش در مسایل تعلیم وتربیت اسلامی، ۲۶(۴۱)، ۵-۲۸.
۱۳۹۶

2. Delineating the Effect of Educators' Affection on Students, Learning

Sharafi Jam Mohammad Reza، Yadegari Sareh (2017)., Fourth World Conference and the First National Conference on Advanced Iranian Studies and the World in Psychology and Educational Sciences, Law and Social Sciences, 18 May, Iran.
۱۳۹۵

۲. شهودگرایی و استدلال گرایی در فلسفه اخلاق و تربیت اخلاقی

ضیایی محمد، شرفی جم محمدرضا (۱۳۹۵).، پژوهش نامه اخلاق، ۹(۳۱)، ۳۱-۵۲.
۱۳۹۴

۱. مبانی انسان شناختی در اندیشه های علی صفایی حائری و اصول تربیتی ناظر بر آن

شرفی جم محمدرضا، سیدمهدی سجادی، قربانعلی محمد (۱۳۹۴).، علوم تربیتی از دیدگاه اسلام، ۳(۵)، ۷۷-۱۰۱.
۱۳۹۳

1. Generation Cleavage: Comonents Factors

Sharafi Jam Mohammad Reza (2015)., SCIENCE INTERNATIONAL, 11(11), 10-35.

2. Moral Openness from the Perspective of Islamic Education

Sharafi Jam Mohammad Reza (2015)., ANATOMICAL SCIENCE INTERNATIONAL, 11(11), 10-35.

۴. حقوق عاطفی فرزندان و نقش آنها در تأمین خانواده

افروز غلامعلی، الیاسی محمد حسین، خدادادی احمد، شرفی جم محمدرضا، نظری علی اکبر (۱۳۹۳).، چهارمین همایش علمی و تربیتی پدران، ۱۵-۱۵ مهر، تهران، ایران.

5. Religion and Identity

Sharafi Jam Mohammad Reza (2014)., INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRENT LIFE SCIENCES, 4(9), 7717-7726.

6. The role of organizational spiritualy in job stress and job satisfaction in staff of baqiyatallah hopital personnel

Sharafi Jam Mohammad Reza، ddddddd gggggg، Pourhosseini Seyed Majid (2014)., Journal of Educational and Management Studies, 11(11), 10-35.

۷. الگوی تربیت اخلاقی اسلامی با محوریت کرامت نفس

شهریاری محمد، شرفی جم محمدرضا (۱۳۹۳).، پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت، دوره جدید(۲۳)، ۲۷-۵۶.

۱۰. جایگاه فطرت در معرفت شناسی شهید مطهری

شرفی جم محمدرضا، مجدالدین عبدالرضا، مجدالدین طاهره (۱۳۹۳).، همایش بین المللی اندیشه های فلسفی شهید مرتضی مطهری، ۲۰-۲۱ خرداد، قم، ایران.

۱۱. بایسته های مفهوم فطرت از دیدگاه علامه طباطبایی در تربیت دینی

آزادمنش سعید، شرفی جم محمدرضا (۱۳۹۳).، فلسفه تربیت دینی و تربیت اخلافی، ۳۱اردیبهشت-۱خرداد، تهران، ایران.

۱۳. تبیین و بررسی مبانی عمل اخلاقی بر اساس نظریه اسلامی عمل و تدوین اهداف، اصول و روشهای تربیت اخلاقی

حاج علیان نیره، باقری نوعپرست خسرو، شرفی جم محمدرضا، سجادی سیدمهدی (۱۳۹۳).، فلسفه تربیت دینی و تربیت اخلاقی، ۳۱اردیبهشت-۱خرداد، کرمان، ایران.