سید مجتبی سجادی

سید مجتبی سجادی

مرتبه علمی : دانشیار
دانشکده کارآفرینی
Scopus
  • ۷۸۷ ارجاعات
  • ۱۵ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۲۵
Google Scholar
  • ۱۷۷۱ ارجاعات
  • ۲۳ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۱۳

پروفایل

تحصیلات / تحصیلات تکمیلی

P.H.D ، دانشگاه صنعتی امیر کبیر ، مهندسی صنایع

۱۳۸۴ ← ۱۳۸۹

M.S ، دانشگاه تهران ، مهندسی صنایع

۱۳۸۲ ← ۱۳۸۴

کارشناسی ، دانشگاه صنعتی شریف ، مهندسی صنایع

۱۳۷۷ ← ۱۳۸۲

کلمات کلیدی


Chart
شرکت های دانش بنیانرشدstartupشتابدهندهمدل کسب و کارentrepreneurshipکارآفرینیقیمتشبکه اجتماعیرشد شرکتاشتیاقگرایش کارآفرینانهبازاریابیعشق به برند مقصد گردشگریسرمایه ی اجتماعیاندازه شبکه اجتماعیتراکم شبکه اجتماعیآموزش کارآفرینیشتابدهنده شرکتیmachine learningفرآیند داده کاویsystem dynamicsدامنه شبکه اجتماعیاستارتاپتصویر برند مقصدارتباطاتهویت مکاننیاز مشتریacceleratorبازاریابی کارآفرینانهknowledge based companiesgrowthهم آفرینی ارزش توسط مشتریمدل فرایندیاصالت برند مقصدنوآوری بازقصد کارآفرینانهخودکارآمدیطراحی و توسعه محصولکارآفرینی استراتژیکپایداری زیست محیطیمدیریت زنجیره تامین پایدارdestination brand loveپویایی گروهسن شرکتشرکت های صنعتی ایرانbusiness modelbrand loveسازگاریعشق به برندکیفیتریسک ادراک شدهنوآوری اجتماعیstrategic entrepreneurshipپیش بینیبازاریابی رستورانصنعت درماننظراتتنوع جغرافیاییinformation and communication technologysocial network amplitudebusiness model canvasdata miningمدارس هوانوردییادگیری ماشینیdestination brand authenticitytourisim destinationslaunching processpricequalityارزش پیشنهادیتنوع افقیطبقه بندیcompatibilityexperimental designvertical diversityتخریب ارزش مشترکplace identityشبیه سازیtext miningeconomic enterprisecryptocurrencyblockchainentrepreneurial marketingپویایی شناسی سیستمcustomer value coرفتار علّیmodelingentrepreneurial intentioncommentsمتن کاویieoمدل ریاضی خطی چندهدفهscaleupتصمیم گیری چند معیارهبازطراحی فرایندهای کسب و کارdata mining processbest practiceefficacydecision makingproduct recyclingبوم مدل کسب و کاربلاکچینsocial capitalنظریه سیگنالینگicosimulationeffectuationیادگیری ماشینcompetitive advantageتامین مالی جمعیvalue co destructioncompany ageدرگیری با برندgreen closedcommunicationentrepreneurial orientationpredictionپویایی شناسی سیستم هابرنامه ریزی تولید و کنترل موجودیdestination brand imagecorporate acceleratoeentrepreneurship educationloop supply chainmulti criterion decision makingbusiness processes redesignزنجیره تأمین حلقه بسته سبزstartup successsustainable supply chain managementgeographical diversitybrand engagementsocial network densityصنایع نوشیدنیstructurecompany growthbusiness modelscontent producedenvironmental sustainabilityperceived riskcausationمدلسازیsized companies in iranbeverage industryپزشکیcreationمطالعه موردیselfتنوع عمودیمقاصد گردشگریbrand loyaltyرضایت مشتریان شرکت هواپیماییoccupational exposure limitprocess modelموفقیت استارتاپ هاmarketingاثرسازیعشق به برند مقصدproduct design and developmentبنگاه اقتصادیclassificationhealth industrysentiment analysisارز دیجیتالستارت آپcase studyوفاداری به برندrestaurant marketingsignaling theorycrowd fundingaviation schoolsvalue propositionفناوری ارتباطات و اطلاعاتopen innovationداده کاویgroup dynamicteamsmall and mediumcustomer needsاسکیل آپفرایند راه اندازیتجزیه و تحلیل احساساتمزیت رقابتیبهترین راهکارهاطراحی آزمایش هاsocial network sizeتصمیم گیریبخش مشتریانhorizontal diversitypassionairline customer satisfactionhealthcarecustomers segmentمحتوای تولید شدهساختارsocial networkتیمsocial innovationHighcharts.com
End of interactive chart.