محسن نظری

محسن نظری

مرتبه علمی : استاد
  • عضو شورای سیاستگذاری کنفرانس مدیریت استراتژیک
  • کمیته علمی کنفرانس مدیریت خدمات دانشگاه تهران
  • عضو کارگروه تخصصی نظارت، ارزیابیو تضمین کیفیت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی- غیر دولتی و آموزش عالی آزاد
  • مدیر گروه بازاریابی و توسعه بازار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
  • عضویت در شورای ارتقا جایگاه بین الملل دانشکدگان
دانشکدگان مدیریت
مدیریت بازرگانی
شماره تماس : ۶۱۱۱۵۶۷۲
Scopus
  • ۷۱ ارجاعات
  • ۴ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۴/۰۱/۲۷
Google Scholar
  • ۱۴۵۱ ارجاعات
  • ۱۸ h-Index
تا تاریخ : ۱۴۰۳/۱۲/۱۳

فعالیت های علمی
۱۳۷۷۱۴۰۴

  • ۷۱ارجاعات
  • ۴ h-Index
  • ۱۹۱ مقاله
  • ۷۶ کنفرانس
  • ۴۵ کتب
۱۴۰۳

۲. ظهور قیمت گذاری پویا مبتنی بر هوش مصنوعی: تحولی در مدیریت درآمد

عفتی اتابک، نظری محسن (۱۴۰۳).، چهاردهمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک ECDC۲۰۲۵ با رویکرد هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء، کسب و کار و متاورس، ۲۵-۲۵ بهمن، شیراز، ایران.

3. Decoding Algorithmic Pricing: A Bibliometric Journey Through Fairness, Resource Optimization, and Ai-Driven Innovation in Artificial Intelligence

Nazari Mohsnen، Mostashar Nezami Iman (2025)., 14th International Conference on e-Commerce with focus on AI, IOT, Metaverse and e-Business, 13 February, Shiraz, Iran.
رستمی گلناز، شاه حسینی محمدعلی، نظری محسن (۱۴۰۳).، مطالعات مدیریت راهبردی، ۱۵(۶۰)، ۳۰۱-۳۲۸.
نظری محسن، ظفریان پور الهام (۱۴۰۳).، مدیریت بازرگانی، ۱۶(۴).

۶. ارایه مدل فرامدل قیمت گذاری در بازاریابی دیجیتال

نظری محسن (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.

۷. ارائه مدل مفهومی رضایت مشتری از ربات سخنگو در مدیریت ارتباط با مشتری

نظری محسن، نصرتی علیرضا (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.

۸. بررسی پذیرش بازاریابی با هوش مصنوعی در صنعت هتلداری (هتل های جزیره کیش)

نظری محسن، حیدر زاده عطیه، مستشار نظامی ایمان (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.
عباسپور مجتبی، حسنقلی پوریاسوری طهمورث، نظری محسن، سیاره جعفر (۱۴۰۳).، پژوهش های علوم و فنون دریایی، ۲۳(۳).
شاه حسینی محمدعلی، نظری محسن، خروطی محمد حسین (۱۴۰۳).، تحقیقات بازاریابی نوین، ۱۴(۲).
۱۴۰۲
فتحی هانیه، نظری محسن، اسفیدانی محمدرحیم (۱۴۰۲).، پژوهشنامه مدیریت اجرایی دانشگاه مازندران با همکاری انجمن مدیریت ایران، ۱۵(۳۰).
مستشار نظامی ایمان، نظری محسن، انصاری منوچهر (۱۴۰۲).، توسعه کارافرینی، ۱۶(۵).

۴. طیف مدل های کسب و کار در صنعت هواپیمایی: بررسی ادبیات با شیوه علم سنجی

نظری محسن، غیوری ثالث ساعده، مستشار نظامی ایمان (۱۴۰۲).، بیستمین کنفرانس بین المللی مدیریت، ۱-۲ اسفند، تهران، ایران.

۵. نگاشت علمی انصاف در قیمت گذاری پویا: وضع فعلی ادبیات تحقیق و چشم اندازی تحلیل مسیر امروز و آینده تحقیق

نظری محسن، مستشار نظامی ایمان (۱۴۰۲).، بیستمین کنفرانس بین المللی مدیریت، ۱-۲ اسفند، تهران، ایران.

۶. تلنگرهای دیجیتال و تأثیر آن بر رفتار مصرف کننده

اسداللهی محمد رضا، نظری محسن (۱۴۰۲).، بیستمین کنفرانس بین المللی مدیریت، ۱-۲ اسفند، تهران، ایران.

۷. تحلیل پژوهش های مرتبط با "مدل کسب و کار ایرلاین ها" با رویکرد علم سنجی

غیوری ثالث ساعده، نظری محسن (۱۴۰۲).، کنفرانس بین المللی تحلیل و تحلیل گری کسب و کار، ۲۵-۲۵ بهمن، تهران، ایران.

۸. تحلیل گری قیمت گذاری

نظری محسن (۱۴۰۲).، اولین کنفرانس بین المللی تحلیل و تحلیل گری کسب وکار (بیزآک ۲۰۲۴)، ۲۵-۲۵ بهمن، تهران، ایران.