- پنجشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
محسن نظری
مرتبه علمی : استاد
عضو شورای سیاستگذاری کنفرانس مدیریت استراتژیک
کمیته علمی کنفرانس مدیریت خدمات دانشگاه تهران
عضو کارگروه تخصصی نظارت، ارزیابیو تضمین کیفیت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی- غیر دولتی و آموزش عالی آزاد
مدیر گروه بازاریابی و توسعه بازار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
عضویت در شورای ارتقا جایگاه بین الملل دانشکدگان
دانشکدگان مدیریت
مدیریت بازرگانی
شماره تماس : ۶۱۱۱۵۶۷۲
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۷۱
ارجاعات
۴
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۴/۰۱/۲۷
۱۴۵۱
ارجاعات
۱۸
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
فعالیت های علمی
۱۳۷۷
۱۴۰۴
۷۱
ارجاعات
۴
h-Index
۱۹۱
مقاله
۷۶
کنفرانس
۴۵
کتب
نمودار فعالیت های علمی بر حسب سال
۱ - ۲۵ از ۳۱۲ نتیجه
تاریخ انتشار (نزولی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
تاریخ انتشار (نزولی)
عنوان (صعودی)
نوع (صعودی)
۱۴۰۳
۱. بررسی تأثیر دستکاری تمرکز تنظیمی و استراتژی خرید بر توجه دیداری مصرفکننده به برچسب تغذیه: مطالعه آزمایشگاهی با استفاده از روش ردیابی چشم
هندیجانی روزا
،
نظری محسن
، جعفری الناز، رحیمیان صبا (۱۴۰۳).، مدیریت بازرگانی، ۱۷(۱).
۲. ظهور قیمت گذاری پویا مبتنی بر هوش مصنوعی: تحولی در مدیریت درآمد
عفتی اتابک،
نظری محسن
(۱۴۰۳).، چهاردهمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک ECDC۲۰۲۵ با رویکرد هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء، کسب و کار و متاورس، ۲۵-۲۵ بهمن، شیراز، ایران.
3. Decoding Algorithmic Pricing: A Bibliometric Journey Through Fairness, Resource Optimization, and Ai-Driven Innovation in Artificial Intelligence
Nazari Mohsnen
، Mostashar Nezami Iman (2025)., 14th International Conference on e-Commerce with focus on AI, IOT, Metaverse and e-Business, 13 February, Shiraz, Iran.
۴. شناسایی سیستماتیک عوامل مؤثر بر تنش در همرقابتی
رستمی گلناز،
شاه حسینی محمدعلی
،
نظری محسن
(۱۴۰۳).، مطالعات مدیریت راهبردی، ۱۵(۶۰)، ۳۰۱-۳۲۸.
۵. نوع شناسی و رتبه بندی قالب های تخفیف قیمت: یک پژوهش ترکیبی
نظری محسن
، ظفریان پور الهام (۱۴۰۳).، مدیریت بازرگانی، ۱۶(۴).
۶. ارایه مدل فرامدل قیمت گذاری در بازاریابی دیجیتال
نظری محسن
(۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.
۷. ارائه مدل مفهومی رضایت مشتری از ربات سخنگو در مدیریت ارتباط با مشتری
نظری محسن
، نصرتی علیرضا (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.
۸. بررسی پذیرش بازاریابی با هوش مصنوعی در صنعت هتلداری (هتل های جزیره کیش)
نظری محسن
، حیدر زاده عطیه، مستشار نظامی ایمان (۱۴۰۳).، دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین)، ۹-۹ آبان، مشهد، ایران.
۹. بازاریابی تجربی بازاریابی مبتنی بر تجربه مشتری
نظری محسن
، عابدی هلیا (۱۴۰۳).
۱۰. تفکر انتقادی در روش پژوهش رویکرد گام به گام
نظری محسن
، غیوری ثالث ساعده (۱۴۰۳).
۱۱. تصمیم های قیمت گذاری
نظری محسن
، زیلایی راضیه (۱۴۰۳).
۱۲. تحلیل تحقیقات استراتژی هم رقابتی با تاکیدی بر صنعت حمل و نقل
عباسپور مجتبی،
حسنقلی پوریاسوری طهمورث
،
نظری محسن
، سیاره جعفر (۱۴۰۳).، پژوهش های علوم و فنون دریایی، ۲۳(۳).
۱۳. توسعه چارچوبی برای تلنگرهای دیجیتال موثر در خرید آنلاین: یک مرور سیستماتیک ادبیات
اسداللهی محمد رضا،
سیدجوادین سیدرضا
،
نظری محسن
(۱۴۰۳).، پژوهشهای مدیریت در ایران، ۲۸(۳).
۱۴. ارائۀ چارچوب قابلیت های رایزنی بازرگانی خارجی
شاه حسینی محمدعلی
،
نظری محسن
، خروطی محمد حسین (۱۴۰۳).، تحقیقات بازاریابی نوین، ۱۴(۲).
۱۵. سی سال پژوهش در حوزۀ شخصیت برند: ترسیم نقشه دانش و تحلیل ساختار موضوعی با استفاده از رویکرد علم سنجی
اسفیدانی محمدرحیم
،
نظری محسن
، شهریار غریب زاده، رضایی نکیسا (۱۴۰۳).، مدیریت بازرگانی، ۱۶(۲).
16. Mapping social innovation impact evaluation: a comprehensive literature review and prospects for future research
Nazari Mohsnen
، Mostashar Nezami Iman، Ali Asgary (2024)., Quality and Quantity, 58(2).
۱۴۰۲
۱. مدیریت تجربه قیمتی مشتری در کانال های چندگانه
فتحی هانیه،
نظری محسن
،
اسفیدانی محمدرحیم
(۱۴۰۲).، پژوهشنامه مدیریت اجرایی دانشگاه مازندران با همکاری انجمن مدیریت ایران، ۱۵(۳۰).
۲. مدل سنجش نوآوری اجتماعی در ایران
مستشار نظامی ایمان،
نظری محسن
،
انصاری منوچهر
(۱۴۰۲).، توسعه کارافرینی، ۱۶(۵).
۳. مبانی تحلیل گری قیمت گذاری، ابزار ها و شیوه پیاده سازی در اکسل
نظری محسن
، قمی اویلی عاطفه (۱۴۰۲).
۴. طیف مدل های کسب و کار در صنعت هواپیمایی: بررسی ادبیات با شیوه علم سنجی
نظری محسن
، غیوری ثالث ساعده، مستشار نظامی ایمان (۱۴۰۲).، بیستمین کنفرانس بین المللی مدیریت، ۱-۲ اسفند، تهران، ایران.
۵. نگاشت علمی انصاف در قیمت گذاری پویا: وضع فعلی ادبیات تحقیق و چشم اندازی تحلیل مسیر امروز و آینده تحقیق
نظری محسن
، مستشار نظامی ایمان (۱۴۰۲).، بیستمین کنفرانس بین المللی مدیریت، ۱-۲ اسفند، تهران، ایران.
۶. تلنگرهای دیجیتال و تأثیر آن بر رفتار مصرف کننده
اسداللهی محمد رضا،
نظری محسن
(۱۴۰۲).، بیستمین کنفرانس بین المللی مدیریت، ۱-۲ اسفند، تهران، ایران.
۷. تحلیل پژوهش های مرتبط با "مدل کسب و کار ایرلاین ها" با رویکرد علم سنجی
غیوری ثالث ساعده،
نظری محسن
(۱۴۰۲).، کنفرانس بین المللی تحلیل و تحلیل گری کسب و کار، ۲۵-۲۵ بهمن، تهران، ایران.
۸. تحلیل گری قیمت گذاری
نظری محسن
(۱۴۰۲).، اولین کنفرانس بین المللی تحلیل و تحلیل گری کسب وکار (بیزآک ۲۰۲۴)، ۲۵-۲۵ بهمن، تهران، ایران.
۹. طراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه مؤثر بر قابلیت های پویا در کسب وکارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب
عطاریان بهروز،
سید امیری نادر
،
نظری محسن
،
عباسیان عزت اله
(۱۴۰۲).، بررسی های مدیریت رسانه، ۲(۴).
۱
۲
۳
۴
۵
...
۱۳
»
×
فایل مقاله