- پنجشنبه، ۸ فروردین ۱۴۰۴
EN
FA
ورود
راهنما
Toggle navigation
صفحه اصلی
اساتید
پردیس و دانشکده ها
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
پایان نامه ها
افتخارات
کمال سخدری
مرتبه علمی : دانشیار
عضویت در کمیته علمی چهارمین جشنواره رهبران کارآفرینی
عضو کمیته ارزیابی کیفیت (آموزشی و پژوهشی) دانشکده
عضو کارگروه علمی دوازدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر کشور
داور نخستین رویداد ملی کارآفرینی اجتماعی
عضویت در شورای گروه کارآفرینی پردیس بین المللی کیش
عضویت در شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده
داور کارگروه بررسی توانایی علمی و مهارتی مدرسین کارآفرینی مراکز آموزش علمی و کاربردی استان تهران
مدیر بخش تخصصی کارآفرینی سازمانی
عضو کارگروه مدیریت گروه واژه گزینی (۱۴۰۱)
عضو شورای سیاستگذاری و کمیته علمی تهیه و تدوین برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی خراسان رضوی
عضو کارگروه مدیریت و کارآفرینی جذب اعضای هیات علمی و مدرسین دانشگاه جامع علمی-کاربردی
عضو کارگروه مدیریت گروه واژه گزینی (۱۴۰۲)
عضو حقیقی شورای راهبری محیط آزمون (سندباکس)-وزارت صمت
معاون علمی دانشکده کارآفرینی
عضو کمیته ارزیابی کیفیت و تحول آموزشی دانشکده کارآفرینی
نماینده دانشگاه در کمیته ارتباط صنعت با دانشگاه در بخش تعاون
عضو شورای پژوهش و نوآوری دانشکده کارآفرینی
نماینده هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه تهران در کارگروه بررسی توانایی علمی گروه سازمانی
دانشکده کارآفرینی
پست الکترونیکی
رزومه
دانلود
۱۴۶
ارجاعات
۸
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
۶۰۷
ارجاعات
۱۲
h-Index
تا تاریخ :
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
نمای کلی
کلمات کلیدی
شبکه همکاری
فعالیت های علمی
طرح های کاربردی
افتخارات
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
پایان نامه ها و رساله ها
۱۲۶
پایان نامه ها
۱ - ۱۰ از ۱۲۶ نتیجه
تعداد:
۱۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
۱۰
۲۰
۳۰
۴۰
۵۰
۶۰
۷۰
۸۰
۹۰
۱۰۰
چارچوب مفهومی نوآوری مدل کسب و کار دو نسلی از جنبه ارزش آفرینی در شرکت های خانوادگی
مریم وجدی وحید (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۷/۳۰) ،
کمال سخدری
،
جهانگیر یدالهی فارسی
،
مهران رضوانی
ارائه مدل مقیاس افزایی استارتاپ های ایرانی
بهزاد صادقی (دانشجو مقطع: دکتری. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۷) ،
کمال سخدری
کارآفرینی
entrepreneurship
startup
up
استارتاپ
تاثیر ذهنیت برندسازی تیم کارآفرین در رشد ارگانیک کسب و کارهای نوپا در صنعت غذا (مورد مطالعه شرکتهای صنایع غذایی شهر تهران)
امیررضا عباسی گهر (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۶) ،
کمال سخدری
،
محمدرضا میگون پوری
کارآفرینی
entrepreneurship
start
کسب و کار نوپا
شناسایی توانمندسازهای پایداری کسب و کار موثر بر بین المللی سازی کسب و کارهای نوپا
زهرا فردی شیرایه (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۶/۲۵) ،
کمال سخدری
،
آیدین سلام زاده
startup
کسب و کار نوپا
شناسایی تاثیر باور جمعی فرصت در پیشرفت فرآیند ایجاد کسب و کار مخاطره پذیر جدید (مورد مطالعه: استارت اپ های مستقر در پارک های علم و فناوری شهر تهران)
محمدحسن حسینعلی قزوینی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۱/۲۹) ،
کمال سخدری
تبیین مدل فرآیندی بین المللی سازی تجارت الکترونیک در کسب و کارهای فتوولتائیک
رضا نصرالهی چکوسری (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۳/۱۱/۲۹) ،
کمال سخدری
،
بابک ضیاء
بین المللی سازی
internationalization
سنجش تاتیر به زیستی (Wellbeing) در کارافرینان هیبرید در ایران بر عملکرد کسب وکار با استفاده از متغیر میانجی انگیزه ها ( با استناد به شاخص های GEM)
محمدحسین شاکری (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۹/۲۷) ،
کامبیز طالبی
،
کمال سخدری
طراحی مدل کسب و کار دیجیتالی در حوزه سلامت روان با تاکید بر ارزش پیشنهادی ( مورد مطالعه : برنامه کاربردی جـآن)
تانیا پنجه که جلائی (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۸/۲۷) ،
کمال سخدری
،
نرگس ایمانی پور
ارزش پیشنهادی
شناسایی تاثیر ویژگیهای استراتژی نوآوری بر عملکرد کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: صنعت رنگ و مواد شیمیایی شهر تهران)
سارا امید (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۷/۳۰) ،
کمال سخدری
نوآوری سازمانی
عملکرد کارآفرینی سازمانی
تعهد و عمق نفوذ
استراتژی های نوآوری
organizational innovation
organizational entrepreneurship performance
innovation strategies
commitment and depth of penetration
شناسایی قابلیتهای بازاریابی دیجیتالی موثر بر کاهش محدودیتهای خارج از شبکه بودن کسبوکارها برای ورود به بازارهای بینالمللی (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان)
مهدی زارع (دانشجو مقطع: کارشناسی ارشد. تاریخ دفاع: ۱۴۰۲/۶/۲۹) ،
کمال سخدری
،
نادر سید امیری
محدودیت خارج از شبکه بودن
محدودیت خارجی بودن
شرکت دانش بنیان
قابلیت دیجیتال مارکتینگ
liability of outsidership
liability of foreinness
knowledge based company
digital marketing capability
۱
۲
۳
۴
۵
...
۱۳
»
×
خلاصه پایان نامه